Deleted
•
Post by Deleted on Dec 20, 2016 19:48:25 GMT
Den Irske Pub Kl. 03.30
Det var over en måned siden Elliott sidst havde set Kaya, han var godt tilbage på arbejdet igen og denne December lørdag var Elliott taget til julefrokost med de andre fra hans arbejde. Han havde fået sine forældre til at se efter Timothy imens Elliott havde haft en utrolig god aften. Lige nu var han landet på Den Irske Pub med to kollegaer, to af hans bedste kammerater fra arbejdet faktisk og Elliott havde drukket helt utroligt tæt i forhold til hvad han sådan lige havde forventet han ville gøre.
Han havde det fint, altså han var ikke syg elle rnoget, men han var meget mere omtåget end han kunne huske han havde været i lang tid, ja faktisk muligvis mere end han nogensinde havde været før. Det hele var bare så damned up og det var måske fint for ham at slå sig lidt løs, han var jo trods alt stadig ung. Elliott havde en blå skjorte på og et par mørke bukser, intet fint og fancy, Det var jo ikke fordi han forsøgte at imponerer nogen, han ville bare gerne have en hyggelig aften ude med vennerne, og det havde han bstemt også haft indtil nu ihvertfald.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 21, 2016 20:27:11 GMT
Kaya gik roligt mod Den Irske Pub. Hun havde en aftale med Evanna om, at de skulle hjem til hende, når hun altså fik fri, hvilket der kun var en halv time til, men det var okay, så kunne Kaya altid lige nå en enkelt øl eller sådan noget inden. Det var måske lidt underligt, at have en aftale med en veninde så sent, men Kaya havde selv været på arbejde til klokken 21, derefter var hun taget hjem til Lucas, hvor hun så var gået fra, da Lucas ikke ville sove sammen med hende. Hvorfor vidste hun ikke. Et sted pissede det hende virkelig meget af, men et andet sted, så var hun også ret ligeglad. Hun gik ind på pub'en hvor hun meget målrettet gik direkte op til baren, hvor hun hurtigt faldt i snak med Evanna. Hun lod blikket glide lidt rundt. Det var underligt, at være blandt så mange fulde mennesker, når hun ikke selv var fuld, eller den mindste smule påvirket af noget som helst, overhovedet. Hun lod en hånd glide i gennem det lange blonde hår, men stoppede midt i sin handling, da hun fik øje på en lidt for velkendt skikkelse. Hun kunne dog hurtigt se, at han ikke var alene, derfor valgte hun blot at sende Elliott et venligt smil, hun ville jo ikke presse sig på, når han var ude med nogle venner eller hvem de end var. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 25, 2016 19:29:08 GMT
Elliott havde nok bare brug for at komme lidt væk fra virkeligheden engang imellem, han var jo stadig ung og alligevel så gik hver dag med at aflverere TIm i dagplejen, selv sørge for at komme på arbejde, komme hjem, hente Tim, lave mad, putte ham osv osv, også samme dag igen dagen efter. Elliott elskede hvert sekund, han havde jo altid gerne ville have børn, men han måtte dog også indrømme at det her virkede meget anderledes end han havde forventet og nogengange havde han bare brug for at komme ud og have det sjovt, og i dag var en af de gange hvor han nok havde givet den en smule ekstra gas.
Elliott besluttede sig for at gå i mod baren for at få en drink mere, han fik bevæget sig igennem folkemængden og langs baren, lige inden han nåede bordet, faldt han lige så lang han var på gulvet og slog hovedet ned i gulvet, hvilket resulterede i en smule blod fra hans hårlinje. Han kunne ikke engang mærke det, og en smule usikkert og meget omtumlet kom han på benene igen, han lå slet ikke mærke til Kaya eller de andre folk i rummet, faktisk kunne han knapt nok fuldfører en tanke lige nu.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 26, 2016 1:20:22 GMT
Kaya havde det fint nok med, at være på en bar uden selv at drikke, ikke at det skete særligt tit, men lige nu havde hun været på arbejde hele dagen, hvor hun havde undervist blandt andet to hold i alderen 7-10 år, og efterfølgende selv øvet med Lucas i nogle timer, så hun var godt brugt, og ville egentlig bare gerne hjem og slappe af sammen med Evanna når hun havde fri. Hun bed sig lidt i læben, da det virkede som om, at Elliott enten ikke så hende vinke eller også var han bare ligeglad, selvom det sidste nu ikke lignede ham. Et lille smil kunne dog ikke undgå, at melde sig på hendes læber, da han rejste sig, han så godt nok ret fuld ud. "Jeg kommer om lidt," sagde hun til Evanna som nikkede.
