Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:16:59 GMT
”Det ville ikke være tosset med en arrangør til at hjælpe os med at planlægge brylluppet, det var en god ide du fik der.” Sagde Keya og grinede og hun lagde sine arme om ham og lagde sit hoved på hans bryst. ”Selvfølelig vil jeg tænkte over det, det må du ikke tvivle på skat. Så du vil gerne snart giftes kan jeg høre” Sagde Keya, det gøs i hende da han strøg hende over hendes arme ”Jeg elsker også dig men hvad tør du ikke?” Sagde Keya drillenede ”Det finder vi ud af, jeg tror at når vi ser på lejlighederne og bare kan mærke den der følelse at man bare ved det skal lige være det. Men ja det skal være lidt mere moderne i det, men det gør ikke noget der også er lidt gammeldags over det.” Hun blev puffet indenfor ”Jeg fik det hus jeg har nu da min mormor skulle flytte i noget mindre, og det er det hus jeg er vokset op i, så jeg havde ikke nogle overvejelser om hvad jeg skulle have.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 22:33:03 GMT
"Nej det tænker jeg også min skat, så kan vi hjælpe hinanden på vej også" han smilede stort og strøg hende over kinden. "Jeg vil virkelig snart gerne giftes, for så har jeg dig heeelt for mig selv" han grinede blidt og hev hende helt ind til sig og strøg hende over kinden "At jeg ikke tør andet end at elske dig din knold" han grinede og strøg hende over kinden. "Så lad os blande begge verdener, hvor kunne du godt tænke dig at bo her i london?" han hev hende igen helt ind til sig og strøg hende på kinden "Jeg tænker at vi skal finde noget som passer os begge, hvor vi virkelig kan føle os hjemme" han smilede stort og kyssede hende på kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2016 23:28:07 GMT
”Ja det kan vi, det er vel også sådan et ægteskab virker” hun smilede tilbage til ham og strøg hendes hånd gennem hans hår ”Du har mig for dig selv nu, men ja vi skal snart giftes, jeg elsker også dig, hov hov du kan selv være en knold.” Keya smilede drillende til ham, hun kunne godt lide at give ham lidt igen og især når han kaldte hende for en knold. ”Det ved jeg ikke lige, har ikke tænkt så meget over hvor jeg ville bo henne, har du nogle forslag? Og ja det skal vi, blande begge verdener, det skal vi også gøre for ellers ville det ikke være vores hjem.” Keya kyssede ham blidt på hans kind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:09:59 GMT
Han kiggede på hende og grinede "Ja det er det min darling" han strøg hende over kinden og smilede, han nussede hende blidt og strøg hende på kinden "Jeg har dig ikke helt for mig selv. Jeg har dig delvist, når vi er mand og kone har vi hinanden 100 procent" han smilede blidt og strøg hende over nakken og kyssede hende kærligt "Jeg elsker dig så forbasket højt. Jeg glæder mig sådan til at vi skal bo sammen, være sammen hele tiden.!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 0:49:21 GMT
Keya grinede og kiggede på ham og lagde sit hoved mod hans skulder, hun nussede ham på halsen ”Så må vi jo se at finde en lejlighed og finde ud af brylluppet så vi kan have hinanden 100 procent” Hun nød virkelig at være sammen med ham og var sikker på de nok skulle få det godt sammen som de havde det nu. ”Du må ikke tro andet end at jeg elsker også dig højt.” Hun kyssede ham på halsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 13:05:43 GMT
Han kiggede på hende og nikkede "Måske vi skulle finde et hus først. Hvor vi måske kan finde ud af hvordan brylluppet skal være" han strøg hende over kinden og smilede stort "Jeg elsker dig så brændende højt min skat" Han slog armene om hende og kyssede hende kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 18:52:28 GMT
Keya slog sine arme om ham og nussede ham på ryggen, besvarede kysset kærligt efter kysset nikkede hun til det han havde sagt ”Ja lad os først finde et hus og så planlægge brylluppet og finde ud af hvor vi gerne vil hen på brylluprejse.” Hun tænkte lidt over hvor hun ville hen på brylluprejse ”Jeg elsker også dig højt min skat.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 19:29:54 GMT
Han kiggede på hende og sukkede tungt "Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre, hvor vi skal bo. Jeg er så tom for ideer, det eneste jeg vil er at du skal være min kone og jeg din mand" han grinede blidt og kyssede hende kærligt "Åh Keya"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 23:04:34 GMT
”Hvor er du sød min skat, jeg ved det heller ikke der er så meget vi skal finde ud af. Tænk hvis vi vidste hvor vi ville bo, hvordan vores bryllup ville være så ville det gå meget hurtigt det alt sammen. Det er også det jeg vil min skat.” Sagde Keya og kyssede ham kærligt og tog hendes hænder og kørte dem igennem hans hår. ”Min Matias”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 23:15:15 GMT
Han slog armene om hende og kyssede hende blidt "Der er mange ting Jeg stadig gerne vil opleve med dig" han grinede drilsk og kyssede hende på halsen, hun var virkelig en helt speciel kvinde og han elskede hende virkelig højt. Men hun kendte ham efterhånden også bedre end nogen anden gjorde og han smilede da hun snakkede igen og hev hende ind til sig "Min Smukke Keya"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 0:03:15 GMT
”Jeg vil gerne opleve hele verden med dig og mange andre ting” Hun nød at han kyssede hende, da han hev hende ind til sig kunne hun næsten ikke få vejret og vidste ikke hvad hun skulle gøre. ”Hvad hedder din ugle? Min ugle hedder Blacky, min kat hedder Batman og min hund hedder Mille.” Hun kyssede ham blidt på kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 0:18:09 GMT
Han kiggede på hende og måtte kvæle et grin "Jeg tror vi snakker om to viiiidt forskellige ting her Min skat." Han strøg hende igen over halsen og kyssede hende fra halsen og op bag øret og smilede så "Grisling" han hviskede det blidt ind i hendes øre og smilede stort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2016 21:26:09 GMT
Keya kunne se på ham at hun havde sagt noget dumt og kom til at grine af hendes ord. ”Det tror jeg også vi gjorde min skat.” Hun strøg ham på armende og kiggede på ham ”Hvis jeg er grisling er du peter plys” hviskede hun ind i hans øre og kiggede så på ham og kyssede ham blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 9:41:25 GMT
Han kiggede på Keya og grinede stort og smilede så "Ja det håber jeg da virkelig, for jeg går ikke ud fra at du tror at mit underliv er en ugle?" han grinede stort og slog armene om hende med et stort kærligt smil "Det er i orden... grisling" han smilede stort og kyssede hende kærligt, hendes hvisken i hans øre sendte et stød igennem hans krop og han smilede kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 22:24:34 GMT
Keya smilede ”Nej det gør jeg ikke, jeg går heller ikke udfra dit underliv hedder noget” Sagde Keya med et drilsk smil. Hun havde hørt om nogle fyre kaldte deres underliv for noget, men hun gik ikke udfra at hans hed noget. Hun kyssede ham på halsen og sine arme om ham.
|
|
|