Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 18:52:48 GMT
Bernard så ind i fyrens øjne ganske kort, og vred sig for at komme fri " jeg slås ikke, jeg er ikke den type. Og det er ikke mit problem at du ikke kan kommunikere på andre måder" mumlede han vredt og vred sig i fyrens arme " jeg ser på dig som det passer mig, det er dig der ser ud som om du er forelsket som en lille teenager" mumlede han og vred sig atter " slip mig så, hvis jeg ikke skal gøre dig noget" mumlede han og så ned imellem dem. Og vred sig så voldsomt at deres kroppe kort gned sig op af hinanden. Han stirrede på ham og følte sig fanget af fyren, han duftede så godt og mandigheden var ret ophidsende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 19:52:09 GMT
Vicerektoren ville intet kunne gøre imod det, det var sikkert og vidst, så hans trussel måtte være tom. Han skulle vise ham, den lille...! "Din modbydelige løgner!" hvæsede han. Han var hverken teenager eller forelsket. Det havde han aldrig været og det ville han aldrig blive. Sådan noget var for pigebørn. Det var ikke til at sige hvorfor alle hans instinkter så kaldte på et kys. Bare et enkelt et mere. Wes tøvede inden han kyssede ham, men han gjorde det. Det var ikke noget der måtte ske hver eneste gang de mødtes. Og det måtte ikke være noget alt for rart eller alt for blødt, så han slog hårdt hænderne rundt om vicerektorens ansigt imens det kort skete, og slap ham i det samme det var slut. Han slog højre håndflade mod sin pande og bandede og svor på grimt engelsk, så homofobisk som han overhovedet kunne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:17:07 GMT
Bernard så på ham, men gjorde intet og det kom som et chok da fyren pludseligt kyssede ham, og klemte hele hans ansigt imens. Det var hårdt, men også så pokkers frækt, og han gengældte kysset så godt som han nu kunne. og mærkede hvordan det kriblde hele vejen igennem hans krop, og gav ham lyst til at kaste sig i hans arme og kræve mere. men han så hvordan fyren slog sig selv og bandede. Han stod bare og så på ham "Hvad sker der lige? hvorfor gør du sådan?" spurgte han undrende og rakte ud for at tage fat i ham. Han bed sig i læben og så ned imellem dem, og rødmede "Hvorfor er det så slemt?" hviskede han stille og svagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:30:40 GMT
Han sprang et skridt bagud og hev armene til sig så vicerektoren ikke kunne få fat. Eller burde han kalde ham Bernard nu? Hvad kunne han tillade sig og hvad var at gå over grænsen? De var vel allerede gået langt over grænsen. "Du kender mig ikke!" udbrød han hysterisk og blev ved at gå bagud til han ramte skrivebordet. Han lagde ansigtet i hænderne og pressede øjne og tænder sammen. "Du har ingen anelse om hvordan det ville se ud hvis jeg var sammen med en som dig. Jeg ville ikke overleve en enkelt dag." han mumlede og sænkede skuldrene. "Jeg kan ikke både være dum, fattig og..." Han løb tør for ord, da han ikke kunne få sig selv til at sige det højt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:59:05 GMT
bernard så efter fyren, og gik roligt imod ham "Nej jeg kender dig ikke, men jeg vil gerne lærer dig at kende" han stoppede op foran ham, og så på ham. lod han tale og være fustreret "omo?" tilføjede han og trådte hen til ham, og tog fat i hans hage og søgte hans øjne " Wes, du er ikke dum. du er faktisk ret smart, og der er ingen synd i at kunne lide en fyr. en fyr gør dig ikke til Homo, men måske bi" hviskede han roligt og strøg hans kæbe lidt med fingeren " og så meget afslappet på ham, og prøvede at sende ham et sødt smil. Han ville jo ikke gøre ham noget ondt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 9:41:31 GMT
"Ingen synd?" spruttede han og så på manden som om han var dum. "Det er ikke naturligt. Mænd og mænd." Dette blev sagt med svag stemme. For det ville han nok blive udvist fra hele sin omkreds, lige meget hvor god han var til at slås. Han var ikke lige så uddannet som manden, var det tydeligt at høre. "En bi?" spurgte han mistroisk. Hvad end det var, var han ret sikker på at han ikke havde lyst til at være det. Lige som han godt vidste at han burde trække sig væk, men at han ikke havde lyst. Hans arme hang tung ned ad hans sider. Det var sådan han følte sig. Opgivende. "Det er dumt af dig at være så åben omkring det." advarede han, for mandens eget bedste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 13:35:57 GMT
Bernard nikkede "Det er ingen synd, det er meget naturligt faktisk" brummede han, og trådte lidt tættere på, og så på ham "En bi, det hedder biseksuel, hvis man er til begge køn" smilede han opmundrende og strøg hans hage let og så på ham " Og jeg har ikke lyst til at skulle skjule hvem jeg er, hvorfor skulle jeg gøre det? det ville jo være en løgn" han fugtede sne læber, og trådte ind til ham, og uden rigtigt at tænke sig om, kyssede han ham blidt endnu en gang, nervøs for hvad der kunne ske men også ufatteligt tiltrukket af denne fyr og hans nervøsitet. Han trak sig væk og så ned imellem dem "Det er jo ikke så farligt vel" hviskede han og så kort op i hans øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 14:39:08 GMT
