Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 10:12:35 GMT
Han nikkede, Elliott hvade været alt for fuld, når han knapt kunne huske hvad han havde lavet især den sidste del, så betød det helt sikkert at han havde drukket for meget: "Bare sove dagen væk!" sagde han i et smil. Det var mærkelgit det altid havde været så underlig med ham og Kaya, lige siden første gang de havde kysset på Hogwarts, så havde tingene bare været underlige og forvirrende for ham. Nu var han dog blevet voksen og en del mere ansvarsfuld, så hans tanker og måde at omfavne verden på, havde uden tvivl også ændret sig en del siden dengang.
"Njah det lyder som mig" sagde han i et grin, Elliott livede nok lidt mere op når han var fuld, og desuden så var det længe siden han havde haft samleje med nogen, han havde haft så travlt med Timothy og med sit arbejde, han havde jo en del ansvar ligepludseligt. "Kaya jeg har sagt det før, jeg er ligeglad.." sagde han, man kunne da ikke få tilholdsforhold mod sit eget barn? Det var ihvertfald en regel han aldrig havde hørt om, især nu hvor at Elliott jo var ligeglad, han havde jo aldrig forsøgt at holde hende væk. "Jeg er heller ikke super sulten" sagde han og lagde en hånd ovenpå hendes som hun lagde den på hans brystkasse imens han sukkede, det føltes helt rart.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Feb 15, 2017 15:04:42 GMT
Kaya smilede lidt morende, "Det lyder fornuftigt. Masser af vand og noget mad med salt, tror jeg ville være godt for dig," sagde hun med et smil på læberne. Hun havde trods alt selv været der, hvor tømmermændene var værst en del gange efterhånden, så det skadede jo ikke hende, at give gode råd videre. Det var uden tvivl utroligt så mange ting der var sket siden Hogwarts. Alene mellem hende selv og Elliott. De havde været kærester, hun havde været ham utro, hun havde været Jayden utro med Elliott, de var blevet kærester igen, de havde været forlovet, droppet forlovelsen og gået fra hinanden. De havde tilmed et barn sammen på 8 måneder, som Kaya kun havde set en enkelt gang efter hun havde født ham. Mange ting kunne ske på knapt 6 år. Hun grinte let, "Jah.. Men det er okay, jeg er nok ikke selv meget bedre når jeg er fuld," sagde hun og blinkede til ham. Hun var jo ikke sur over, han havde taget hende på bagdelen. Hun var nok efterhånden vant til, at hendes bagdel var alles eje, af en eller anden årsag. Selvom Lucas nok ikke ville blive så glad, hvis han fandt ud af det. "Det var mere, hvis dine forældre ikke syntes det er så fedt, at jeg tager med," svarede hun og trak lidt på den ene skulder. Hun vidste jo godt, at han ikke havde noget imod hun så Timothy. Men Ministeriet vidste jo godt, at hun havde siddet i Azkaban, og hun havde taget stoffer. Det havde i hvert fald været deres primære årsager til, at hun ikke var godt selskab for den lille dreng. Hun rykkede sig lidt tættere på ham, da han lagde sin hånd oven på hendes, så hendes hoved hvilede mod hans skulder. Selvom han lige nu stak af værtshus, så var det bare rart og trygt at ligge sammen med ham. Hun lod sin tommelfinger ganske blidt nusse hans brystkasse, før hun placerede et enkelt lille kys på hans kraveben, selvom hun godt vidste, at hun skulle passe lidt på. Elliott ville altid være en svaghed for hende. Hun savnede ham, selvom hun ikke burde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 18:22:56 GMT
Elliott smilede: "Tror bare jeg skal slappe af indtil jeg skal hente Tim... Jeg har også arbejde i morgen, så må hellere nyde det imens jeg kan"sagde han. Elliott var glad for at arbejde nede i Olliverlanders, han havd enok en del håb om flere eventyr, men det måtte blive når Timothy blev ældre, lige nu var det vigtigste bare at Elliott skaffede en så stabil hverdag for sin søn, som han overhovedet kunne. "Nå det tror du ikke? Jeg husker ellers dig som ganske morsom når du har drukket" sagde han i et grin, nu var hun nok også lidt mere rutineret i at drikke end ham.
