Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Andet
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 12, 2020 19:15:25 GMT
Kære Baldrian
Du aner ikke hvor mange gange jeg har ville sende dig en ugle efter det sidste brev. Jeg har smidt så mange breve væk for i det hele taget at have krøllet dem sammen og lade tingene være som de var. Jeg sætter stor pris på dit sidste brev det skal du vide. Men vi ved begge to godt at det jeg ønsker er ikke det du ønsker. Hvad du havde med Molly vil du nok aldrig kunne få med mig. Jeg er måske en smule ulykkelig lige nu, jeg troede jeg havde fået en vinder i mit liv, at jeg kunne blive lykkelig uden at tænke over hvad der skal ske når jeg fylder 18. Men det var ikke sådan det skulle være. For hver dag der går sidder jeg med din gave i hånden eller i lommen, og tænker på dig. Men hvad skal det blive til når jeg ikke ved hvad du vil med mig? Jeg er måske bare såret, for jeg ønsker ikke bare at være sjov og spas men noget mere. Jeg vil gerne have en der kan varme mig i de kolde tider, den jeg kan dele mit liv med, en jeg rent faktisk kunne vise frem for min familie og tage balladen bagefter. Jeg har allerede fået en vred ugle af min mor, og hvis jeg kender min bror rigtigt, ja så kommer der nok en skråler når han først høre om det. Det er snart fuldmåne, og jeg kommer tættere på min 18 års fødselsdag, tanken om hvad der skal ske skræmmer mig, men hvem skulle jeg dele den side af mit liv med når det ikke kan være dig? Om end hvad der sker med mig, så tænker jeg på sig hver dag, og tanken om at se din bror i timerne skræmmer mig for han minder mig om dig. Tanken om hvad jeg har gjort ved din bror skræmmer mig endnu mere hvis det bliver opdaget.
Jeg håber du vil svare tilbage, selvom dine breve nok smerter mig mere end det skal gøre.
-Raphael
|
|
|
Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Seksualitet: Biseksuel
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 16, 2020 21:49:27 GMT
Kære Raphael
Hvornår pokker er vi begyndt at blive for formelle i vores breve igen? Men det er måske hvad der sker når tingene går skævt. Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige dette her til dig på en god måde, så nu gør jeg det bare, så må du hade mig for det, hvis ikke det falder i god jord. Først og fremmest skal du vide at jeg elsker dig, og at du betyder ubeskrivelig meget for mig, men det du forventer af mig kan jeg ikke give dig. Jeg føler mig allerede kvalt som tingene er nu. Hvis du leder efter en kæreste, som du kan vise frem for dine forældre, så er det ikke mig. Hvis du leder efter en du kan blive gammel sammen med, så tror jeg heller ikke det er mig. Jeg vil leve mit liv, Raph det håber jeg du kan forstå. Jeg ville elske at leve det sammen med dig, men det du beder mig om er mere end hvad jeg kan give dig på nuværende tidspunkt. Undskyld. Jeg prøver ikke bare på at komme i bukserne på dig, det skal du vide. Det jeg føler for dig er mere end det, men at erklære min ubundhørlige kærlighed til dig vil ikke være godt for nogen af os. Det beklager jeg. Undskyld.
Hilsen Baldrian
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Nov 19, 2020 16:11:42 GMT
Undskyld. Det er bare... jeg ved ikke hvad der er gået så galt i alt dette her. Jeg er nok bare... Ja jeg ved ikke. Baldrian for pokker jeg elsker dig jo, mere end jeg nok burde gøre, og mere end jeg elsker mig selv. Alligevel så føler jeg det er gået så skævt for os. Jeg ville bare gerne kunne glemme det hele og så bare lade alting være ved det gamle, men det ved jeg godt det ikke kan blive. Jeg ville ønske at du ville det samme som mig, bare på den ene eller den anden måde. Jeg ville ønske at su kunne se dig selv i et forhold og nyde det. Men det er ikke sådan du er som person. Hør jeg ville nyde at være sammen med dig til hver en tid. Jeg vil bare heller ikke være et nummer i din tiltrække om hvem du har været sammen med. Kan vi måske mødes i næste weekend og snakke om tingene? Jeg savner at mærke din varme og nyde dit selskab, men jeg vil ikke have at du bare går endnu en gang. Jeg vil mødes et sted du ikke kan stikke af fra hvor jeg vender ryggen til og at du forsvinder. Kan vi mødes ved det hylende hus? Eller. Nej du har nok ikke lyst til det alligevel. Lad mig høre din mening, hvis du vil dele den med mig. Jeg vil,e elske at se dig igen ansigt til ansigt
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Nov 19, 2020 16:26:45 GMT
Vi ses ved det hylende hus lørdag kl. 14
- B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jan 7, 2021 12:09:25 GMT
Sendt 07.01.2058 morgen
Kære Balde.