"Der hvor jeg er fra er det ikke naturligt." holdt han ved. Det var ulækkert, noget som folk rynkede på næsen af. Og hans morfar ville skyde ham og sig selv også. Lige som hans forældre havde gjort. En følelse af skam og skyld skyllede ind over ham og han måtte se ned i jorden. Han ville ikke og han kunne ikke. Ikke med manden, ikke med nogen anden. Det måtte han ikke. Han kyssede ikke igen, men bevægede sig heller ikke. Han vidste ikke hvordan noget af det virkede og sådan skulle det helst forblive. "Der kan komme nogen når som helst." sagde han som argument for at stoppe. "Du låser ikke din dør." Wes var bare vadet ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 15:19:30 GMT
Bernard rystede lidt på hovedet inden han kyssede ham. Han trak sig dog hurtigt væk da han ikke blev gengældt. Han så på ham "sandt nok, jeg skal nok lade dig være så hvis det er det som du ønsker " han trak sig væk fra fyren og gik over til skabet og åbnede det for at finde en ingefær øl frem. Han åbnede den og drak lidt, inden han så på fyren " vil du have?" spurgte han og pegede på flasken han havde i den anden hånd. Han var ved opdraget til at byde på noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 15:55:29 GMT
Wes rystede på hovedet. Han blev mere sur end han kunne tillade sig at blive over at manden trak sig væk. Han havde selv lige stået og bedt ham gøre præcis det, men nu var det ikke det han ville have. På samme tid med at han skubbede manden væk, håbede han også på at han ville opfatte et hint. Wes havde ikke følt sådan før, og før han hoppede tilbage i skabet ville han opleve det. "Lås døren." sagde han endelig, stemmen lav og som om han skammede sig over de ord der undslap ham, og så sig mistroisk rundt i lokalet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 16:09:58 GMT
Bernard så over på fyren og satte så øllen fra sig og gik over for at låse døren " hvem skulle vade ind nu" spurgte han og gled en hånd igennem sit hår og gik over for at drikke lidt af flasken inden han lænede sig op af bordet og betragtede ham. Han var svær at finde ud af hvad pokker det var han ville, han lagde sine arme over kors og så på fyren. Han så ned på gulvet " hvad vil du med det her? Hvorfor indrømmer du ikke hvad du gerne vil?" han så op på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 16:25:45 GMT
Han så til mens døren blev låst. Det var lige meget hvem der vadede ind, for det var lige slemt lige meget hvem det var. Wes havde for travlt med at bekymre sig over sin underlige tiltrækkelse af vicerektoren til at tænkte over at det for pokker var vicerektoren og at det var noget så forbudt. Det måtte Bernard bekymre sig om,for det var ham der ville blive fyret. Al den snak om indrømmelse gjorde ham i værre og værre humør. Han havde ikke tænkt sig at sige noget. "Hold nu kæft," sukkede han irriteret, rakte ud efter hans ansigt og kyssede ham igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 16:44:20 GMT
Bernard forstod ikke helt hvad pokker det var der lige skete imellem dem.Han bed sig i læben og så undrende på ham. Han lod dog fyren tage fat i ham, og gengældte kysset denne gang. Og lukkede sine øjne. Han følte sig underligt tryg i fyrens nærvær og havde bare lyst til at presse sig ind til ham og mærke den stærke krop helt tæt på. Han sagde intet og gjorde ikke modstand, men overgav sig bare til den unge fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 17:06:27 GMT
Der lod ikke til at være nogen umiddelbar respons, men det lod han sig ikke stoppe af. Det var alt for mærkeligt, med alle sanseindtrykkene, og nu var det for sent. Han trak sig væk et øjeblik, så ned på vicerektoren og kyssede ham grådigt. Hvis det her endelig skulle ske, og det skulle det nu, måtte det ikke være som det plejede at være med en pige. Han ville ikke og skulle ikke fremstå som en tøs. Så, fordi det var det eneste han kendte til og det eneste der gav mening, blev det hårdt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 17:18:07 GMT
Bernard sukkede da fyren kyssede ham mere grådigt, og han kunne ikke holde det tilbage og gengældte kysset det bedste han kunne, og lod sine fingre finde ned over fyrens overkrop hvor han lagde sine hænder og nød at mærke ham så tæt. Han sukkede og kyssede fyren begærligt og lod sin tunge finde vej til hans. Han trykkede let sin krop imod den lidt større fyr og lukkede sine øjne. Lige nu var han ligeglad med at de stod på hans kontor, eller at de kunne blive opdaget. Lysten stirrede dette spil imellem dem
|
|
|