"Jeg tror egentligt også de er ligeglade" sagde Elliott, hans forældre havde aldrig ment at Kaya var godt selskab for ham, men de hadede hende ikke. De var nok bare ret overbeviste om at de to på ingen måde passede sammen, og desuden elskede de Tim helt utroligt højt, præcist som Elliott gjorde det. Elliott sukkede afslappende som hun kyssede han kraveben, han skulle virkeligt holde op med at være betaget af Kaya, de var jo ikke gode for hinanden og alligevel så var det som om at vejene altid viste tilbage i den retning, han forstod det simeplthen ikke. Men måske skulle der bare ikke være en mening med alt.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Feb 15, 2017 21:27:34 GMT
Kaya nikkede lidt, "Det tror jeg er en god idé. Arbejder du stadig i Ollivanders?" spurgte hun nysgerrigt og smilede til ham. Det var jo aldrig til, at vide, mange skiftede jo jobs hele tiden, men hun kunne nu ikke rigtigt se Elliott for sig, lave andet end tryllestave. Hun var sikker på, at han var blevet virkelig dygtig. Hun måtte slippe et grin, "Ihh ja, jeg er skøn, når jeg er fuld," svarede hun ironisk og grinte lidt igen. Hun drak ikke så ofte mere, som hun havde gjort, men når hun så gjorde, så gav hun den også max gas. Men hun drak kun i weekenderne og det var slet ikke hver weekend mere, som hun havde gjort. Nu var det måske en eller to gange om måneden, men nu boede hun jo også i Danmark, så alle hendes venner og veninder var jo langt væk. "Tror du?" spurgte hun og bed sig ganske let i læben. Hun havde intet imod hans forældre, men hun vidste godt, at de ikke var super glade for hende, men hun kunne nok et sted godt forstå dem. Hun havde jo ikke altid været lige sød ved Elliott. Selvom hun stadig den dag i dag, havde det skidt med, at hun havde været ham utro, selvom det jo efterhånden var mange år siden, det var jo helt tilbage til dengang, hvor de havde gået på Hogwarts. Hun smilede lidt for sig selv, da hun hørte hans suk. Hun lagde sin frie hånd under sin hage, for at kunne se på ham, mens hendes hånd under hans, stadig nussede ham blidt på brystkassen. "Jeg brude flytte mig.." sagde hun stille og bed sig i læben, da hun mærkede lysten til, at kysse hans læber i stedet for 'bare' hans kraveben. Det var farligt for hende, at ligge sådan her med ham, men for slivan det var også bare rart og trygt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 21:55:52 GMT
Elliott smilede: "Ja.. Det er jeg super glad for... vil gerne noget mere engang, men det er dejligt stabilt" sagde han i en rolig stemme, ikke at han vidste hvad han ville lave, han havde godt overvejet at arbejde med Quiddich og måske producerer koste, det var vidst ikke mere end nogen kurser man skulle på, når man nu allerede kunne finde brug af at producerer stavene. Men altså han måtte se, der var gode penge i at lave tryllestave og Elliott havde bare brug for en stabil indkomst for at det hele kunne løbe rundt nu hvor han havde et barn, så kunne man ikke bare tage impulsive beslutninger og gøre hvad man havde lyst til.
