Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 9:58:06 GMT
Modtages om aftenen efter aftensmad d. 11/10-2057
Så hvordan har din dag været uden mig på slæb? Du troede vel ikke du kunne slippe af med mig så nemt vel? Ej så spøg til side. Jeg skriver til dig af en helt anden grund. Jeg ville fortælle dig, at du er god nok og tja jeg er måske nok en gammel slange i paradis, men vi to er ikke så forskellige. Du virker til at have meget at kæmpe med, og hvis jeg kan hjælpe dig af med tankerne gør jeg det gerne. Jeg synes dog stadig du bør overveje ikke at mobbe andre, uanset så hvad grunden er.
- Balde
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Seksualitet: Andet
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 10:31:14 GMT
Sendt D 11.10.2057 inden sengetid
2 breve på en dag, det må jeg nok sige, det er vidst ikke så tit du gør det har jeg ret? Hvordan kan du også vide at vi ikke er så forskellige igen? Jeg er ikke den samme som dig, jeg er ikke sammen med alle og enhver. Jeg var kun halvt sammen med dig og det var kun anden gang i mit liv. Jeg har ikke så meget livs erfaring på det område, hvor end jeg måske ligner en der burde have det. For selvom jeg ser uskyldig ud er jeg det ikke, og det har du vidst allerede fundet ud af. øjet ved godt det er forkert af mig at mobbe andre, og jeg prøver virkelig at lade vær, en dag skal det nok stoppe, og jeg håber da at det er snart, og jeg er sikkert skyld i at mange liv bliver ødelagt i voksenlivet. Jeg er ikke særlig sød anlagt, og det har jeg allerede fundet ud af desværre. Baldrian hvordan kan du være så ophidset i dine breve og så alligevel have modet til at skrive til mig på en helt anden måde? Jeg burde ikke være den du skriver til, ikke efter astronomitårnet.
-Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 10:51:42 GMT
Modtages 11/10 -2057 lige ved sengetid
Over de seneste uger har jeg vidst generelt sendt flere breve afsted end hvad jeg har gjort sammenlagt før det. Jo, det må du gerne tage som et kompliment, det er gratis. Sig mig har du andet på hjernen end seksualitet? jeg tror det næsten ikke, om så du knalder med nogen eller ej. Der er andre sider af livet smarte. Desuden tager du fejl. Jeg er ikke sammen med Alle og enhver. Jeg er sammen med dem der vækker følelser i mig, dem der er interessante og dem jeg føler mig draget af. Og hvad angår livserfaring Raph, så ro på. Du skal nok nå det. var jeg virkelig kun din anden? I så fald har du intet et frygte, det var BESTEMT ikke dårligt. OG det ansigt du sikkert sender til mit brev nu, kan du godt droppe, slap af og nyd det i stedet. Hvis du så.. nøjes med at lade din vrede gå ud over mig for en tid, så er det fint. Du vil bare ødelægge dine relationer på skolen og det er synd. Det er du for god til. Du glemmer kernen af mig, jeg er en slange fra inderst til yderst. Er det ikke en slanges værk at hypnotisere folk og lulle dem i dvale? Raph, jeg elsker følelser, det får mig til at leve, og selvom jeg har haft lyst til at kyle dine breve ud af vinduet,så er der alligevel noget der stopper mig. HVad det er må du høre en anden dag. Sov godt.
- Balde
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 11:09:25 GMT
Sendt D 12.10.2057 efter morgenmaden
Der kan du selv se hvor forvirret jeg egentlig er. Det giver slet ikke nogen mening at jeg burde tænke så meget på det. Jeg burde i det hele taget kunne nyde livet og slappe af og leve i nuet, men det kan jeg åbenbart heller ikke finde ud af... Jeg beklager hvis jeg i det hele taget er til besvær, det er slet ikke din skyld, det er faktisk min egen. Jeg har åbenbart bare ikke så nemt ved at leve i nuet som så mange andre har. Det ville være langt nemmere hvis jeg kunne slappe af og danne mig nogle relationer der ville vare til efter Hogwarts sluttede og ikke bare være den indelukkede person jeg er nu. Af en eller anden mærkelig grund har jeg ikke lyst til at være vred på dig, men samtidig gør du mig bare så vred og irriteret at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv, måske er det bare fordi du siger de rigtige ting og jeg egentlig godt ved det. Jeg ved ikke hvad du vil Baldrian, nok blev du sat på Slytherin, men det betyder jo ikke at du skal være sådan der, du har sikkert også nogle gode sider af dig selv som der bare ikke er kommet frem i lyset. Hvad er det der gør du ikke smider mine breve ud, for egentlig lyder jeg vel bare som en deprimerende person der vil have ret, men hvad ved jeg? Jeg er jo bare en voksen teenager. Håber ellers du fik sovet ordentligt i nat?
