Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2015 8:49:41 GMT
Han fik lagt armene så langt omkring ham han kunne, da manden endelig kyssede igen og der ikke var behov for at holde hans ansigt på plads. Hvis han slet ikke tænkte over noget, slap bekymringerne og i stedet fokuserede på at holde balancen, føltes det ret godt. Han smagte endda godt. Hans hjerte bankede så hurtigt at han var sikker på at han ville ende med at besvime. Han krøllede vicerektorens jakke i sine hænder, krøllede stoffet sammen så det sikkert ikke ville blive efterladt særligt pænt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2015 11:30:58 GMT
Bernard sukkede i kysset og stønnede svagt af behag, dette var ufatteligt samlejeet og farligt. Han pressede sig ind til fyrens muskuløs krop, gned sig lidt imod ham. Hans tunge fandt vej til fyrens læber, skilte dem og gjorde kysset langt mere krævende og hedt. Han vred sig, og skubbede fyren op af bordet og trak op i hans grimme bluse, og pressede sine fingre imod den bare mave. Den dreng var virkelig bare samlejeet og han havde tænkt på at mærke den mave lige siden han så den første gang. Han lukkede sine øjne og vred sig imod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2015 16:07:30 GMT
Der gik et gys igennem ham da der blev hevet op i hans bluse. Det var ikke fordi det var koldt inde på kontoret, faktisk var der meget hurtigt blevet meget varmt, men fordi det var skræmmende. Selvom han tvivlede, og at han var mere skræmt ved tanken end glad, kyssede han med tunge også. Det var alt for grænseoverskridende til at han ville have det godt med det bagefter når han lå og tænkte tilbage. Intet af det ville virke godt når han kom hjem. Han kunne ikke bebrejde vicerektoren, for denne gang var det ham selv der var begyndt. Han hev efter vejret ved fornemmelsen af vicerektoren der gned sig op ad ham, og han brød kysset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2015 16:17:31 GMT
Bernard sukkede i kysset og krassede ham let op af maven og op imod hans brystkasse. Han ville lade fyren her styre showet og gøre det han ville. Det var fantastisk endelig at mærke at Wes også ville noget, om det så bare var for at prøve det. Så ville Bernard lade ham gøre det, han mærkede at kysset blev brudt og let forpustet åbnede han sine øjne og så op i hans øjne. Han smilede lidt til ham, og lod den anden hånd glide op i hans hår imens han bed sig i underlæben og studerende fyrens blik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2015 16:25:23 GMT
Han havde ikke lyst til at tage trøjen af, for han var i forvejen ikke særlig selvsikker i situationen og det ville ikke hjælpe at blive kigget på. Der var intet der kunne hjælpe. Han gjorde et lille ryk da vicerektoren kradsede ham. Det hele var så nyt, og det var ikke kun fordi det var en mand han var sammen med nu. Han havde aldrig været meget for at kysse, det var så intimt at han ikke var vild med det. Lige nu kunne det godt gå. Han lukkede øjnene for at undgå mandens blik da de ikke længere kyssede. Der var da ingen der så så glade ud efter et kys! ”Hvad gør vi nu?” spurgte han langsomt. Usikkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2015 16:59:23 GMT
Bernard så på ham, og smilede da han så væk. Det var lidt sødt og han strøg ham kælent over håret " det bestemmer du" hviskede han, og trykkede sig let ind til ham. Han havde ikke helt regnet med det spørgsmål fra fyren, han havde lidt haft en ide om at denne fyr var typen der tog hvad han ville have. Men det var vist ikke tilfældet i denne situation. Han slap stille fyren igen. Og trak sig væk fra ham og gik over til skrivebordet for lidt meningsløst at samle to bøger sammen og stille dem på hylden under bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2015 16:49:01 GMT
Hans blik flakkede rundt i lokalet igen, han skulle hele tiden være sikker på at alt var som det skulle. Han kiggede direkte på døren, nidstirrede den. Han ville gerne se Bernard, men han ville ikke se ham på kontoret. På kontoret ville det komme til at ligne at Wes var en idiot der hele tiden skulle have hjælp. "Vil du se mig slås?" spurgte han. Det røg bare ud af ham, helt uovervejet, lige som det desværre var med mange andre af de ting han gik rundt og sagde. Det var irriterende som manden hele tiden havde noget at lave, mens Wes stod og følte sig så akavet og rastløs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 1:14:11 GMT
Bernard sukkede lidt og så over på ham da fyren endlig sagde noget til ham. Det undrede ham at fyren overhovedet spurgte, men det var måske for at vise ham hvad han var god til, og måske vise noget mandlighed overfor ham. Han gik roligt hen til fyren, og så ind i hans øjne ganske kort med en bog i hånden "Det vil jeg meget gerne, hvis du lover at vi ses bagefter" hviskede han og bed sig i læben, det var vel på en eller anden måde en date som Wes ubevidst havde inviteret ham på. Han gled en hånd igennem sit hår og tog blidt fat i fyrens arm. Han rødmede lidt og så på ham "Hvor er det henne i kæmper?" han kløede sig lidt på hagen og trådte helt tæt på ham og bed sig i læben, han kune ikke lade være Wes var så ung høj og samlejeet at det næsten gjorde ondt på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 7:00:01 GMT