Selvom det var længe sidne de havde gået på hogwarts, og selvom de begge var 23 år nu, så kunne han stadig huske følelsen af at buste hende med Jayden. Han havde ikke bragt det op i lang tid, især ikke efter Jayden's død, men tanken om mindet kunne stadig gøre ham helt utrolig bitter. "Nææh..." sagde han blot og trak på skuldrende, det var hyggeligt at ligge sammen med hende, han savnede hende jo ofte, han var nok bare så bange for at det hele ville gå tilbage til hvordan det havde været engang, godt som dårligt, og det dårlige kunne han bare ikke overskue en gang til.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Feb 15, 2017 22:29:59 GMT
Et smil meldte sig på Kayas læber, "Jeg er glad for, at det går dig godt, Elliott," sagde hun ærligt. Hun ønskede ham jo intet ondt, det havde hun aldrig gjort. Elliott var en dejlig fyr og han fortjente et godt liv. Han havde jo altid været der for hende. Selv dengang hun havde været langt væk på stoffer, så havde han været der til, at hjælpe hende ud af det. Han havde været der, da Dacoda havde opsøgt hende og forsøgt at få Kaya til, at vende tilbage til, at sælge stofferne. Gang på gang havde Elliott været der for Kaya. Det var uden tvivl også en af årsagerne til, at hun havde så svært ved, at give slip på ham igen. Han ville altid have en plads i hendes hjerte. Han ville altid være en svaghed for hende. Uanset om hun ville indrømme det eller ej.
Hun vidste godt, at hun ikke havde været helt fair overfor ham altid. Hun havde budt ham virkelig meget lort i gennem de år de havde kendt hinanden. Deriblandt utroskabet med Jayden. Men hun havde så også været Jayden utro, dengang de havde været gift, med Elliott. Selvfølgelig savnede hun stadig Jayden, og det gjorde bestemt ikke sagen bedre, at det var Dacoda som havde slået ham ihjel. Hun så lidt på ham, "Joh, for jeg kender mig selv," sagde hun stille. Det var virkelig rart, at ligge i hans arme og mærke ham tæt på hende. Hun kendte bare sig selv godt nok til, at vide at hun ikke ville kunne holde hverken fingre eller læber for sig selv, hvis de lå her meget længere tid. Hun havde jo allerede kysset hans kraveben og hun nussede stadig hans brystkasse, og hvis hun skulle være helt ærlig, så kunne hun allerede mærke, hvordan lysten til, at mærke hans læber mod sine egne, allerede voksede i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2017 20:37:02 GMT
Elliott sukkede, han kunne faktisk godt styre det når han var fuld, normalt ihvertfald. Denne gang var det gået lidt af sporet og det havde overhovedet ikke været meningen: "Tak... Jeg håber tingene også snart kommer til at gå godt for dig" sagde han i et smil. Han vidste ikke så meget om hvad Kaya gik og lavede, men han håbede virkeligt at det ville blive bedre, Elliott smillede, han vidste ikke noget lige nu, men han kunne jo ikke andet end at gøre sit bedste for at komme videre i livet og være så god en far for Timothy som det overhovedet var ham muligt med de midler han havde.
Elliott kommenterede ikke på at hun kendte sig selv, lige nu låhan godt,d et var rart at have hende tæt på sig igen, men Elliott vidste da også godt det nok ikke var klogt at gøre noget og han vidste han alligevel aldrig ville være modig nok til at tage skridtet videre. Men altså det hele gik jo fint lige nu, de havde ikke været uvenner noget tid og de kunne bare hygge sig sammen. Elliott havde det godt i det liv han havde, og mest af alt var han nok bange for at ødelægg enoget, at noget ville ende med at gå galt i hans liv, især når det kom til Tim.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Feb 22, 2017 18:24:39 GMT
Kaya rynkede lidt på panden, "Hvad får dig til, at tro, at det ikke går godt for mig nu?" spurgte hun roligt, da det trods alt, faktisk gik ganske godt for hende, for tiden. Hun havde et arbejde som hun elskede, hun havde en (til tider) dejlig kæreste i Lucas, hun havde sin egen lejlighed. Hun drak ikke så meget som hun havde gjort, hun havde været stof-fri i en del år efterhånden. Alt i alt, så følte hun, at hun havde ret godt styr på sig selv og sit liv. Hun ville jo gerne en dag nå dertil, hvor Ministeriet ville give hende lov til, at se Timothy. Ikke at hun behøvede at få ham hjem, men bare det, at hun måtte følge med i sit eget barns liv fra sidelinjen, ville være nok for hende. Hun sukkede stille, selvom han ikke svarede, mens