Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 0:27:12 GMT
Hun kiggede på hende og smilede taknemmeligt "Tak Keya, det tror jeg at jeg vil have godt af at prøve." hun smilede stort og kiggede derefter ned og strøg hånden igennem sit hår "Det er forfærdeligt nogle gange, jeg glæder mig til at prøve og have en anden hårfarve, jeg går ud fra at jeg vælger blond. Så jeg virkelig kan prøve at føle mig lidt lækker og kitchet" hun grinede let og tog Keyas hånd og smilede stort "Jeg venter et par sekunder, vi ses dernede" hun smilede og kiggede efter Keya som pejsen blev tom igen og hun selv trådte ind, luften derinde fik hende til at hoste, men hun holdt vejret kastede pulveret så ilden igen blev grøn og råbte så af sine lungers fulde kraft "SARIC HUSET" hun smilede da hun landede i Keya's stue og hun grinede stort "Her er jeg!" hun trådte ud og bankede let noget puds af sine bukser og sko, så det var altså her Uriah havde været? Hun smilede stort og kiggede rundt, hun kunne slet ikke fatte hvor smukt der var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 22:43:46 GMT
”Det var så lidt.” Sagde Keya og tænkte at sådan var det at være veninder, man hjalp da hinanden, hun kiggede på Raven og smilde ”Tror blondt vil klæde dig, men er alles hår ikke forfærdeligt nogle gange uanset hvordan håret er?” Keya lod Raven tage hendes hånd, Keya nikkede til det Raven sagde. ”Det er godt du kom godt hjem til mig og velkommen til mit hus” Sagde Keya ”Vil du have en rund tur eller vil du selv kigge lidt?” Spurgte Keya for hvis hun ville kigge selv, så ville Keya nemlig lige kigge til hendes dyr da hun havde været væk næsten en hel dag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 22:47:08 GMT
Hun kiggede på Keya og smilede blidt "Jeg tror faktisk at jeg vil prøve blond. Men på den anden side, mit blå hår vil altid være her om jeg ønsker det eller ej" hun grinede blidt og smilede så. Da Keya spurgte hende om Hun selv ville kigge rundt lidt nikkede hun energisk "Jeg vil gerne prøve at kigge lidt. Det kunne være meget sjovt, men jeg er lidt bange for at komme til at snerre" Hun grinede blidt og kiggede på Keya med store øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 22:56:33 GMT
”Ja det har du sagt at det vil være, men sådan er du jo, jeg er bare blondt og sådan er det med mit hår.” Keya smilede da Raven nikkede ja til at hun selv ville kigge lidt rundt ”Du kalder bare hvis du vil noget, jeg kigger lige til mine dyr. Det gør du ikke, jeg tilbyd jo om du ville selv.” Keya gik ud af stuen og gik udenfor til et lille have hus hvor hendes ugle kunne komme som det passede den, da hun så den ikke var hjemme så hun om der var mad og vand, men der mangle lidt vand, så hun tog vandskålen og gik ind i køkkenet og hældte noget vand i skålen og tog den med ud igen, så gik hun ind i huset igen, gik ind på et værelse hvor hun havde tingene til katten og hunden. De var jo inde i huset men lige hvor vidste hun ikke, men de havde både mad og vand så Keya gik tilbage til stuen og ventede på Raven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:15:05 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede "Jeg kan godt lide blond. Men jeg kan også godt lide mit blå hår, selv om det måske er lidt kedeligt nogle gange". Hun kiggede rundt kort og smilede stort "Jeg glæder mig allerede" Hun grinede og kiggede efter Keya som Hun gik inden hun begyndte at undersøge alt ting, noget af det værste ved Raven var hendes umættelige nysgerrighed nogle gange kunne hun forsvinde ind i sin egen verden fordi hun koncentrerede sig sådan om hvert eneste lille detalje
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:28:53 GMT
Keya nikkede til det Raven sagde for det kunne hun godt forstå det med håret ”Bare tag dig god tid til at kigge” Sagde Keya. Da Keya gik ind i stuen så hun at Batman hendes kat lå på hans stol og sov, hun gik hen og kæle med ham og kort tid efter kom Mille ind til hende og Keya smilede og satte sig på gulvet så hun kunne kæle med begge sine dyr og ventede på Raven kom ind eller spurgte efter hende, men hun vidste det ville tage noget tid før Raven ville komme for det var et stort hus hun havde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:35:46 GMT
