Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Andet
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 16:42:51 GMT
Sendt D 14.10 før morgenmaden
Som om du ikke kunne finde på at gøre den slags? Men nu sad jeg også og lavede lidt lektier, det gik bare virkelig dårligt efter som at du skrev en ugle til mig. Du er lige frem en digter nu? Jeg håber det blev godt det du skrev om så. Så hold dog kæft med det ævl. Jeg er hverken sød når jeg er irriteret. Jeg er bare mig, og nogle ting kan jeg altså godt stå fast med når det kommer til stykket. Det er nok bare ikke så tit at jeg viser den side af mig selv. Man kan vel håbe at det var ved. Men når alt kommer til alt skulle jeg aldrig have fortalt dig hvem jeg kastede min kærlighed på. Det må du undskylde. Så hold dog mund. Jeg fortæller altså ikke hvor dine brev er gemt henne. Det er min sag. Jeg nægter at udtale mig mere om den sag. Det er alt for pinligt, og det bliver helt sikkert ikke nemmere at sige det til dig ansigt til ansigt. Men ikke for at være strid, men jeg er virkelig bag ud med lektierne så jeg får nok ikke tid til at svare dine breve. Jeg håber du møder op kl 14, og ellers så må jeg jo beklage mig til nogen, jeg er bare ikke helt sikker på hvem det skulle være endnu.
-Raph
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 1, 2020 6:30:09 GMT
Sendt 11.11.2057 en 14 dage efter mødet på De Tre Koste
IDIOT! Håber du år et godt liv og du kvæles i dine egne følelser!
|
|
|
Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Seksualitet: Biseksuel
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 1, 2020 6:44:44 GMT
Modtages d. 17/10-2057
Kæreste Raphael
Du er sikkert uforstående overfor mit valg på Kostene i går. I værste fald hader du mig og når at rive brevet i stykker, inden du overhovedet får det læst. Måske jeg burde have sendt dig en skråler i stedet, men nej. Det er nok ikke det rigtige at gøre. Tingene i går kørte skævt, og jeg undskylder. Jeg undskylder VIRKELIG! men det kys du gav mig, det hverken kan eller vil jeg bare kunne tage imod. Det er forkert og ikke ægte. Jeg ved hvordan du har det, og hvilke kampe, du kæmper med dig selv. Så skal dine sejre også være ægte. Jeg ELSKER dig, men ikke på den måde. Ikke på en fremtvunget og ufølsom måde. Jeg vil have den rigtige Raph, ikke en der gør ting, fordi han tror det gør andre glad.
- Baldrian
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 1, 2020 7:07:04 GMT
Sendt 12.11.2057
Jeg fatter ikke jeg gider bruge tid på at skrive et brev til dig. Du har ikke engang fortjent et brev. Du efterlod mig! Lige som jeg faktisk prøvede på at åbne mig en smule, vise dig hvem jeg. Gøre mig selv lidt glad. Men for en gangs skyld viste det sig at det var forkert. Her skriver du et brev til mig, og så forlanger du nærmest et svar?! Jeg burde slet ikke sende dig et brev, det er ikke fortjent. ARGH, jeg er så gal på dig. Det er langt bedre at blive varulvejæger sammen med resten af familien. Så kan jeg i det mindste lade mine tanker gå ud over nogle andre, istedet for at lade mine tanker kræse om en idiot som dig!
Dette brev er skrevet om 11 gange i løbet af en måned, og Raphael havde blottet sig ved at fortælle om sin dybeste hemmelighed ved at fortælle han skulle være varulvejæger. Det var ellers en hemmelighed ingen skulle vide. Men arrigskaben fik ham til at fortælle Baldrian hvordan landet stod til hos ham
Sendt 1 time efter første ugle.