hun stadig nussede ham ganske blidt på brystkassen. For pokker hvor hun savnede ham. Hun vidste ikke hvad det var ved Elliott, normalvis var han jo slet ikke hendes type. Hun var til de der lidt bad boys artige fyrer, som både Jayden havde været og som Lucas og Seth jo også var, hvilket Elliott jo ikke ligefrem var. Måske det var deres fortid? Måske var det netop dét, at han ikke var som de andre, som hun ikke kunne give slip på hundrede procent? Hun puttede sig lidt tættere ind til ham, alene duften af ham var så velkendt og tryg. Hun drejede hovedet en smule og tildelte hans hals et par blide, korte kys, "Stop mig," sagde hun stille, og lod sin hånd glide ned af hans brystkasse og mave til hendes fingre nåede kanten af hans boksers, hvor hun nussede ham lige over.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 24, 2017 20:41:20 GMT
Elliott kiggede på hende: "Det går måske godt for dig?" spurgte han og kiggede på hende så godt han nu kunne fra hvor han lå. Han anede virkeligt ikke hvad han skulle stille op med Kaya. på den ene side kunne hun være så sød og blid, men på den anden side kunne hun virke så arrogant og falsk. Elliott vidste aldrig hvem hun var eller hvad ben han skulle stå på for at få det rigtige ud af situationerne, egentligt var Elliott nok bare i et forsøg på ikke at tænke noget som helst efterhånden og bare være der, alt andet gjorde ham alligevel bare mere forvirret.
Hendes ord ignorerede han, mest fordi han igen aldrig kunne læse hvad fanden hun mente. HUn sagde A og gjorde B. Elliott vidste snart ikke hvad han skulle sige, og han endte derfor med bare at glide liggende og lod sin hånd glide ned til kanten af hendes bukser og op af hendes bare ryg under hendes bluse. Kaya var en sød pige og de to havde så meget historie sammen, han vidste god tat tingene måske aldrig ville blive som de var engang, men på den anden side kunne man jo godt have lyst til at ønske sig det engang imellem.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Feb 27, 2017 10:42:56 GMT
Kaya vendte blikket mod Elliott, med en mild panderynken, "Ja? Hvorfor skulle det ikke gå godt?" spurgte hun roligt, og lagde sin ene håndflade mod ham, for at lade sin hage hvile derpå, så hun kunne se på ham. Hun drejede sig en smule, så hun lå mere på maven end som sådan på siden, dog stadig med en hånd under sin hage, og den anden hånd på Elliotts brystkasse. Hun bed sig svagt i læben, "Hør Elliott.. Jeg ved godt, jeg har damnet op virkelig mange gange. Jeg ved godt, hvordan folk snakker og tror de kender mig. Nej, jeg har stadig ikke hundrende procent styr på mit liv, men jeg har et job, hvor jeg tjener gode penge. Jeg har en kæreste. Jeg har min egen lejlighed i Danmark. Jeg graduerede fra både Hogwarts og uni med top karakterer. Jeg rør stadig ikke stoffer, jeg savner dem, ja, men rør dem ikke, og jeg drikker måske tre-fire gange om måneden. Det går godt. Ikke perfekt, men godt," hun ville trods alt ikke lyve for ham, men hun ville bestemt heller ikke have, at han rendte rundt og troede hun slet ikke kunne klare sig. Selvfølgelig var der stadig mange ting hun skulle have styr på, og hun vidste godt, at hun stadig skulle holde tungen lige i munden for ikke at miste overblikket og falde tilbage i de gamle, vante, trygge rammer. Hun mærkede en behagelig snurren, sprede sig fra lænden og op af ryggen, da hun mærkede hans hånd gled op under hendes bluse, hvilket fik hende til, at sukke stille. Det var en rar følelse. Hun rettede sig en smule op, så hendes albue hvilede mod madrassen ved siden af hans hoved, så hendes fingre kunne nå hans hår, som hun blidt lod sine fingre glide igennem. Hun smilede lidt til ham, som hun lå halvt indover ham. "Jeg hader, at jeg savner dig.." sagde hun stille og lænede sig ned og fangede ganske blidt hans læber i et kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2017 21:39:16 GMT
Elliott kiggede på hende, så godt han nu kunne. Nogengange ville han ønske han kunne slette fortiden, mest fordi han ikke havde lyst til at bekymre sig om alle de ting. Elliott var nok bare en fyr der hele tiden tænkte utroligt meget, og han kunne aldrig rigtigt slippet det. "Kaya, vi behøver ikke snakke om hele vores liv lige nu" sagde han og vidste jo godt at det nok var nødvendigt på et tidspunkt, de havde jo snakket om tingene før og det var bare aldrig rigtigt gået super godt.
