Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 18:42:50 GMT
Kære Raph
Somme tider spekulere jeg på om du læser de breve jeg sender dig, eller om det er nogle helt andre du modtager? For hvis ikke det er det, så må det være dig, der prøver at sabotere os. Andre muligheder kan jeg ikke rigtig se, hvert fald. Selvfølgelig har jeg tænkt på dig siden vi sidst så hinanden, men jeg er nok bare ikke typen, som skriver brev uden at have noget direkte på hjerte. Dermed ikke sagt, at jeg ikke tænker på dig, for det gør jeg. Hver dag. Dine ar og fregner og alt muligt andet, er jeg dog ligeglad mig. Men sig mig lige, hvordan kan du vide denne ugle var gladere end de andre? Skal jeg være ærlig, så er det den mest nedern jeg har sendt og slet ikke mig. Det burde du også godt kunne mærke, Jeg skrev kun som jeg gjorde, fordi jeg vidste det var hvad du søgte efter. Og nej! Inden din hjerne kommer for godt igang, det betyder ikke at jeg ikke elsker dig, eller er ligeglad med dig. Sådan er det ikke. Jeg vil bare hellere sige det til dig, når jeg ser dig. Det håber jeg du forstår. Selvfølgelig passer jeg på min gave. Jeg går med den hver dag. Jeg er ret glad for den, hvis du endelig vil vide det. Det var en gave fra dig jo. Jeg behøver dog ikke kigge på den, jeg kan jo mærke den hver dag.
- Din Balde
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Seksualitet: Andet
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 21:36:11 GMT
Kære Balde.
Sometider undre jeg mig over hvorfor du stiller sådan nogle spørgsmål? Hvorfor skulle jeg saputere et os der ikke engang er? Ja vi var sammen, og jeg elsker dig, men vi er jo ikke et par, og jeg fortjener det nok heller ikke. lige meget og uanset hvad så forstår jeg måske ikke helt hvad du vil. Men sometider undre jeg mig over hvad du vil med mig. vi går ikke engang på samme skole, vi er ikke engang samme sted i livet, og alligevel ved jeg ikke hvad du fortager dig i din fritid fordi du ikke fortæller det? Jeg er den der vil fortælle ting, og du er mere typen der venter på et brev eller sidde og ryge dine smøger og drikke dit alkohol med din guitar. Hvad skal jeg forvente? Baldrian zacharias Dombledore jeg elsker dig, men jeg ved ikke hvor vi er på vej hen. Jeg siger ikke du skal lave om på dot irriterende jeg, jeg vil gerne have dit modspil, men jeg vil gerne vide mere om dig og ikke bare din guitar. Jeg fortryder ikke vores weekend, og jeg vil aldrig gøre det, men fortryder du nogen sindenatnhave lært mig bedre etat kende? Fortryder du vores weekend? Eller skal jeg tro at sengestolpen var mere interessant end mig? Glem det... det er dumme tanker. Håber at høre fra dig efter alt mit ævl og hvis ikke... så ses vi jo nok på DMU efter sommer.
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 21:57:07 GMT
Raphi Raphi Raphi.
Du bryder dit hoved med alle de forkerte ting. Jeg ved du gemmer mine breve under dun seng, så når du går i seng i aften, så find mit sidste brev og læs det igen. Læs hvad der står din tykhovedet sugemalle, ikke hvad din logik siger dig.
Tror du jeg ved hvad jeg vil med dig? Måske vil jeg dig slet ikke noget? Eller jo selvfølgelig vil jeg det, men altså, det er ikke ligefrem noget jeg har planlagt. Jeg kan da snildt planlægge noget, hvis det kan få dig på bedre tanker, men ffs Raph, slap nu af! Nyd livet lidt i stedet for. Fortæl endelig ting du vil dele, men jeg har ikke lige så meget at dele med dig. Jeg deler ikke ting generelt. Hvorfor skulle jeg. Du ved jo alligevel godt hvad jeg laver, og så spændende er det vel heller ikke høre hvordan jeg har ligget på sofaen. og hvis du gerne vil vide det, Så spørg mig i stedet. Det er helt okay.
Skal vi absolut nogen steder hen? kan vi ikke blive her og nyde hinanden? Elske med hinanden og så se hvor vi driver hen? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor den weekend skræmmer dig så meget. Jeg havde en skøn weekend, og hvis du tror jeg heller vil kneppe min sengestolpe end dig, så er du bummere end en pixignom. Der er kun en jeg tænker på at kneppe og dele min seng med. Nu du siger det, så burde nogen stoppe noget i munden på dig, for at stoppe det ævl du selv omtaler.
