Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 14:59:44 GMT
Han kiggede på hende og grinede igen højt, hans dejlige forlovede stod der og snakkede så vulgært. Det havde han aldrig regnet med at høre fra hendes kønne ansigt, han grinede igen og lænede sig ind til hende "Jo da, den har massere af navne" han grinede igen og kiggede på hende med et stort grin "Ej, den har ikke noget navn. Men det kan jo være at du giver den et?" han grinede igen og strøg hende over kinden, hun var simpelthen så dejlig. Han brummede let og dyrisk da hun kyssede ham på halsen og han lænede sig ned og kyssede hende kærligt og slog armene om hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 4, 2016 21:53:13 GMT
Hun kiggede på ham og smilede ”Når da hvad er det for nogle navne den har?” Sagde Keya i et drillende tone ”Det kan man aldrig vide om den får et navn.” Hun kunne godt lide og drille ham og om det så var på en vulgær måde så måtte det være sådan. Hun slog armene om ham og besvarede hans kys kærligt og længe imens hun nussede ham på ryggen og armene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2016 21:48:40 GMT
Han kiggede ned på hende og grinede stort "Den har ingen navne min skat, det er op til dig a give den nogle navne" han strøg hånden igennem hendes blonde hår og lænede sig frem og kyssede hende. Han kiggede på hende og grinede så stort "Det ville være ret sjovt, hvis du begyndte at give den navne" han grinede igen og kiggede på hende og hev hende helt ind til sig og kyssede hende igen og nussede hende på armene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 20:51:09 GMT
Hun grinede sammen med ham ”Det kan være at den kommer til at hedde noget, min skat.” Hun besvarede han kys kærligt og hun strøg sin ene hånd igennem hans brune hår ”Hvorfor kunne det være sjovt? Det har du ikke prøvet før eller?” Spurgte Keya og besvarede hans kys igen og nussede ham på armene og ryggen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 23:49:00 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Arhhhh jeg ville sætte pris på hvis mit skridt ikke kommer til at have noget navn, det ville være rart hvis jeg slap for at rende rundt og kalde den ved navn" han grinede blidt og kyssed ehende på hånden og smilede stort. "Nej det er ikke just fordi jeg har haft nogen før som har givet min diller navne" han grined eigen og smilede stort "Det ville også være lidt sært hvis du begyndte at kalde den navne mens du kælede for den" han grinede igen og kiggede ned på hende og hev hende helt ind til sig, han elskede hende ufatteligt højt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 21:10:19 GMT
Keya smilede til Matias og kunne ikke lade hver med at grine af det han sagde, men kunne godt forstille sig hvordan det ville være hvis hendes underliv fik et navn. ”Så må jeg jo lade hver med at finde et navn til den.” Sagde Keya med et stort smil ”Det har jeg heller ikke prøvet at give en diller et navn.” Sagde Keya og strøm ham over kinden, hun lænede sig ind til ham og kyssede ham på halsen, hun elskede også ham ufatteligt højt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 21:23:13 GMT
Han kiggede på hende og grinede let "Ja, det tror jeg er en genial ide min skat" han lænede sig ind til hende og kyssede hende blidt på halsen og smilede stort "Det er dejligt, så vil jeg heller ikke begyndte at give dit underliv navne" han grinede stort og kyssede haende blidt og strøg hende over nakken "Jeg elsker dig så højt Keya, det skal du vide!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2016 22:33:40 GMT
Hun kiggede ham ind i øjene og smilede ”Det er en aftale så.” Hun nød virkelig hans kys ”Det vil jeg sætte stor pris på også” Hun grinede og nød hans kys og berøring ”Jeg elsker også dig så højt Matias og det skal du vide.” Hun lænede sig ind til ham og kyssede ham på halsen og strøg hendes hænder på hans arme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2016 15:46:39 GMT
