Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 0:00:39 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede let "Ja det er både en gave og en forbandelse at være det navn Keya. Jeg vil altid beskytte dig" hun sukkede tungt ud og kiggede ned i bordet, lige meget hvad gjorde fordomme sltid ondt på hende fordi hun gerne ville elskes og holdes af for den Hun var. Hun smilede stort og nikkede så "Æhs man kan finde så mange flotte ting alle steder. Jeg er så god til at købe alt muligt skrammel. Jeg tror hellere Jeg vil finde en gave som giver meninge over for Uriah" hun grinede blidt og lænede sig tilbage i stolen og smilede stort og selvtilfreds
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 0:07:37 GMT
”Vi kan jo have en lejlighed til vores skrammel for jeg får også købt alt muligt, som man måske ikke ville købe, så det er en god ide med at finde en gave der giver mening.” Sagde Keya og smilede ”Det kunne jeg godt forstille mig det var, men du ved hvad min mening er” Keya kiggede lidt rundt og kiggede så på Raven igen. ”Ved du hvad du vil købe til Uriah?” For hun vidste ikke hvad hun skulle give Matias.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 0:11:20 GMT
"Åh gud som et tøj skab?" Hun grinede højt og længe og kiggede på Keya og smilede så "Åh gud nej, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle købe til ham. Måske en bog om non verbale besværgelser. Bare fordi jeg ved at han gerne vil kunne det" hun gøs let ved tanken om sidst det havde lykkes ham og hun smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 20:24:34 GMT
”Ja som et tøj skab, bare med vores skrammel.” Hun grinede og kiggede på Raven ”Det må vi så finde ud af, for jeg ved heller ikke hvad jeg skal give Matias, det kunne være en god ide at købe så.” Hun tog en slurk af sin te.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 20:38:01 GMT
"Det lyder ikke helt galt" hun grinede blidt og kiggede på Keya og smilede stort. Hun begyndte at overveje hvad hun skulle købe til Uriah, men på den anden side ville hun ikke kunne købe det som hun tænkte sig, ihvertfald ikke på Hawaii hun stirrede på Keya og grinede "En golden Retriever Keya.. det skal han sku da have!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 20:55:26 GMT
Hun grinede og kiggede på Raven ”Nej det er ikke galt, det burde vi overveje at gøre.” Hun tænkte hvad hun skulle købe til hendes forlovede, men hun vidste det ikke rigtigt for på det tidspunkt var de jo blevet gift. ”Jeg har fået en ide, hvad med du køber den når vi kommer tilbage fra vores ferie og så bare have en lille ting med fra Hawaii? Men hvad skulle den så hedde?” Spurgte Keya for hun var jo nysgerig
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 20:58:05 GMT
Hun kiggede på hende og grinede blidt "Jo det er galt" hun grinede blidt og kiggede på hende med et stort smil "Måske du bare skulle købe noget samlejeet undertøj?" hun grinede ved tanken og smilede så "Jeg tror jeg køber den snart, han fortjener en. Den skulle så meget hedder Xandrine" hun grinede igen og tyggede i sin læbe "Jeg ved faktisk ikke hvad den skulle hedde!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 20:38:00 GMT
”Det kunne være en god ide med noget nyt samlejeede undertøj, men han skal have noget mere, men hvad det skal være ved jeg ikke endnu.” Sagde Keya ”Du kunne også købe en før vi tager afsted, men hvorfor lige det navn? I finder nok på et godt navn til den lille hund.” Keya grinede da Raven tyggede på sin læbe, det var en dum vane hun havde men hun havde jo også nogle dumme vaner.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 9:14:53 GMT