"Du burde slet ikke have fået det andet brev. Glem mig Baldrian det er det du er så god til" en våd plet kan ses på brevet.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 1, 2020 7:54:15 GMT
Modtages 12/11 Og her troede jeg ellers ikke jeg ville høre mere fra dig. Men jeg tog sørme fejl. Det er forståeligt du har lagt mig for had, måske du vil forstå det en dag. Hvad mener du med varulvejæger? det har du aldrig fortalt. Men fint. Gør hvad du vil. Hvis du gerne vil have fred, så skal du få det. Hvis ikke du gider mig, så lad være. Jeg prøver hun at passe på dig, men det forstår du ikke. Her, jeg ville have givet dig den på kostene, men det blev der ligesom ikke mulighed for. og bare så du ved det. DU GIK FØRST - B pakke der medfølger
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 1, 2020 8:09:44 GMT
Sendt 12.11.2057
Hvad forventer du af mig Baldrian? Du ville have noget at drikke, jeg kan ikke bare sidde og kigge på dig i tavshed! Der skal ske noget i stedet for en akavet stemning. Her troede jeg rent faktisk at du ville noget, sidde og snakke om hvad som helst, og du efterlod mig alene som om jeg havde gjort noget galt. Du fortjener ikke engang at vide noget om at jeg skal være varulvejæger. Fortjener du overhovedet at få flere breve af mig? Jeg ved snart ikke. Jeg ved ikke hvad du forventer af mig, du har åbenbart en mening om mig, og den skal du have lov til at have. Jeg burde ikke engang have kysset dig. Jeg burde ikke have åbnet mig og håbet på noget der måske var muligt. Fejl kan vi alle åbenbart begå, og jeg tror jeg begik min eftersom du bare forlod mig som om jeg var en nips. Du gned din fod op af mit ben, jeg forventede du ville noget mere. Jeg forventede at den såkaldte date ville ende i noget positivt, og alligevel blev du bange eller sårbar hvad ved jeg. Hvad forventer du helt præcis af mig?
-Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 1, 2020 8:32:56 GMT
Modtages 12/11 omkring midnat
For fanden Raph. Nogen gange er du lige så dum som en pixignom. Forstår du da ingenting? Jeg holder af dig dit fjols! Jeg elsker dig og vil dig det bedste. Hvis bare du forstod hvad jeg prøvede at fortælle dig, men du vil ikke se det. Pas godt på dig selv.
undskyld jeg forlod dig - B
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 1, 2020 8:39:22 GMT
Modtages kort efter det forrige.
Fik du min gave? B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 1, 2020 8:45:15 GMT
Sendt tidlig morgen inden morgenmad 13/11.2057
Det er dig der ikke forstå noget Baldrian. Jeg åbnede mit hjerte, jeg gjorde noget uventet, noget jeg regnede med du ville tage godt imod. Du gør noget ved mig jeg ikke kan forklare, og alligevel føler jeg at det mig der fejlede for en ting der skulle være naturligt for alle mennesker, men måske tog jeg bare fejl som jeg altid gør. Måske skulle jeg ikke engang have været der den dag uanset om du ville have haft det eller ej. Om du elsker mig eller ej. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Du forvirre mig ved at sige du elsker mig og så alligevel går din vej som om jeg gjorde noget galt. Var det det der var problemet? Var jeg bare endnu en hurtig ting der bare skulle leges lidt med. Jeg forstår det ikke Baldrian, fortæl mig hvad jeg skal gøre. Skal jeg åbne mig mere, eller være lige så hård og kold som resten af min familie. Følge deres opskrift på hvad livet skal tilkomme mig, gøre deres befalinger i stedet for at tænke selv?
-Raphael
PS. Ja jeg modtog din gave den er fin
Pletter kan ses på pergamentet efter tåre
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 1, 2020 9:49:05 GMT
Modtages 13/11 om aftenen
Raph, hvis du er så sikker på jeg er et monster, så glem mig. Hvis du bare tror jeg ville lege, så glem mig. Sandheden er den modsatte, men det vil du ikke forstå. Gør hvad du vil........