Kaya rejste sig fra stolen, og satte så retningen mod Elliott, bare lige for at hilse på ham, da han pludselig faldt. Hvilket fik hende til, at gips kort og halvt løbe hen til ham, selvom det ikke var det nemmeste her, når der var så mange mennesker. "For pokker Elliott," mumlede hun, som hun nåede hen til ham. "Hey, er du okay? Tror du ikke du skal hjem i seng Elliott?" spurgte hun og smilede lidt til ham, da hun ikke kunne lade vær med, at finde det en smule komisk. Hun lagde blidt en hånd mod hans hage, for at få ham til, at vende hovedet mod hende, så hun kunne se hans hårlinje, det så heldigvis ikke så dybt ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 26, 2016 18:54:07 GMT
Elliott havde det ikke super godt - eller måske var det netop problemet lige nu, han følte selv at han havde det alt for godt. Han kunne da sagtens lige fikse hele verdens situationen hvis det skulle være - og danse! Det kunne han helt sikkert også, hvis nogen altså bare lige støttede ham, for hans balance var ikke helt i top. Elliott kom roligt på benene igen med et grin og smilede til to fyrer der sad længere henne med en attitude der sagde at han havde fuldkommen styr på det. Som nogen talte til ham vendte han sig rundt og fik øje på Kaya: "Heeey! Du... Dig kender jeg" sagde han og pegede i mod hende for så at pege tilbage i mod sig selv igen, og gentage den gestus et par gange.
"I seng? Nej nej nej.... Jeg har det super... Fint... Super!" sagde han og kiggede i mod hende som hun vendte hans hoved i mod hendes: "Hvad? Se jeg har det super godt" sagde han og smilede inden han rev sig ud fra hendes greb. "Jeg giver shots!" sagde han og tog fat om hendes håndled og forsøgte meget kluntet at trække hende med i mod baren: "To... Hotshots til den hotshots over there!" sagde han og pegede i mod Kaya, selvom det var lidt svært at pege rigtigt når der var 3 af hende.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 27, 2016 0:28:39 GMT
Det var nok først da det gik op for Elliott, at det var Kaya som stod foran ham, at det gik op for hende, hvor fuld han faktisk var. Hun vidste slet ikke hvordan hun skulle håndtere det her. Det var den totale omvendte verden. Hun havde ikke tal på, hvor mange gange hun var blevet fulgt hjem, fordi hun havde drukket for meget, men hun havde aldrig selv været den som var ædru. Hun grinte let, hun havde aldrig set ham sådan før, og hun måtte nok indrømme, at hun ikke havde i sinde, at lade ham glemme det sådan lige inde for nær fremtid. "Ja, det gør du," sagde hun med et smil på læberne, som hun fulgte hans pegende finger med øjnene og rystede så lidt på hovedet af ham.
Hun bed sig lidt i læben, "Du er meget fuld Elliott," informerede hun ham om det indlysende. Det stårlede nærmest ud af hans øjne, at han var meget fuld. "Du bløder, prins, kan du ikke lige.." mere nåede hun ikke at sige, før han havde trukket sig væk, hvilket gjorde hun slap ham i et lidt opgivende suk. "Tror du.. Nej, vent Elliott," igen følte hun lidt, at hun talte for døve ører, og endte derfor blot med at lade sig blive trukket op til baren, hvilket hun da også fortrød ret hurtigt efter. Der skulle virkelig meget til, før Kaya blev pinlig berørt, men lige det her, vidste hun slet ikke hvordan hun skulle håndtere. Tog han en eller anden form for hævn, for alle de gange hun havde været fuld og han havde hørt på alt hendes lort? Hun bed læberne hårdt sammen, "Okay, to shots, og så lade du mig følge dig hjem, deal?" spurgte hun, "Helst inden du får sagt noget, du fortryder i morgen," tilføjede hun i en lavmeldt mumlen. To shots blev hun trods alt ikke fuld af, det ville hun jo ikke engang blive påvirket af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2016 11:38:33 GMT
Elliott var alt for fuld, men han var dog også i et helt utroligt højt humør. Han havde haft en virkelig god aften med vennerne i byen, så hvad var der ikke at være glad over? Livet var jo egentligt meget skønt når man var sammen med nogen gode venner og bare festede derud af. At han så måske havde fået lige lovligt meget alkohol i blodet, var jo så en anden side af sagen: "Mig? Hallo jeg er ikke fuld, jeg er bare i virkeligt godt humør, også har jeg snoet for meget rundt" sagde han og gjorde tegn med hånden for at vise hvad snurre rundt betød, altså bare hvis hun var itvivl.