- Raphael
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 11:26:51 GMT
Modtages ved middagstid 11/10-2057
Hej Du
Okay, jeg burde virkelig få mig et job eller en uddannelse, så jeg ikke bare kan sidde og skrive breve hele dagen, men hei, det har da fået mig op af sofaen. Måske tænker du bare på det, fordi du savner vores tur i tårnet? Anden gang skrev du... du har forhåbentlig været sammen med nogen siden, eller selv taget dig af det? Ellers må du jo være ved at sprænge indvendig. Gør noget vildt Raph et eller andet. Lev dit liv. Hør her hvis du gør noget vildt inden slutningen af måneden, så giver jeg en øl på kostene. Kys en pige, fortæl om dine følelser, spil skak med en af ørnene what so ever, men gør noget! Det er desuden ikke mærkeligt, at du ikke vil være vred på mig, Har du set hvor sød jeg er? ingen kan da rigtig være vred på mig? hahaha... Bare lige så vi er enige, så har jeg da helt fint med at være fra Slytherin, det var det rette sted for mig, med mine ambitioner at jeg så nok bruger energien på noget forkert nu, det er så en anden sag. Grunden til jeg ikke kyler dem til månen er, at jeg elsker følelser og dine breve er spækket med dem, ja muligvis fremprovokeret af mig, men jo jeg har en evne til at få de fleste følelser frem i folk. IGen.. knalde hvem som helst som du mente. Jo tak, jeg drømte ganske rart.og hvad med dig? forhåbentlig har du fred for mig i dine drømme, selvom jeg godt kan forstå hvis det er svært. - B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 11:43:32 GMT
Sendt 12.10.2057 efter aftesmad
Hej
beklager jeg ikke lige fik,svaret dig i min fritime, men havde lige en eftersidning hos heksen jeg skulle have klarer, hun var bestemt ikke særlig begejstret for min lille joke, det viser bare at hun ikke har noget humor... Mig været sammen med nogen? Næh skulle jeg da have været det? Jeg er ikke lige som dig Baldrian, jeg kan ikke bare sådan noget, jeg er vel det man stadig kalder en jomfru. Hvordan skal jeg kunne leve livet på en behagelig måde og nyde at være sammen med en når der ikke engang ligger noget i det? Ja jeg er teenager og det er sådan noget de gør, men det ligger bare ikke helt til mig. Kan godt lide hvis sådan noget sker og det er en følelse af at det hele er ægte. Måske,er det nok bare mig der er underlig og egentlig ikke tager tyrene ved hornene og lader hormonerne løbe af med mig. Måske kunne de have gjort det, og måske skal jeg egentlig bare indse at jeg er løntilskud fyre, så at kysse en pige kunne jeg dårligt nok drømme om. Der var faktisk en fyr på skolen jeg var lidt interesseret i, men ham var jeg vidst lidt hård ved, ham er her i hvert fald ikke længere. Haru hedder han, han var i familie med Yuri og Jiro Faa, ved ikke om du kan huske dem, men han kunne ikke ret godt engelsk. Måske var det min skyld at han ikke går her mere, hvem ved? homonerne løber ikke lige frem sf med mig, så det at gøre noget vildt er sikkert ikke noget der ligger til mig, men hvem ved hvad der sker ude i fremtiden? En øl eller ej så er det jo ikke engang sikkert at du vil se mig igen, for hvem gider dog egentlig også det? sig mig en gang Baldrian.... Oser du altid så meget af selvtillid, for ja jeg har set på dig, jeg var jo halvt sammen med dig, du er en pæn fyr, men jeg har nok ikke helt så meget selvtillid som dig. hvis du har store ambitioner hvorfor har du så ikke startet på universitetet? Taget nogle kurser eller sådan noget bare et par timer? Kunne det ikke være en start på hvad du vil med livet? mine drømme? Nej havde faktisk lidt mareridt i nat og det var ikke med dig, men du ville sikkert elske hvis det havde været, jeg kan jo ikke gøre formhvis jeg fylder i dine drømme, men så igen, jeg ved jo aldrig hvad det er du tænker på eller hvad der fylder i dit liv.
