Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 17:34:45 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort. Han slap hende let og kiggede på pariserhjulet, han havde fundet på noget helt sindssygt i aftenens anledning, hvorfor skulle han vente mere? Hvorfor skulle han ikke bevise for hende hvor meget han elskede hende? Han tog hendes hånd og guidede hende stille ind i den ene kuppel og kiggede rundt, den var smuk lyst op af tusinde små lys som skinnede derinde. Han kiggede på hende og smilede stort, da de endeligt nåede toppen begyndte noget musik at spille ud i højtalerne og han rykkede ganske tæt på hende "Keya, jeg elsker dig virkelig højt. Det har jeg altid gjort, såååå" han satte sig ned på det ene knæ og tog hendes hånd "Vil du gifte dig med mig Keya Saric?" han kiggede op på hende med store øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 18:38:44 GMT
Keya kunne godt mærke der var noget han ville spørge om men hvad det var vidste hun ikke, men hun ville ikke spørge om det for han måtte jo komme med det. Da han tog hendes hånd igen og bliv guidede ind i en kuppel, satte hun sig ned men kiggede rundt for at se alle de ting man kunne se, da de nåede toppen kunne hun høre noget andet musik end det der var spillet før og tænkte at det var noget anderledes musik end det plagede at være, hun kunne se at han rykkede tæt på hende og hun nød at være tæt sammen især sammen med ham. ”Jeg elsker også dig virkeligt højt” Sagde Keya. Da han sagde det andet vidste hun ikke hvad hun skulle sige, for ja det ville hun jo gerne men hun vidste ikke om det var tidligt. Hun kiggede på ham med store øjne og kunne ikke lade hver med at smile stort, hun tog hendes hænder ned mod hans hoved og løftede det op så hun kunne kysse ham på munden. Hun håbede at han forstod det, men for en sikkerheds skyld sagde Keya ”Ja selvfølelig vil jeg gifte mig med dig min skat.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2016 22:27:14 GMT
Alting stod stille, han kunne kun høre sit hjerte hamre inde I hans hoved. Hun gjorde ham virkelig lykkeligere end nogensinde, alle de gange de havde ses efter Hogwarts havde fået ham til at planlægge alt dette. Han kiggede ind i hendes øjne som Hun svarede og han kyssede hende kærligt igen, rejste sig og svingede hende blidt rundt i sine arme "Min fantastiske Keya.. Jeg kan slet ikke forstå at du vil være min... Kone" han rødmede let og strøg hende kærligt over kinden "Jeg lover at elske dig som ingen anden har gjort det før, at beskytte dig fra alverdens smerter og være der for dig"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 17:07:50 GMT
Keya vidste at hvis Matias havde brugt lang tid på at planlægge sådan noget for han tog ikke bare beslutninger uden at have tænkt over det og det gjorde hende glad for hun skulle også tænkte over ting før hun gjorde det, men lige med det her vidste hun jo hvad hun skulle svare. Han gjorde hende også meget lykkelig og nu skulle de giftes på et tidspunkt det glæde hun sig til og de skulle også finde ud af hvor de skulle bo hende, ”Jeg kan ikke forstå at du vil være min... Mand” Sagde Keya da hun var i hans arme, hun strøg ham lidt på ryggen, da hun hørte hans ord vidste hun ikke hvad hun skulle svare så hun kyssede ham blidt på munden. Kort efter kysset sagde hun så ”Jeg vil også elske dig som ingen anden har gjort før, at beskytte dig for alt.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 17:17:48 GMT
Han kiggede på hende og strøg hende kærligt over kinden "Jeg kan love dig for, at jeg altid vil være din mand" han smilede stort og holdt hende tæt ind til sig, hun gjorde ham mere hel og lykkelig end han længe havde været. Han strøg hende over håret og smilede "Det er jeg virkelig glad for at høre" han kyssede hende blidt og smilede "Sååå hvilket bryllup forestiller du dig, og hvornår tænker du at vi skal flytte sammen?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 11:37:56 GMT
