Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:34:16 GMT
Hun kiggede på Raven og rødmede lidt af hendes ord ”Jeg tror også du kan og du vil ikke falde og gøre dig selv til grin.” Hun tog den sidste slurk af hendes te ”Hvad skal det så være en tæve eller en han hund?” Spurgte Keya og smilede ”Er du klar til at tage af sted?” Spurgte Keya hende om, men det gik hun ud fra at Raven var. Hun var spændt på hvordan Raven synes hende barndomshjem så ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:40:53 GMT
Hun kiggede på hende og grinede hjerteligt "Åh Keya, du har alt for høje tanker om mig. Jeg er den største klumpe dumpe" hun grinede blidt og kiggede rundt igen og tog en dyb indåndin "En hanhund, det er jo det Xander også er. Så for ikke at få små hvalpe, tænker jeg at to hanhunde vil være langt det bedste" hun grinede let og kiggede på Keya og mærkede et stik af dårlig samvittighed "Jeg burde vel sige noget til Uriah? Altså, jeg kommer jo ikke bare sådan lige hjem igen" hun smilede blidt og kiggede på Keya, hun håbede ikke at hun ville synes at hun var alt for irriterende fordi hun ville fortælle hvor hun var inden hun tog med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:48:51 GMT
Keya grinede ”Så er vi to der er klumpe dumpe, for jeg falder også eller taber ting.” Sagde Keya og kiggede på Raven ”Det forstår jeg godt at det skal være, det går ikke med hvalpe hele tiden. Det burde du nok, men vil du sende en ugle eller?” Keya ville da også sige til hendes forlovede hvor hun tog hen så han vidste det. Keya kunne godt huske hvordan det var da hun var lille og have to hunde en han og en hun og at de fik hvalpe tit, men det var der ikke rigtig nogle der vidste at hun var opvokset sådan.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 19:57:02 GMT
Hun kiggede på hende og grinede så igen "Det kan være at vi skal træne os op til at blive nogle samlejeede damer, som kan være forføresker" hun grined igen og kiggede ned af sig selv, ikke at hun overhovedet regnet med at hun ville få brug for at være forførende. Hun sukkede let g kiggede på hende "Ingen hvalpe.. Men ja, vi kan sende vores ugler af sted" hun smilede blidt og strøg hånden igennem sit hår "Jeg går ud fra at jeg er hjemme i aften igen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 20:56:35 GMT
” Det kunne være, men tror ikke jeg ville kunne gøre det alligevel, for jeg er klodset men det skader ikke og prøve jo” Hun smilede og kiggede ned af sig selv for hun vidste ikke hvordan hun skulle lære det, Keya kiggede på Raven igen ”Ja det kan vi jo så ved de hvor vi er, hvis der er noget.” Sagde Keya, hun hørte hvad Raven sagde og nikkede ”Ja det regner jeg med du er.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 23:46:09 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede stort, det ville virkelig være rart at vide om hun kunne danse sensuelt, når hun altid var så forbistret klodset. Hun grinede blidt og åbnede munden men lukkede den igen og fnisede "Kunne du se mig danse rundt i hofteholdere også falde så lang jeg er?" hun grinede så hysterisk og klappede sig på lårene af grin og strøg en lok af det blå hår om bag ørerne og grinede "Men lad os da prøve". Hun smilede og kiggede så på Keya med et stort smil "Det er en genial ide med ugler, men jeg skal ihvertfald være hjemme i aften. Jeg kan slet ikke undvære Uriah til i morgen" hun rødmede let og bed sig i læben og smilede så stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 21:03:59 GMT
Keya havde prøvet det før men kunne ikke finde ud af det, så hun tror ikke hun kunne gøre det denne her gang heller men var klar på at prøve det igen, hun grinede da Raven prøvede at sige noget, men det var ikke for at være ond. ”Det ville da være syndt for dig, men jeg har det på samme måde, kunne du forstille dig det?” Keya kunne ikke lade hver med at grine da Raven klappede sig på lårene. ”Ja lad os prøve.” Sagde Keya ”Det kunne jeg godt forstille mig du ikke kunne. ”Er du klar til at tage af sted?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 20:20:57 GMT
Hun kiggede på hende og grinede stort "Jeg tror vi ville være så forførende sammen, ligge i en bunke og bare være uheldige" hun grinede og kiggede på hende og smilede stort "Jeg er klar når du er klar?" hun glædede sig virkelig til at se Keya's hjem, men på den anden side bare tanken om at hun skulle rejse så langt væk fra Uriah af gjorde virkelig ondt i hendes hjerte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 22:22:24 GMT