Hun var så nysgerrig at hvert eneste ting der kunne røres skulle røres også selv Om man ikke så med fingrene. Elskede Raven altså at kigge med lige præcist det fingrene. Hun grinede let ved tanken og slog med det blå hår og vendte tilbage til stuen "Her er virkelig smukt Keya. Ufatteligt smukt faktisk" Hun smilede stort og trådte hen til hendes veninde og satte sig ned og nussede dyrene Raven elskede dyr mere end noget andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:45:19 GMT
Keya sad nede på gulvet da Raven kom ind og hørte hvad hun sagde kunne hun ikke lade hver med at smile ”Mange tak, som du nok kan se er det forskellige ting som der er i huset og det er fordi jeg har arvet huset fra min mor som arvede det fra min mormor, så det er et gammelt hus.” Sagde Keya og kiggede på Raven ”Katten hedder Batman og hunden hedder Mille” Sagde Keya og kælede med Batman og kort efter med Mille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:51:29 GMT
Hun kiggede på Batman og derefter på Mille og smilede stort begge søde og fantastiske dyr. Hun selv havde hendes smukke sne ugle og hendes dejlige hvalp Xander som hun allerede savnede meget det var virkelig sært at være hjemme fra så længe hun smilede dog til Keya og grinede "Det er et fantastisk hus. Virkelig" Hun lagde sig ned på ryggen og kiggede op i loftet på det seneste var Hun begyndt at blive en smule svimmel en gang i mellem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:24:01 GMT
Keya kiggede på Raven og smilede ”Tak for det.” Da Raven lagde sig ned kunne Keya godt se der var noget galt men hun havde også noget hun skulle sige, hun kiggede lidt ned i gulvet og sagde så ”Kan du huske da vi var på ferie sammen og jeg gik ned for at handle noget, det var en gravidtets test og den sagde så jeg var gravid.” Keya kiggede på Raven igen ”Har du det godt?” Hun tænkte at Raven måske også var gravid, det kunne da være sjovt hvis de var gravide på samme tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:28:29 GMT
Hun kiggede på Keya og smilede let "Jeg mindes at du forsvandt. Guuuuuud tillykke Keya det er for vildt" men med det samme begyndte en følelse af tvivl at sprede sig i Ravens krop hun havde ikke haft sin menstruation i et par måneder, hun bed sig i læben og hviskede så "Jeg tror måske at jeg også er. Jeg har bare ikke kunne tage bogen test fordi jeg er for genert til at købe en" Hun grinede blidt og strøg hånden igennem sit hår
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:33:46 GMT
Keya smilede til Raven ”Tak du er den første der ved det udover mig, for jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det til Matias.” Sagde Keya og tog Ravens hånd ”Hvis du vil så har jeg en du kan få, for der er to i en pakke og jeg brugte jo kun en” Sagde Keya og tænkte lidt, hvad nu hvis Raven var gravid så var hun ikke den eneste og så kunne de måske sige det sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:38:18 GMT
Hun kiggede medfølende på Keya og mærkede hvordan nervøSiteten pressede sig på i hendes bryst. Hvor meget mere kunne hun efterhånden nyde Uriah? Alt det med hendes familie havde været så hårdt og det med habs, hvordan skulle der nogensinde komme nok ro på til at de kunne have en lille "Åh gud Keya. Jeg håber han tager det pænt. I er så gode sammen" Hun smilede venligt og satte sig op igen "Ha... Har du en test her?" Hun rødmede og mærkede hvordan et håb plantede sig i hendes bryst Hun kunne være gravid med hende og Uriahs barn/børn
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:44:48 GMT
Keya kiggede på Raven og kunne se hun så på Keya med medfølende øjene ”Tak det håber jeg også, ja jeg har en test og du må gerne få den.” Sagde Keya og rejste sig op gik ud på badeværelset og tog testen som var i dens indpakning og kom så ind i stuen igen ”Hvornår du gør det må du selv bestemme men her.” Sagde Keya og gav den til Raven. Tænk hvis de var gravide sammen. ”Hvis du gør det her så kunne vi mødes en dag og sige det sammen?” Sagde Keya og smilede, hun håbede lidt på det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:54:07 GMT
Hun kiggede på hende og smilede "Keya Du er den bedste virkelig. Jeg tror altså at jeg tager den med det samme og Selvfølgelig kan vi sige det sammen. Vi gør jo alt sammen. Så det ville være naturligt" Hun smilede stort og tog nervøst imod testen og gik ud på badeværelset og ordnede det der skulle ordnes og satte sig til at stirre på testen 1 streg... 2 streger.. Hun kiggede på den igen og mærkede hvordan hun blev skidt så hun lod sig let glide ned fra toilettet og lagde sig på gulvet og lukkede øjnene "Jeg er gravid"
|
|
|