Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:04:20 GMT
”Ja det ville være meget kedeligt hvis vi alle kunne lide de samme blomster og ting.” Sagde Keya med et smil og besvaret krammet fra Raven ”Du er en dejlig person og hvis andre siger noget andet ved de ikke hvor god du er.” Sagde Keya, da Raven rødmede vidste hun at det var på samme måde hun havde det med Matias. ”Jo du kan godt kalde det for en rose men det er ikke en hvilken som helst rose det er en julerose, men så ved jeg da hvad jeg skal give dig når jeg besøger dig og måske Uriah” Sagde Keya med et drillende smil
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:20:29 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Forestil dig et helt gråt hjem. Det ville være kedeligt ikke?" hun strøg hånden igennem det blå hår og grinede så. "åh du skal vide at helt det samme gælder for dig" Hun smilede stort og mærkede hvordan Keyas ord virkelig gjorde hendes hjerte helt varmt. Hun smilede stort og bed sig i læben "Tror du. At du vil være sammen med ham for altid?" hun smilede let og kiggede ned. "Ja du skal da have sådan en smuk fætter med. Helst i hvid så, de er smukkest i den farve." hun smilede stort og rørte ved blomsten
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:40:48 GMT
”Det ville være monster kedeligt at alle hjem var grå, mange tak for det.” Sagde Keya og grinede og det gjorde også Keyas hjerte mere varmt. ”Hey det er en dum vane du har dig med at bide dig i læben, Uriah har det med at bide sig i indersiden af kinden når han er sur, gal, vred og nervøs.” Sagde Keya, hun ville ikke have de skulle få sår af den vane, Keya tænkte sig om selvom hun godt vidste svaret på Ravens spørgsmål. ” Ja det ved jeg at jeg vil, hvad med dig og Uriah? Jeg tror man ved når man bare hører sammen med den anden person, ligesom jeg håber meget på vi bliver ved med at være veinder.” Sagde Keya med et stort smil. Så vidste Keya hvad hun skulle give Raven i gave når hun kom på besøg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:47:22 GMT
"Åh gud gråt og kedeligt. Nej hvor ville verdenen være trist" hun grinede og kiggede på Keya med et stort smil, hun var virkelig en som Raven holdt ufatteligt meget af. Som om Hun var en hun havde kendt hele hendes liv, hun smilede stort og nikkede så "Jeg tror du har ret, at man ved Det." Hun rødmede let og grinede "Jeg ved godt det med læben forresten og kinden. Det er forfærdeligt man kan tillægge sig sådan en vane" hun grinede igen og smilede stort "Vi skal være veninde for altid"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:54:38 GMT
”Ja det ville være en meget trist verden man så levede i, godt vi ikke gør det og man selv kan vælge hvad man vil og hvordan man vil leve sit liv.” Keya nikkede til det Raven sagde om de vaner man fik som var dårlige hun havde også selv nogle men det var mere når hun var hjemme og bare gik og arbejde. ”Det ville være rigtig dejligt at have dig som veninde for livet og det gør mig glad at du bare ved det.” Sagde Keya og smilde stort til Raven. ”Kan du så godt lide dyr?” Spurgte Keya og tænkte det kunne være godt hvis de havde noget til fælles, for Keya kunne godt lide dyr og havde selv nogle derhjemme, og de var i hendes tanker når hun var andre steder end hjemme og hun tænkte da også på Matias.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 17:22:24 GMT
"Ja det er virkelig dejlig" hun nikkede og grinede så "Ja, der er intet der er bedre end at man selv kan bestemme" hun grinede og kiggede ind i hendes øjne. "Det er jeg virkelig glad for at høre Keya, det skal du vide" hun smilede stort og kiggede ned på sinde fødder. Om hun kunne lide dyr? Kunne hun det egentligt når hun tænkte over det? Måske kunne hun lide hunde, ugler og mus men hvad mere end det? Hun snappede dog ud af sine dybe tanker igen og grinede rystende på hovedet "Jeg elsker dyr" hun smilede stort og kiggede på hende "Hvad med dig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 18:27:27 GMT
Keya så ind i Ravens øjene og grinede da hun grinede da de var stoppet op. ”Hvad synes du om denne her rose som er blå? Ja jeg kan godt lide dyr, jeg har 3 dyr derhjemme, har du nogle dyr?” Keya håbede lidt på hun havde nogle dyr. Efter lidt tænken spurgte Keya ”Skal du så have nogle roser hvor du bor? Nu hvor du kan lide roser.” med et stort smil
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 22:18:46 GMT
