Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Apr 17, 2017 22:00:29 GMT
Kaya bed sig lidt i læben og vendte blikket lidt væk da han kiggede mod hende, "Det sagde du også sidste gang.." svarede hun stille, hun hadede sig selv for, at have såret ham så mange gange, men på den anden side, så holdt hun stadig ved, at han også havde overreageredet, men det var nok også fordi de havde så forskellige syn på det hele. Hun vendte blikket tilbage på ham og grinte let, "Yeah, du slår mig faktisk også lige som psykopat typen," sagde hun drillende og rystede så morende på hovedet. Det var rart at de også stadig kunne grine sammen, at det hele ikke behøvede at være så alvorligt hele tiden. Hun vidste virkelig ikke hvad ben hun skulle stå på, når det kom til Elliott. Den ene side af hende sagde jo, at hun skulle give Lucas fingeren og ikke tøve med at tage Elliott tilbage, men den anden del af hende sagde, at hun burde tænke sig om, de havde prøvet så mange gange efterhånden og kunne selv som forlovet ikke få det til, at fungere, hvorfor skulle de så kunne nu? Hun vidste godt hun burde stoppe ham, hun burde rejse sig fra sengen og få sit eget tøj på istedet for kun at ligge i et par trusser og en af hans t-shirts, men det var jo ikke forkert endnu. "Mere ikke-okay.." svarede hun stille, hun havde virkelig lyst til, at vende sig om og kysse ham, men det ville bare gøre det endnu mere ikke-okay, lige nu legede de lige på grænsen mellem okay og ikke-okay, hvilket hun havde det fint med. Hun sukkede stille og nok lidt for nydende, da hun mærkede hans hånd vandre længere op ad. "Hvorfor ik?" spurgte hun stille, hvis han kunne spørger ind, så kunne hun vel også. Hun rykkede sig en smule tættere på ham og lod sine fingerspidser nusse blidt op og ned af hans arm. Hun vidste godt, at hun ikke skulle vende sig om, for hvis hun først vendte med fronten mod ham, så ville hun ikke kunne lade vær med at kysse ham og så vidste hun ikke om hun ville kunne stoppe sig selv igen, hvis han vel og mærkede ikke stoppede hende. Hun blev derfor liggende i ske med ham, det virkede mindre farligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 19, 2017 12:11:20 GMT
"Jeg er en kæmpe psykopat" sagde Elliott i et grin: "Jeg skjuler det bare bedre end dig" drillede han, ham og Kaya havde det altid hyggeligt sammen og han var glad for at de to havde styr på tingene efterhånden. Han håbede bare at hun med tiden også ville føle hun var klar til at leve et nogenlunde roligt liv. Elliott vidste godt at han måske var lidt provokerende og på grænsen lige nu, men han havde aldrig nogensinde prøvet at være i nærheden af Kaya imens hun havde haft en kæreste og det var utroligt underligt for ham at der pludseligt var grænser han skulle indordne sig under, frem for bare at tænke på sig selv.
"Fordi jeg syntes den slags høre til dem man elsker og ikke til venner..." sagde han roligt, han var måske lidt sart med den slags. Elliott syntes det her var ganske fint og hyggeligt, selvom han var helt med på at det ikke va rnoget han nogensinde ville tillade hvis han havde en kæreste. Han lod sin hånd skifte retning fra kanten af hendes bryster og ned til kanten af hendes trusser i stedte for, for satan han legede med grænsen inde i hans eget hoved, men det virkede bare så trygt og velkendt at ligge sammen med hende.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Apr 20, 2017 20:34:17 GMT
"Dig? Ej det er du sgu alt for empatisk til at være," svarede Kaya med et roligt smil på sine læber, det var længe siden hun havde hørt Elliott grine sådan rigtigt, men det var dejligt at høre det. "Heey, jeg har måske nogle problemer med mit temparament, men det gør mig ikke til psykopat," sagde hun morende, velvidne om at det kun var for sjov. Jo godt nok havde hun lavet nogle knap på heldige ting i sit liv, men hun havde også taget straffen for det. Hun havde afsonet ti måneder i Azkaban for mordforsøg, men var kommet ud to måneder før tid for god opførelse, selvom folk grinte når hun sagde det, fordi det nok var de færreste som kunne se sammenhæng mellem hende og god opførelse. Men selvfølgelig havde Azkaban også ændret hende. Hun låste ikke døre efter sig, hun kunne ikke være i små rum eller kolde steder, men det var ikke noget hun snakkede med nogen om. Hun havde aldrig fortalt nogen om sin tid i Azkaban, jo de fleste vidste hun havde siddet inde, men hun havde aldrig fortalt nogen hvordan det havde været. Lige da hun var kommet ud havde hun heller ikke kunne lide nogen rørte ved hende, men der havde Jayden hjulpet hende.