Han grinede let og hev hende længere ind til sig "Dejligt baby" han smilede og strøg hånden igennem det gyldne hår "Det kan jeg faktisk godt forstå" han grinede blidt og lænede sig helt ind til hende og lagde armene om hende "Det er jeg rigtig glad for at høre" han smilede og gippede let ved hendes kys på hans hals. Men det var dejligt så med det samme slappede han af igen og kyssede hende blidt på øret "Du er det smukkeste jeg nogensinde har set".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2016 23:10:10 GMT
Hun nød at være tæt på ham men det sendte også kuldegysninger igennem hende hver gang, så hun lagde sit hoved på hans skulder og lagde sine arme om ham. ”Det er godt, du er glad for at høre det.” Hun gispede kort da han kyssede hende blidt på øret. ”Du er det smukkeste jeg har set skat.” Hun nussede ham på ryggen og vidste ikke hvordan hun havde fået ham, det havde hun ikke regnet med, hun var meget heldig for at have ham som hendes kæreste i nogle timer og senere hendes forlovet, det var ikke til at tro de var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2016 19:52:45 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort ”Jeg bliver altid glad for at høre dig sige noget sødt, men generelt bliver jeg bare glad for at høre dig sige noget” han smilede stort og hev hende tættere ind til sig og kyssede hende blidt i nakken. ”Du er omend det smukkeste jeg nogensinde har set. Der vil kun være en person mere i mit liv som jeg ville kunne elske højere end dig, han/hun ville kalde dig mor” han smilede og håbede at hun fangede hans lille cheesy replik men håbede også at hun tog den som noget sødt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2016 22:29:44 GMT
Hun kiggede på ham og smilede og lagde sit hoved lidt på skrå ”Tak og i lige måde, bliver også glad når du siger søde og rosende ord eller bare siger noget.” Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, så hun lagde sig bare tættere ind til ham og nød hans kys. ”En person mere du vil kunne kalde smuk eller elske højere end mig så må det jo være vores barn som vil kalde dig far. Jeg ville elske det barn lige så højt som dig min skat” Keya smilede og kyssede blidt hans øre og tænkte om hun skulle hviske noget i hans øre men hun vidste ikke hvad hun skulle hviske til ham. ”Skal vi smutte i seng?” Hviskede Keya så til sidst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 19:09:44 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Det er jeg glad for at høre min smukke prinsesse" han kyssede hende blidt i nakken igen og smilede stort, hun var virkelig den eneste han nogensinde kunne forestille sig at han ville komme til at tilbringe resten af sit liv med. Han smilede stort og rødmede og kiggede ind i hendes øjne "Det er jeg så glad for at høre min skat, jeg er glad for at du også vil have unger en dag" han grinede stort og strøg hende over kinden og tog hendes hånd "Jeg er klar" han smilede stort og tog fat i hendes hånd og gik ind imod hans lille men hyggelige soveværelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 23:00:30 GMT
Hun kiggede på ham og smilede stort ”Hvis jeg er din prinsesse må du jo være min prins” Keya rødmede og nød hans kys, han var den eneste for hende som hun kunne forstille sig at være gift med resten af hendes dejlige liv. Hun kiggede ham ind i hans øjne ”Selvfølelig vil have børn med dig min skat” Keya smilede til ham og tog hans hånd og fyldte med ham ind i hans lille soveværelse, hun satte sig på hans seng og kiggede på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2016 23:26:30 GMT
Han kiggede på hende og grinede sødt "Ja det må jeg jo så" han smilede stort og krammede hende blidt, hun var en gave som han havde regnet med han aldrig nogensinde ville få og nu hvor han havde hende ville han have vildt svært ved at dele hende. Han lagde armene om hende igen og smilede stort "det er jeg virkelig glad for at høre darling, det skal du vide. Børn er en del af mine fremtidsplaner, måske ikke lige i morgen eller om 2 uger. Men i hvertfald indenfor nærmeste fremtid" han smilede stort og kiggede på hende, han sørgede for at smide alt tøj undtagen boxershorts og lagde sig på sengen og kiggede afventende på hende.
|
|
|