Keya grinede også stort ”Ja det kunne vi, men det ville se sjovt ud og især hvis det skete foran dem” Sagde Keya hun rejste sig op ”Jeg er klar til at tage afsted” Keya smilede til Raven, hun glædede sig til at vise Raven hendes hjem. Keya kunne heller ikke rejse for langt væk fra Matias det ville også gøre ondt i hendes hjerte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2016 17:19:00 GMT
Hun kiggede på hende og smilede stort "Ja, det ville det sikkert" hun gøs helt ved tanken om at skulle gøre sig selv sådan til grin foran Uriah, hun ville virkelig ønske at hun kunne lære at holde balancen bedre. At hun kunne være forførende, hun drog et suk og kiggede så op på Keya igen "Jeg er klar" hun smilede blidt og lagde den ene hånd om sin albue og støttede sin arm, hun savnede allerede Uriah, men hun havde lovet at tage med nu, så det ville være fjollet ikke at tage med. Desuden var hun nysgerrig efter at se hvordan Keya boede, men også for at se hvor Uriah havde været.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2016 23:45:14 GMT
Keya vidste ikke rigtig hvordan hun ville have det, hvis hun skulle gøre det foran Matias for hun vidste hun ville falde og så kom de nok ikke længere da de ville være falde af grin, bare hun var bedre til at holde balancen ”Måske vi skulle prøve og øve os med stilletter eller højhælede sko inden noget andet.” Sagde Keya og smilede. ”Hvordan har du det med at Spektral Transferens?” Keya var rimlig god til det men hvis Raven ikke var så god til det ville hun finde en pejs og rejse hjem til hende på den måde. Keya savnede og Matias men hun ikke jo ikke bare tage hjem til ham nu hvor Raven skulle se hvordan hun boede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2016 19:50:18 GMT
Raven var slet ikke i tvivl om hvordan hun ville have det, hun ville have det forfærdeligt med det. Være så usikker på sig selv at hun slet ikke vidste hvad hun skulle gøre, om hun skulle grine, danse eller græde. Hun sukkede let ved tanken og kiggede på hende og grinede så ”Måske vi skulle øve os i bare at være lidt mere damede i vores tøj?” hun smilede blidt og kiggede på Keya, ikke at Keya bestemt ikke gjorde præg af at hun var en dame, men Raven selv kunne godt være lidt i tvivl engang i mellem om hun var feminin nok. Hun rejste sig blidt og kiggede på Keya ”Jeg tror ingen kan transferere sig så langt, men vi kan bruge susepulver?” hun smilede blidt og tog noget op af sin lomme og kiggede hen på en pejs i hjørnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 23:25:22 GMT
Hun tænkte at hun nok skulle øve sig i højhælet sko for at være mere elegant og samlejeet og hun var meget usikker på sig selv, at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre om hun skulle danse, græde eller grine. ”Det kunne være en ide at prøve på at gøre noget ved tøjet og skoene.” Sagde Keya og kiggede på Raven og smilede blidt til hende, ikke fordi at Raven ikke gjorde præg af at hun var en dame men Keya huskede hende som mere en dame som gik i bukser og top. Keya rejste sig samtidig med Raven ”Ja det kan vi godt, du skal bare sige Saric huset så kommer du ind i min stue.” Sagde Keya med et smil. ”Skal jeg gøre det først eller vil du?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 23:29:18 GMT
Hun kiggede på Keya og nikkede eftertænksomt "Ja det er nok ikke helt dumt, men jeg er ikke så god til det der med nyt tøj. Jeg ved ikke hvad jeg skal købe for at komme til at ligne en dame" hun grinede blidt og pegede kort på sit hår "Og det her Medusa hår, gør det heller ikke ligefrem nemmere at finde noget som er pænt til" hun sukkede tungt ud og kiggede på hende "Saric huset, forstået" hun grinede og kiggede på pejsen "Jeg tænker dig først også mig?" hun smilede stort og gav Keya en del af pulveret og afventede det næste der skulle ske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 23:49:59 GMT
”Jeg hjælper gerne med at finde noget mere feminin tøj til dig.” Sagde Keya og kom til at grine da Raven grinede og kiggede på hendes hånd og så hun pege på hendes hår ”Det er da ikke Medusa hår du har og vi skal nok finde på noget som passer sammen og er feminint, det er jeg sikker på.” Keya kiggede igen på Raven og hørte godt at hun sukkede tungt. ”Okay håber du får en god tur, jeg tager afsted nu, ses om lidt.” Keya smilede til hende og tog noget af pulveret kastede det ind i pejsen og ventede til det blev smaragdgrøn og gik ind i ilden og sagde ”Saric huset” da hun nåede destination gik hun ud af hendes pejs gik hen og tændte noget lys i stuen og ventede på at Raven kom, hun håbede det gik godt.
|
|
|