Hun trak lidt på skulderen, "Der er jo også forskel på, om man gør det fordi det er hyggeligt, eller fordi man har en bagtanke med det," sagde hun roligt. Nej selvfølgelig skulle ens venner eller veninder ikke bevidst prøve at tænde en, hvis man havde en kæreste, men var det bare nus og venskabelig hygge, så kunne hun virkelig ikke se noget galt i det. Hun havde flere gange foreksempel sovet sammen med Seth hvor de kun havde vennehygget, uanset hvor lidt tøj de havde på og det var ikke noget hun havde tænkt sig at stoppe med. Hun mærkede hans hånd skiftede retning. Det var svært for hende at holde det her på et plan, hvor hun kunne retfærdiggøre det overfor sig selv, lige præcis fordi det var Elliott og de havde en så lang fortid, at man skulle tro de var langt over 40. Hun drejede hovedet og en smule i overkroppen, for at se på ham. "Sååh, gør vi det her fordi det er hyggeligt, eller er der en bagtanke?" spurgte hun stille og måtte virkelig koncentrer sig for ikke at blive tændt af hans berøring.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 21, 2017 22:20:37 GMT
Elliott grinede kort og håbede da også at Kaya forstod det som en joke. Han mente ikke at hun var psykopat men hun havde jo bestemt mere krudt bagi end han havde, lige nu var det hele bare lidt rundforvirret for ham. "Ja måske... Men jeg tror bare bedst jeg kan lide at have nærhed med folk jeg holder meget af" sagde han, han havde da hygget sig med venner, men ikke lige på sådan en nærheds agtig måde. Han var nok mere typen der bare rodede rundt i det hvis han begyndte på den slags, Elliott var ikke god til at være tæt med folk uden at have følelser med i det.
"Det ved jeg ikke, you tell me" sagde han i et smil til hendes spørgsmål og lod sin hånd glide ned imellem hendes ben udenpå hendes trusser for let at trykke sine fingre i mod hende, okay han var en nar lige nu, men på den andne side var han så sjældent en nar at han mente det var okay. Desuden kendte de to jo hinanden ret så godt, Elliott savende at være sammen med hende, ikke bare sådan her men sådan rigtigt sammen med hende, få tingene til at fungerer. De skulle have været gift og nogengange fortrød Elliott nok at han ikke bare hoppede ud i det.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Apr 23, 2017 15:09:43 GMT
Kaya nikkede lidt til Elliotts ord. "Jeg har kendt Lucas siden jeg var 4 år, så jeg tror bare at han godt ved, at det alligevel ikke vil nytte noget at sætte grænser for mig," sagde hun roligt og smilede lidt til ham. Det var nok bare nemmere at lade vær med at forvente noget som helst af hende, for så blev man i det mindste ikke skuffet. Hun var ikke god til at nogen skulle bestemme over hende, hvilket nok også var en af de mange årsager til, at hun ikke så sine forældre mere, og ikke havde set dem i flere år. Folk skulle ikke prøve at kontrollere hende for hun ville blive Rasmus-modsat og gøre præcis det modsatte af hvad hun fik besked på. Hun skulle lige til at svare ham, da hun mærkede hans hånd glide længere ned end kanten på hendes trusser. Hendes hjerte begyndte at banke i en fast rytme, som hun bed sig i læben. Det lignede ham slet ikke at opfordre på den måde til utroskab, men hun måtte nok indrømme at det skramte hende en smule, der var gået over et år siden de sidst havde ligget i en seng sammen, men det her havde hun ikke forventet af ham, men selvfølgelig