Jeg er nok den sidste du vil have et brev fra. Jeg er nok den sidste du vil læse et brev fra, og alligevel sender jeg dette brev i håb om at du vil læse det. Jeg ved ikke engang hvorfor jeg sender det. Måske føler jeg en skyld over hvad der skete i November sidste år. Måske ville jeg bare ønske dig en glædelig jul? Jeg ved det ikke helt men jeg synes du fortjente at høre fra mig. Jeg har været en idiot, du virkede så voksen og jeg var bare en ulidelig dum teenager der ikke kunne acceptere hvad der blev sagt til mig. Efter vores møde har jeg tænkt, snakket med min mor, og snakket med mine brødre. Især i juleferien.... Det... Det gik ikke helt som forventet. Ja de accepterede mig da, uanset at jeg ville vælge at have en fyr. Det var de lige glad med, i hvertfald min mor var, det var værre med min storebror. Jeg fik endelig sagt at jeg ikke vil være varulvejæger, men det var en af de ting de ikke ville høre tale om. Jeg har intet valg, jeg skal hævne mig på den far jeg aldrig har kendt. Uanset hvad kunne jeg ikke slippe uden om det, selvom jeg prøvede at argumentere for hvem jeg er og hvad jeg selv stod for. De har det allerede lidt stramt med at jeg ville være healer og helbrede andre, selv hvis det var en varulv i menneske skikkelse. Jeg ved at jeg prøvede at stå på egne ben og du vil sikkert ikke høre tale om det. Men jeg synes du skulle vide det, også selvom du sikkert ikke læser dette her brev. Jeg håber og ønsker at du svare tilbage, men ærligt har jeg ikke de store forhåbninger. Dine ord runger stadig i mig, at det er slut, og alligevel ved jeg ikke hvad du mente..
Jeg er og forbliver den største idiot af os to, jeg indrømmer det gerne og jeg ville indrømme det mange flere gange hvis jeg kunne, bare for at gøre skaden lidt go igen. Ser jeg dig igen? Er det virkelig slut mellem os? Jeg ved det ikke, og alligevel brænder det inde i mig for at se dig, men jeg ved ikke engang om du har lyst, men en idiot som mig så tvivler jeg på at du har lyst. Uanset hvad om du læser dette eller ej ville jeg bare lette hjertet, også selvom jeg har skrevet dette brev om så mange gange at du ikke drømmer om det. Så Baldrian... Jeg håber du havde en god jul med din bror og dine forældre, og du kom godt ind i det nye år.
- Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jan 7, 2021 13:33:25 GMT
Modtages om aftenen den 07. januar. Skriften er pil skæv og mange af bogstaverne vender forkert.
Jeg burde nok ikke skrive det her brev lige nu. Men hej, fedt du skriver. Har du fået mit brev? Jeg mener, det er vel derfor du skriver.. Nææh nææh det lyder ikke sådan. fair nok. Måske man bare ikke kan sende brev adresseret til Ham den skønne. Vel du skriver noget med at du har snakket med familien. Det sgu da fedt! Håber det gav dig noget godt. Du fanme sej du er! og lækker.. Synd de ikke vil lade dig gå dine egne veje, men fedt, at du prøvede!! En Healer er godt. Jeg kunne godt bruge en Healer. shit det ku være nice. men øhm ja du skriver noget med at være en idiot. Det er du ikke. Du skal være god ved dig selv. Jeg elsker dig for hvem du er, når ikke du er pisse irriterende. Gør det du bliver glad for mig lad være med at gøre noget dumt du fortryder det gør ondt ad helveds til, og det ender i noget lort. Få det godt Raphy, du den bedste mand af os to, jeg er bare en taber. Vi ses snart
Skål
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jan 7, 2021 14:00:31 GMT
Sendt 7 natten til d 8
Hej Balde. tusind tak fordi svarede tilbage! Jeg er dybt taknemlig, også selvom jeg ikke fattede over halvdelen af hvad du skrev. Er su syg? Fuld? Har du slået hovedet? Er alt som det skal være? Jeg bliver lidt bekymret for dig må jeg nok ærligt indrømme. Hvis du har skrevet et brev til mig har jeg ikke fået det. Jeg ville have svaret på det hvis jeg havde fået det. Jeg ehm... jeg håbede sådan at vi kunne ses snart, forhåbentlig bliver det bedre denne gang end sidste. Jeg er vel.. vokset lidt med opgaven kan man vel sige. Eller det håber jeg da, jeg vil bare gerne se dig. Gaven du gav mig for så længe siden ligger trygt i min lomme hele tiden, og jeg knuger den ind til mig, i håb om at su ikke forsvinder helt fra mig. Men jeg ved at vi kan gå alle veje, du er igang med en uddannelse og den er sikkert hård ved dig. Der er sikkert nok at tage fat på, men jeg håber lidt på du stadig ville kunne have tid til at se mig, alt så hvis du har lyst. Jeg ved ikke, jeg kan vel kun få et nej. For dit brev er lidt Vært at tyde. Du har jo skrevet ord næsten oven på hinanden. Svar mig i morgen hvis du kan. Savner dig utroligt meget synes bare du skulle vide det
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jan 7, 2021 14:21:31 GMT
Modtaget kort efter det sendte brev
heeej Hvis du vil mødes kan du jo bare komme. Jeg roder nok lidt, men det finder jeg ud af. bare kom. Jeg skal nok så også lige have fundet gaven fra dig igen, den endte bag sengen ved en fejl. Måske jeg kan nå den. og ja så hvis du kommer så er døren åbben. arbejdet går fin det ferie, eler har været så jeg har ikke taget uddannelse de sidste dage, nej uger agtigt. siden før jul hvert fald det da to uger siden ik? fedt men du kommer bare. glæder mig
- B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 9, 2021 17:14:35 GMT
Sendt lørdag morgen kl 7
Kære Balde.
