Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 17, 2020 3:01:17 GMT
Modtages 15/9-2057 - Raphael KovinskyHej Raph Okay, du husker mig måske ikke, måske gør du, og måske er det fjollet at jeg skriver til dig men du var i mine tanker. Ja for fanden det lyder dumt. Virkelig! Jeg ved det godt, men altså jeg er færdig på Hogwarts nu og.. tingene er sgu ikke som jeg havde forestillet mig dem. I går lå jeg på sofaen og plingede lidt på min guitar. Okay det kan du selvfølgelig være ligeglad med, men altså jeg tænkte på dog imens, på vores møde, og… jeg ved ikke, jeg ville bare skrive til sig og høre hvordan du har det? BD
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Seksualitet: Andet
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 17, 2020 16:26:11 GMT
Sendt D 17/9-2057
BD? Det kan vel ikke være Baldrian kan det? For hvis det er så skammer jeg mig over vores sidste møde. Sådan som jeg bare gik og efterlod dig oppe i astronomi tårnet. Jeg... jeg var usikker på mig selv, jeg vidste ikke hvad jeg ville. Jeg var usikker på hvad det var det rigtige at gøre på daværende tidspunkt, usikker på mig selv og hvad der føltes rigtigt. vidste ikke du spillede guitar? Er du god til det? Skolen er et helved, den nye professor i eliksir er virkelig en heks i store diminsioner. Hun skælder ud hele tiden, som om hun er bedre end os andre, men hvad kunne man forvente af en der også er overhoved for slytherin? Det var intet ondt ment om dig! Flere af dem jeg snakkede med går her ikke mere, og alligevel har jeg ikke et ønske om at være her. Godt nok er det mit sidste skoleår, og jeg skal klare mig godt i eliksir for at få min drømme uddannelse. Jeg håber alt er vel med dig og alt går godt efter du stoppede i sommers.
- Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 17, 2020 16:49:09 GMT
Modtages 17/9 - 2057
Du kender måske mange BD'er? Du skal ikke skamme dig, jeg gik over stregen den dag. Det var bare dumme narrestreger og teenagehomoner. Det fint. Du var ked af det og jeg.. jeg udnyttede det måske lidt. Sorry for fanden. Men jo, jeg spiller lidt guitar, ikke noget jeg optræder med eller noget. det jeg sgu ikke god nok til, men det er afslappende og tja jeg hvad kan jeg sige? Jeg kan ret godt lide rock. man skal vel gøre oprør på en eller anden måde, når man er efterkommer af en af historiens største troldmænd. juhu... (ironi kan forekomme) Men for helved, jeps jeg er så den Dumbledore, der tilbringer dagen i underbukser og med en guitar i skødet... fedt man! Eller noget. Det sgu træls at høre skolen ikke er for god. jeg byttede gerne plads med dig. også selvom du fortæller ret nedern om hende den nye professor. Ser hun så i det mindste godt ud? Kan du ikke smide min bror på hende? Luk dem inde i et lokale og få dem til at forelske sig eller sådan noget. Det ville de sikkert kunne lide. EJ spøg til side. Vi slanger, eller i mit tilfælde eks-slange forgår sgu ikke så let. Der nok flere der er utilfredse med mig skal du se. Det jo ikke ligefrem få hjerter jeg har knust gennem tiden, men for fanden..hvem elsker ikke kærlighed? Vent drømme uddannelse, det må jeg høre mere om! - B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 18, 2020 13:07:36 GMT
Sendt D 18/9. 2057
du har sku nok ret, kender ikke ret mange der har et navn der starter med BD. Det var sku lidt dumt og spørge om det var dig, det beklager jeg. jeg var fuld af vrede og alligevel fik du mig til at slappe af på e; helt speciel måde. Jeg var forvirret, og i den grad helt sikker på at jeg ville få ballade for det mindste. Hvis ikke på skolen så af min bror eller mor. Det piner meget stadig at jeg ikke ved hvem jeg er og hvad jeg skal gøre med mit liv. Der er sket så meget hele sidste skole år, det har bare gjort mig mere forvirret, og alligevel er jeg draget... nå det er lige meget. Det må være svært at komme fra sådan en stolt familie, med sådan en stor troldmand, og så alligevel kunne bryde nogle rammer. Jeg tager hatten af for dig (Hvis jeg altså gik med hat) jeg ved selv hvad det vil sige at have forventninger i familien. De vil have mig til noget jeg ikke ønsker, og jeg kan ikke engang fortælle nogen om det. Det er en dyb hemmelighed, og jeg hader at bærer på den. Går du i underbukser til dagligt? Sig mig har du aldrig tøj på eller flader du bare ud på en eller anden sofa og stirrer tomt ud i luften? For du må vel tage dig til et eller andet? hmm. Måske ser hun godt ud, jeg har faktisk aldrig rigtig tænkt over det, men det kunne faktisk være sjovt at sætte hende sammen med din bror. Jeg tvivler bare på at han ville kunne holde hende ud sådan som hun skælder ud. Din bror virker også alt for cool til hende og desuden så er han... nå lige meget Kærlighed er så mange ting, og alligevel har jeg ikke oplevet det endnu, er måske lidt for meget alene med mine tanker til at se det der er lige foran mig. Min drømme uddannelse er at blive healer på Skt Mungos, men det kræver lidt jeg består eliksir i år. Jeg håber bare ikke at familien tager min drømm fra mig, og kræver jeg går ind i familie fortaget hvilket jeg helst ikke vil.
- Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 21, 2020 3:20:34 GMT
Modtages d. 19/5
Hey Raph
Tja jeg ved ikke hvem du omgås. Det kunne være så mange. En fyr, som dig, må da have en god vennekreds, kan jeg forestille mig, eller tager jeg helt fejl? Det var bare massage jo… og et par kys. Det øhm var overhovedet ikke fair. Mine tanker var hos en anden, jeg øhm var bare nysgerrig ville vide, hvordan det var, ville… smage på dig. Du skal ikke slå dig til tåls med en som mig, jeg er nok ikke det du har brug for. De pinsler du omtaler kender jeg alt for godt, men helt ærligt, hvem ved i sandhed hvem de er, før de bliver gamle og grå? Intet er skrevet i sten, alle har forventninger, store som små, men det er os selv der vælger hvilke vi vil lytte til. Hvad drager dig? Hvis det var mig, ville jeg følge mine lyster, men ja du kan jo se hvor de har ført mig hen, så det nok ikke ligefrem et godt råd at give. Og jo, selvfølgelig går jeg i underbukser til dagligt. Det ville være ret akavet at gå rundt uden, synes du ikke? Men nej, lige for tiden har jeg sjældent mere tøj på en det. Haha Jeps, nu lyder jeg virkelig som en afdanke teenager, men der er altså noget befriende ved det, og når jeg alligevel ikke ser andre i løbet af dagen, så kan det vel ikke skade? Dine andre forestillinger har du nok lidt ret i. Jeg stirre lidt meget ud i luften, eller spiller, eller... andre ting. jeg har intet job endnu, ved ikke rigtig hvad jeg skal, du ved. Vent, hvad er der med min bror? Desuden er han hvad?? Du kan godt fortælle mig det. Jeg griner ikke. Healer på Mungos wauw!Jeg vil gerne hjælpe dig med at opnå den drøm hvis du har brug for det. Eliksir var en af mine stærke fag. - Bald
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 22, 2020 9:43:36 GMT
Sendt D. 22/09- 2057
Hej BD
Jeg må,ærligt indrømme at venner er ikke dem jeg har flest af, jeg prøver at omgås med andre end dem for quidditch holdet, men når jeg er så forvirret og ikke ved hvem jeg er lukker jeg mig nok mere inde end jeg burde. Desuden så er jeg nok mere mobberen blandt nogle folk på skolen, sm det sætter mig ikke lige frem i et bedre lys... Jeg ved godt hvad det var, det behøver du ikke minde mig om, det gør mig bare endnu mere forvirret over hvem jeg er. For det var da rart og godt, men det er et forbudt område ikke? Eller nej det er det måske ikke, men det er.... Argh jeg er så forvirret at jeg ikke engang kan regne mig selv ud. Du har langt nemmere ved det, du ved i det mindste hvem du er. du har helt ret, men hvis jeg ikke går ind i fortaget som min mor og brødre... Ja så bliver jeg nok udstødt af familien, og det er jo ikke lige frem det jeg ønsker, selvom de er hårde ved mig. Jeg ved ikke engang hvad jeg skulle gøre hvis jeg blev ven med sådan en, det ville bare sætte mig i en dårligere position, og du ved ikke engang hvad jeg mener når jeg skriver sådan, men jeg kan bare ikke sige det, jeg ville så gerne dele lidt mere af mit liv med andre, men nogle ting kan bare ikke skrives eller skrives. Nå ja, men det er da meget rart efter at have været i bad og bare smide et håndklæde om sig, det er... Befriende? Har du ingen planer for din fremtid om hvad du skal? Altså jeg har jo mine planer, men du ved måske ikke hvad du skal af uddannelse? Hvad der er med din bror? Han er... Ej det kan jeg altså ikke skrive, det virker så forkert og meget dumt når man skriver med dig BD. jeg må ærligt indrømme at jeg klare mig nok lidt dårligere end jeg burde i Eliksir, men hvis du kan hjælpe vil jeg vældig gerne tage imod din hjælp!