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 12:00:37 GMT
modtages d. 12/10-2057 efter aftensmad. - med pletter efter spaghetti på papiret
Men dog, men dog Hr. Raph, eftersidning? Det havde jeg alligevel ikke troet om dig. Du faldt måske i søvn i timen mens du sad og dagdrømte om næste brev til mig? Ja jeg er en lurifaks og jeg elsker drille dig. Hvorfor fik du eftersidning? sådan helt seriøst? Genere det dig at være jomfru? Hvis ikke, så der jo ikke noget galt i det, men så må de slå dine usikkerheder lidt i ro. du slider jo på dig selv. Jeg ved godt at vi ikke alle kan være lige store horekarle og jeg har måske også været lidt for hurtig med tingene, men sådan er jeg og jeg fortryder intet. Du Burde virkelig ikke gå så meget op i hvem du er, bare slap af så kommer det nok til dig. Vent hvad? var du vild med Haru? den lille blåhårede fra hufflepuff? wauw, så du har altså været forelsket før. Hvad jeg forstod på tingene, så blev hans sendt tilbage til Japan grundet en fyr. Men så har du altså indrømmet nu at du er til fyre eller hvad? Sådan! Jeg oser af selvtillid når jeg kan. Det er det første man lærer som slange. Og hey jeg er en smuk slange så den slags kan jeg også. måske har du ret med universitetet, jeg føler mig bare helt ærligt ikke klar til mere skole. Jeg... Det virker bare farligt... jeps så lidt løve er der i mig kan du se.. flot.. jeg slutte her inden jeg får skrevet noget du ikke skal vide.
- B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 12:27:46 GMT
Sendt sen aften ved midnats tid D 12.10.2057 - En pakke fulgte med ej altså helt ærligt hun havde ingen humor! Så kan hun da lade vær med at få os til at brygge polyjuice eliksir i en måned og afprøve den. Jeg havde bare fundet et af hendes hår på kappen. Det virkede totalt efter hensigten, mig stå der høj og slank ligne hende på en prik og efterligne hende. Det var da ikke så slemt. Men det brød hun sig virkelig ikke om, ergo en eftersidning til mig i en uges tid, surt sjov, men hey jeg må vel bare få det bedste ud af det ikke?jeg har som sådan ikke nogen problemer med det, men gangene er jomfyldt med folk der har prøvet den slags, jeg er bare lidt mere forsigtig. Måske burde det ikke være sådan, og jeg bare skal få det “overstået” som man siger. Men jeg er nervøs for om det overhovedet bliver gjort rigtigt. Hvis jeg hvad EU-aftale min far havde han sikkert taget snakken med mig. For jeg forstår da godt alt det med blomsterne og bierne, men når sådan noget er lige op over så bliver jeg nervøs og usikker, præcis som jeg gjorde med dig og aldrig gøre det færdigt. Men jeg tager det roligt, det skal vel nok komme en dag hvor alt sker naturligt, eller det regner jeg da stærkt med.jeg kan vel egentlig bare indrømme det fuldt ud, det skader vel ikke at skrive det intet brev, det er bare langt værre at acceptere det fra min side af, men det er nok fordi jeg tænker på familien frem for mig selv. Haru? Så han blev sendt væk? Det var en skam han var ellers meget sød, nå men det er der jo ikke noget at gøre ved nu. Jeg må bare leve med hvad jeg har gjort og prøve at komme oven på.når du nu siger løve, så købte jeg faktisk noget forleden dag som jeg synes du skal have. Jeg ved ikke lige hvorfor du skal have den, men den minder nok lidt om dig. Jeg håber ikke at uglen taber pakken på vejen, også,selvom den ikke er så stor to sekunder jeg pakker den lige ind..... Du skal nok finde ud af hvad du vil, men det er bare at tage skridtet, du kan jo heller ikke logge på sofaen hele dagen, du skulle jo gerne have mad på bordet.-Raph ps. Hvad er det jeg ikke må få af vide? Håber du kan lide pakken
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 14:04:21 GMT
Natten mellem d. 12/10 og 13/10
Kære Raphie
Så foran mig lige nu ligger et lille smykke med et B, løve og en sten, og min pen har stået stille på papiret den sidste times tid hvis ikke mere. Tak.. bør jeg vel starte med. Den er pæn. Det er alt for meget. Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår hvorfor jeg skal havde den, men tak. Den får mig til at smile og ja. hvad fanden skal jeg skrive? Du super irriterende at du ødelægger mig på den måde, men.. jeg kan nu meget godt lide den del af dig. Jeg får nok ikke rigtig svaret på dit brev, fordi jeg ikke lige ved hvad jeg skal svare til det hele, men det med skolen.. sandheden, det... Jeg kom igennem Hogwarts på en overfladisk måde, kun få ved hvem jeg er. om jeg selv helt ved det skal jeg ikke kunne sige. Molly vidste det måske nok, hun er det tætteste jeg har været på en kæreste. Nok er jeg sammen med en masse, men det fordi jeg elsker forspillet og jagten, spændingen ved at flirte og pirre hinanden. Jeg ved ikke rigtig hvordan man snakker om ligegyldige ting, ved ikke hvordan man er en god ven. Ikke rigtig. Jeg vil ikke starte på uni hvis det bliver det samme der. Jeg vil ikke kendes som ham der knalder alle, jeg vil mere, men jeg er ikke rigtig klar til det endnu. Så nu ved du det. Det er min hemmelighed til hvordan jeg er en Dumbledore.. overfladisk men elsket, frem for at falde igennem som en fiasko.