der er nu gået noget tid siden vores... jeg ved ikke hvad vi skal kalde det, men det var virkelig dejligt. jeg tænker tit på sig, og jeg overvejer en gang imellem at tage med Hogwarts toget tilbage i weekenderne blot for at se dig. Men jeg skal tænke på min F.U.T der snart kommer. Jeg er lidt bagud med lektierne og alligevel strammer jeg mig an for at nå set hele. Snart skal jeg ind i optagelse ritualet, hvis der overhovedet findes sådan et. Jeg vil ikke, men alligvel har jeg intet valg. Det sagde min mor selv i sommers. Hun er lige glad med hvem jeg er, men jeg kan ikke slippe uden om den ting. Håber det går sig godt, og duåin uddannelse, og hvis ikke? Ja så havde du nok skrevet. Ses vi en dag? Det håber jeg.
- Raph
ps. Jeg ville have skrevet et digt, men er virkelig dårlig til ord og digte.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 12, 2021 3:34:34 GMT
Modtages Mandag
Hej
Vores Weekend? Du er altid velkommen skal du vide. Hvis du kommer, så giver jeg en øl i byen, men ja pas du hellere skolen. Det er nok det bedste. Optagelsesritualet? Jeg troede ellers du havde droppet den del? Men nu danser du igen efter mors lyd, eller hvordan skal jeg forstå det? Jeg troede du havde besluttet dig for at du ville stå fast? sætte foden ned? Men nu er du igen hvad hun vil have dig til? Raphael! Du har altid et valg!! Her går det meget fint tak.
Hilsen Baldrian
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 12, 2021 23:15:54 GMT
Sendt mandag
Hej
ja Lad os kalde det vores weekend. Tænker nogen gange på den faktisk. Jeg ville gerne lærer lidt mere af sig og kende. Hvert et ar, hver en lille ting på,sin krop, men nej det går nok ikke. Danser efter mors lyd? Nej sig mig hørte du overhovedet efter i den weekend eller var du fuld? Det var den ene ting jeg ikke kunne slippe uden om, uanset hvad jeg gjorde. Det er en familie sag, og jeg kunne ikke bare melde mig ud af det. Det var den ene ting jeg skulle rette mig efter. Men det forstår du nok ikke, uanset hvor meget jeg vil have dig til at forstå det. Er der noget galt?
- Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 15, 2021 3:43:13 GMT
Sendt Fredag
Hej igen. Jeg må indrømme du virkelig forvirre mig, men bare du passer på dig selv, så er alt vel fint. Jeg ville mene at et optagelsesritual trækker direkte ind i det dug prøver at komme ud af, men du har ret jeg kender ikke din familie, og jeg skal ikke beslutte hvad du gør. Nej her er intet galt. Hilsen Balde
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 15, 2021 10:52:11 GMT
Du siger der intet er galt, men alligevel følels det sådan. Det er nok bare det hak i sengestolpen du havde ønsket så længe... Men vi ses jo nok en dag
-Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Apr 15, 2021 12:47:41 GMT
Kære Raphael
Hvad pokker er det du snakker om? Jeg forstår mindre og mindre af det hele? Var det ikke en god weekend vi havde? Og hvad er det du mener der er galt med mig? Du snakker lidt i tåger må jeg indrømme. Men du vil ikke se mig mere? Eller hvordan skal jeg forstå det? Sig mig hvad er det der foregår i dit smukke hoved?
Balde <3
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Apr 16, 2021 0:25:49 GMT
Hej Balde
Se det er det jeg gerne ville have! Et ordentligt svar, en glad ugle, ikke en hvor du var lige glad med at jeg skrev. var det forkert af mig at skrive? Skulle jeg hellere holde mig væk? Ja jeg er super nederen og stadig ung men for pokker du må da forstå jeg havde håbet at høre fra dig efter så lang tid. Er jeg forkert på den? Jeg mener bare... Ja det er også lige meget.... jeg må indrømme at jeg nok havde håbet på noget andet af dine seneste ugler hvor du virkede kold, men det er nok bare tolkning. Håber du stadig tænker på mig når du ser på din gave. Jeg holder din tæt ind til mig og piller ved den i bukselommen hver dag, den får mig til at slappe lidt af.
-Raph
|
|
|