"Okay." svarede han. Det var meget fair at ses bagefter og der behøvede ikke at ligge noget bag. Alt der ville ske var at Wes så havde fundet én der kunne heale hans grimme ansigt. Han vidste ikke om det var noget han måtte fortælle til nogen, Bernard ville helt sikkert komme til at skille sig ud og det ville være let at genkende ham i mængden. For Wes kom og gik bare som han fik besked på, han bestemte ikke noget. Wes stirrede ned på Bernards læber, mens Bernard bed sig i læben. Det havde Wes også lidt lyst til at gøre. "Der er fyldt med mugglere," svarede han, så Bernard ikke ville begynde at vifte med sin stav derinde. Fyldt med homofober, det var der også. "I Kingstanding, Birmingham... Der ligger et varehus som de har købt."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 9:12:15 GMT
Bernard studerende manden og hans bevægelser. Han havde frygteligt lyst til at presse sig ind i hans arme og kysse ham men han holdt sig tilbage og nussede stille armen " Okay, hvad klok skal jeg være der?" spurgte han og bed sig atter i læben inden han gav slip på sig selv og meget krævende og grådigt Pressede han sine læber imod fyrens. Og hans krop pressede sig lidt imod ham så fyren ikke kunne være i tvivl om at han kunne lide ham og det de lavede sammen, det gjorde jo heller ikke Wes til gay bare forbi han ville Bernard.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 17:15:46 GMT
"Klokken elleve er nok fint." svarede han. Så ville de ikke blive set følges ind, men de kunne gå sammen uden at det ville være underligt. Hvis bare de havde lignet hinanden lidt mere kunne han havde bildt folk ind at de var i familie. Overrasket lænede han sig tilbage, længere op ad skrivebordet, da vicerektoren kyssede ham igen med stor iver. Desværre var det ikke noget han kunne gengælde. Han lagde en hånd mod hans bryst og skubbede ham bagud mens han igen hurtigt måtte se sig omkring. "Det der må du ikke gøre derhenne."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2015 18:07:07 GMT
Bernard mærkede hurtigt at fyren ikke ville, og brød kysset igen og trak sig væk fra ham og så væk fra ham. Han hadede dette, han kunne ikke have usikkerheden og at Wes det ene øjeblik ville og det næste ikke ville. Han så op på ham " så kommer jeg klokken eleve, og jeg skal nok holde mig fra dig" mumlede han og så irriteret væk fra ham men gad ikke diskutere med ham. Så ganske roligt gik han om på den anden side af bordet og satte sig i sin stol. Han vidste ikke hvor de stod nu, eller hvad han skulle sige til ham. Var det så slemt at de havde et eller andet for hinanden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2015 7:43:06 GMT
Wes bankede hænderne i bordet og hvilede mod det på sine håndflader. Han stirrede ned på manden, def havde sat sig i stolen og så ret utilfreds ud. "Fatter du ikke at det her er alvorligt?" spurgte han surt. For ja for fanden, hvor skulle manden bare holde sig væk fra ham. Inde på kontoret kunne godt lige gå, men også kun fordi han var så forvirret som han var. Det gik nok over. "Hvis du så meget som røre mig forkert og nogen ser det..." Han sukkede, "Så ville jeg enten blive nødt til at give dig tæv, eller også ville vi begge to få tæv og jeg ville miste hele min indtægt." Det var ikke fordi han var dum bare fordi han ikke var monster-overklasse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2015 8:33:03 GMT
Bernard så lidt tørt op på fyren da han pludselig hissede sig op og bankede bordet. Han trak på skulderen og så ind i hans øjne " Wes jeg er ikke komplet dum, så drop lige det der. Har jo lige sagt at jeg holder mig fra dig. Jeg må jo alligevel intet gøre selv om vi er her alene " han lænede sig tilbage og gled sine fingre igennem håret og lukkede sine øjne, det hele var blevet meget mere kompliceret efter at Wes var kommet til hans kontor den første gang. Han bed sig i læben og så på fyrens hænder på bordet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2015 9:27:15 GMT
Det lød lidt som om vicerektoren var sur over at han ikke fik lyst til at behandle Wes som han havde lyst til. Var det noget han kunne finde sig i? Det var han noget så sikker på at han slet ikke behøvede, ikke når det var ham der havde magten i denne situation. ”Vi har kun mødt hinanden to gange.” sagde han. Hvis Bernard nu havde været en kvinde, ville tingene rykke meget hurtigt frem. Det var også lettere at sige at de ikke kendte hinanden end at skulle til at indrømme at han var bange. Utryg ved det hele. Skræmt fordi han ikke vidste hvordan han skulle få tingene på rette vej igen.
|
|
|