kunne han også have ændret sig over det sidste år. Hun tog blidt fat om hans håndled og rykkede hans hånd tilbage til hendes mave. "Du er mange ting, Elliott, men en røv er ikke en af de ting," sagde hun stille og vendte sig om, så hun lå fronten mod ham og sendte ham et lille smil. "Det er okay, så længe der ikke er følelser indblandet og så længe det ikke er direkte intimt, hvilket gør at det her.. Ikke er okay. Sorry.." sagde hun forsat i en rolig og stille stemme. Han havde kaldt hende verdens skældsord, flere gange sagt at hun måtte have et godt liv, kun for at smække døren efter sig. For mange. Måske de bare ikke skulle have det til at fungere? De havde prøvet så mange gange, hver gang var det ham som var gået fra hende. Inderst inde var hun vel bare bange for, at han ville gøre det igen, hvis de endelig skulle prøve igen. Måske de bare skulle holde sig til at være venner, om det så på et tidspunkt ville udvikle sig, måtte tiden jo vise.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2017 20:12:01 GMT
Elliott vidste godt at de her samtaler aldrig endte helt som han håbede, men på en eller anden måde gik det alligevel mere stille for sig lige nu end det havde gjort så mange andre gange, så måske var der en smule håb alligevel: "Tjah..." sagde Elliott blot. Han var ligeglad med om Lucas satte grænser for hende, det var jo trods alt hendes forhold og det måtte de jo selv ligge og rode med, men efter at have busted Jayden og Kaya var Elliott nok blevet skræmt, det havde sat sig i ham og måske var det også derfor han havde brug for så mange regler.
Elliott grinede da hun flyttede hans hånd og sagde han ikke var en røv: "Nok ikke så meget nej" sagde han, ikke fordi han havde nu ikke noget i mod at ligge og hygge sig med Kaya, men hun havde helt ret i at en røv var han ikke i den forstand: "Men altså for dig kan jeg da godt være lidt en røv" sagde han lidt flabet, nok mest fordi det var den slags mænd der plejede at tiltrække hende. "Nej nej, jeg skal nok lade være.. Jeg kan godt tåle en afvisning" sagde han i et smil og rullede sig en halv omgang så han lå på ryggen og derved ikke tæt på hende længere, én ting der var sikkert var ihvertfald at Elliott fint respekterede grænser.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on May 1, 2017 18:28:59 GMT
Kaya vidste godt at hun ikke altid var den letteste at leve sammen med eller i det hele taget blive klog på. Hun gik sine egne veje og ingen skulle stå i vejen for hende. Hun havde lært at klare sig selv på den hårde måde, hvilket efterhånden også havde gjort hende til en hård kvinde. Selvfølgelig kunne hun stadig grine og smile, men hun var på mange punkter også en tikkende bombe, som kunne gå af når som helst. "Godt nok har du en god røv, men du er ikke en røv," sagde hun drillende og blinkede til ham. Hun rettede sig en smule og lod så sin albue hvile mod madrassen og sit hoved mod hånden, med fingrene godt begravet i det lange blonde hår. Hun måtte dog slippe et grin, af hans flabet kommentar, "Oh yeah? Vil du være min bad boy nu eller hvad?" spurgte hun morende og rakte kort tungen ud hvilket afslørede hendes tungepiercing. Hun rynkede lidt på panden og lagde så den frie hånd på hans brystkasse, "Jeg sagde ikke du skulle fjerne dig helt," sagde hun roligt og smilede til ham, før hun lagde sig ind til ham. De kunne jo sagtens ligge og putte og nusse lidt, så længe det ikke var intimt, så var det jo fint nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2017 21:05:42 GMT
