Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 11:13:11 GMT
Hun kiggede på hende og grinede let, det var svært og smide den blå farve fra sig, den havde altid været der. Ville altid være der, hun kiggede på Keya og nikkede let. "Du kommer til at lære mig meget, kan jeg mærke på det hele. Det er virkelig dejligt Keya, jeg sætter virkelig pris på dig" hun smilede stort og lagde armene om hende med et stort glad smil på læben. Hun kiggede på hende og grinede "Jeg har prøvet muggler måden, desværre er den her ting så stærk at det forsvinder igen, men min fætter burde kunne hjælpe mig til at få en anden hårfarve, jeg skal bare have snakket med ham igen" hun grinede og krammede Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 22:33:09 GMT
”Det er det man har veninder til og jeg sætter også pris på dig, du kan sikkert også hjælpe mig med nogle ting, man ved jo aldrig.” Sagde Keya og lagde armene om hende ”Så må du jo snakke med ham når du ikke vil have den blå farve jo, har du prøvet med henna farve?” Spurgte Keya grinede og krammede Raven, hun var ved at være tørstig så hun kunne jo lige høre hende ad om de skulle tage på cafe og få noget at drikke. ”Tænkte om du vil med på cafe eller et andet sted hvor man kan få noget at drikke, for jeg er ved at være lidt tørstig, er du ikke det?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 12:14:03 GMT
Hun nikkede ved Keyas ord, faktisk var hun lidt i tvivl om hvad hun kunne hjælpe hende med. Hun smilede og grinede "Jeg tror du har ret, men jeg er bedre magisk end jeg er ikke magisk" hun krammede Keya med en inderlig længsel efter at have veninder, som ikke bare brugte hende for at komme til Raysal. Hun smilede og kiggede på hende og grinede "Der er intet der kan dække den her hårfarve, den løber i årene" hun sukkede let og kiggede ind i hendes øjne, det gjorde nærmest ondt at tænke over det "Jo lad os det" hun grinede let og stak armen ind i keya's og skyndte sig at vende sig mod museet cafe "Lad os smutte derind?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 18:49:06 GMT
”Man er jo forskellige med hvad man er god til og ikke god til, tror også det kommer an på hvordan man er vokset op.” Sagde Keya og krammede Raven, for Keya var ligeglad med Raysal og hvad hun gjorde, bare fordi hun havde gjort ting behøver man ikke at gå efter personen, sådan havde Keya det i hvert fald men hvad andre gjorde kunne hun kun tænke over hvorfor de vil gøre det. Keya kiggede på Raven og grinede da hun også grinte ”Så må du jo snakke med personen som kan hjælpe dig af med den hårfarve som du ikke vil have.” Keya lod Raven stikke sin arm ind i hendes og fulgte med hende ”Ja lad os det” Sagde Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 18:54:34 GMT
Hun smilede let og kiggede på Keya med store øjne "Du har nok ret, jeg skal lære alle de her ting fordi jeg har været vant til at der har været nogle som, kunne gøre det for mig førhen" hun smilede blidt og kiggede på hende og nikkede så igen "Ja jeg skal have snakket med min fætter, det ska jeg virkelig" hun nikkede let og trådte ind på cafeen "Jeg vil gerne give!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:25:18 GMT
Keya smilede til Raven og kiggede på hende, hun havde flotte isblå øjne ”Du siger bare til hvis jeg skal hjælpe dig med noget, så skal vi nok finde ud af det.” Sagde Keya ”Det lyder godt at du skal snakke med ham om det, for du kan jo ikke gå rundt og ikke have det godt med din hårfarve. Hvad skal du have? Og tak næste gang giver jeg” Sagde Keya, hun skulle lige tænkte over hvad hun havde lyst til og have at drikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:28:52 GMT
Hun kiggede på Keya og nikkede med et stort smil plantet på læberne "Jeg lover at jeg nok skal sige til, men du skal vide at jeg har det på helt samme måde med dig". Hun kiggede på hende og smilede stort "Jeg overvejer blondt hår, men jeg ved ikke om den vil klæde mig" hun rødmede let og grinede og kiggede på en tjener som kom imod dem "Jeg tror bare jeg vil have noget urtete og en croissant, et bord til to" hun nikkede mod tjeneren og fulgte med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:35:57 GMT
”Det er jeg ikke i tivl om at du gerne vil hjælpe mig, det skal du vide.” Sagde Keya og smilede, da Raven sagde hvad hårfarve hun ville have tænkte Keya at alle hårfarve ville klæde hende, ”Hey jeg tror alle hårfarver vil klæde dig, for du er en smuk kvinde.” Sagde Keya for hun mente det. Keya fuglte med dem og tænkte hun ville have en varm kop te med smag af jordbær for det kunne hun godt lide og en croissant med chokolade. ”Jeg tager en croissant og en varm kop te." Sagde Keya
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:41:20 GMT
