Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Andet
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 29, 2020 21:33:01 GMT
Sendt samme dag som modtaget
Jeg er ked af du kom i problemer. Det var ikke din skyld, det var vidst min skyld. Jeg ved ikke hvad der skete, det hele gik så stærkt, og jeg gik i baglås. Jeg ved ikke hvad der vil ske nu. Måske får jeg en skråler... Ikke så meget fra min mor men måske fra min storebror. Jeg ved det ikke, han virker bare lidt mere hård end min mor. Måske er det mindet om min far der får ham til at være sur... Jeg ved det ikke... Jeg ved intet om min far, måske ligner jeg ham bare for meget, måske er det derfor at de er lidt mere vrede? Jeg ved det ikke... Jeg håber ikke at du blev skuffet over det lille møde på kontoret. For Baldrian jeg savner dig allerede, og jeg ville ønske at det ikke var sådan her. Jeg føler mig ikke presset af dig tværtimod. Du får mig til at føle mig fri. På en eller anden måde giver du mig en form for styrke til at sætte foden ned, også selvom der er nogle ting jeg ikke kan løbe fra. Uanset hvad du vælger af uddannelse gør du et godt stykke arbejde, og hvis du er heldig og starter på uni så ved jeg allerede med sikkerhed at det er der jeg skal hen efter Hogwarts. Måske får vi samme værelse? Så kunne jeg se meget mere til dig end jeg gør nu, og jeg ville elske det. Også selvom du sikkert ville drive mig til vandvid og irritere mig grænseløst. Men en ting er sikkert Baldrian, du skal ikke undskylde for noget som helst, jeg var lige så god om det som du var. Jeg ville bare gerne mærke dig, føle mig tryk ved din side. Finde ud af hvem jeg skal være, og udvise en styrke som du udviser.
- Raph
|
|
|
Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Seksualitet: Biseksuel
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 2, 2020 5:00:26 GMT
Nogen gange ik? så spekulere jeg på, om vi to lever i den samme verden. Du er godt klar over vi fik problemer, fordi jeg ikke kunne holde mine fingre for mig selv ikke? Fordi jeg havde trængt dig op af væggen, havde mine hænder under din bluse, var tæt på at... SHIT hvor jeg savner dig! jeg ville fanme ønske du var her lige nu. Nååh ja og fordi jeg er myndig og det er du ikke. Altså... ikke din skyld. Men uanset, jeg er glad for jeg fik set dig og jeg er glad for at få løst tingene fra Hogsmeade. hvad angår fremtidig arbejde, så ved jeg ikke helt hvordan jeg går. måske vader jeg bare ind i ministeriet og spørger efter en praktikplads, men jeg gider virkelig ikke. Eller nej, det er ikke fordi jeg ikke gider, det bare... Jeg er ikke Albus. Jeg er bare lillebroren, den yngste, som har gjort sit for at give navnet Dumbledore snavs. ikke alvorligt, men jeg er ret sikker på mange mener jeg er en player og ikke taget mit liv seriøs. Måske har de ret. i det første hvert fald. jeg... øhm har aldrig været i et forhold der varrede mere end en måned, men jeg har flirtet og det der var værre med det halv hogwarts, minus husalferne. (okay, det sidste var bare en joke) men altså. Jeg har jo nærmest taget en ny med hjem i seng efter hver fest, om så det var dreng eller pige. Jeg har Frickin haft samleje med Molly nede ved søen ved højlys dag, uden at det rørte mig det mindste om vi blev set. okay, jeg stopper brevet her, det nok bedst'
ses B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 4, 2020 13:23:02 GMT
Jeg er altså ikke meget bedre selv Baldrian. Jeg gjorde noget der var utilgiveligt. Men jeg havde lyst til dig. Hvis det stod til mig havde jeg... Ja nok taget dig med et sted vi kunne være alene og ikke blive opdaget.. Det var bare... Ja jeg ved ikke helt, måske var det homonerne der løb af med mig, men det at mærke dig så tæt gjorde noget ved mig, og det fik mig til at sætte spørgsmålstegn ved om jeg gjorde det rigtige oppe i astronomi tårnet.. Du er som du er Baldrian det kan du ikke lave om på. Du bringer noget nyt til dit efternavn. Det er et stort navn at leve op til. Men uanset hvad må du ikke tænke negativt om dig selv, det gør jeg virkelig ikke. Den anden vej kan måske diskuteres, men uanset hvad har du stadig et liv og noget du vil her i livet, det handler bare om at finde det. Jeg er ikke dig, jeg kan ikke prale med at have taget en med hjem efter en skolefest. Jeg kan ikke prale med at have været sammen med nogen, og alligevel vil jeg gerne være sammen med dig. Forhelved altså, hvis jeg vidste hvad der var det rigtige at gøre. Hvis jeg bare kunne forsvinde en rum tid, få styr på mig selv og opgive hvad jeg vidste der kommer til mig efter Hogwarts. Det kan jeg bare ikke, jeg har et ansvar over for min familie, og du har et ansvar over for dig selv. Du har udseendet med dig Baldrian og du kunne få hvem som helst.. Alligevel har du valgt at bruge noget tid sammen med mig, det sætter jeg virkelig pris på. Jeg er dybt taknemlig for det. Men kan det fungere mellem os? Ville det ikke bare skabe problemer i sidste ende? Du er så åben og ærlig, hvor jeg er indelukket og laver helt klart de forkerte ting. Tænk over hvad du vil med dit liv, hvem du vil have i dit liv, og lad vær med at sætte for høje forventninger til din bror for at gøre ham glad. Det er det jeg har gjort, og hvad godt er der kommet ud af det? Intet ikke andet end problemer, og de bliver sikkert kun værre...
- Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 4, 2020 15:59:45 GMT
Til Ralph.
Jeg tror det er første gang, du har sagt direkte, at du har lyst til mig. Du gør mig nysgerrig må jeg indrømme, når du siger, at du ville have været alene med mig et sted, hvad skal jeg så udlede af det? hvad havde du i tankerne? Hvad var det du gerne ville gøre, som ikke måtte blive opdaget? Jeg tror du er den første til at sige, at det er godt at være en livsnyder og en dovendidrik, for det er hvad jeg er... hvert fald set ude fra. Er det virkelig godt nok til dig? Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro, men hvis du siger det, så er du måske langt mere end hvad jeg overhovedet kunne drømme om! Der er så mange ting at tage stilling til, og du overrasker mig med dine valg og holdninger. Jeg kan bare ligge her og smile mens jeg læser dit brev, og muligvis tage dine breve med i seng, eller tænke på dig når jeg står nøgen i badet, Drømme om at du er der sammen med mig. Jeg ved desuden godt hvad jeg vil i livet, men det er ikke noget man bliver rig af, eller bare kan leve af, så tja.. jeg må jo have et jo før eller siden og så er auror jobbet nok alligevel et meget godt bud. Det er da hvert fald spændende hvad de laver der. Hvis du en dag forsvinder, så tag mig med, eller endnu bedre, forsvind hjem til mig, så skal jeg nok sørge for du glemmer alt om skolen for en tid. Du er helt sikkert velkommen, min dør står altid åben, men det tænker jeg alligevel ikke kommer til at ske. Ikke hvis jeg kender dig ret, og det er også fint nok. Kan hvad fungere mellem os? hvad snakker du om? Det fungere da nu? Jeg kan lide din lukkede personlighed, det er det der føles så dragende og hele tiden lokker mig til, fordi jeg gerne vil have mere. Du må ikke ændre på hvem du er, du er helt fantastisk.
- B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 4, 2020 16:15:30 GMT
Hvad skulle jeg ellers sige? Skulle jeg fortælle at det ikke passede? Du tændt mig Baldrian, dine hænder på min krop, dine blide men alligevel lidenskabelige kys du gav. Læberne der ramte mine, sendt gnister rundt i kroppen på mig som om det var det eneste i verden der betød noget. Skal jeg give afkald på det blot fordi du har været sammen med så mange? For ærligt, jeg kan ikke tilbyde dig det som andre kan. For at være endnu mere ærlig så sætter jeg ikke engang pris på at høre om dine erobringer, ikke engang selvom Molly var en af dine faste partnere. Det får mig til at føle som om jeg ikke er værdsat og egentlig bare er et nummer i rækken. Men det er vel ikke sådan jeg skal tænke går jeg ud fra? Ej skulle slet ikke have skrevet det her, nu føler jeg mig helt dum ved at fortælle om min mening, undskyld, måske jeg skulle strege det ud.. Håber ikke du læser det.... du ved selv hvad du vil med dit liv, og skal man ikke gøre noget man kan lide? Der er jo ingen der siger at man skal have en stor karriere bare fordi din bror går i samme sko som den store Dombledore. Så længe man kan leve på det man vælger, er det så ikke det man skal gå med? Ja jeg ved det ikke måske er det bare mig der tænker sådan... også selvom man ikke kan løbe væk fra alt. Men jeg ville aldrig fortælle sig at du var luddoven og en livsnyder. Det er ikke sådan jeg ser dig. Vi alle kan ikke behage dem vi elsker, uanset hvordan vi vender og drejer det. Der vil altid være gnindninger, om det så er mellem familie eller en potentiel kæreste. En rum tid hos dig i din lejlighed? Hvor tror jeg bare at det i det hele taget bare bliver en kidnapning i sidste ende? Jeg er ikke engang sikker på vi kunne holde fingrene fra hinanden i det stykke tid jeg så ville være der. Men hvem siger at det ville være en dårlig ting. Lukket personlighed? Ja måske har du ret, måske burde jeg åbne lidt mere for mig selv, så jeg ikke er så hemmelighedsfuld, men er det ikke en charme i sig selv? Jeg ved det ikke helt. Måske finder du mig charmerende på en helt mærkelig måde. men hey baldrian? Ved du godt at jeg har opgivet mit hjerte til dig? Jeg fik vidst ikke sagt det til dig på kontoret, men det passer virkelig.
