Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:59:55 GMT
Keya var glad for hun ville tage den hos hende så de kunne sige det sammen eller så hun kunne få hjælp til at sige det. ”Ja vi gør alt sammen så det er naturligt.” Keya stod ude ved toilettet da Raven sagde det gik hun ind og kunne se at Raven lå på gulvet så Keya tog et glas hun havde på badeværelset og tog noget vand til Raven og satte sig ned ved siden af Raven ”Tillykke med gravidten.” Sagde Keya ”Her er noget vand hvis du vil have det” Sagde Keya og kiggede på Raven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 17:58:06 GMT
Hun kiggede op på Keya og blev bare liggende, det var alt for meget at tage ind lige nu. Hun kiggede dog på glasset med vand og tog en slurk "Tak.. tror jeg?" hun stirrede på hende med et tomt blik, det var syret at tænke på. AT hun nu skulle være gravid og have børn "Tusinde tak for vandet" hun tog glasset og tog en slurk og kiggede på hende med et smil "Åh gud Key, jeg er gravid!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 20:18:26 GMT
Keya vidste hvordan Raven havde det for hun ville have gjort det samme men da de var på ferie kunne hun ikke rigtig gøre det, så da de var kommet hjem havde Keya bare lagt i hendes seng en hel dag og ikke vidste hvad hun skulle gøre. ”Det var så lidt” Sagde Keya og kiggede på Raven ”Ja det er du og det samme er jeg.” Sagde Keya og smilede til Raven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 16:05:18 GMT
Hun kiggede på hende og satte sig op, det var rart bare at sidde lidt og fundere over tingene. Men hun måtte finde en måde at fortælle Uriah det på, selvom de havde været inde omkring emnet. Gav det så lidt mening for hende at det allerede skulle være nu, men hun vidste også at hun ikke ville kunne slippe det som voksede i hende "Ja vi er gravide" hun grinede og kiggede op på Keya "Jeg kan slet ikke fatte det, det er virkelig sindssygt" hun kiggede på hende og rokkede let frem og tilbage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 17:23:51 GMT
Da Raven satte sig op rykkede Keya lidt så hun kunne kigge på hende ”Har du en idé om hvor lang henne du er?” Keya tænkte at hun også skulle fortælle Matias det, men hvordan vidste hun ikke. ”Ja det er virkelig sindssygt, jeg kan ikke forstå det, men jeg tror godt jeg ved hvornår babyen blev undfanget med Matias og jeg.” Hun smilede ved tanken, det havde været en spænnede dag og aften. ”Hvad med at vi laver en hyggelig dag/aften med hjemme lavet mad og så skal fortælle det sammen til dem?” Keya var lidt spændt på hvad Raven ville sige til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 17:26:07 GMT
Hun kiggede på Keya og rystede på hovedet "Ikke den fjerneste" hun sukkede let og bed sig i læben, men hvis det hele skulle passe måtte hun vel være 3 - 3½ måned henne, for det var derefter hendes menstrauation var stoppet" hun sukkede let og kiggede på Keya igen og nikkede forbavset "Uhh lad mig høre?" hun smilede blidt og tog en dyb ind ånding "Ikke en skidt ide Keya, vi kan holde den hos os!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 17:50:54 GMT
”Du må nok heller få det undersøgt, hvor langt du er henne, så du ved det.” Keya kiggede på Raven og smilede ”Du ved den dag hvor vi blev kærester og forlovet, der havde vi samleje og siden da har jeg spist mere og haft lidt kvalme, så tog jeg jo en test da vi var på ferie og kort efter vi kom hjem tog jeg til lægen og fik at vide at jeg var gravid og jeg er 3-3½ måned henne.” Keya rejste sig og tog et andet glas og hældte noget vand i glasset og tog en slurk, og satte sig ned igen. ”Det lyder godt, så kan vi jo planlægge det her i dag eller en anden dag og så bare sige vi skal holde en venne-middag, hvor vi forbereder det og laver maden og så fortæller det til dem.” Keya kiggede på Raven igen ”Hvordan har du det med at du er gravid fra testen af?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 9:51:01 GMT
"Jeg tror du har ret. Men jeg vil helst snakke med Uriah om det inden så han kan se det/den/dem sammen med mig" Hun kiggede ned og strøg sig over maven. Og nu hvor Hun tænkte over det var hun faktisk sulten Hun kiggede på Keya og nikkede "Det er en god idé. Så bliver de heller ikke alt for obs på at noget kunne være galt" Hun strøg en hånd igennem det blå hår og nussede sig selv på kinden "Jeg tænker at jeg er ret sulten nu faktisk" Hun grinede og kiggede ned
