Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 20:15:38 GMT
Hendes ord fik ham til at sukke, for hvordan skulle han kunne komme igennem den samtale, uden at slå knude på sin tunge? "Jordbær te, og Margo dit kæreste var et svin, du er en af mine...bedstevenner, og jeg har lige sagt at jeg vil gøre alt for dig, så er mine øjne er der ingen ting. Det var det sidste i den sag, okay" For ellers kommer jeg til at råbe at jeg elsker dig, og så vil du hade mig, fortsatte han talen i sit hoved og kiggede hen mod køkkenet. deres mad måtte vel snart være færdigt. Ikke? Hendes begejstring skubbede ham ud af sine tanker og han nikkede, "Ja..bortset fra på...den skole du går på og såda-" "Her, bacon æg og noget toast" Brød Louise ind og satte en tallerken foran dem begge. "Tak mor.." Sagde Edwin med et smil. Louise lænede sig ned mod ham og hviskede i hans øre: "Jeg vil ikke se dig komme til skade lille skat. Sig det til hende, okay...du har lignet et vrag den her ferie" hun rykkede sig væk fra ham igen, kiggede ned på ham med et bekymret blik, der blot fik ham til at krympe sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 20:30:04 GMT
”Er stadig,” mumlede hun ned i sin hånd mens han fortsatte med at snakke. ”Han er stadig.” Hun havde ikke lyst til at kalde ham ordet, hun ville ikke sige det højt foran Edwin, men hun kunne sagtens tænke det. Hun tænkte det hele tiden, sammen med at hun elskede ham og at hun hadede ham. Da han sagde at de ikke skulle snakke om det mere, nikkede hun bare. ”Jeg køber din mor noget jordbærte.” sagde hun, men det nåede ikke helt op til hendes øjne. Hogwarts tillod ikke noget som helst spændende muggler elektronik. Konklusionen lød, at hun kunne købe sig en mobil telefon (og finde nærmere ud af hvordan pokker de virkede) når hun gik ud af Hogwarts. Det var blot endnu mere at glæde sig til. De blev afbrudt. Hun kiggede ned på maden med lige så store øjne som hun havde kigget på den mobile telefon, og så op på hans mor. ”Tak, frøken Baxter,” sagde hun og smilede op til kvinden. ”Det ser ikke lige så mærkeligt ud som jeg havde forestillet mig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 21:04:25 GMT
"Havde du regnet med at det ville se mærkeligt ud?" Edwin kiggede ned på sin tallerken, der stortset var det samme mad som han plejede at spise om morgen, på Hogwarts. "Skulle det være grønt eller noget?" Han kiggede på hende med rynkede øjenbryn og en svag hived rysten før han begyndte at spise. Det var som om hans organer var begyndt at æde hinanden, for blot at kunne overleve! Og de første par bider bacon, fik blot hans mave til at rumle mere. Hvorfor var det han ikke havde spist bare en lille smule derhjemme? Det var ham et mysterie. "Men angående din nar af en eks så kunne vi..lime ham fast til sing eller..sende ham ind til ministeriet eller sådan noget" han viftede lidt med den tomme gammel i luften, imesn han slugte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2016 15:28:52 GMT
”Hvad ved jeg,” sagde hun endnu engang og trak langsomt på skuldrene med et smil. Hun havde sådan set håbet det lidt, bare for sjovs skyld. Hvis nu der havde været farver over det hele, havde det været langt mere interessant. Hun samlede dog stadig bestikket op og gav sig til at spise. Det var ikke gået op for hende hvor sulten hun var før nu hvor hun spiste. Det smagte også lige som normal mad. God, normal mad. Hun var i gang med at skære et stykke toast ud da han nævnte ministeriet, og hendes kniv skar mod hendes tallerken og gav en høj lyd fra sig. Hun kiggede varsomt op på ham, med store øjne. Hun kunne ikke sige at hun ikke havde overvejet. ”Det ville ikke være ondt, vel? At melde ham til Ministeriet?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2016 15:43:21 GMT
Han skar en grimasse ved den skingre lyd, hendes tallerken gav fra sig-Det fik endda hårene på hans arme til at rejse sig. "Okay Margo.." sagde han og kørte kort hænderne ned over sine arme, før han samlede sit bestik op igen, "Det kan ikke være ondt når han er...ond. Det er jo ikke fordi han hobby indeholder at kæle hundehvalpe vel? Lige meget hvad vil de være efter ham. De er efter dem alle sammen...han arbejde sammen med dem som dræber en henne på skolen for bare et halvt år siden, eller sådan noget!" hun måtte da kunne høre hvor sindsygt det var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2016 15:52:53 GMT
Hun lagde bestikket fra sig på tallerkenen, lænede sig tilbage i stolen og lagde armene over kors. Han var tydeligvis allerede meget afklaret med, hvad der skulle gøres med Dødsgardister. Det var først efter den tanke at det gik op for hende, at det ikke var underligt. Det havde ikke hjulpet at hun bad Mylon om at lade være, og han havde ikke benægtet at han havde tænkt sig at udrydde den halve race. Når hun ikke selv kunne forhindre det, måtte nogen andre gøre det. ”Jeg hader det.” endte hun med at sige, i stedet for at beslutte sig om hvorvidt hun skulle til at være i kontakt med Ministeriet. ”Jeg hader det hele.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2016 16:45:14 GMT
Edwin kiggede ned på sin tomme tallerken, sukkede kort og rejste sig op. Han vidste ikke hvordan han skulle forklare hende det, så han måtte vel tage andre midler. "Kom, mor sagde det var på hendes regning så vi kan bare gå.." Da Margo var dukket op hjemme hos ham, var det ikke sådan her han havde forventet at hans ferie ville blive-Faktisk havde hun nok overrasket ham umådeligt meget. "Jeg kan ikke rede det hele, og jeg kan bestemt ikke ændre på hvor stort en nar han er. Margo du ender med at have et eller andet sygt stockholm syndrom og du betyder virkelig meget for mig" hans stemme var hviskende, af frygt for at hans mor skulle høre ham, "Margo du skal være sammen med en som ikke..en som bestemt ikke er ham"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2016 11:28:25 GMT
Hun rejste sig op, endnu med armene lagt over kors. Hun var alligevel ikke sulten længere. ”Hvor skal vi hen?” spurgte hun. Margo rynkede på panden. ”Jeg er ikke forbundet til ham på nogen syg måde!” sagde hun. "Jeg tror du hader ham mere end jeg gør." Hun syntes altså ikke at hun reagerede forkert på nogen måder. Det var ikke særligt længe siden hun havde fundet ud af hele dødsgardist-tingen, og hun var stadig i gang med at finde ud af hvad hun skulle gøre med det. Hun var ikke bare stoppet med at elske Mylon. Lige som hvis han nu pludselig var død, havde hun brug for tid til at sørge. ”Jeg skal ikke være sammen med nogen,” protesterede hun. ”Der er ingen der bør blandes ind i det her.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2016 13:34:25 GMT
Ikke være sammen med nogen, okay, det var vel det mål han burde sætte sig efter-At han kunne skulle være en god ven...det ville blive svært. "Jeg er din ven og jeg har blandet mig selv ind i det, så kom nu her" han gjorde et kast med hovedet hen mod glasdøren. "Lad os møde mine sære venner"
|
|
|