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 1, 2020 10:53:16 GMT
Sendt natten til d 14.11
Du forstår mig jo ikke. Jeg vil jo ikke glemme dig. Du lukke i som en østers og vil ikke snakke, så kan det jo ikke blive mere logisk for mig. Du var ikke interesseret i mig selvom du siger det modsatte. Baldrian for satan... Hvad var det du ikke forstod ved det kys? Du gjorde noget ved mig, du fik mig til at føle mig fri, og nu... Ja... Jeg skal åbenbart bare glemme dig.. Typisk... Jeg skal nok lade dig vær når det er det du vil have.... Beklager jeg ikke kan være lige som dig
- Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 1, 2020 12:50:11 GMT
Modtages 17/11
Raphael hvis blot du vidste Hvis du kunne se mit hjerte briste Et kys givet og skænket tyst Men stor nok til at skabe en indre ryst
Lyt nu til mig og luk ej i For du er i sandhed den jeg kan li Jeg ber kun om lidt Kun tre små ord Jeg siger det blidt Jeg håber du tror
Jeg elsker dig tro blot på mig Jeg fortryder jeg vendte ryggen til dig En kys skal skænkes i kærlighed Ikke blot fordi den ene led
Nu lider vi begge i smerte For Raphael du har stjålet mit hjerte Lukket kynisk og kold Det ændre ikke på jeg vil være på dit hold
I mine tanker fylder du alt Det er tydeligt at jeg for dig faldt I tårnet hvor ingen så Hos dig mit hjerte lå
Nu banker det svagt og næsten ikke Hvis du vil så opsøger jeg dig for at tigge Jeg elsker dig din store idiot! Ja hvem havde tro’t Et kys jeg skylder dig min ven Lov mig vi ses igen!
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 1, 2020 14:27:49 GMT
Sendt 17.11
Baldrian... jeg ved ikke hvad jeg skal skrive... det var virkelig sødt og smukt skrevet, det gik dybt ind i mit hjerte. Jeg forstår slet ikke hvordan du kan digte sådan, jeg kan ikke. Forhelved altså.. Hvis bare jeg vidste... hvis du bare vidste... Du har stjålet mine tanker for meget. Du har placeret dig et sted i mit indre som jeg ikke kan beskrive. Hvis bare du vidste hvad du gjorde ved mig. Jeg er som skåret i 1000 stykker som bare vent på at blive samlet af en speciel person, en der kan leve med mine fejl og mangler. Den der aldrig vil opgive håbet på mig. Den der kan få mig til at stå fast foran min familie, sige hvad det egentlig gerne vil have. Hvordan skal jeg kunne fortjene en som dig når du gør mig så vred, men samtidig så sårbar? Hvordan skal jeg nogen sinde kunne hamle op med et digt så sødt, når jeg ikke engang kan finde ud af at gøre det rigtige. Baldrian hvis du vil have mig er jeg der. Men det skal gå begge veje, og det håber jeg inderligt du vil.. dine mørkeblå øjne fandt mit indre og du så ind i mig som ingen måske har gjort før. Lad mig vise dig hvem jeg egentlig er inderst inde. Lad mig dele mine dybeste hemmeligheder med dig, hvis du agter at høre dem..
-Raph
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Oct 17, 2020 17:03:28 GMT
Sendt November tidligt morgen
Sommeren er slut Alligevel er jeg lidt mut Tanken om dig Varmer mig
Tanken om dig Er ikke bare en leg for mig Din hånd i min Får mig til at tro jeg er din
Dine kys er som en dans En dans jeg kan danse hele natten Selvom du ikke er her mere Oser mit hjerte stadig efter dig
Natten er kold og våd Men din krop kan varme mig Fortæl mig hvad du gerne vil Giv mig lidt kærlighed
Send mig et kys Og det vil føles som stjernedrys Fortæl mig hvad du vil Det er kun det der skal til
Et dårligt digt uden ende Kunne blive ved men det må ende Baldrian du er i mit hjerte Bring mig ikke noget smerte
Jeg vil smide hvad jeg har For du er virkelig ikke en nar Raph over and out Giv mig et kys meget snart
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Oct 29, 2020 21:19:54 GMT
November, 2 dage efter mødet på Hogwarts.
Kære skønneste du
Jeg håber ikke du har fået alt for mange problemer, men jeg var nødt til at se dig. Shit en stram kælling af en professor I har fået. Nå men nu må jeg jo så finde ud af om jeg kan starte en auror-uddannelse. Lidt noget lort, men det var det værd. Jeg savner dig allerede og tak for dit digt. Raph... jeg øhm... jeg vil ikke presse dig til noget og undskyld det jeg sagde på kontoret. Jeg har bare længtes efter dig så længe og så stod du der, midt på kontoret helt alene. Jeg burde havde holdt mine fingre for mig selv, have holdt en form for afstand, men når jeg ser dig, bliver min krop helt elektrisk og det sitre i mine fingre. Jeg ville bare så gerne.... jeg ville bare gerne holde dig tæt.
-B
|
|
|