"Du har en kærerste, også ligger du her?" sagde han kritisk og som en hentydning til at hun sagde hun havde forbedret sig, at være isn kæreste utro var på ingen måde en forbedring, ikke at Elliott var bedre lige nu, men altså han havde jo ikke ligefrem nogen kæreste at stå til ansvar for. Elliott svarede ikke på hendes ord, men kyssede hende dog tilbage, som hendes læber ramte hans og som han slap dem efter et par få sekunder, fugtede han dem let: "Kaya, du har en kæreste" sagde han lavt, han vidste godt han måske burde være ligeglad, men han ville bare så gerne have at hun var et bedre menneske, end hun havde været mod ham.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Feb 28, 2017 11:41:13 GMT
Kaya rystede lidt på hovedet, "Det siger du hver gang, Elliott," sagde hun roligt, hun havde det i forvejen svært ved at åbne sig op overfor nogen, og at Elliott så hver hun prøvede, cuttede hende af, gjorde det bestemt ikke nemmere. Men hvis han ikke ville høre om hendes liv, så var det selvfølgelig også helt i orden, hun havde ikke behov for at fortælle ham alt, men det havde hun jo sådan set ikke med nogen overhovedet. Hun havde det bedst med, at holde sine kort tæt på kroppen og det havde hun altid haft. Hun rettede sig lidt op og så på ham med et lidt undrende blik, "Ja? Der er da ikke noget forkert i, at ligge sammen eller sove sammen? Det gjorde jeg da også tit med Seth, da vi to var kærester," sagde hun roligt, hun havde intet problem med, at have en kæreste og samtidig putte med sine venner, eller veninder for den sags skyld. Det var ikke utroskab i hendes øjne. Så længe man ikke lavede noget andet end, at ligge sammen, så skete der nok ikke det store ved det. Det ville hun da også selv være ligeglad med. At hun så valgte, at kysse Elliott, var til gengæld utroskab, og det vidste hun også godt. Men hun vidste også godt, at Lucas næppe havde været hende tro. Hun slap kysset igen og bed sig let i læben, som hun vendte blikket lidt væk. "Det ved jeg godt.." svarede hun blot og sukkede lidt, før hun trak sig fra ham og satte sig op i sengen. Måske var det bedst, hvis hun bare tog sit tøj på og gik? Det havde bare været rart, at mærke ham igen så tæt på, men hun vidste godt, at hun skulle tage sig sammen og komme videre. Det var hun jo også på rigtigt mange punkter, især når hun ikke så ham, så var hun helt ovre ham, men han vækkede bare nogle følelser i hende, når han var så tæt på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2017 19:43:07 GMT
Elliott havde det stadig svært med Kaya, de to havde en fortid sammen som ingen af dem kunne glemme, men på samme tid var Elliott itvivl om de nogensinde kunne have en fremtid sammen, selvom en del af ham måske ønskede at tingene ville være sådan, så vidste han ikke om han turde satse på lykken igen, ikke med hende ihvertfald. "Det går galt hver gang vi snakker, jeg har ikke lyst til bare at gentage de samme ting igen og igen" sagde han og smilede, imens han stadig lod sin hånd ae hendes ryg, han ville helst ikke sige de ting han alligevel sagde hver gang de havde den samtale, mere skete der jo ikke.
