Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 10:36:45 GMT
Edwin nikkede, "Jo jeg har en lillebror..eller han er min halvlillebror. Han bor i London med sin mor og jeg ser ham..1 gang om året eller mindre" Engang havde han gerne ville have et tæt forhold til sin bror, men jo ældre de blev og jo mindre de så hinandne, jo mere forskellige blev de-Han var ret sikker på at hans lillebror ikke så ham som andet end et udskud, og det havde han affundet sig med. "yearh..." USA var langt fra hans første valg, men hvis han bare kunne komme ind ét sted, så ville hans fremtid være reddet, det var han i hvert fald overbevist om. "Men angående dine søskende og sådan..har i så meget konkurrence imellem jer?" Han strammede blidt grebet om hendes fingre, og ignorerede stemmen der råbte ind i hans ører, at hun elskede en anden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 10:46:47 GMT
Noget i hende skreg efter at spørge ind til hans far, men noget andet fortalte hende at det ville være upassende og hun lod være. "Er det mærkeligt at se ham så sjældent?" spurgte hun. På en måde kunne hun jo relatere, nu hvor halvdelen af hendes søskende var flyttet hjemmefra og havde egne familier de skulle se til. Specielt Judy, der boede i Portugal. "Hvad kommer din mor til at sige til det? Hvis du bliver optaget i USA?" spurgte hun og drejede hovedet for at se på ham. "Det har vi vel." svarede hun. Når hun tænkte konkurrence, var der kun en enkelt søskende hun forbandt det med. "Min storesøster, Nina, og jeg konkurrere meget. Om alting. Men der er ikke nogen af os der siger det højt, ved mindre det er om Quidditch."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 10:58:12 GMT
Edwin rystede svagt på hovedet, "Det har altid været sådan..nogle gange glemmer jeg endda at jeg har en bror. Men han er muggler fuldkommen, så..ja vores verdener er fuldkommen forskellige" Derudover var der er term som blev brugt om personer som hans bror der hed 'populær' og desværre klædte det ham. En gang havde Edwin ville gøre alt for at kunne blive populær, men det virkede ikke det værd. "jeg tror hun bliver glad, jeg mener..det betyder jo at jeg kommer til at lave andet end at ligge her og have ondt af mig selv," han smilede skævt, usikkert, og rykkede en anelse på sig, da hans øjne fangede hendes. De var ikke røde mere. "Hvad konkurrere i så om?" Margo Jones, sad på hans seng og holdt ham i hånden, der var jo lige til en pladder romantisk film, tænkte han, bortset fra at han var sikker på han ikke var helten i hendes øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 12:05:31 GMT
Hun kommenterede ikke mere på det. I hendes familie var det meget vigtigt at de var en familie, de skulle alle sammen elske hinanden og tilbringe hver eneste sommer sammen, så det gav ikke meget mening at han kunne glemme at han havde en bror. ”Mugglere giver heller ikke meget mening.” svarede hun, for at retfærdiggøre det. Hendes egen mor ville ikke blive glad, når Margo engang rejste sin vej. Men altså, hans mor virkede jo også rar. ”Ah, hey, ingen grund til at have ondt af dig selv. Så længe du ikke fik trold i alting skal du nok komme ind et eller andet sted.” sagde hun. ”Alting. Karakterer, venner.” sagde hun med et skævt smil. Hun havde aldrig troet at hun ville komme til at tænke det, men hun savnede Nina. ”Det plejede at være slemmere da hun stadig gik på skolen.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 12:58:40 GMT
Hun havde ret, for han havde jo ikke dumpet alt-godt nok så magiens historie stadig ikke godt ud, men han kunne vel altid arbejde med et eller andet...ikke? "Jeg har en idé, hvis du altså ikke er for træt" Han skubbede sig ud til kanten af sengen, rejste sig og vendte sig hen mod hende med en åben hånd rakt mod hende, "Jeg kan vise dig alle de sære sider af livet som en muggler teenager på kanten af voksen livet...og nok også vise dig nogle ting som jeg heller ikke selv har oplevet før. Vi kan stjæle mine venner med?" Han kiggede ned på hende med et skævt smil, før han trak blikket til sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 16:05:36 GMT