"Hvad skulle jeg sige? Jeg siger aldrig noget jeg fortryder! Men lige nu fortryde rjeg at vi ikke drikke en liiiiille smule mere" sagde han og gjorde tegn med sin tommelfinger og pegefinger, for at vise hvor meget en lille smule mere han syntes de skulle drikke. "Et shot til mig og hende der... Over" sagde han og pegede på Kaya: "Kaya" rettede han endeligt ind som hans hjerne fandt frem til hendes navn, lige nu var han ikke engang sikker på han var helt sikker på hvad han selv hed.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 27, 2016 18:40:20 GMT
Kaya havde godt nok set Elliott fuld før, man aldrig så fuld og heller aldrig mens hun ikke selv også havde været fuld. Hun kunne ærligt talt ikke undgå at more sig lidt over, den omvendte situation, og så længe han ikke var dårlig og kastede op, så gik det jo nok alt sammen. Hun var trods alt ikke hans mor, så hun kunne jo ikke bestemme over ham. De var jo ikke engang kærester. Hun vidste ikke engang om de stadig var venner eller hvad de var. Hun grinte let, "Ja, okay så siger vi det," sagde hun morende, da hun godt vidste, at det ikke nyttede noget, at prøve at fortælle en fuld, at de var fulde, hvis de ikke selv mente det. "Jamen jeg er da glad for du er i godt humør," sagde hun med et roligt smil på læberne.
"Du har lige kaldt mig hotshot, kom ikke og fortæl mig, at du ikke fortryder det i morgen. Hvis du overhovedet kan huske det," sagde hun, selvom det sidste nok nærmere kom som en mumlen, dog stadig med et smil på læberne. Det her kunne da kun ende galt, men det ville han nok finde ud af dagen efter, når tømmermændene ville melde deres ankomst. Shotsene blev stillet foran ham. Hun rystede lidt på hovedet af ham, "Et shot, og så følger jeg dig hjem, okay?" prøvede hun meget ihærdigt, at få ham overtalt, "Skål," sagde hun og lod glassets indhold glide ned. Hun blev jo ikke påvirket af et enkelt shot, og hvis det var det der skulle til, før han ville lade hende følge ham hjem, så gik det nok. "Drik ud og kom," sagde hun i en varm stemme, og tog hans hånd, for at følge ham med ud udenfor, mest for, at han ikke skulle falde igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2016 11:26:42 GMT
Elliott følte sig overhovedet ikke træt lige nu, faktisk mente han selv at han var klar til bare at gå ud og besejre verden! Det ville overhovedet ikke være noget problem. Han havde det super - fint! Super... Alt var super, hun var super, han var super, verden var super... Det var faktisk generelt fedt det hele, også selvom han til tider godt kunne mærke trætheden melde sig, hvilket han dog prøvede at ignorerer med fuld overlæg. Som Elliott endeligt fik severet shots - som der nu var fire af, eftersom han havde bestlt to gange, smilede han blot og tømte så de to af de shots han havde fået.
"Du kan selv drikke ud!" sagde han og skubbede de to shots over i mod hende: "Desuden ved du slet ikke hvor jeg bor!" sagde han højlydt, som forventede han at hun overhovedet ikke kendte vejen. "Sh... Det er nemmeligt ret hem-hemmeligt!" sagde han i en lav stemme, som om han ville hviske til hende, hvilket dog var lidt svært med musikken i baggrunden: "Desuden er det sjovere at være her" surmulede han som et barn der ikke havde lyst til at tage hjem fra legoland.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Dec 28, 2016 16:30:20 GMT
Kaya rystede lidt på hovedet af Elliott. Det var virkelig sjovt, at se ham sådan og hun kunne nok ikke lade vær med, at nyde det, bare en lille bitte smule. Mest af alt fordi han så tit havde holdt moralprædiker for hende, om hun drak for meget. Hun kunne dog også godt forstå, hvorfor han så tit var blevet irriteret på hende, hvis hun var lige sådan når hun var fuld. Hun himlede lidt med øjnene, "Jeg sagde ét shot, ikke to," sagde hun og sendte ham et morende smil. Smilet forsvandt dog hurtigt igen, da hans toneleje blev ret højt pludselig, "Shh, Elliott, jo jeg gør, jeg har ligesom selv boet der sammen med dig," sagde hun en smule opgivende, det her holdt hendes tålmodighed da slet ikke til.