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 4, 2020 16:36:26 GMT
Du sneg dig uden om mine spørgsmål, ved du godt det? Du fik ikke svaret på hvad du havde i tankerne. Måske var det intet alligevel, hvad ved jeg, jeg skal ikke presse dig til noget. Jeg siger bare... Du gjorde mig nysgerrig. Hvilket minder mig om, du fik aldrig fortalt mig om ham duden fra i sommers som gjorde noget ved dig. Hvad gjorde han?for det var da ikke bare et kys var det? det lød som mere? Jeg lever mit liv som jeg altid har gjort, en dag af gangen, det fungere for mig og det virker ret godt, hvor det så føre mig hen må tiden vise. Alt jeg kan sige er at jeg nyder hvor jeg er lige nu. Såå.. skal det forstås som at jeg skal komme og kidnappe dig? evt hele vejen hjem i mit soveværelse, og så kan vi finde ud af hvad der så skal ske? og hvad så hvis ikke du kan holde fingrene fra mig? ville det gøre noget? Har du ikke lyst til at lære mig bedre at kende? Jeg ville elske det. Der er mange tanker, som jeg kunne be eller afkræfte ved en sådan mulighed. Bare tanken får mig til at smile. oh well.. drømme kan man altid have, jeg får problemer hvis jeg bliver set på skolen igen og helt ærligt forventer jeg ikke du bare sådan tager hjem til mig, men hei måske jeg bliver overrasket en dag. Jeg siger ikke du skal ændre på hvem du er. Jeg kan lide at lede efter tingene lidt. Det er det der gør det interessant.
- B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 4, 2020 22:05:10 GMT
Sneg jeg mig uden om? Hmm... ja det gjorde jeg vidst.. Måske var det egentlig bare at... Ja jeg ved det ikke, måske jeg alligevel bare tænkte på om du ville blive min en dag, sådan helt, uden man skulle tænke på ens familie, hvad deres holdninger er, glemme alt der kunne bringe ens pis i kog.. Men jeg tvivler på det en dag ville ske, du lever livet frit og det samme mig. Men alligevel drømmer jeg om den dag du forblev i mit hjerte og ikke slog dig til tåls med endnu en i rækken. Åh nej! Mind mig ikke om ham! Det var en fejl, jeg skulle ikke have fortalt dig det! Glem det, det er simpelthen for pinligt at skrive her, tænk hvis mit brev kom det forkerte sted hen. Det var mere end et kys ja. Men ej jeg kan altså ikke skrive det, det er virkelig pinligt! Glem ham og at jeg nogen sinde sagde det... Kidnapning.., hjem til dig? Du ville ikke turde af gøre det det i sidste ende, det er jeg sikker på. Men så igen på den anden side? Du er vild så man skulle bare knipse i fingrene så ville du være her, lige som en husalf (og nej du er ikke en husalf!) Men for at være helt ærlig så ville jeg ikke kunne holde fingrene fra dig, jeg vil lærer hver en tomme af dig at kende, fra inderst til yderst. Hver en tomme af din krop nyde en weekend med dig, og så ellers bare ligge I dine arme. En dag ser du mig foran din hovededør uden du ved det. Måske jeg ville blive skuffet over resultatet når jeg først stod dig, måske jeg ville komme ubelejligt? Hvem ved men det kunne være en fed overraskelse ikke? Hvor du sød, er min lille forskruet hjerne et dejligt sted at rode rundt i med at finde frem til hvem jeg er?