Hilsen Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 22, 2020 12:42:51 GMT
Modtages d. 22/9
Raph! for pokker!! Hvorfor er det så vigtigt at vide hvem du er? At være den rigtige? Har du overvejet at din forvirring kun lukke dig mere og mere af for verden? Du tillader jo ikke dig selv at have det godt, at opleve noget rart. Hvad end det så er der gør dig glad, så GØR DET! du ender med at leve dit liv ved blot at se på. Det bliver du ikke lykkelig af. Nej, jeg siger ikke du skal knalde med alle du møder, som man kan forestille mig, at jeg lidt gør, Jeg siger bare LEV LIVET MENS DU HAR DET. Jeg vidste ikke du mobbede folk? hvilke folk? hvorfor? Få styr på dit liv for din skyld, ikke ved at hæve dig over andre, eller ved at følge andres spor. gør det der virker rigtig for dig. Og intet er forbudt område, kun det du gør forbudt. Jeg finder ud af hvad jeg skal når jeg er klar til det, lige nu så er jeg en bums. og hvad angår min bror, så det altså fint hvis du er fan af ham, jeg forstår det godt.. han er ligesom familiens topstar.
ses Baldrian
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 5:43:41 GMT
Sendt D 24.09.2057
Hej BD
Hvorfor det er vigtigt? Det skal jeg fortælle dig. Det er langt nemmere at vide hvem man er når man ikke er forvirret. Det er langt nemmere at være i sig selv, og kunne slappe af i nuet. Lige nu er jeg en forvirret teenager knægt der ikke engang kan tage vare på sig selv. Jeg er forvirret nok til at kunne gå glip af potentiale venskaber. Jeg ved godt at jeg burde leve i nuet og følge mit hjerte samt være åben, men det er så svært... Jeg vil jo ikke skuffe folk, og det er jeg bange for at gøre hvis jeg først åbner op for hvem jeg egentlig er. Det er bare så svært at acceptere når man har en familie som min. Det er langt nemmere at være dig, dumper i det mindste ikke forvirret og bange for at vise hvem du er. Jeg ved godt det er forkert af mig at mobbe de andre, men endnu engang tror jeg det er et forsvar for ikke at acceptere den jeg er. Et forsvar for ikke at gøre brug af de mennesker der er på Hogwarts. Det er noget nemt at gå til når man egentlig bare er lidt interesseret i deres liv og hvordan de kan være så åben om deres seksualitet når jeg ikke engang kan være det. Jeg tvivler på at du er en bums, du har for meget selvtillid til at være den slags, det er vel heller ikke fordi du drikker hver dag vel? For så er du da godt på vej til at blive en b7ms.. Jeg vil ikke sige at jeg er fan af ham, han er bare... hot? Er det tilladt at skrive det? Ej jeg bliver helt flov nu.. jeg må hellere ligge fjerpennen inden jeg skriver noget der er endnu dummere.
- Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 6:09:10 GMT
Modtages 24/9 -2057
Du er dum at høre på, ved du godt det? Hvis du regner med bare at vågne op en dag som et færdigbagt menneske, så du dummere end jeg troede! Lad være med at se dig selv som et offer. Det er dig selv, der sætter dig i den rolle. Jeg ville nemt kunne fortælle, hvem jeg ser, når jeg tænker på dig, men tydeligvis er du ikke tilfreds med dit selvbillede. Bare husk på i sidste ende så er det dig der skal være tilfreds ikke hverken venner eller FAMILIE. Og hvad så hvis din familie forventer noget af dig? Tror du hele Dumbledore slægten er tilfreds med at jeg driver den af på sofaen? Nej, men jeg gør det fordi jeg har brug for det. fordi det er mit valg. Du skuffe folk ved at være en nar og ved at behandle andre dårligt. Havde jeg vidst du mobbede folk, så var jeg aldrig blevet den dag i tårnet. og hvad være er! du VED det er FORKERT, men alligevel gør du det?! Hvad fanden sker der for dig? Skriv hvad du vil om min bror, bare du ikke ender med at få ham fyret eller noget andet. Hør Ralph. det er ikke forbudt at sige nogen er hot, lækker, smuk eller andet, men stå i det mindste ved det så. Det der er noget pis! Jeg ved ikke hvorfor jeg skrev til dig. Måske troede jeg fyren i tårnet var ægte, men nu er jeg ikke så sikker mere. Hvis du skal offer for verden, så det ikke mig du skal skrive til.