"Det burde jeg også have, eller det burde jeg ikke" hun grinede og kiggede på Keya med et stort drillende grin "Jeg tror jeg køber en før. Det var bare en joke med navnet, det må han selv finde ud af når han har fået den" hun grinede blidt og kiggede på Keya med det store smil malet på læberne "Jeg er fuldstændig smadret."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 22:27:18 GMT
”Kunne det ikke være sjovt og komme hjem til Uriah med noget nyt samlejeet undertøj?” Spurgte Keya med et stort smil. ”Det lyder godt, håber han bliver glad for gaven og finder på et godt navn til hunden, skal det så være en hun eller han hund? Jeg er også træt, måske burde vi gå hjem til os selv og slappe af?” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 15:01:48 GMT
"Ej, det ville være ret akavet" hun grinede let og kiggede ned af sig selv, hun kunne slet ikke forestille sig selv i noget samlejeet undertøj. Eller for den sagsskyld forestille sig at smide alt tøjet foran Uriah på en samlejeet måde, hun grinede let ved tanken og bed sig igen i læben og kiggede på Keya "Det håber jeg virkelig også, synes det kunne være SÅ hyggeligt at have en hund hver" hun grinede blidt og strøg en lok af hendes blå hår om bag ørerne og hun pustede tungt ud "Hvem skal vi tage hjem til?" hun kiggede rundt for at nyde den hyggelige cafe en sidste gang og rejste sig afventende og så på Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 20:49:55 GMT
”Hvorfor ville det være ret så akavet? I er da kærester.” Keya grinede og kiggede rundt, hun kunne ikke rigtig forstille sig hvordan Uriah ville reagere, eller hvordan Raven ville se ud, men det var også lige meget. Keya kiggede på Raven ”Det kunne det i hvert fald, og ville ønske jeg havde mødt din hund.” Keya rejste sig op og ”Hvad med hjem til mig inden jeg skal flytte? Så kan du se hvordan jeg bor.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 20:52:28 GMT
"Hvorfor?" hun kiggede på Keya og var lige ved at falde af stolen "Fo.. Fordi jeg.. æhmm" hun grinede let og kiggede ned og bed sig genert i læben "Jeg tror bare ikke, at jeg kan finde ud af at være samlejeet?" hun grinede hæst og strøg det blå hår om bag ørerne, hende og Uriah havde stadig ikke prøvet sig frem med samleje, ikke at det gjorde hende noget. For hun vidste faktisk ikke helt selv om hun var klar, eller om han var? Hun rødmede let for inderst inde var hun klar, hun var klar på ALT. Hun smilede og kiggede på Keya og grinede så "Du må hellere end gerne komme og se min lille tykke rullepølse en dag, min lille Xander mås" hun grinede og kiggede ned på bordet og derefter på Keya "Det kan vi sagtens? Hvor er det nu du bor?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 22:04:03 GMT
Keya kunne se hun ikke kunne lide at snakke om det, men kiggede på hende for at se om hun fik svaret. ”Det tror jeg heller ikke jeg kan, jeg prøver mig frem når det er, ellers kan man vel lære det.” Sagde Keya og smilede stort ”Men hvis du ikke kan lide at snakke om det behøver vi ikke. Årh det vil jeg glæde mig til at se Xander, var det derfor du fik det andet navn til den anden hund?” Keya kiggede en sidste gang rundt i caféen som var så hyggelig inden hun sagde ”Det lyder godt, jeg bor godt nok i Kroatien. Hvor Uriah kom dumpende for ikke så lang tid siden.” Og kom til at smile til det hun lige havde sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2016 21:40:10 GMT
Hun kiggede på Keya og rynkede let på næsen "Jeg tror godt du kan, jeg er bare bange for at jeg. Vil falde og gøre mig selv til grin" Hun kiggede ned og pillede nervøst ved det blå hår. "Jeg tror slet ikke jeg vil kunne være samlejeet, overhovedet på NOGEN som helst måde" hun sukkede tungt og kiggede på hende med hovedet lagt let på skrå. "Vi kan sagtens snakke om det, aarhh min elskede lille Xander" hun smilede stort og derefter ned på sit krus som var tomt "Lad os komme af sted så" hun grinede stort og kiggede på Keya, hun var klar til at rejse af sted og se hendes hjem.
|
|
|