Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2016 23:48:10 GMT
@keya
Matias havde bestemt sig for endeligt at invitere Keya ud, han havde faktisk ventet siden de var gået ud af Hogwarts, nervøsiteten strammede om ham og han mærkede hvordan følelsen af at han blev nødt til at sætte sig ned ved iscafeen og få noget at drikke greb i ham. Han spejdede efter hende, han håbede virkelig at hun kom. Forelskelsen var slet ikke til at tage fejl af, hans kinder glødede allerede rødt og hans pande var fyldt med små svedperler, han ønskede sådan at hun allerede vidste det. For tanken om at han skulle fortælle hende det i dag, gjorde ham næsten syg. Men det var kun syg af forventning, hvad ville hun sige? Ville hun være glad? Ville hun blive sur? Han bed sig hårdt i læben og stirrede nervøst frem for sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:36:21 GMT
Keya var nervøs for hvordan det ville gå da hun godt kunne lide Matias da de gik på Hogwarts, hun kom gående hen ad diagonalstrædet for at mødes med Matias på Floridors iscafe. Hun vidste bare de skulle mødes der men ikke om det var en date eller bare for at mødes, Keya ville også gerne høre hvordan han havde det da det var et stykke tid siden de havde mødtes. Keya så Matias side ude ved iscafeen og gik over til til ham, ”Hej Matias” sagde Keya.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 16:51:22 GMT
Han sprang op da han hørte hendes stemme og fløj hen og slog armene om hende "Keya!" hans stemme var glad og sprudlende som om han kunne bryde i en latter af glæde hvert sekundt, han kiggede ind i hendes øjne. Der var ikke meget der var forandret, hun var stadig den smukke gylden håret kvinde som han huskede fra Hogwarts af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 18:09:55 GMT
Keya gengældte hans kram, han havde heller ikke forandret sig meget efter Hogwarts af, ”Skal vi finde et bord og bestille noget?” Spurgte Keya med et smil på læben. Hun kunne godt tænkte sig en kop varm kakao med vanilje smag. Keya skulle også købe nogle ting ind så hun kunne arbejde lidt igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 18:27:52 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Keya? Inden vi sætter os?" han mærkede hvordan sveden begyndte at pible frem på hans pande, han hev hende helt ind til sig og krammede hende hjerteligt "Så skal du bare vide" han kiggede rundt og derefter ned på sine sko "at du er smuk i dag" han kunne ikke, han kunne virkelig ikke fortælle hende om sine følelser. Han slog sig til panden og sukkede dybt "Det var ikke det, jeg ville sige" han tog en dybindånding og mærkede panikken i brystet og lænede sig frem og kyssede hende "Jeg er vild med dig!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 20:22:42 GMT
”Ja hvad er det du vil sige?” Sagde Keya, hun tænkte på hvad det kunne være han ville inden de satte sig ned. ”Tak for det og du ser også godt ud i dag” sagde Keya, hun blev overrasket over at han kyssede hende, det havde hun ikke forventet at han gjorde det og kom til at rødme og kiggede væk et kort sekundt så vendte hun mod Matias og kyssede ham igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 20:50:43 GMT
Han smilede stort og besvarede hendes kys og holdt hende tæt imd til sig. "Be... Betyder det så at du har det på samme måde?" han kiggede ind i hendes øjne og var knald rød i hovedet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 22:10:17 GMT
”Jeg kan rigtig godt lide dig” Sagde Keya og smilede, da de havde fundet et bord bestilte Keya en kop varm kakao med vanlije smag og ventede på at det skulle komme. ”Hvad laver du så nu efter Hogwarts?” Spurgte Keya Matias om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 22:35:39 GMT
Han rødmede og smilede stort "du skulle vide hvor glad den information gør mig Keya" han satte sig ved hendes bord og bestilte en kakao med en skumfidus i "Jeg arbejder på universitet som professor i muggler væremåder. Også har jeg søgt efter dig" han rødmede igen og smilede "Fordi jeg ville spørge dig om Du ville være min kæreste?" Han tog hendes hånd over bordet og strøg den kærligt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 23:12:42 GMT
”Det lyder som et sjovt arbejde, jeg er alkymist, søgt efter mig hvorfor?” Spurgte Keya, det var hun ikke vant til at folk søgte efter hende. Da de fik deres bestilte varer tog Keya en slurk af sin kakao. Keya rødmede for hun havde aldrig haft en kæreste så det ville være noget nyt for hende. Hun bed sig let i sin læbe inden hun sagde ” Ja det vil jeg gerne.” og klemte hans hånd blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 23:18:06 GMT
Han smilede stort og grinede "det kunne jeg nok lære noget af. For Jeg er virkelig dårlig til alkymi" han smilede stort og tog imod sin kakao som han så tog en slurk af og da hun svarede Ham smilede han stort og glad "Kære Keya. Du har lige gjort mig til den lykkeligste mand på Jorden" han tog hendes hånd og strøg den kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 23:39:38 GMT
Keya smilde stort og sagde ” Du har gjort mig til den lykkeligeste kvinde her på jorden. Du er velkommen til at hjælpe med mit arbejde så du kan blive bedere” Sagde Keya med et stort smil på læben. Hun savnede en at dele sit arbejde med. Hun tog en slurk af sin kakao igen med den hånd der var fri og nussede hans hånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 3, 2016 23:51:12 GMT
"Det lyder virkelig fantastisk. Det håbede jeg virkelig også at jeg gjorde" han smilede til hende og strøg hende over kinden med den anden hånd end den han holdte hendes i. "jeg vil rigtig gerne prøve at hjælpe med for arbejde min skat. Det lyder rigtig spændende faktisk" han smilede stort og nussede hendes hånd igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 19:18:40 GMT
Keya smilede til Matias og nussede hans hånd. ”Du må endelig sige til hvis du skal have hjælp med noget til dit arbejde for jeg kender jo godt til mugglerne.” Sagde Keya med et grin. Hun blev rød i kinderne da han strøg sin hånd over hendes kind, hun var ikke vant til nærkontakt til fyre/mænd, for der var hun meget genert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 4, 2016 20:43:52 GMT
Han grinede og kiggede på hende med et stort smil "Jeg er sikker på at de vil synes at så køn en kvinde som dig, ville være fascinerende at møde" han grinede hjerteligt og kiggede ind i hendes øjne "Jeg tror jeg klare den, for jeg er jo selv muggler. Men jeg vil gerne tage dig med en gang, så kan du jo fortælle om forskellen på denne verden og mugglernes" han smilede og kyssede hende igen "Hvad kunne du godt tænke dig at lave i eftermiddag?"
|
|
|