”Og jeg kan love dig for at jeg vil altiv være din kone” Sagde Keya og smilede stort til ham, hun kunne være grim sammen med ham uden det betød noget. Hun besvarede hans blide kys og tænkte lidt over hvordan deres bryllup skulle være for hun ville ikke have det for stort men heller ikke for lille. ”Det synes jeg vi skal planlægge sammen så det er vores bryllup og hvordan vi vil have det sammen.” Sagde Keya. Hun var parat til at flytte sammen med Matias med det samme da hun selv kunne bestemme over hvordan hendes arbejdsdag så ud. ”Hvad siger du til vi finder et hus sammen i England, så kan vi have mit hus som weekend/ferie hus” Sagde Keya og holdte om ham og nussede ham på ryggen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 11:51:48 GMT
"Det gør mig mere lykkelig at høre de ord, end du aner Keya" han smilede stort og strøg hende over nakken, han elskede hende virkelig og alle deres møder efter Hogwarts, havde virkelig fået ham til at indse det. Han trykkede hende ind til sig igen og nikkede "Vores bryllup og vores gæster" han grinede og strøg hende over kinden. Han kiggede på hende og smilede stort "Jeg er ret sikker på at vi sagtens kan finde et smukt hjem her, jeg glæder mig til at se dit hjem. At mærke noget som har været med til at gøre dig til den jeg kender" han smilede stort og nød at blive nusset på ryggen, det fik hans krop til at skælve. Han kyssede hende hjerteligt på kinden og smilede stort "Jeg elsker dig virkelig".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2016 22:36:04 GMT
Keya havde fundet ud af efter Hogwarts med de møder de havde haft at hun elskede ham og havde indset at det var ham hun elskede, hun håbede da han havde det på samme måde, hun nød at være tæt ind til ham og da han trykkede hunde ind til sig hoppede hendes hjerte nogle slag over. ”Ja det er vores bryllup og vores gæster, vil du have et stort, mellem eller lille bryllup skat?” Spurgte Keya og da han rørte hendes kind kunne hun mærke varmen stige lidt inden i hende. Hun kiggede på ham smilede hun og nikkede til det han sagde. ”Ja vi finder et smukt hjem til os, vi skal jo bare finde det rigtige hjem og du må snart komme hjem til mig og se mit hus og mine dyr.” Sagde Keya. Hun gav hans kind et kys og lidt efter sagde hun ”Men jeg vil da også gerne se hvor du bor. Jeg elsker også dig virkeligt meget.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 10:57:37 GMT
Han kiggede ned på hende og smilede stort "Størrelsen er dit valg, jeg vil gerne have at du skal føle dig som en prinsesse. At du har alle du gerne vil have dig, at det er vores dag, men samtidig også din dag. Som aldrig vil fortrydes" han smilede stort og satte sig ned og hev hende ned til sig og satte hende på sit skød "Jeg vil hellere end gerne se dit hjem min skat, du siger bare til så rejser vi" han strøg hende og kinden og smilede stort "Jeg har kun en kedelig lille lejlighed, der skulle bare være plads til mig og min ugle" han grinede blidt og kyssede hende "Det er jeg glad for at høre" og det var han virkelig, virkelig lykkelig for at hun også elskede ham og han smilede stort og hjerteligt til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 23:39:12 GMT
”Mange tak skat, men jeg vil også have at du skal have brylluppet som du vil have det, for jeg synes at det er begges bryllup og så skal bruden jo have det som en prinsesse, jeg har aldrig rigtig tænkt over hvor stort, mellem eller lille bryllup jeg ville have det, for var ikke som de fleste andre piger der har planlagt det i flere år. Og jeg ved at når vi ved hvordan det skal være så fortryder jeg det ikke.” Sagde Keya og smilede stort til ham, da han satte sig ned og tog hende med nød hun det og kørte en hånd gennem hans hår. Han kunne komme når som helst og se hendes hus ”Hvad med her i næste uge? Du ved jeg har en ugle, en kat og en hund jo, og de er glade for gæster og de kan med andre dyr også. Så vores hjem skal måske være lidt stort. Jeg vil gerne se din lejlighed alligevel” Sagde Keya med et smil og besvarede hans kys blidt, hun tænkte at det var måske lidt mærkeligt ikke at have planlagt sit bryllup som de andre piger havde gjort men det sagde ikke Keya noget på det tidspunkt for hun ville have at begge kunne lide brylluppet og det ikke kun var bruden der bestemte det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 12:52:55 GMT