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 13:01:40 GMT
”Det forstår jeg godt, jeg vil også snakke med Matias for jeg ser babyen, men har været til lægen og jordmoderen for at være sikker på at jeg var gravid og at babyen har det godt indtil jeg får det sagt til ham, jeg ved ikke om hvor mange babyer jeg har.” Keya kiggede ned på sin mave som var ved at bule ud. ”Nej det er jo det, så kan vi være der for hinanden hvis de begge flipper ud. Så skal vi vel bare finde en dag og hvad vi skal lave?” Sagde Keya og smilede til Raven og nikkede til det Raven sagde ”Hvad vil du gerne have?” Spurgte Keya for hun havde ikke noget imod at lave noget mad til dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 17:22:21 GMT
"Det kan jeg godt forstå" hun smilede blidt og strøg sig over maven, det var sært at tænke på at der var noget derinde nu som voksede. Hun smilede blidt og kiggede på hende "ÅH GUD!!! hvor mange?" hun bed sig læben og mærkede hvordan hun var ved at besvime ved tanken om at der kunne være flere, mange? Hun bed sig i læben og lænede sig op af et skab og kiggede på Keya "Flipper ud?" endnu engang blev hun helt svimmel og lukkede øjnene "Jeg vil gerne have noget spaghetti med ketchup, det ville virkelig være godt." hun sukkede let og bed sig i læben, denne aften var virkelig blevet alt andet end hvad hun havde forestillet sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:02:14 GMT
Keya smilede stort over hvad Raven gjorde for det havde hun også gjort de første par dage og gjorde det da en gang i mellem. ”Jeg ved ikke hvor mange der er, tror kun at der er en eller to.” Keya så at Raven bed sig i læben og vidste hvorfor hun var nervøs for hvor mange hun selv ventede sig med. ”Ja at de ikke ved hvad de skal gøre af sig selv og bare går.” Keya kunne godt se at hun ikke havde det så godt så Keya sagde ”Lig dig ned hvis du ikke har det godt, så går jeg ud og laver spaghetti med ketchup og siger til når det er færdigt.” Keya rejste sig op og gik ud i køkkenet og tog en gryde op og hældte vand i og ventede på at vandet kogte så hun kunne putte spaghetti ned i. Da de var færdige tog hun to tallerkner og satte det på det lille køkkenbord der var i køkkenet og gik ud til Raven og sagde ”Nu er der noget mad” Keya smilede blidt til Raven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 18:16:34 GMT
Hun kiggede på hende og derefter ned af sig selv "FLERE?" tanken puslede virkelig i hendes hoved og hun mærkede hvordan kvalmen kom galoperende og hun kastede hovedet i toilettet og kastede op "To... åh gud, han er tvilling.." hun lænede sig tilbage igen og kiggede rundt, hun havde lyst til at tage hjem og ligge sig i deres seng og græde. Hun kiggede på hende og tog en dyb indånding "Det håber jeg virkelig ikke at nogen af dem gør" hun bed sig i læben og sukkede, eller hun håbede virkelig ikke at Uriah gjorde. Hun lagde sig ned på gulvet igen og nikkede "Ja... Jaa, jeg bliver bare liggende her" hun sukkede let og kiggede rundt, hun måtte spise også hjem. Hjem og få sovet. Hun rejste sig som Keya sagde at der var mad og satte sig ved bordet "Jeg smutter altså når vi har spist, jeg har det virkelig skidt og trænger til at sove."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 21:52:26 GMT
Keya kiggede på Raven ”Ja det kan man jo få. Og ja du kan få tvillinger når han er. Ikke for at gøre dig nervøs.” Keya havde det ikke så godt da de kom hjem fra Hawaii og lå bare i sengen og var ked af det og vidste ikke hvad hun skulle gøre. ”Det håber jeg heller ikke men man kan jo ikke vide hvordan de reagere på det." Keya smilede, hun håbede ikke at Matias ville være sådan, men hvis han var ville hun gå med ham og snakke om det. ”Det er helt i orden at du tager hjem når vi har spist.” Keya håbede at hun ville komme godt hjem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 22:31:03 GMT
Hun kiggede på Keya og spærrede øjnene op "shhh Det kan jeg ikke klare lige nu" Hun sukkede let og lagde hovedet i sine hænder og sukkede tungt ud "Jeg håber de tager det pænt" Hun smilede blidt og spiste hurtigt op "Det smagte virkelig lækkert Keya. Men jeg vil se at komme hjem af" Hun rejste sig og fandt sine ting og tog testen og lagde den i sin taske. Hun tog sin pose med susepulver frem og trådte ind i pejsen "Vi ses snart igen til den der fortælle dem der hele dag" og væk var hun og hjemme i stuen hos hende og Uriah
//Out
|
|
|