- Vi ses i dine drømme
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 22:30:30 GMT
....... ....... ....... .......
HVORFOR?! Hvorfor skal du være så pisse irriterende samtidig med at være så ufattelig smuk?! Det er ikke fair. I stedet for at snakke om hvor jeg har mine breve skulle du måske kigge på mine. Desuden er dine breve meget værdsat, men hvorfor skal jeg skrive dem til dig først altid? Jeg forstår slet ikke noget af det.....
Det er det jeg mener, måske vil du mig slet ikke, hvem ved hvad du går og laver når du ikke fortæller det? Skal jeg holdes hemmeligt for omverden som en eller anden ulovlig fwopper? For hvis jeg er en signallerer og en pixignom så kan jeg vel også være en ulovlig fwopper der ikke kan holde kæft. Du kunne da i det mindste fortælle lidt om skolen og din uddannelse, med mindre den var kedelig od du stoppede? Men hvad ved jeg du deler jo aldrig noget i dit liv...
hør her din forvoksede fabelagtige kneazle nu skal du ikke spille klog og tro at jeg vil kneppe hele tiden, bare fordi du siger det er skønt. Og jeg siger ikke at det ikke var dejligt. FOR DET VAR DET! Desuden kan du lige vove på at putte noget i munden på mig der ikke høre der til, og så kan du selv gætte dig til hvad det er!
- vi ses helt sikkert ikke i dine drømme
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 22:36:02 GMT
Sååå... Jeg skal altså ikke invitere dig hjem til mig i weekenden, kan jeg godt høre. Jeg fik ellers lige sådan lyst til dig.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 22:38:06 GMT
.....
jeg skal nok dukke op din irriterende sæk pixignomEr Hvis det ikke er for besværligt!
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 22:40:57 GMT
Jeg tror lige det går. Men jeg må hellere snart overveje en ny seng, hvis jeg skal blive ved med at hakke, så hakker jeg snart stolpen over. Vi kunne selvfølgelig også bare drikke en kop kaffe og snakke om min uddannelse når du kommer og så er sengen slet ikke noget problem.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 23:06:44 GMT
Sig mig hvor mange hakker skal du lave i den seng? Måske en større ville passe dig bedre til dit store ego. Hvor meget skal vi væde med at du ikke kan holde fingrene fra mig alligevel?
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 23:11:09 GMT
Tja... det kommer vel an på hvornår jeg bliver træt af dig, ikke? Hvor mange dage bliver du? Og hvad angår dit væddemål. Jeg kan snildt holde fingrene fra dig, jeg har alligevel andre metoder. Hvad vinder jeg jeg det?
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 23:16:35 GMT
Du er træt allerede når jeg træder ind af døren din pixignom! Desuden så er jeg sikker på du har andre metoder til at få hvad du vil have, jeg betvivler det ikke engang. Jeg er jo ikke den eneste der danser om den varme grød går jeg ud fra? Du kan vinde æren af at jeg bliver det weekenden over hvis det ikke er for meget forlangt, ellers er det altid den utætte kedel jeg kan gå på.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 23:23:20 GMT
Få nu bare din lækre røv herover i en fart. Så kan vi altid diskutere senere om jeg må bruge mine hænder eller om jeg bare skal tage dig i munden når du kommer. Men nu vi er ved det, forventer du at kunne holde fingrene fra mig?
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 23:28:18 GMT
....
Du er ikke min far, så det skal jeg nok selv bestemme. Desuden skal det lige være weekend først Karl smart, hvis ikke du allerede stikker af med mig
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 17, 2021 23:42:30 GMT
Og ja der er lige et par dage til weekenden, så må jeg vel længes efter dig lidt endnu og se frem til weekend. Men hvor længe skal jeg vente. Jeg kunne jo godt tage en i lille forsmag et det?
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 17, 2021 23:49:38 GMT
En lille forsmag? Ja det skulle vel ikke forhindre nogen i at du tager en anden, du har jo ikke et billed af mig su kan drømme om, med mindre det er en oppustelig dukke som mugglerne bruger?
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 19, 2021 4:13:34 GMT
Kæreste Raph
Nogen gange så tænker du ikke særlig langt. Er du virkelig så bange for at miste mig, at du ligefrem skubber mig i armene på andre? Vi ses lørdag.
|
|
|