Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 18:28:53 GMT
@wes
Det var blevet eftermiddag, og dagens strabasser var ved at være ovre for idag. Bernard havde kun en sidste opgave, nemlig en eftersidning. Han havde været lidt nervøs for denne eftersidningen, efter det der skete sidste gang. Han var blevet færdig med sit arbejde, og derfor stod den nu på oprydning af hans kontor. Derfor gik han roligt rundt og samlede bøger sammen og satte dem op i reolen. Han var iført sit kongeblå jakkesæt med ærmerne smøget op. Roligt samlede han pergamenter og sorterede det han skulle geme og det han ikke skulle gemme i to bunker. Han regnede med at knægten snart dukkede op, han havde jo set ham på skolen her til formiddag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 5:22:35 GMT
Han havde været i skole. Alle dagene, havde han været det, inklusiv i dag. Han skulle egentlig til eftersidning, men i stedet sad han ude foran døren. Der havde han siddet i et stykke tid, med tankerne kørende rundt i hovedet. Han havde taget sin grimmeste, slidte, lilla trøje på og han var selvfølgelig ikke uden skrammer. Denne gang var det næsen, som han havde fået slået til blods, men som han selv havde sat på plads igen. Den brune ruskindsjakke hang over hans skuldre, og med et suk rejste han sig op. Wes åbnede døren uden at banke på. Det kunne han vel tillade sig. Han havde også sin skoletaske med, fyldt med bøger og pergament. Han rømmede sig i stedet for at snakke, for vicerektoren så så godt ud at han ikke kunne få et eneste ord frem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 12:30:45 GMT
Bernard hørte at døren gik bag ham, efterfulgt af en rømmen, hvilket fik ham til at vende sig om, og se på den unge mand. Han så herrens ud med den tud. Og Bernard sendte ham sit rolige og charmerende smil "Velkommen til Hr. Trarger" hilste han og gled en hånd igennem sit hår. Han gik roligt hen til ham " Du kan bare hænge overtøjet der og det samme med din taske" han pegede på stumtjeneren ed siden af døren, og smilede til ham "Jeg regnede med at du kunne hjælpe mig med at få dette til at ligne et kontor igen" Forklarede han og pegede lidt rundt på det rodede kontor, man kunne på ingen måde se at det var noget han gjorde hver fredag for at det ikke skule hoe sig op for voldsomt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 12:41:34 GMT
Han svarede ikke, da vicerektoren bød ham velkommen. Hvad skulle han sige? Hej, det var herre mærkeligt det der skete sidste gang og jeg vil gerne snakke om det? Han følte sig ikke lige så skræmt som han havde gjort sidst, men han kunne stadig mærke hvordan hans hjerte røg op i halsen og han blev meget mere bevidst på sin vejrtrækning og hvordan han begav sig rundt. Han satte roligt tasken fra sig og rystede jakken af, lidt modvilligt, for han var godt klar over hvor grim hans trøje var. Men! Det var jo også meningen at den skulle være det. ”Jeg troede ellers jeg var her for at indhente de lektier jeg ikke har lavet.” svarede han mumlende, og skuttede sig. Han lagde armene over kors, for at give et lidt fjendtligt udtryk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 13:58:06 GMT
Bernard så til imens han satte sine ting, og kiggede lidt på den grimme bluse, men sagde intet. Han samlede en stak pergamenter op fra bordet "Du er hjerteligt velkommen til at lave lektier, hvisdu hellere vil det" smilede han og pegede over på skrivebordet som han bare kunne indtage hvas han havde brug for at lave lektier. Han smilede roligt og gik over for at sortere stakken med dokumenter, før han kunne arkivere det. Kedlen stod stadig i hjørnet og snurrede, med en eller anden eliksir . Det duftede dog godt, lidt af mynte og kamile. Han så på fyren "Det er dejligt at se at d er blevet bedre til at passe skolen, dine professore er meget tilfredse" smilede han og så atter ned på stakken i hans arme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 11:22:26 GMT
Wes stak tungen ud i mundvigen og rømmede sig. Det var så dumt at han stod og stirrede. "Nej, nej," svarede han og gik frem til skrivebordet hvor han begyndte at pille ved nogle papirer som han tvivlede på at der var orden i. Han gad alligevel ikke lave lektier. "Ja, det er fint." svarede han, egentlig ret ligeglad med sine professore. Der var andre ting han hellere ville snakke om. Ting, der var ret upassende men som han blev nødt til at sige højt hvis han skulle komme over det. "Så du er altså sådan en homo." konstaterede han og så op fra pergamenterne. "Undskyld jeg slog dig. Det bliver jeg ikke smidt ud for, vel?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 13:01:55 GMT
Bernard så kort over på fyren g smilede roligt til ham. Han samlede endnu nogle bøger op fra gulvet og så så over på ham, og det var lige for han måtte grine af den charmerende fyr ved skrivebordet, men han smilede blot til ham og trak på sine skuldre "Tja det er jeg vel. " svarede han og gik roligt over for at sætte bøgerne i reolen og så tter over på fyren, som han roligt nærmede sig " Det gør ikke noget Wes, jeg misforsod noget, og selvfølgelig bliver du ikke smidt ud. det bliver imellem dig og mig" han smilede roligt og lidt charmerende til ham. Før han tog n bakke med eliksiringridienser, som han gik over for at ætte på plads.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 13:40:59 GMT