Han kiggede på hende og nikkede "Du har nok ret, måske vi bare skal sætte os ned sammen og bare skrive dem vi tænker ned af gæster" han smilede venligt og strøg hende over kinden. "Jeg vil altid være glad for det bryllup vi får. Fordi det vil ende ud med at jeg får dig som kone" han grinede hjerteligt og strøg hende over kinden "Jeg er klar til næste uge min skat, det ville passe mig fantastisk" han smilede stort og kiggede ud igen, de ville snart være nede igen, gik op som kærester, kom ned som forlovede han nikked etil hende "Jeg elsker dyr, det er ganske passende for mig at vi får flere" han grinede og kyssede hende blidt i nakken "Jamen, vi kan tage ned og se lejligheden når vi er færdige her?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:10:36 GMT
Keya kiggede på ham og smilede ”Ja det synes jeg vi skal gøre og så snakke om hvordan vi vil have vores bryllup” Sagde Keya ”Jeg vil også være glad for vores bryllup som vi får og så bliver du min dejlige mand” Sagde Keya, der gik kuldegysninger gennem hende da han strøg hendes kind. ”Det lyder godt at du er klar til at komme på besøg i næste uge og se hvordan jeg bor” Sagde Keya, hun tænkte at det var godt at han elskede dyr for det gjorde hun også selv og det kunne man nok se da hun havde 3 dyr. ”Lad os kigge på lejligheder når vi er færdige her med denne tur” Sagde Keya og kyssede ham inderligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 19:44:04 GMT
Han smilede let og strøg hende over kinden "Min dejlige kommende kone, jeg vil bare gerne have at brylluppet er alt hvad du ønsker dig. Jeg skal bare have et jakkesæt og en blomst i min krave, så er jeg sådan set klar til at gifte mig med dig, lige hvor du ønsker det" han grinede let og flettede sine fingre ind i hendes "Det kan jeg love dig for at jeg gør, for evigt og altid" han smilede stort og kyssede hende på halsen "Jeg glæder mig allerede" han kiggede på hende og nikkede, dyr var ikke noget han frygtede og han nikkede til hende næste ord og besvarede hende kys lige så inderligt som hun kyssede ham, da de nåede bunden tog han hendes hånd og førte hende med sig hjem til sin lejlighed, lille og gammeldags, men vældig hyggeligt "Det er så mit ydmyge hjem".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:22:23 GMT
Keya vidste ikke hvordan hun ville have brylluppet så der ville måske gå noget tid før hun vidste det, måske hun skulle snakke med nogle om det. ”Hvor er du dejlig min skat, bare jeg vidste hvordan det skulle være men vil helt sikkert tænke over det nu hvor du har friet til mig.” Sagde Keya og smilede stort og flettede hendes finger sammen med hans ”Jeg kan også love dig for at jeg gør for evigt og altid.” Hun nød at han kyssede hende på halsen. ”Jeg glæder mig også til det.” Hun fulgte ham og så en lille lejlighed da de kom inden for kiggede hun rundt ”Det er en lille lejlighed men den er fin og gammeldags, det minder lidt om mit hus som også er gammeldags.” Sagde Keya, hun tænkte lidt over hvor stor deres lejlighed skulle være, for hun var jo vant til at der var meget plads. Men det var jo noget de skulle finde ud af sammen. ”Hvordan vil du have vores lejlighed skal være?” Spurgte Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 20:48:26 GMT
Han kiggede på hende og grinede let "Måske skulle vi få fat i en arrangør af en eller anden art, som kan hjælpe os på vej?" han smilede stort og lagde armene om hende "Jeg håber da at du tænker over det, så vi kan blive gift snart" han grinede og kyssede hende hjerteligt på kinden og lagde armene om hende. Han holdt hende ind til sig og strøg hende over hendes arme "Jeg elsker dig så højt, at jeg ikke tør andet" han smilede og kyssede hende på halsen "Det er ganske fint. Men jeg tænker at jeg godt kunne have noget mere moderne? Noget som er mere vores?" han grinede blidt og puffede hende indenfor så han kunne lukke døren efter hende "Men det her er hvad jeg lige havde tid til da jeg blev færdig"
|
|
|