"Det havde virket meget bedre som en hemmelighed, hvis du ikke havde råbt det ud over hele baren, prins," sagde hun morende og blinkede til ham. Det var ikke fordi hun flirtede med ham, det ville hun slet ikke kunne få sig selv til, når han var så fuld som han var, hun ville bare føle at hun udnyttet ham, og det ville hun trods alt ikke. "Du leger med min tålmodighed Elliott, kom nu," bad hun, da han påpegede at der var sjovere her. "Jeg er sikker på der er mindst ligeså sjovt hjemme i din seng, og tro mig, du vil takke mig i morgen," sagde hun uden at tænke over, at det godt kunne lyde ret forkert. Hun fik øjenkontakt til Evanna og sagde hun nok blev nødt til, at aflyse deres aftale, da hun gerne ville være sikker på, at Elliott kom godt hjem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2016 21:53:54 GMT
Elliott havde ikke rigtigt samling til helt at høre efter hvad hun sagde, han var bare alt for fuld og rundt på gulvet til at holde fokus på noget som helst: "Og hvordan... Hvordan ved du jeg ikke er flyttet?" sagde han inden en bøvs slap ud imellem hans læber, hvilket fik ham til at grine. Han kunne ikke huske at han nogensinde havde været så fuld, på den anden side kunne han ikke rigtigt huske noget lige nu, så det var nok ikke ligefrem en gyldig målestok. Det var langt ude det her, men altså han hyggede sig og han havde da sluppet sig selv løs.
Elliott grinede: "Jeg kan fint finde hjem i seng... Lige nu fester vi Kaya" sagde han og rejste sig op, og væltede næsten ind i Kaya for ikke at lande på gulvet en gang til, okay måske en lille dle af hans fornuft sagde til ham at det var bedst at komme hjem trods alt. "Okay en lille bitte lur måske" endte han med at gå med til og grinede for sig selv. Han syntes selv han var morsom, men på den anden side havde han drukket så tilpas meget at alt nok ville virke sjovt lige nu.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jan 1, 2017 21:32:56 GMT
Et opgivende suk forlod Kayas læber, da Elliott grinte af sin egen bøvs. "Jeg er nu ret sikker på, at du ikke er flyttet inden for den sidste månedestid, hvor vi sidst så hinanden," svarede hun og rystede lidt på hovedet af ham med et lille smil på læberne. Hun vidste ikke hvor meget mere hendes tålmodighed kunne klare, men hun prøvede i det mindste. Kaya havde lavet mange dumme ting i fuldskab, mange ting som hun alligevel ikke kunne huske, men selvfølgelig også nogle ting hun godt kunne huske. Men det var nok også lidt pointe ved at være fuld. Det var det i hvert fald for Kaya. Det var så rart, bare at kaste hænderne i vejret og undskylde sig med, at hun havde været fuld, for så var alting jo i orden.
Hun kunne lige til, at åbne munden for at svare ham, da han væltede var ved at vælte ind i hende. Af ren refleks greb hun ud efter ham med et lille gips. Hun lagde begge hænder mod hans skuldre, "Ih ja, det kan jeg se," mumlede hun og fik ham rettet op igen, "Nej Elliott, du fester, jeg fester ikke," sagde hun roligt, mens hun stadig havde blidt fat i ham. Hun nikkede lidt, "Ja, det lyder fornuftigt. Kom," sagde hun, da han langt om længe gav efter og gik med til, at komme hjem. Hun lagde sin arm omkring hans, så han kunne støtte sig til hende, som hun gik i gennem de mange mennesker til de nåede døren, og åbnede den så med en smule besvær, da det ikke var det nemmeste her i verden med en fuld Elliott under armen. "Det her kommer du så meget til, at høre for, det ved du godt ik?" spurgte hun en smule morende og smilede til ham, som de gik ned af gaden mod Elliotts hjem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2017 21:41:22 GMT
"Jeg flytter mgeeeetegetet... Megat... meg..." sagde Elliott og tænkte sig om: "Det er et svært ord" konstaterede han og tog en dyb indånding: "Jeg er flyttet meget rundt på det sidste" sagde han med fuld fokus på at sige ordene rigtigt, så det næsten lød en smule robot agtigt. Elliott havde det virkeligt mærkeligt lige nu, og han følt sig utroligt meget rundt på gulvet: "ja hvorfor fester du ikke?D et er da bare super meget fest det her... WUHU!" skreg han udover det hele og forstod slet ikke hvorfor alle folk pludseligt så så irriterede ud, de var da også bare så kedelige alle sammen.