- Farvel.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 6:27:55 GMT
sendt D 24.09.2057
Ej hallo høre loge her, nok er jeg dum men du behøver altså ikke skrive sådan der. Jeg ved sku godt jeg ikke er den klogeste eller bedste troldmand, men du behøver bestemt ikke at fortælle mig der. Her troede JEG at du IKKE var den kolde og dumme skid som du virkede til at være på Hogwarts. For en gangs skyld åbnede jeg mit hjerte en smule og hvad kom der ud af det? Intet godt. Hvorfor tror du jeg er som jeg er? Hver gang jeg tror det mindste og åbner mig lidt så kommer der sådan et respons tilbage hver eneste gang! Jeg fatter ikke at jeg overhovedet svarede dig i første omgang. Jeg skulle bare have ladet brevet være og glemt alt om dig. Hvad jeg troede var fornuftigt og en god ting viste sig åbenbart at være en fejl. Hvordan tror su lige at jeg går og har det måske? Tror du det er fedt at være den der mobber de andre for deres seksualitet? Når jeg egentlig bare er nysgerrig på dem. Det kaldes en facade Baldrian Dumbledore. Et mur der skal nedbrydes når man har accepteret hvem man er. En mur der skal gennembrydes af den helt rigtige, og her troede jeg faktisk at du var en smule interesseret i mig for mig, men nej tydeligvis ikke, endnu engang er jeg en skuffelse og det vidste jeg allerede på forhånd. Tror du ikke at jeg skammer mig over ikke at kunne acceptere hvem jeg er. Dåner det hele køre i hovedet på mig og skriger “NEJ DET ER FORBUDT” tror du måske det er sjovt at være mig?! Når du skal være sådan der kan du bare lade vær med at skrive i første omgang, du bevilget jo ikke engang vide hvem jeg er alligevel. Men jeg skal nok lade vær med at skrive til sig mere. Farvel Baldrian lev sit liv som den bums du gerne vil være. Skriv hvis du er kommet på andre tanker.
-Raphael Kovinsky
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 6:55:43 GMT
Modtages 29/9 - 2057 Kære Ralphine Så tøsefornærmet som du lød i dit brev, måtte jeg give dit et navn der passede til. Forresten, så glemte du Zacharias... Hvis du endelig skal bruge mit fulde navn til at slå en pointe fast, så brug mit fulde navn: Baldrian Zacharias Dumbledore. Beklager hvis du synes jeg er en kold skid, jeg var ellers af den opfattelse, at du havde det varmt nok den dag i tårnet, men jeg kan jo tage fejl. Ligesom det er en fejl at tro, at DU er til fyre. Well.. jeg må vel fortsætte med at drømme og se om jeg en dag finder noget andet at give mig til. Hvad regner du med at få ud af din mobberi? At du finder ud af din seksualitet ved at drille andre? undskyld, men det er simpelthen for fjollet. knald en pige eller hyg dig med en fyr.. prøv lidt af, hvor svært er det? det jo ikke fordi hele verden behøver at vide hvem du ligger med? Folk ved sgu da heller ikke hvem jeg har haft med i seng. Hvem jeg ønsker at have med i seng. Hvis det bare er det der går dig på, så prøv dg frem, eller drik dig fuld. et eller andet. Jeg giver dig gerne et kys, hvis det er det du har brug for. og lad endelig gerne din vrede gå ud over mig, det sikkert nemt, når bare jeg er et stykke papir og en ugle for dig, men husk på, en mur kan nedbrydes fra flere sider. -BZD
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 7:18:16 GMT
Sendt D 30.09.2057
Du er simpelthen så dum ved du godt det?! En ting er at jeg burde bruge hele tåsinge navn men nu var det ikke lige frem fordi vi havde så mange følsomme snakke til at jeg kunne vide hele dit navn vel? Argh du gør mig sku lidt gal du er en stor idiot, og jeg begynder at kunne se hvorfor du blev smidt på Slytherin! Nu kan hele verden ikke være lige som dig og ligge i seng med alle og enhver man møder. Der er noget der hedder følelser, og det er tydeligvis ikke noget du kender til kan jeg sådan set godt regne ud. Hvorfor skriver du overhovedet til kig hvis du skal opføre dig på den måde? Du kunne lige så godt sende en skråler i stedet for, det