Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 18:51:02 GMT
”Mange tak og vil da gerne komme en dag og se hvor du arbejde og møde dem.” Sagde Keya og rødmede for hun var ikke vant til at få komplimenter. Hun kiggede ind i hans øjne som er blå/grå og da han kyssede hende lændede hun sig frem og kyssede ham igen. ” Det ved jeg da ikke, bare noget med dig” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 19:21:29 GMT
Han kiggede på hende med et stort smil "Jeg vil rigtig gerne have dig der, min smukke skat" han grinede og rødmede som hun besvarede hans kys og han strøg hende på kinden "Du er.. virkelig fantastisk" han smilede og kyssede hende igen "Jeg ved faktisk ikke hvad vi skal finde på, måske gå en tur i gaden her? Hånd i hånd og vise alle vores kærlighed"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:47:38 GMT
”Tak og du er også virkelig fantastisk, det lyder som en god idé, lad os gøre det” Sagde Keya og drak det sidste kakao hun havde tilbage og rejste sig op og tog hans hånd så de kunne gå, men kyssede ham inden de gik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2016 20:58:44 GMT
Han smilede og tog den sidste slurk der var af hans glas og lagde en bunke penge og tog derefter hendes hånd "Hvad skal vi?" han nåede ikke at sige mere før hun nåede at presse sine læber mod hans og han rødmede og besvarede villigt hendes kys og smilede stort "HVad skal vi se?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 14:24:34 GMT
Keya kunne se han rødmede og blev glad for det ikke kun var hende der kunne rødme, hun ville bare se ting sammen med ham så var det lige meget hvad det var. ”Det ved jeg ikke” Sagde Keya med et smil, ”Hvad kunne du godt tænkte dig og se?” Keya tog Matias hånd i sin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 14:52:47 GMT
Han kiggede på hende med et stort smil og lagde armene om hende "Hmm.. Vi kan gå ned og tage ind i London by i stedet? Og se mugglernes fantastiske verden?" han smilede og tog hendes hånd og kyssede den blidt "Det ville være dejligt at vise dig min smukke verden" han grinede hjerteligt og kyssede hende på munden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 15:33:35 GMT
Hun nød hans arme om hende og smilede til ham. ”Det kan vi godt, jeg kan godt lide og se på mugglernes verden” Sagde Keya. Da han kyssede hendes hånd kiggede hun lidt ned på jorden og lidt efter kiggede hun op i hans øjne og idet kyssede han hende og hun besværede kysset igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 15:39:59 GMT
Han smilede stort og og grinede let "Se det er jeg jo glad for at høre, kom så lad os tage afsted" han tog hendes hånd og flettede fingrene ind i hendes, han begyndte at gå ned af gaden og ned mod den utætte kedel hvor de skulle igennem for at komme ind i London igen, han kiggede på hende og gik igennem den utætte kedel og ud på den anden side "Hmm skal vi starte med Big ben?" han kiggede ind i hendes øjne og smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 19, 2016 20:48:40 GMT
Keya lod deres finger blive flettet sammen og gik med Matias hed mod den utætte kedel og inden de gik ind i den utætte kedel kigge de på hinanden og Keya smilede til ham, da de gik igennem for at komme ind til London tænkte Keya hvad de mon skulle kigge på når de var nået til London, da han sagde om de skulle se big ben sagde Keya ”Jo det kan vi godt” med et stort smil på læben og kiggede ind i hans øjene, kort efter kiggede hun ned på jorden og kiggede så op igen, hun gav ham et kys på kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 17:27:49 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Jeg elsker Bigben, det er som om at jeg altid er hjemme når jeg ser den" han smilede og kiggede på hende som hun kyssede ham på kinden, han stoppede let op og lagde hånden bag hendes øre og lænede sig frem og kyssede hende "Er du vimmer Keya, du gør virkelig et eller andet ved mig, som jeg slet ikke kan beskrive" han smilede og kyssede hende blidt på næsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 21:10:41 GMT
Hun kigge på ham og smilede stort, Keya havde ikke set Big Ben i mange år så hun glædede sig til at se den igen. ”Det er jo godt at du føler dig hjemme sådan et dejligt sted, jeg føler mig hjemme når jeg ser kap Kamenjak og Limski Kanalen, som er to smukke steder af natur.” Sagde Keya og smilede. Da han stoppede op, stoppede hun også op og tog imod hans kys. Da hun hørte hvad han sagde rødme hun og vidste ikke hvordan hun skulle reagere på det, men hun kyssede ham på munden igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2016 21:24:51 GMT
Han kiggede på hende med en interesseret mine "Du må vise mig Det en dag. Det ville jeg virkelig gerne opleve. Men på den anden side jeg ville opleve hele verdenen med en så smuk og intelligent kvinde" han rødmede og kiggede ind i hendes øjne da hun besvarede hans kys mærkede han hvordan and hjerte hamrede i brystet og han smilede blidt "Du er virkelig smuk" han smilede stort og tog hendes hånd igen og begyndte at gå hans vante vej ned til Bigben
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:09:40 GMT
”Jeg vil da også opleve hele verdenen med en smuk og meget sød mand som dig” Sagde Keya og puffede kærligt til Matias. Hun tænkte over hvorfor han rødmede så tit, men det var måske fordi hun gjorde eller sagde nogle ting som fik ham til at kunne lide hende mere, det håbede hun da. ”Har andre fortalt dig du er så sød og venlig? Du er også smuk” Hun smilede stort til ham og da han tog hendes hånd igen hammerede hendes hjerte hårdt i brystet. Hun gik med ham hen til Big Ben og tænkte hvad de mon skulle lave når de nåede hen til det sted.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:17:15 GMT
Han smilede og lagde armene helt om hende "Det er jeg virkelig glad for at høre" han kiggede på hende med et stort smil, han os kyssede hende blidt på kinden "Du er virkelig også smuk Min skat. Jeg er så heldig at jeg har fået dig, at Du er min" han strøg hendes hår væk fra ansigtet og kyssede hende kærligt "Skal vi tage en tur i pariserhjulet?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:30:06 GMT
Der gik en gyssen igennem Keya da han lagde sine arme om hende men det var en god gyssen, hun smilte tilbage til ham og nød hans kys på hendes kind, Keya rødmede da han sagde de ord til hende ”Tak min skat, du er også smuk at du ved det og jeg er også heldig at have fået dig” Sagde Keya, efter han havde strøget hendes hår væk fra ansigtet sagde hun ”Ja det kan vi godt” og kort tid efter kyssede hun ham på munden inden de gik hen til pariserhjulet.
|
|
|