Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:38:13 GMT
”Det kommer ikke til at ske, for snakker ikke med din søster, så bare rolig.” Sagde Keya. Keya kom til at grine for hun vidste ikke om hun skulle sige det, men gjorde det alligevel, ”Ja det er jeg lige blevet, her den anden dag, vi mødtes for at spise is og så besluttede vi os for at se Big Ben og så tog vi i pariserhjulet hvor han friede til mig.” Sagde Keya ”Man skal holde på det der er bedst for en, og det er Uriah kan jeg høre, så må du jo holde fast på ham.” Keya tog en bid af sin croissant og en slurk af sin te og grinede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:42:01 GMT
"Se det er jeg glad for at høre" hun grinede igen og kiggede på hende med et stort smil "ÅHHH gud Keya TILLYKKE" hun hoppede op og greb sin venindes hænder og hev hende op og dansede rundt "TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE KEYA!" hun grinede hjerteligt og smilede stort "Jeg lover dig at jeg ikke giver ham fra mig" hun smilede stort og tog en bid mere af sin mad og en slurk af teen "hvor er her dog hyggeligt.!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:15:36 GMT
”Mange tak Raven” Sagde Keya da Raven greb Keya hænder og hev hende med op og dansede rundt, kom det bag på hende for det var hun ikke forberedt på. Keya grinede hjerteligt sammen med Raven ”Det lyder godt at du ikke giver ham væk fra dig, han er sød og venlig.” Keya satte sig ned igen og tog en bid mere og tog en slurk af hendes te igen. ”Ja det her er rigtig hyggeligt, det bliver vi nød til at gøre igen.” Sagde Keya og smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:19:08 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Må jeg komme med?" hun kunne næsten ikke vente, hun ELSKEDE bryllupper og hvis man kendte Raven bare en smule, vidste man at hendes bryllup allerede nærmest var planlagt til mindste detalje, hun grinede blidt ved tanken og kiggede på Keya "Jeg ville aldrig kunne slippe ham, hvis jeg slap Uriah" hun stoppede kort op og tog en dyb indånding "Så ville jeg miste noget af mig selv." hun rødmede og kiggede ned i bordet "Jeg glæder mig virkelig til at gøre det igen Keya, det er helt vildt hyggeligt!" hun smilede stort og tog den sidste bid af sin croissant og den sidste slurk af sin te "Måske skulle vi tage ud og rejse sammen en gang, du og jeg?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:31:46 GMT
”Ja du må gerne og Uirah må også gerne komme med.” Sagde Keya med et smil, hun havde hørt lidt at Raven elskede bryllupper, bare Keya havde planlagt sit bryllup så hun vidste hvordan hun ville have hendes og Matias bryllup, Keya kom til at grine da Raven grinede ”Det er godt, han er hver at have og jeg forstår hvordan du har det, for jeg har det på samme måde med Matias. Jeg glæder mig også til at gøre det igen det er helt vildt hyggeligt.” Keya tog den sidste bid af croissant og den sidste slurk af hendes te. ”Det lyder som en god ide” Keya smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:47:05 GMT
"Ihhh mig og min fantastiske mand" hun rødmede det var første gang hun havde sagt det højt, hun smilede blidt og grinede så igen Keya måtte godt vide hvordan hun følte omkring Uriah det måtte alle faktisk godt "Hey jeg har en hel bog hvis det er med ideer" hun grinede igen og lænede sig frem imod hende "Jeg er så lykkelig på jeres vegne kæreste Keya. Jeg håber at det en dag bliver min tur også, til at være hans og kun hans" hun rødmede igen og lænede sig tilbage "Jeg vil så gerne til Hawaii" hun grinede og kiggede afventede på Keyas respons
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:56:58 GMT
Keya grinede for hun vidste godt at de ikke var forlovet eller gift endnu men hun var sikker på at de nok skulle blive det en dag sådan som Raven elskede Uriah. "Den vil jeg gerne låne for jeg har ikke planlagt mit bryllup som så mange andre har gjort" Sagde Keya med et smil og grinede "Mange tak og jeg ved at jeg bliver også lykkelig når det bliver din tur, og jeg tror der ikke går så lang tid endnu, eller det håber jeg ikke på det gør." Keya tænkte lidt for sig selv, hun havde ikke været på Hawaii før så det kunne de godt. "Det vil jeg glæde mig til at tage til Hawaii med dig." Sagde Keya og smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 1:05:10 GMT
