Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 23:39:59 GMT
”Det er du.” Hun krammede ham blidt igen og nød det, hun kunne ikke forstå at hun havde fået ham, for hun havde ikke regnet med det og satte virkelig meget pris på ham, hun ville også have svært ved at dele ham med andre men det ville ikke være svært og dele ham med deres barn eller børn. ”Jeg er også glad for at høre det, børn er også en del af mine fremtidsplaner men ikke sådan lige fra i morgen eller sådan tæt på, men efter vi er blevet gift.” Hun smilede stort og kiggede på ham, hun kunne ikke lade hver med at kigge lidt men hun begyndte at tage hendes tøj af undtagen trusserne og lagde sig ved siden af ham og kyssede ham på munden.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 0:24:09 GMT
"Det er jeg glad for at høre min skat" han smilede stort og nød at have hende så tæt på sig som han havde, at de var så tætte allerede selvom de nærmest kun lige havde startet deres forhold. Han strøg hende over kinden og smilede stort "Jeg ville være klar til at få børn med dig hvert eneste dag min skat, men jeg har ikke tænkt mig at vi skal gøre det kun fordi jeg har lyst" han grinede blidt og hev hende tæt ind til sig og strøg hende over kinden og smilede stort. Da hun kravlede under dynen til ham næsten nøgen smilede han stort og besvarede hendes kys, han strøg hende over kinden og smilede "Godnat min smukke engel".
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 22:36:07 GMT
De havde det meget godt sammen selvom at de nærmest kun lige havde startet deres forhold og det var rart at de havde det, Keya smilede og kiggede på ham og nussede ham på armene ”Det lyder godt min skat, det gør vi heller ikke bare fordi du har lyst eller jeg har lyst, vi skal gøre det fordi vi vil.” Keya ville jo gerne med ham men vidste ikke om det var fortidligt i deres forhold. Hun grinede sammen med ham og lagde sit hoved på hans skulder og nød at han strøg sin hånd over hendes kind, da de havde kysset lagde hun sig op ad ham og nussede ham på maven. ”Godnat min dejlige skat”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 22:51:29 GMT
Han smilede blidt og holdt hende tæt ind til sig, han havde ikke lyst til nogensinde at give slip igen "Du har så underligt ret min skat. Altid kun gøre hvad vi begge føler for. Det tror jeg virkelig vi kan bygge et stærkt forhold på" han nød at blive nusset på armen og han kyssede hende i nakken "godnat Min Smukke dejlige kommende kone" han lagde armen om hende og der gik ikke længe før end at han sov tungere end nogensinde og det var rart. Rart at sove tungt og godt for en enkelt gangs skyld.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2016 23:00:03 GMT
Hun smilede til ham ”Det tror jeg også vi kan min skat og håber vi får et godt forhold sammen.” Hun ville heller ikke nogensinde give slip på ham igen, hun nød hans kys og kunne næsten ikke få nok ”Godnat min skønne kommende mand” Sagde Keya og kyssede ham blidt på kinden, hun nød hans arme om hende og lagde sig til at sove men der gik noget tid før hun faldt i søvn men nød at ligge sammen med Matias.
|
|