"Wauw Kaya, det gør mig så glad at høre hvordan du lå sammen med en andne fyr da vi var kærester" sagde han i en rolig stemme, det var ikke noget han gad blive bitter over nu, men det var jo lige præcist grunden til at de ikke fungerede, Elliott ønskede ikke hans kæreste lå med alle mulige andre. Elliott tog fat i hendes hånd da hun gjorde tegn til at hun ville rejse sig op fra sengen, nogengange var det virkeligt frusterende at føle så modsigende ting inde i kroppen, og ikke ane hvad ben man skulle stå på.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Mar 14, 2017 18:22:46 GMT
Kaya vidste ikke om hun nogensinde ville slå sig rigtigt til ro. Jo hun var kærester med Lucas og de havde det da godt, men hun vidste også godt, at det ikke skulle være dem for evigt. Men hun vidste også godt, at hende og Elliott havde en lang fortid, som hun ikke var sikker på, at nogen af dem nogensinde ville komme sig over, så de ville kunne bygge noget nyt op. Et sted vidste hun ikke engang om, det var noget hun ville, selv hvis hun fik chancen. Hun nikkede lidt, "True.." svarede hun blot og sendte ham et lille smil. Hun var jo heller ikke interesseret i, at de skulle blive uvenner nu, hvor de endelig lå og kunne snakke sammen, uden at skændes. Så var det måske også bare det klogeste, at lade alle problemerne ligge, det var hun alligevel så god til. Hun rynkede lidt på panden, "Det er da ikke utroskab, at ligge sådan her med sine venner?" svarede hun, selvom det nok mere var ment som et spørgsmål. Det her var nok en af grundene til, at de aldrig ville fungere igen. Hun ville have lov til, at ligge og putte og nusse med hvem end hun ville, det var der ingen som skulle fortælle hende, at der var noget galt i. Selvfølgelig skulle der ikke ske noget, men putning og nusseri så hun bestemt ikke som utroskab. Hun vendte hurtigt blikket imod ham, da han tog fat i hendes hånd. "Elliott, please.." bad hun stille og vendte blikket ned mod madrassen som hun bed sig let i læben. Hun vidste jo godt, at det ikke skulle være dem. Hun vidste godt, at hun havde en kæreste. Men hvorfor havde hun så, så svært ved, at afvise ham? Hvorfor kunne hun ikke bare lade vær med, at føle noget som helst for ham? Det gjorde ondt og det var dumt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2017 20:37:06 GMT
Elliott var udemærket godt klar over at han måske var det mest forvirrende menneske lige nu, men han kendte ikke engang sig selv og han følte slet ikke han vidste hvad der var op og ned. På den ene side havde han lyst til at sige til Kaya at de burde ligge fortiden bag sig og finde ud af det hele igen, og på den anden side ville han bare gerne droppe det hele og komme videre i livet. "Jeg ville bestemt se det som utroskab" sagde han i en rolig stemme, det var jo også fint nok lige at forklarer hende hvis de nogensinde skulle blive noget igen, for så skulle der godt nok være klare linjer, han magtede ikke endnu e skuffelse.
"Hvad?" sagde han som hun sagde please til ham, det var vel ikke så slemt at han gerne ville hende: "Sorry, jeg er så forvirret" endte han og slap hende roligt, måske havde hun ret i at de burde snakke om tingene, Elliott vidste bare slet ikke hvor han skulle starte og slutte. Elliott sukkede og tog sig til panden, han vidste godt tingene ikke kunne blive ved med at køre sådan her, måske de bare burde tage snakken en gang for alle, selvom elliott godt vidste at Kaya ikke altid var så nem at snakke med, med det temprement hun lagde for dagen.
|
|
|