Hun kiggede på Keya og grinede hjerteligt der var ingen anden i denne verden, end Keya Hun ville dele sine drømme bryllupper med. Hun kiggede rundt og grinede så "Jeg har mappen hjemme ligesom min dagbog Jeg tager den med når vi skal dobbelt date" hun krammede hende elskede veninde og smilede så "Jeg vil vente til han er klar til vi ved at nu er det på tide at slå os ned. Jeg ved at jeg er hans for jeg kan ikke uden ham Keya" Hun smilede og lænede sig tilbage i stolen igen "Men lad os gøre det når jeres bryllup og rejsen dertil er afholdt"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:47:08 GMT
Keya grinede sammen med Raven ”Det lyder godt, glæder du dig til når vi skal på dobbelt date?” Spurgte Keya og krammede Raven igen som er hendes elskede veninde måske Keya's bedste veninde, for hun havde ikke mange veninder eller venner for den sags skyld ”Det kan jeg godt forstå du ikke kan, det ville jeg heller ikke kunne hvis jeg mistede Matias.” Hun lænede sig tilbage i stolen igen og tænkte hvornår de mon skulle tage af sted sammen på ferie eller hvad man nu kaldte det. ”Det lyder som en god ide at gøre det når bryllyppet og rejsen er slut. Så skal vi shoppe og kigge på ting på Hawaii.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:56:56 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede "Ja jeg glæder mig til at møde din kommende mand, jeg håber virkelig han er sød" hun smilede stort og kiggede rundt og tog en slurk mere af sin te. "Tænk hvor heldige vi er Keya", hun grinede og kiggede på hende med et stort smil "JEg synes det er en sindssygt god ide, virkelig at rejse væk med dig darling!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 22:59:19 GMT
Keya kiggede på Raven og var spændt på hvad hun ville sige til det med dobbelt daten. ”Det lyder godt, jeg glæder mig også til at møde jer to, men Matias kan godt lide at provokere nogle gange det skal du bare vide. Han er sød håber du også kan se det.” Hun nikkede til det Raven sagde ”Ja vi er heldige Raven, det må vi sætte pris på at vi er så heldige.” Keya smilede ”Ja det er en rigtig god ide, så kan vi have en rigtig tøse tur og bare hygge os.” Sagde Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 23:05:27 GMT
Hun kiggede på Keya og nikkede så "Sådan er drenge jo en gang i mellem. Men så længe han ikke er led så kan jeg leve med det" hun grinede blidt og krammede sin kære veninde og smilede stort "Ja det må vi virkelig. Jeg er så forelsket i Uriah Det føles som om mit hjerte er hos ham Keya." Hun smilede blidt og kiggede ned i bordet og derefter op på Keya igen "Ja få en masse sol, drinks og kigge på palmer" hun grinede for hun kunne jo ikke rigtig sige at de skulle kigge på mænd
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 23:37:55 GMT
”Det kan jeg ikke love dig at han ikke vil være for når han har læst/hørt noget om nogle så tror han gerne på det.” Keya krammede Raven igen og smilede stort ”Jeg kender det, for sådan har jeg det også med Matias.” Hun grinede og tænkte hvordan det ville være og kigge på mænd når de var på ferie, men det kunne de jo ikke rigtig for de havde jo kæreste og forlovede. ”Ja det må vi og få shoppet en del”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 23:46:14 GMT
Hun kiggede på hende og sukkede så "Åh gud Keya. Så bliver jeg virkelig er hade objekt" Hun tog en dyb indånding og sukkede tungt "min familie er jo indbegrebet af damned up" Hun kiggede på sin veninde og nikkede så hjerteligt "Jeg ved at i har det på samme måde. Det må være så dejligt at skulle giftes" Hun smilede og kiggede så rundt kort "Uhh Ja shopping"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 23:56:47 GMT
”Ja det ved jeg, det er derfor jeg gerne vil forberede dig på det. For ved at du ikke er som de andre Fox'er og jeg ved du vil beskytte mig og jeg vil det samme.” Hun smilede ”Det kan jo være vi finder på noget sjovt sammen og finder måske noget til vores hjem.” Det kunne være jo være sjovt hvis de kommer hjem med noget fra deres rejse.
|
|
|