Xoxo Ralph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 5, 2020 10:19:29 GMT
Blive din? Du vil gerne eje mig? Det lyder alligevel interessant. Kan vi da ikke leve sammen og stadig være frie? Hvorfor skal det hele hugges i sten? Var det hvad du havde håbet med ham fra i sommers? Hvad forventer du egentlig af det her? - Baldrian...
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 5, 2020 13:27:09 GMT
Nu er du bare dum igen! Hvis vi to nogen sinde skulle finde ud af et forhold ville jeg så ikke blive din? Nej nok ikke. Du har ret, du er en fri fugl og jeg var bare spil for galleriet. Beklager Baldrian men sådan er jeg ikke. Du kan gøre hvad du vil. Og hvad den fyr angår så NEJ jeg ville ikke være hans, jeg kendte ham ikke han går ikke engang på Hogwarts hvis du vil vide det, men det er vel også helt lige meget. Gør hvad du vil, jeg skulle ikke have udtrykt noget som helst. Det hele var nok bare en ønsketænkning fra min side af, og sådan leger du jo ikke. Du er nok bare en player som gør hvad du vil. Jeg forventede nok for meget af din frie sjæl.. Held og Lykke med det hele Dombledore, lov mig st skrive hvis du en dag skifter mening, jeg skal nok beholde dig i mine tanker indtil da...
- Kovinsky
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 5, 2020 13:53:57 GMT
Til hr. Kovinsky
Jeg vidste ikke vi pludselig skulle til at være så formelle igen. At du ville tage afstand, men du har vel dine holdninger som jeg har mine. Jeg ved ikke hvad du forventer af mig, eller jo det gør jeg jo nok, fordi det lyder til du vil sætte titel på og bære min eller have mig som din. Hvad er der nu galt med at være sin egen? Men jeg forstår en afvisning og respektere dit valg. Jeg hverken kan eller vil ændre på hvem jeg er. Og hvis ikke der er plads, tja så må jeg finde et sted. Hvor der handles der spilles, og jeg har tabt. Jeg er ikke typen der græder snot, så ja. Vi ses måske en dag. Pas godt på dig selv.
De bedste hilsner Baldrian Dumbledore.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 5, 2020 15:11:11 GMT
Nogen gange er du virkelig dum ved du godt det? Desuden så glemte du sit mellemnavn i dit sidste brev. Du får mig ikke til at føle at su vil mig lige nu. Det er som om du skifter mening. Hvad gjorde jeg ju galt der fik dig til at tænke sådan. Jeg troede bare for en gangs skyld at der var noget godt i mit liv. Nogen der kunne føle mig til at være glad, og ikke få mig tilsat føle som om jeg er til besvær og giver udtryk for hvem jeg er. Men der tog jeg åbenbart fejl igen. Helt ærligt så ved jeg ikke længere om du vil mig eller om du blot vil gå videre til den der falder sig bedst ind at tage. Hvem ved, jeg er jo ikke den mest erfarne her i livet. Jeg laver fejl, og det vil jeg altid gøre. Vi kan ikke alle være den perfekte fyr der ved hvad han vil med livet og den han vil være sammen med. Men så igen hvad ved jeg også om noget som helst. Du får det virkelig til at lyde som om du blot vil en ting og ikke noget videre end det, hvad vil du have m8g til at forvente? Du gør mig forvirret, og alligevel venter jeg på dit brev hver dag. Men sådan skal det åbenbart ikke være længere kan jeg godt regne ud...
-Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 5, 2020 15:24:29 GMT
Kære Raph
Jeg glemmer ikke mit mellemnavn, jeg bruger det når jeg føler for det. Når det så er sagt, hvad er det så du vil have mig til? Du skriver selv, at du ikke vil sende flere breve og alligevel bliver jeg mødt af nye ugler. Stop dit medlidenhed og ynk. Intet har ændret sig, Jeg vil bare ikke binde mig, det har jeg aldrig villet. Sådan er jeg ikke. Det kan jeg ikke. Forstår du ikke det? Hvis du har en forhåbning om at lege lykkelig familie, så bliver det ikke med mig. Du ved ikke hvad jeg vil, men nu skal jeg fortælle dig det. Jeg vil more mig, jeg vil have det sjovt, jeg vil smage den fyr, som jeg ligger og sukker efter hver aften, jeg vil... Jeg vil ikke binde mig. Du går på Hogwarts og det gør jeg ikke. Vi lever i hver vores verden, forstår du ikke det? Du skal ikke forvente dig noget af mig, du skal gøre hvad du vil. Det er deri det hele ligger. OG bare så du ved det, det var DIG der snakkede om at droppe kontakten, ikke mig!!! - BZD
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 5, 2020 19:19:45 GMT
Du gør det virkelig ikke nemt for mig gør du vel Baldrian!? Du er sku lidt en idiot lige nu. Hvis du ikke vil binde dig, hvad er det så vi har sammen? Er det at få et forhold ikke at binde sig til nogen? Skal jeg bare være et menneske du kan hygge dig med når tiden og lejligheden er der? Hvad fanden er det du vil have?! Du sukker åbenbart efter kig, og vil hellere have at jeg sad hos dig lige nu, men alligevel så er min alder lige pludselig et problem? Er der nu noget galt med at jeg går på Hogwarts? Er det lige pludselig et problem at jeg ved hvad jeg vil med mit liv og hvad det er jeg skal ud i når jeg fylder 18? Hvis der er så mange problemer, så ved jeg ikke hvorfor du overhovedet besøgte mig på Hogwarts for at ville tale med mig. Forstår du ikke at du har forskruet min hjerne til kun at tænke på dig? Lektierne laver ikke sig selv, og alligevel sidder jeg i et eller andet drømmeland og lader tankerne forskrue mig i stedet for at høre efter i timerne. Men lad os få en ting på et rene lige her og nu. Du vil ikke binde dig, og jeg vil gerne binde mig hvad er dette her så? der er ingen der har snakket om et eller andet bryllup, jeg vil bare have noget. Et forhold, en der lader mig glemme min familie og deres planer for mig. Den der kan få mig til at smile over den mindste lille dumme kommentar. Men det er ikke dig eller hvad. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke lige nu... skal jeg skamme mig over hvad vi delte i astronomitårnet og senere hen på din brors kontor? Skal jeg tænke at jeg bare var et spil for dig? Eller hvad vil du have mit til at tænke. Du forstod mig åbenbart ikke helt, og set lader til du aldrig ville kunne forstå mig...
-Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 5, 2020 21:04:28 GMT
Hvad blev der er lidt sjov og ballade? Hvorfor skal det hele pludselig være så alvorligt? Hvad er det du vil have af mig? Hør Raph, jeg ved ikke hvad det er du vil og jeg er ked af hvis jeg har ladet dig tro noget forkert, men se lige på mig, jeg er ikke til faste forhold, det vil jeg ikke byde dig. Jeg elsker dig forstår du ikke det. Du er for god af dig og det vil jeg ikke ødelægge! Så nej et forhold er ikke mig. Et forhold med mig er ikke hvad du har brug for. Så farvel Raph. Pas på sig selv, jeg håber du vil finde lykken ❤️
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 12, 2020 16:41:04 GMT
Modtages d. 22/11
Kære Raphael.
Jeg har tænkt længe over, hvad jeg skulle skrive, men det er som om alle ord er for fattige til at fortælle det, jeg ønsker du skal vide. Tingene mellem os er blevet noget lort. Jeg troede, at jeg var okay med det, men jeg er ikke så sikker. Hvis ikke det var for dine mange breve, ville jeg tro det hele blot var en drøm, men dine breve rummer dine ord og når det bliver aften læser jeg dem, for at huske på hvad vi havde, hvad jeg smed væk. Livet er ikke simpelt, og måske er jeg bare sat til at tabe, men jeg måtte skrive til dig igen. Måtte forsøge Jeg elsker dig. Det ved jeg nu. Det har jeg altid vidst, det virker så tomt uden dine breve, og selv den mindste lyd, får mig til at kigge om det er en ny ugle, der er på vej, men det er det aldrig. Det er min skyld. Hvis bare Jeg vil ikke såre dig, jeg vil ikke... Jeg har aldrig haft en kæreste før, ikke på den måde. Jeg har bare søgt sjov og spas, og det troede jeg også dette her var, men nu er jeg ikke så sikker længere. Jeg ved bare jeg savner dig. Savner dine breve, savner din mund. Jeg håber du har det godt og alt er godt på skolen. Pas på dig selv og nyd tiden der.
De bedste hilsner Baldrian
|
|
|