Hun kiggede på hende og grinede, den blå rose var ufatteligt smukt på en måde mindede den hende om hende selv, hun stak hånden frem og strøg de fløjls bløde blade, de mindede hende om at røre Uriahs hud på maven og en gysen gik igennem hende Men en gysen af velvære. Hun bed sig blidt i læben og kiggede på Keya "Den er fantastisk." Hun duftede til den, den duftede sart af frihed og friskhed og hun smilede blidt "Åh gud jeg skal have så mange fantastiske planter i vores have. Jeg glæder mig sådan Keya" hun krammede hende og smilede stort "Hvad med du og Matias? Skal I flytte sammen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 16:56:19 GMT
Keya kunne godt huske at Fox familien havde blåt hår og bleg i huden og det var lidt derfor hun havde valgt den rose fordi den minede hende om Raven. Keya kiggede på Raven da hun rørte blomsten og kort tid efter bed hun sig i læben. ”Den er lige så smuk som du er, og du siger bare til hvis du skal have hjælp til at vælge planter til haven.” Sagde Keya med et smil på læben, hun krammede Raven igen, ”Det tror vi skal på et tidspunkt” Sagde Keya hun håbede da på at de skulle bo i kroatien eller i london, hendes hus kunne være en sommerbolig også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 16:59:49 GMT
Hun kiggede på hende og smilede stort "Årh Keya, det er virkelig dejligt og høre de ord komme ud af din mund" hun grinede og slap rosen og kiggede derefter på hendes nye veninde. Hun var virkelig dejlig, andet måtte hun ihvertfald ikke tro. Hun smilede stort og nikkede så "Jeg kommer ihvertfald til at skulle bruge hjælp med det oppe ved huset, jeg er sådan i tvivl" hun kiggede ned og smilede stort. "Uhh, hvor vil du så helst bo?" hun grinede let og kiggede ind i hendes øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 21:51:52 GMT
”Du skal bare sige til så kommer jeg gerne og hjælper, det kan være at Matias også kan komme med.” Sagde Keya med et smil, hun kiggede på sin veninde og grinede af at hun var i tvivl der kunne Keya jo hjælpe. ”Jeg vil gerne bo i England og så mit hus bliver weekend/ferie hus” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 11:19:26 GMT
"Så giver vi mad og logi for de dage" hun smilede stort og lagde armene om Keya til endnu et stort smil "Der kommer til at være meget jord og plads til at finde på en masse spændende blomster og buske" hun grinede og smilede, det var virkelig dejlig at have så god en veninde som ville komme og hjælpe hende. Hun smilede stort og nikkede så "England er også fantastisk, vi flytter til Skotland, til Hogsmeade" hun smilede stort og kiggede på den næste blomst, noget der mindede om en stor klokkeblomst og hun pegede på den "Hvad er det?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 14:39:52 GMT
”Det lyder godt med mad og logi de dage, vi skal være der” Sagde Keya og krammede Raven, "Det er Kirteldrager dem her og findes i kun i denne marineblå farve, og det er en klokkeblomst, hvad er der med dig og blå farve?” Spurgte Keya med et drillende smil, hun kunne ikke lade hver med at drille Raven med det. Keya ville hjælpe alt det hun kunne for det var sådan hun var blevet opvokset med at hjælpe når man kunne. Hun glædede sig til at se deres hjem og hvordan det så ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 14:46:46 GMT
Hun kiggede på hende og grinede "Jeg er altså kun en nogenlunde kok" hun smilede stort og krammede hende igen, faktisk havde Raven ikke været så vant til at lave mad selv. Men efter at hun var flyttet for sig selv, havde bestemt sig for at klare sig selv, så vidste hun at hun havde brug for at lære det. Hun kiggede på hende og fnyste "Jeg kan lide formen, farven følger bare med. Ligesom jeg godt kan lide min egen kropsbygningen, hårfarven følger bare med" hun grinede let og kiggede ind i Keyas øjne, hun havde faktisk lige givet Keya en af de mest ubehagelige oplysninger nogensinde at hun måske ikke var så vild med sit eget hår, eller det som farven indgydede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2016 22:25:15 GMT
Keya grinede hun kunne godt forstå hvordan Raven havde det med at blå bare fulgte med hende, hun havde det selv med farven brun. ”Jeg er opvokset med at lave mad, så hvis du vil lære nogle retter eller bare blive bedre til at lave mad, ja så hjælper jeg gerne.” Sagde Keya for det ville hun gerne, da Raven krammede hende krammede hun igen og efter krammet kiggede Keya ind i Raven's øjne ”Hvis du gerne vil have en anden hårfarve kender jeg en muggler metode man kan farve sit hår på og man kan ikke se farven der var der før” Sagde Keya og så om det var noget hun ikke måtte sige videre gjorde hun det ikke for man kan jo ikke selv bestemme sin hårfarve.
|
|
|