"Det håber jeg virkelig ikke at du er" hun grinede og kiggede på hende med et alvorligt ansigtsudtryk og knækkede så sammen af grin. "Jeg kan godt lide mit blå hår, jeg har bare brug for at prøve noget andet for en stund, mærke at folk ikke bare tror at jeg er forfærdelig fordi jeg er en Fox eller ikke vil snakke med mig fordi jeg har det blå skær" hun sukkede, hun vidste at Raysal ALDRIG ville kunne levev med det, men hun blev nødt til at prøve det. Hun kiggede på Keya og grinede "Vi har alligevel meget til fælles." hun smilede og strøg en hånd igennem håret og stirrede ned i bordet og pillede ved sin tekrus som det blev stillet foran hende "Vil du gerne have at Matias frier til dig?" hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle berøre emnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:02:32 GMT
”Jeg er ikke i tvivl om det” Sagde Keya og grinede og kom til at grine endnu mere fordi Raven prøvede at være alvorlig men hun kunne ikke. ”Det kan jeg godt forstå du vil og det skal du da også bare uanset hvordan din søster har det med det.” Sagde Keya, hun havde tænkt at de havde meget tilfælles og det var jo bare godt at de havde det. ”Ja det har vi og det er dejligt at have det sådan med en som dig.” Hun smilede og kiggede ned på sit kurs hun lige havde fået og tog en slurk af sin te men roligt så hun ikke brændte sig. ”Ja det vil jeg gerne have for jeg elsker ham virkelig og tror han har tænkt på det men hvornår det sker ved jeg ikke, hvad med dig og Uriah?” Spurgte Keya med et smil, hun havde ikke noget imod at blive spurgt om det, for hun elskede Matias.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:05:23 GMT
Hun smilede stort og grinede "det er jeg glad for at høre" hun kunne virkelig ikke holde masken og måtte bide sig i læben for ikke at skrald grine, hun vippede let frem på stolen og nikkede så "Jeg ved det godt, jeg vil bare så gerne prøve blond, jeg er sikker på at jeg ville være mega samlejeet med den hårfarve" hun grinede og krammede Keya hen over bordet "Jeg har det helt som dig, at det intet gør mig at have mødt en så fantastisk som mig selv. Men som hedder Keya" hun grinede igen og kiggede på hende og mærkede så nervøsiteten stige i hendes bryst. Hun sank let og kiggede ned i bordet og pillede ved den brugte tepose "Altså.. Jeg ville ikke afslå hvis han spurgte mig, men jeg ville heller aldrig nogensinde bede ham om at gøre noget han ikke selv vil Keya. Jeg elsker ham så ufatteligt højt" hun rødmede let og strøg sig selv over den ene hånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:40:28 GMT
Keya kunne se at Raven bed sig i læben for ikke at grine for højt, og hun måtte kigge ned for ikke at grine højt, det måtte vente med til de var hos Raven eller Keya med at skrald grine ”Tror du vil se godt ud som blondine og samlejeede ud, så kan vi have det sjovt sammen som blondiner. Har du hørt en talemåde som siger Blondiner har det sjovest?” Det havde Keya ikke prøvet men der var tid til det endnu. Keya krammede Raven hen over bordet og det måtte se sjovt ud for de andre som var på caféen men det var hun ligeglad med, ”Det forstår jeg godt, og jeg har det på samme måde. Det lyder til at du er faldet rigtig plads dask for ham.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:45:12 GMT
Det var hvad hun elskede ved Keya, at de to bare sammen fra første stund kunne pjatte og have det rart sammen. hun smilede stort og kiggede på hende med et stort imødekommende grin "Ja det tror jeg virkelig vi kan. Ja det tror jeg faktisk at jeg erindre ganske svagt at have hørt" hun smilede og krammede igen og grinede let "Jeg er virkelig faldet for ham Keya, hvis jeg kunne ville jeg flå mit hjerte ud og tilbyde ham det med det samme, men jeg kan ikke. Jeg kan ikke bede ham om så meget på en gang, jeg håber bare at han altid vil vide at jeg vil svare ja" hun rødmede og kiggede ned og pillede igen ved sit te brev og bed sig i læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:04:04 GMT
De havde det sjovt, pjatte og have det rart sammen fra første stund og det var sådan noget Keya elskede når det bare klingede godt sammen, og hun var ikke i tvivl om at de nok skulle være gode veninder i mange år endnu, hun håbede da på at det blev til resten af deres dage. ”Vidste du at det er et ordsprog fra mugglerne?” Keya grinede og det var dejligt at hun havde fundet en hun var så glad for, det minde hende om hende og Matias for de var også faldet for hinanden. ”Sådan har jeg det også med Matias men hvis vi gjorde det med vores hjerter ville vi ikke leve særligt længe og det ville være syndt ikke? Og jeg forstår godt du ikke vil presse ham til noget han ikke vil og det skal du heller ikke.” Sagde Keya, hun tog endnu en slurk af sin te.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:14:31 GMT
Hun smilede stort og strøg Keyas hånd med sin og grinede hjerteligt "Nej det vidste jeg faktisk ikke, men du skal ikke sige det til min søster at jeg ved det nu" hun grinede, elskede at joke en gang i mellem med hendes dystre side også. Hun kiggede på hende og nikkede så "Hov.. Vent, er du forlovet?" hun mærkede hvordan stolen under hende nærmest føltes som om den kunne vælte og hun grinede "Jeg ville aldrig kunne presse ham, jeg elsker ham alt for meget. Han er det bedste jeg har Keya, det bedste jeg nogensinde kommer til at få." hun smilede og tog en slurk af sin te og grinede blidt
|
|
|