Elliott grinede let: "Nej det er jeg nok ikke" pointerede han i et smil, Elliott havde aldrig følt sig som en idiot, han mente faktisk selv at han var et ganske godt menneske og hvis han selv skulle sige det, så var det jo også sådan det skulle være. "Det ved jeg ikke, du vil jo gerne have en badboy right?" sagde hun i et grin: "Men det er nok ikke dér mit talent ligger" sagde han i en rolig stemme. "Men altså jeg har mange andre gode talenter" drillede han og blinkede så til hende, Kaya var sjov, og nogengange savnede han at have hendes flabede sind i hendes liv
"Jeg er ikke så god til mellemtingen" sagde han i en rolig stemme og tog blidt fat omkring hendes hånd for at flytte den, det var ikke fordi han ville afvise hende, men han havde svært ved bare at balancerer på grænsen. Måske det var bedre de stod op og kom igang med dagen, der var jo heller ikke så mange timer inden han skulle hente Timothy. Han glædede sig allerede til at få ham hjem, Elliott brugte jo så meget tid med ham, at det var mærkeligt ånr han ikke var der.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on May 2, 2017 18:37:34 GMT
Kaya smilede roligt til Elliott. Mange ting ville hun kunne kalde ham og jo til tider var 'røv' nok også en af dem, men ikke i den forstand, at hun kunne se for sig, at han ville presse hende til noget, eller være skyld i utroskab af nogen art. Godt nok havde de været sammen én gang, mens hun havde været gift med Jayden, men det havde Elliott jo ikke vidst, så det talte ikke rigtigt, hvis man spurgte Kaya. Hun grinte mildt, "Vil du virkelig vide hvad jeg vil ha´?" spurgte hun en smule udfordrende. Hun var uden tvivl mest tiltrukket af bad boys, men de skulle være det på den rigtige måde. Hun gad ikke en ny Ramon, det var nok noget af det sidste hun kunne overskue i sit liv, selvom hun flere gange havde været tæt på at falde i med stoffer igen, fordi hun ikke havde Elliott til at slå hende i hovedet, når hun fik de lyster. "True," sagde hun med et roligt smil. Hun bed sig lidt i indersiden af sin ene kind, men lod ham flytte hendes hånd og vendte sig så om på maven, "Det er også fair nok," sagde hun roligt og smilede til ham. Hun elskede at balancere på grænser, ikke kun de seksuelle, men generelt grænser. Det var nok også derfor det så tit var gået galt for hende, for det var jo ikke altid nok bare at være på grænsen, nogen gange var det jo sjovere at skubbe til dem. "Har jeg nogensinde fortalt dig, hvorfor jeg valgte at få det citat jeg har tatoveret?" spurgte hun med blikket mod madrassen og albuerne mod madrassen for at holde sin vægt oppe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 3, 2017 19:58:03 GMT
Elliott vidste godt at Kaya var ret kompliceret at blive klog på, men på den anden side var han da også godt klar over at han ikke selv var den nemmeste man kunne finde på det punkt. De to havde nok bare altid været en smule forvirrende, og Elliott vidste der ikke var andet at gøre end acceptere det. "Ja..." pointerede han i en afslappet stemme, nok mest fordi at hun altid forvirrede ham, så hvis hun ligefrem havde tænkt sig at være helt direkte, så ville han da bare gerne lytte til hende. Desuden ville Elliott nok heller ikke være særlig god til at være en badboy.