Han satte sig på den stol som manden sidst havde siddet i, i stedet for på skamlen. Han lænede sig tilbage, slog fødderne op på bordet og betragtede manden. Det føltes ikke lige så forfærdeligt nu. "Nå." svarede han, usikker på hvad han skulle sige til det. For det var jo præcis det svar han havde regnet med at få. "Det ligner du ikke." sagde han. Måske gjorde han, måske gjorde han ikke. Wes havde aldrig mødt en før. "Og det er jeg altså ikke." skyndte han sig at sige. Han nikkede, det var bare en aftale, at det blev mellem dem. "Jeg synes dog ikke rigtig der var noget at misfortolke." mumlede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 22:02:16 GMT
Bernard så til imens fyren tydeligt gjorde det behageligt for sig selv. Han løftede et øjenbryn og så på drengen "Det er jeg da glad for at jeg ikke ligner" smilede han og gik hen til bordet og gled en hånd igennem sit hår "Nu er det jo ike alle homoseksuelle mænd der er til fimset tøj" lo han lidt og så ind i hans øjne "Jeg havde godt regnet ud at du ikke er det, det gjorde du ret tydeligt for mig" han tog sig til hagen, så han vidste hvad han mente og løftede blikket for at se på ham "Jeg mærkede noget, men" han trak på sine skuldre "Det var nok ikke noget" smilede han og så på fyrens næse "Og jeg kan se at du har fået bank igen? må jeg spørge hvorfor du gør det?" han agde roligt sine arme over kors.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 4:29:46 GMT
"Nå." sagde han igen. Der var åbenbart meget han ikke vidste. "Nok ikke." mumlede han, og blev lidt kvalm da han mindedes hvordan han selv havde følt noget. Han vidste ikke hvad, men noget havde der bestemt været. Han trak på skuldrene, selvom han kendte det præcise svar på hvorfor han gjorde det. Måske det mere var i overvejelse om, hvor vidt vicerektoren måtte høre det eller ej. "Fordi jeg er god til det." sagde han langsomt og lænede sig lidt frem. Hvis de skulle snakke om andet end hvad der var sket sidste gang, så var dette emne ikke så slemt. "Fordi jeg får penge for det." blev han ved. "Det er ikke noget jeg gør af ren og skær fornøjelse, at du ved det. Det gør for fanden ondt at brække næsen! Og jeg vælger heller ikke selv hvem det er jeg slås mod."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 12:49:08 GMT
Bernard smilede lidt til fyren og trak på sine skuldre "Jeg troede da at du elskede at få bank" det var tydeligt at han drillede lidt men han fandt dog en flaske fra lommen og rakte den til ham " Dette kan fjerne det sidste synlige" smilede han roligt og pegede på fyrens næse, med et roligt glimt i øjet. og så på ham. Han rømmede sig og samlede ergamenterne på bordet foran dem sammen, i en stak og gik over til skuffen og stoppede dem hurtigt derned"Men hvis du mangler penge, så er der da så mange andre muligheder for at tjene lidt til dagen og vejen" smilede han sødt og så på fyren med et glimt i øjet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 13:00:48 GMT
”Måske kan jeg lide det,” sagde han og tog imod flasken. ”Måske ikke. Hvem ved?” Det ville vicerektoren i hvert fald ikke komme til. ”Så som hvad?” spurgte han og lagde hovedet let på skrå, samt armene over kors. Han var ikke sikker på at han kunne lide hvordan manden så på ham. ”At afpresse sin vicerektor for penge, hvis hele skolen ikke skal have at vide at vi har… at du har kysset mig?” Han rystede på hovedet og drak hvad end det var manden havde givet ham i flasken. Det smagte lige så grimt som sidst, men det var ikke noget han ikke kunne klare. ”Der er sgu ikke andet for mig end at slås, mand. Men hey, man tjener godt… det kunne du også, hvis du satsede på mig.” Han hævede tilbydende det ene øjenbryn. Det var kun godt for dem begge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 15:46:04 GMT
Bernard sendte ham et lille charmerende smil og så til imens han drak det fra flasken " jeg tror ikke at du nyder det" svarede han og så lidt ed i bordet " men ja, du kunne jo afpresse mig. det har du ret i. Eller tage et job her på skolen eller i en butik" smilede han roligt og gled en hånd igennem sit hår " Jeg kunne godt spille på dig, men jeg bifalder ikke den slags ting. Vold er ikke lige mig" mumlede han og sate sig i stolen overfor og lagde sine ben over kors "men hvor meget kan du vinde på sådan en almindelig aften?" spurgte han roligt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 16:21:17 GMT
Han betragtede manden køre hånden gennem håret og kunne ikke lade være med at forstille sig hvordan det måtte føles. Blødt, formentlig. "Vold er ikke noget for nogen. Og det svinger meget... det kommer an på hvem, hvad og hvor." Han tøvede. "Jeg tror det højeste jeg har lavet indtil videre var omkring 200 galloner." sagde han. Det havde dog også været langt, voldsomt og næsten mere end han kunne klare. Næsten. "Du fortæller det ikke til nogen, gør du?" spurgte han. Det var vel endnu en ting der kunne blive imellem dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 16:38:58 GMT
Bernard smilede til ham "det kan du have ret i, men jeg fortsår ikke at du ikke hellere vil have et almindeligt job," smilede han og så på fyren, han kunne faktisk godt lide ham. og syntes at han var ret sød når det kom til stykket. Han rettede sig op "200 galleoner? det er det min rengøringshjælp får på en dag." han rømmede sig lidt og rødmede svagt, for det afslørrede jo at han var fypen der ikke gad gøre rent selv. Han rejste sig roligt igen, og gik over for at amle en stak bøger op "Gidr du ikke hjælpe mig med dem her? de skal på på øverste hylde og jeg kan ikke nå eller stå på skamlen selv" smilede han og så over på fyren "og selvfølgelig siger jeg intet til nogen, bare rolig" smilede han sødt og gled atter hånden igennem håret.
|
|
|