ville være nemmere for os begge to. Hvorfor ligger du og hygger dig med gud og en hver mand, savner du bekræftigelse? For det er derfor jeg mobber hvis du gerne vil vide det. Jeg vil gerne vide at det jeg gør er det rigtige og forhåbentlig for en ordentligt snak med et voksent menneske der gider at høre på mine problemer, som ikke er min mor. Hun har alligevel en version af mig som jeg gerne skulle holde mig til. Jeg vil bare gerne accepteres for den jeg er og ikke vedkende mig fejl og mangler hele tiden for hvem jeg egentlig burde være. Hvis du tror mit liv er så nemt så tager du fejl. Jeg har ikke en eller anden stor troldmand eller heks i min familie jeg kan læne mig op af. Jeg har en far der blev slået ihjel da jeg ikke var ret gammel, og alligevel bliver jeg presset fra alle sider. Jeg er IKKE en man bare kan være sammen med for at kaste mig væk, og uanset hvad så kan jeg godt regne ud jeg nok tog det rigtige valg den dag i tårnet da jeg bare gik min vej da vi var midt i noget.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 7:33:49 GMT
Modtages 30/9-2057
Pas nu på, det ender bare med der går ild i papiret. Men jo, jeg kunne da sikkert nok sende dig en skråler, hvis det er hvad du gerne vil have. Lige mit i maden i storsalen. Så kunne den råbe op om alle de ting vi skriver om. Det er vel i sidste ende også hvad du tænker om mig fornemmer jeg. nu har du nævnt i to breve at du forstår hvorfor jeg gik på Slytherin, men hvis jeg er så slem, hvorfor bliver du så ved med at besvare mine breve? Men ved du hvad, jeg skal gøre det nemt for dig. Jeg er jo alligevel bare en kold skid uden følelser, så dette vil blive mit sidste brev, medmindre du selvfølgelig selv opsøger mere. Du har vel alligevel travlt med at ynke og være jaloux. Men hvis du endelig vil vide det, så ligger jeg med folk fordi jeg synes det er rart og fordi jeg kan lide det. Jeg... Undskyld jeg var sammen med dig i tårnet, som jeg var. Det var ikke for at ødelægge noget eller genere dig. Jeg håber du en dag finder ud af at det lys jeg ser i dig kan brænde kraftigere hvis det får lov, og at samme lys vil tiltrække andre, som det tiltrak mig. Pas på dig selv.
- Baldrian
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 8:38:43 GMT
sendt D 10.10.2057
Nogen gange baldrian er du virkelig irriterende. Jeg har kigget på din ugle så mange gange og ikke fattet om jeg skulle skrive tilbage eller jeg skulle lade vær. For en gangs skyld følte jeg mig truffet af dine sidste par breve. Det gør sku ondt at tænke på.... På en eller anden måde var jeg faktisk glad for dit brev da du skrev i første omgang og jeg kunne beklage af hele mit hjerte at jeg bare havde efterladt dig oppe i astronomitårnet. Men nu ved jeg snart ikke om det var en god ting i det hele taget. Hvis vi havde fortsat hvad der skete havde jeg jo bare været endnu et nummer i rækken som du kunne skrive på din liste over personer at være sammen med. Hvis dette er det sidste brevjeg skriver til dig så ha det godt Baldrian, jeg skal ikke tvinge dig til noget som helst. Det er nok jeg allerede bliver tvunget til noget af min mor og søskende. Så hvis dette bliver det sidste brev vi skriver sammen så håber jeg du finder ud af hvad du vil med dit liv, og at du for en gangs skyld finder ud af dit liv på godt og ondt. Nok ynker jeg, men du kender heller ikke min historie om hvem jeg virkelig er. Du har nok set mig på Hogwarts gange men der ligger meget mere bag mit ynkelig smil og en facade der skal nedbrydes. For hvem kender mig egentlig inderst inde? Jeg kender jo ikke engang dig ud over det jeg har set på gangene og den perfekte dreng der gjorde mig varm inden i, samt fik mit til at slappe af den dag i tårnet.
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 9:53:21 GMT
modtages om morgenen 11/10-2057
... Tak for komplimentet. Men hvorfor skrive tilbage, hvis du hader mig så meget?
- B
|
|
|