"Næh..." sagde han og kiggede imod hende. Ellitot var glad for hend eog på alle mulige måder elskede han hende, han ville gøre meget for at de to kunne fungerer, men på den anden side så vidste han også at der ikke var meget at gøre. Måske var de vokset fra hinandne og måske de skulle give det en chance, han anede ikke hvilken af de to ting han skulle gøre. Han ville bare gerne være glad og han håbede at de to måske ville gøre det rigtigt denne her gang, ligemeget hvad de gjorde.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on May 6, 2017 20:05:17 GMT
Kaya så lidt på Elliott, da han sagde ja. Hun bed sig lidt i læben og nikkede så, "Okay. Jeg vil ha' en good guy, som ved præcis hvornår han skal være en bad boy. Jeg vil ha' en fyr som ikke bliver sur over jeg putter og nusser med mine venner, eller hvis jeg ligger i ske med dem, sover hos dem, drikker min hjerne væk med dem. Jeg vil ha' en fyr som respektere, at jeg også har brug for brug for at være alene nogengange og som ikke behøver at vide hvor jeg er 24/7. Jeg vil ha' en fyr, som ikke bliver sur eller skuffet over jeg dummer mig, selv når jeg er på mit værste," sagde hun ganske roligt og ærligt. Nu bad han selv om sandheden og så kunne han ligeså godt få den. Hun trak op i blusen så hendes tatovering i højre side under bh-kanten blev synlig, hvor der stod:'love is giving someone the power to destroy you, but trusting them not to', så han kunne læse det. Hun vendte så blikket imod ham, "Jeg fik den efter du tog mig sammen med Jayden.." sagde hun en smule sammenbidt og trak blusen ned igen. Hun satte sig op i sengen, måske hun bare skulle gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2017 20:39:38 GMT
Elliott anede ikke hvad ben han skulle stå på, det eneste han vidste helt ind i sit hjerte var at han savnede Kaya og han ønskede virkeligt at det her skulle fungerer imellem dem: "Jeg vil bare gerne have at du forstår at jeg ikke kan bære at det her går galt en gang til Kaya... Du aner slet ikke hvor hårdt det har været for mig at komme videre" sagde han roligt, han var jo ikke engang sikker på han var kommet videre nu, selvom han hade arbejdet på det. "Jeg har brug for at du ikke føler du har brug for at være sammen med andre" sagde hun roligt, hvorfor kunne hun ikke bare ville være sammen med ham, uden at have brug for andet?
"Det burde vidst være mig der havde dét citat" sagde han i en rolig stemme og smilede til hende, dte var jo trods alt ham der havde givet hende sit hjerte og hende der dengang havde trampte på det. Han ville hende så gerne, men med årene var han blevet bange for om hun overhovedet gad ham. Elliott sukkede kort, Kaya ville altid være noget specielt for ham og han ønskede nok bare at hun ville ham lige så meget som han ville hende,
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on May 10, 2017 13:28:19 GMT
Kaya tog sig til hovedet med begge hænder, "Ved Merlins skæg, Elliott stop nu," sagde hun og lod hænderne falde igen, mens hun så opgivende på ham. "Jeg har en kæreste. Hvad det du ikke forstår? Du gik fra mig, tre gange, Elliott, og så var det hårdt for dig at komme videre?" Hun rystede på hovedet og kørte hænderne i gennem håret. Hvorfor skulle det være sådan her? Hun havde aldrig følte sig så forvirret som når hun var Elliott. Hun kunne ikke mere. Hun ville ikke mere. "Hør dig selv, Elli.. Du snakker som om vi er ved at finde sammen igen, det er vi ikke. Jeg vil hellere end gerne være venner med dig, men jeg er ikke single og jeg har brug for at gøre hvad det passer mig," sagde hun og så på ham. Elliott ville altid betyde noget helt særligt for hende, især fordi han var far til hendes barn, men hun turde ikke tage chancen med ham igen. Hun lod sin ene hånd glide i gennem det lange blonde hår. "Tror du ikke, at du også knuste mit hjerte? Du vidste hvor damned jeg var inden vi blev kæreste første gang, du vidste hvad Ramon havde gjort, hvad han fik mig til at gøre. Jeg stolede på dig mere end jeg nogensinde har stolet på andre før," sagde hun og så på ham med en alvorlig mine, før hun rejste sig fra sengen for at finde sit tøj. Hun trak sine bukser på og lukkede dem, før hun vendte ryggen til ham og trak den t-shirt hun havde lånt af ham til, at sove i af, og tog sin egen bluse på. "Jeg kan ikke mere. Jeg vil ikke mere." sagde hun og vendte sig for at se på ham, som hun lagde t-shirten i vasketøjskurven. "Farvel, Elliott.." sagde hun stille og gik ud for at tage sko og jakke på og forlod lejligheden.
//OUT
|
|
|