"Hvad skal jeg høre?" spurgte han og hviskede nærmest allerede igen, som forventede han at det var en hemmelighed hun havde tænkt sig at fortælle ham. han var virkeligt langt ude lige nu og det vidste han godt, men altså hvad kunne man forvente. "Skulle vi gå?" spurgte han i et smil og kiggede i mod hende, han havde det fint nok med at tage hjem, han havd eogså en smule kvalme og kunne godt bruge måske bare at sove lidt lige nu eller sådan noge.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jan 18, 2017 10:26:04 GMT
Kaya så lidt på Elliott, da han prøvede at få fuldendt sin sætning. Hendes blik var en smule overbærende. Selvfølgelig skulle han have lov til, at drikke sig fuld og hygge sig, ligesom alle andre unge omkring deres aldre, men det ændrede ikke på, at det ikke ligefrem var et syn hun var vant til. "Arha, så det er du?" spurgte hun med et roligt smil på læberne, selvom hendes toneleje nok afslørede ret meget, at hun ikke troede på det. Dagen hun ellers aldrig havde troet ville komme, var nu kommet. Elliott formodede ret faktisk, at gøre Kaya ret pinlig berørt. "Elliott, stop så, inden det ender med du får et på hovedet," sagde hun og kunne godt mærke hendes tålmodighed snart var sluppet op. Havde det været en hvilken som helst anden eks-kæreste/forlovet end lige ham, så var hun gået, men lige Elliott ville hun faktisk nødig se i en slås kamp og slet ikke når han var så fuld. Ikke fordi, hun vidste jo godt, at han kunne slå fra sig. Det havde hun både set og mærket, selvom det ikke havde været med vilje, han havde ramt hende dengang med Jayden. Hun så opgivende på ham som hun lagde en hånd for sin pande, og rystede lidt på hovedet af ham. "Du skal ikke høre noget, jeg sagde.." hun sukkede lidt, "Ikke noget, kom nu bare," ombestemte hun sig, da hun ikke lige kunne overskue, at skulle til, at forklare ham noget som helst, før han blev ædru dagen efter. "Ja, har du en jakke eller noget, et eller andet sted?" spurgte hun og tog hans hånd, for at have fat i ham, så han forhåbenligt ikke ville falde igen. Hun smilede lidt tilbage til ham, og lagde en blidt hånd mod hans ene kind, "Du kommer så meget til, at fortryde det her i morgen, fulderik," sagde hun med et varmt smil på sine læber, før hun lod sin hånd glide ned fra hans kind igen og så lidt på ham, "Kom så," sagde hun og trak ham med mod udgangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2017 19:00:38 GMT
Elliott var aldrig så fuld - han kunne da ihvertfald ikke huske at han havde været så fuld før. Men på den anden side var Elliott jo bare altid den søde og fornuftige fyr, og det gav han ikke blive ved med at være, han havde brug for bare at være fri og gå lidt amok, og det måtte man da sige at han havde gjort. "Jeg får ikke en på hovedet, jeg er klog"" sagde Elliott og prikkede sig på panden for at gøre sin point mere tydelig, okay måske han ikke var super klog lige nu, men han følte da at han havde fat i den lange ende, også selvom han knapt nok kunne huske hvad han selv hed.
"Nej det tror jeg ikke" sagde han og var faktisk overhovedet ikke sikker på om han havde haft nogen jakke på: "jeg siger bare, det er ikke MIN skyld at jeg er fuld... Det er din! Dig og alle dine drinks!" beskyldte han som om det var hende der havde siddet og drukket ham fuld. "Jeg fortryder ingenting, nogensinde" sagde han og skubbede hendes hånd væk, nok mest fordi han lige prøvede at være smart i en fart, og inde i hans hoved var han helt sikkert meget mere smart end han var ude iv irkeligheden.
|
|
|