Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2016 17:17:25 GMT
@keya
Raven havde bevæget sig udenfor sit hotelværelse og ned på planteskolen, hun ville ud og opleve noget. Lære Frankrig at kende og mærke suset igennem hendes krop igen, føle at hun levede inden hun skulle starte helt på sit nye job. Hun trådte inden for i drivhusets varme og blev helt kvalm, men lige foran hende stod de smukkeste blomster og hun lænede sig frem og duftede til den. Men den duftede faktisk ikke af noget og det værste var, at Raven havde en svag anelse om at den kunne være giftig. Hun skyndte sig at hoppe tilbage og bare nøjedes med at kigge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 14:40:22 GMT
Keya var lige trådt ind til planteskolen da hun så en kvinde på ca hendes alder stå og dufte til en blomst og hun ikke lade hver med at smile da hun skyndte sig at gå tilbage, Keya gik der hen for at fortælle hende at den ikke var giftig. ”Den er ikke giftig den blomst den dufter bare ikke rigtig af noget, da det er en alminde kedelig blomst.” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 14:46:36 GMT
Hun hoppede helt forskrækket på stedet og mærkede hvordan hendes kinder blev helt røde "Ej, tusinde tak. Jeg var bange for at der voksede vorter på min næse om et par sekunder" hun grinede sødt og kiggede på hende "Jeg hedder Raven" hun grinede og kiggede på hende med det største smil plantet på hendes læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 15:15:58 GMT
”Det var så lidt, og jeg hedder forresten Keya” Sagde Keya og rakte hånden ud mod Raven, hun virkede sød og Keya tænkte at de havde da mødtes før da de var yngere, måske gik de på samme årgang på Hogwarts, Keya vidste godt at de fleste som var blå håret var en Fox men det var Keya ligeglad med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 15:26:21 GMT
Hun kiggede på hende og grinede og tog hendes hånd "Hej Keya" hun smilede stort og pegede på planten "Hvorfor dufter den af ingenting?" hun kiggede derefter på hende igen og en tanke slog ned i hende "Keya.. Keya Saric?" hun måbede let og grinede, det ville næsten være et for sindssygt sammentræf "Var det dig min kæreste endte ved?" hun grinede hjerteligt og kiggede på hende, hun var en smuk ung heks. Hun grinede stort og kiggede på hende "Uriah, er min kæreste" hun grinede og kunne næsten ikke lade være med at kramme Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 15:46:47 GMT
”Det gør den ikke fordi den ikke har nogen duft, den minder om en kunstig blomst men det er den ikke, den hedder De 4 verdenshjørner og det gør den fordi den har 4 blomster. Ja det er mig som han endte ved, ved et uheld.” Det var mærkeligt at hun vidste det men hvis de var kærester var det nok ikke så underligt. ”Tillykke med at I kærester” Sagde Keya hun var da glad på Uriah og hendes vegne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 16:13:51 GMT
Hun grinede let "Hvor er det sejt at du ved så meget om dem. Du må lære mig mere, meget mere om dem alle!" Hun rødmede og kiggede ned "Tak. Men hvad med dig så? Har du en kæreste? Og hvis du har må du endeligt fortælle mig om ham" Hun grinede det var som om de havde kendt hinanden i 10 år og ikke bare 10 minutter
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 16:25:54 GMT
Keya grinede ”Tak, jeg vil gerne lære dig om dem jeg kan. Ja jeg har lige fået en kæreste, vi gik på Hogwarts sammen på samme årgang, lige mødtes her for ikke så lang tid siden. Måske du kender ham?” ”Gik du ikke på Hogwarts?” Spurgte Keya, ja det var vildt at de kun lige havde mødt hinanden men det var som om at de kendte hinanden i flere år.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 18:52:07 GMT
Hun kiggede på hende og smilede "Uhhh, jeg glæder mig allerede" hun grinede og kiggede på hende "Ih, hvem er han? Hvis vi har gået på samme årgang, er det da for vildt. Jeg har gået på Hogwarts jo" hun smilede og kiggede på hende med et skævt smil "Så ved du også hvem min søster er?" hun irriterede sig nogle gange over at hun var i familien med Raysal.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 17:22:59 GMT
Keya smilede og sagde ”Glæder mig også til at hjælpe dig.” Keya vidste ikke om hun skulle sige hvem det var, men hun kunne jo lige så godt sige det ”Han hedder Matias Sabas Aaron og gik på hufflepuff” Sagde Keya med et stort smil. Keya tænkte om hun kendte hendes søster og troede hun gjorde, men ville ikke rigtig sige det. ”Jo det kan godt være jeg kender hende, gik du ikke på Slytherin? Jeg selv gik på Ravenclaw.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 18:46:39 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Det skal nok blive virkelig sjovt" hun smilede stort og kiggede på en blomst der var skrigende blå med gule prikker. Hun kiggede på hende med et stort smil "Det får en klokke til at ringe, han så ganske godt ud hvis jeg ikke husker forkert?" hun grinede og kiggede på hende med et stort smil, hun syntes allerede virkelig godt om Keya selvom de kun lige havde mødt hinanden. "Jo jeg gik på Slytherin" hun kiggede ned og mærkede hvordan hendes kinder blev røde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 20:57:48 GMT
”Denne blomst er heller ikke farlig og den hedder Våriris, selvom den ser farlig ud.” Sagde Keya og grinte for hun valgte dem som ikke var farlige blomster. ”Han ser heller ikke dårlig ud nu, han er blevet pænere med årende.” Sagde Keya med et stort smil, Keya kiggede på Raven og kom til at grine det var som om de havde kendt hinanden i mange år for det var sjældent at hun grinte så meget med en hun lige havde mødt og Keya syntes virkeligt godt om Raven, det kunne jo være at de kunne være veninder i mange år. ”Der er da ikke noget galt med at have gået på Slytherin” sagde Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 21:43:58 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Nej ikke andet end den er grim" hun puffede blidt til Keya og grinede "uhhh. Vi må næsten dobbelt date en gang så. Er du meget forelsket i ham?" hun måtte bare spørge mest af alt fordi hun selv var så forelsket. Hun grinede hjerteligt og kiggede på Keya "Nej det har du nok ret i"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 21:45:38 GMT
”Det har du ret i den er, men man kan nok ikke lide alle blomster og man har forskellig smag jo” Sagde Keya, hun blev puffet blidt til og puffede igen med et grin. Keya tænkte at det måske kunne være hyggeligt at være på dobbelt date. ”Ja det er jeg, hvad med dig og hvordan er Uriah?” Spurgte Keya med et smil. De gik lidt videre så sagde Keya ”Hvad med denne her blomst, hvad synes du om den?” Den var hvid og havde mange blade på den kunne være i rød også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 21:52:47 GMT
"tænk hvor kedeligt det ville være hvis vi alle, kunne lide den samme blomst" hun grinede og kiggede på Keya og gav hende en krammer "Jeg synes at du er mægtig rar" hun smilede venligt. Hun lyttede til Keya's næste ord og da hun spurgte til Uriah mærkede hun hvordan er sug til igennem hendes krop, hun var så forelsket i Uriah at Selv om de gik og snakkede, så var han stadig i hendes tanker "Han er... Virkelig fantastisk" hun var slet ikke i tvivl om at hun ville rødme og blive lidt pinligt berørt over at måtte indrømme det. Men det gjorde hende samtidig så lykkelig. Hun kiggede på blomsten og lagde hovedet på skrå "Det er en hvid rose ikke? Jeg elsker roser, på en måde hård og beskyttende. På en anden så smuk og sart"
|
|
|