Hun følte sig ikke særlig træt, men hævede et øjenbryn mod ham i mistro alligevel. Hun kendte ikke mere til mugglerne end det, som hendes forældre tvang hende til at gøre derhjemme, og det hun havde lært i muggler studier. Hun vidste både hvad film, badeænder og biler var for noget. Jo mere han snakkede, jo hurtigere bankede hendes hjerte. Hvad nu, hvis hun ikke vidste hvordan man opførte sig som en muggler? Hans venner ville komme til at synes at hun var vildt mærkelig. På den anden side ville hun gerne se nogle mugglere. ”Så længe at jeg ikke behøver at få en mobil telefon.” sagde hun og lagde sin hånd i hans, mens hun rejste sig op fra sengen. Hun gav slip på kjolen imens.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 16:15:45 GMT
Han smilede skævt. "Bare rolig, ingen mobil er påkrævet-andet end min egen" Han stak mobilen ned i forlommen før han vendte sig mod døren hvor et bundt jakker hang på én knage. "Kan du klarer dig med en regnjakke som nok gå dig til knæene eller noget? Det er det tætteste jeg har på en ikke-vinterjakke" sagde han og rakte den sorte regnjakke hen mod hende, "Kapper er der ikke rigtig så mange mugglere der..går med" hans fire hånd gled op i hans mørke hår, samtidig med at et fjoget smil, overtog hans ansigt. Måske det virkelig var nu han skulle slå til? Alligevel skræmte tanken livet af ham-Også selvom han blev ved med at sige, at han ikke ville komme til at se hende når skolen begyndte igen. "Vil du helst bare gå en tur alene eller...skal vi finde et sted med høj musik, mange mennesker og en masse alkohol?" Han trak den mørke blå jakke på og ledte et par sekunder på gulvet, efter sine sokker, før han igen kiggede op på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 16:47:44 GMT
”Det kan jeg sagtens.” sagde hun og tog imod jakken. Hun var ikke så lav som alle troede hun var, når det kom til stykket. Hun så bare lille ud, og hun havde en teori om at det var på grund af hendes store hår. Han så meget glad ud. Hvis hun bare var dukket op hos ham i begyndelsen af sommerferien til at starte med, havde hun aldrig opdaget Mylons forfærdelige hemmelighed. ”Det ved jeg ikke.” svarede hun. Hun var der mest for at tænke på noget andet og ikke lige så meget for at have det fedt, så han kunne få lov til at bestemme. Desuden var det ikke hende der kendte til denne verden. Hvis det stod til hende, ville de spille Quidditch lige nu. Hun frygtede hvordan det ville komme til at blive på holdet næste år med Mylon. Hun rystedet det af sig og trak regnjakken på. ”Hvad plejer mugglere oftest at gøre?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 16:56:31 GMT
"Mugglere plejer vel at...jeg ved det ikke, det er så forskelligt-Det er jo heller ikke alle magikere der spiller quidditch.." Edwin rynkede kort på næsen. Quidditch havde aldrig været hans ting-En gang havde han syntes at det virkede fedt, måske endda sjovt, men det var hurtigt gået over igen...det var altid de populære børn med tomme hjerne der spillede..på nær Margo selvfølgelig. Bare det at tænke hendes navn, gav ham sommerfugle i maven. Kunne han ikke bare have været den hun havde mødt istedet for ham den blonde? Så havde hun ikke stået og grædt på hans trappetrin. "lad os gå en tur..bare os to" Han kiggede på hende med et kort smil, før han gik ud af døren og ned af trappen.
Det var køligt og trafikken larmede mere end han havde regnet med, på dette tidspunkt af natten. Et par meter foran gik et par, der så ud til begge at være så høje, at de lige så godt kunne være halvkæmper. Den konstante trang til at gribe fat i hende og kysse hende, hang så dybt i ham, at han troede han skulle til at blive sindsyg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 18:09:54 GMT
Hun forstod ikke hvordan nogle magikere ikke kunne spille Quidditch. Hvis de ikke lavede det, hvad i alverden lavede de så? Hvis ikke de spillede det, måtte de i det mindste følge med i det. Næsten alle interesserede sig for Quidditch. ”Det kunne da godt være at der var en eller anden speciel muggler-ting som alle mugglere kunne lide at lave.” sagde hun. Det gav god mening at gå en tur. Margo havde ikke nogen penge, hverken muggler-slagsen eller de normale, for det var en af de mange ting på den lange liste over ting hun ikke havde husket da hun var taget hjemmefra. Dette betød at hun ikke kunne blive hos ham længe.
Margo havde hænderne i lommerne på regnjakke, hun måtte holde fast i dem og trække jakken opad for at kunne nå. ”Det larmer så meget herude.” sagde kommenterede hun. Der kørte af og til biler forbi dem, og der var endda andre ude og gå. Det var der ikke hvor hun boede. ”Hvordan kan man nogensinde sove her?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 18:17:26 GMT
luften var meget friskere ved Hogwarts, og det var Edwin ikke i tvivl om i bare to sekunder, men der var noget beroligende ved at gå rundt om natten i Cambridge..og han kunne ikke forklarer hvorfor, men det fik ham bare til at slappe af og blive der ude for evigt-Margos spørgsmål fik ham dog alligevel til at trække på skuldrene med et smil. "Man vænner sig til det. EN af mine venner Jonah, han bor lige ved nogle togskinner, og det er forfærdeligt når der kører et tog forbi, men han kan slet ikke hører dem når han skal til at sove" Endnu en gang trak han på skuldrene, "Det er som ved magi....men Margo..må jeg spørger dig om noget?" Han stoppede ved et fodgængerfelt, der havde retning mod vandet og vendte blikket ned mod hende-Gud hvor så hun komisk ud i den jakke, "Regner du med at finde sammen med ham igen når han er..fuldkommen skør? Og et svin og alt det der?" Edwin håbede så meget på et 'nej' at han nærmest stod og formede ordet med sine læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:12:17 GMT
Hun var pænt sikker på at hun ikke kunne vænne sig til sådan en larm, når hun havde boet på en mark i snart sytten år. Hele sit liv. ”Der hvor jeg bor, er der ikke andet lyd end hestevrinsk og græshoppesang.” sagde hun. Men, det var lige før at man ikke kunne høre nogen af delene når man var på hendes værelse. Hun stoppede op da han gjorde. Det var ikke lige det hun havde håbet på ville blive samtaleemnet. Hun rystede svagt på hovedet og hendes ansigt lagde sig i et trist udtryk. ”Nej. Jeg elsker ham, men han har tænkt sig at udrydde halvdelen af vores race. Han tror endda at han gør det rigtige.” svarede hun. Hun ville ønske at hun kunne være sammen med ham hele tiden, men der var bare det lille problem at hun væmmedes ved det han stod for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:47:22 GMT
"Så selvom du elsker ham..betyder det så at du vil..giver andre en chance?" Han lagde den ene hånd på hendes skulder og trak hende med over fodgænger overfeltet, da der blev grønt. "Jeg vil ikke se dig blive mere såret af ham i hvert fald, så hellere at du kaster dig i armene på en første års elev, margo"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:56:19 GMT
”Det… det ved jeg ikke.” sagde hun, og fulgte med ham over vejen. Hun ville ikke køres over af en af de der biler. ”Jeg har ikke tænkt over det. Jeg har ikke engang sagt til ham at vi ikke skal se hinanden mere. Jeg smed ham bare ud.” Hun var glad for at han var gået, så hun i stedet kunne skrive ham en ugle. Der kunne hun skælde ham ud alt det hun havde lyst til, uden at komme til at stamme eller græde ud over det hele. ”Og det lyder ret ulækkert med en første års elev.” tilføjede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 10:48:54 GMT
"Så han regner med at I er kærester når du kommer tilbage til skolen? Det lyder problematisk..ikke for at blande mig men..jo for at blande mig" Han grinede et kort, fjoget, grin over sine egne ord. Han gik igennem en brostensbelagt gade, som førte direkte ned til havnen. Det var længe siden at han havde siddet på kajen, så det føltes lidt som om det var på tide. "Du burde give..andre en chance, for han lyder ikke til at være besværet værd. Margo, du fortjener så meget mere end du aner, for du er sød og," han mærkede hvordan hans kinder begyndte at brænde, og var glad for at han kiggede på jorden, istedet for hende, "køn og overhovedet ikke sådan ehm..nederen, du er ikke..nederen" Hvad fanden var der galt med ham!?
|
|
|