Tak for gaven, jeg synes nu ikke jeg har fortjent den. - Baldrian
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 14:16:58 GMT
Sendt tidlig morgen D 13.10.2057
ja som sagt vidste jeg ikke hvorfor du skulle have dem. Men du nævnte selv at der var en lille løve gemt i dig, og B’et er jo fra dit fornavn, måske var det dumt at købe det, men da jeg så b’et tænkte jeg straks på dig. Måske var det egentlig bare en dum tanke at give sig det, måske skulle jeg bare have ladet vær med at købe det. For egentlig er du ikke en løve, det var også derfor du fik slangen. Tænkte du ville have et minde om hvor du gik på kollegie, den kan jo sidde i dine nøgler.... eller også kunne det være et minde om mig? Nej sikke noget pjat, selvfølgelig vil du ikke have noget der minder om en som mig. Du har jo allerede skældt mig ud for ikke at vise hvem jeg er og ikke går med hjertet. vent var du ved at blive kærester med Molly? Jeg betroede hende min dybeste hemmelighed om hvem jeg var, og hun accepterede det fuldt ud. Hun sagde præcis det samme som dig, det med at udforske og at det var helt okey at være til samme køn. Hvis du føler at du bliver det samme på uni så er det vel en facade du skal nedbryde. Ikke alle kan være overfladisk, og jeg tvivler nu egentlig på at du er det dybt inde. Og alligevel skriver du også ligegyldige ting til mig. Betyder det ikke noget? Jeg ved ikke om man kan sige vi er venner, men jeg er virkelig begyndt at se frem til dine breve, også selvom du irritere mig med dine ord en gang imellem. Måske ved du bare ikke hvad det vil sige at have en ven fordi du aldrig har prøvet? Det er vel fordi der er forventninger til dig efter en af de største troldmænd i historien? Du vil,bare bryde normerne og vise at en Dombledore også kan være vild og ikke bare ligner din bror? Jeg ved det ikke, men det er bare et gæt...
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 14:35:27 GMT
Modtages 13/10 sent aften Uh nej, tænkt sig hvis begge Dumbledore sønner så godt ud eller var Hotte, var det ikke sådan du sagde om min bror i et tidligere brev? Nå ja drille dig kan jeg stadig. Men helt ærligt, så tænker du for meget! Eller måske ikke, faktisk ved jeg det ikke. Hvad jeg vil sige er, da jeg så løven sammen med B'et, så tænkte jeg på dig. Jeg troede den skulle være et symbol på dig, At du ville sikre mig at jeg huskede dig. En del af mig forbinder noget også løven med dig fordi du er den eneste jeg har været så ærlig overfor, som jeg har. Skønt du er pisseirriterende, så føler jeg mig draget imod dig, faktisk så faldt jeg først i søvn i morges fordi jeg håbede på et brev retur, men det selvfølgelig ikke nemt for dig på skolen. Jo jeg kender Molly, lækker pige. vi om elskede flere steder rundt omkring på skolen, jeg prøved at snakke med hende en dag, men ja det endte ret hurtigt i andre ting. Hun var min og jeg var hendes, og alligevel var der ingen af os der ville ejes så jep ingen titel der. Hvornår siger du, at du snakkede med hende? Var det før eller efter vores møde i tårnet? Jeg må vide det, bare for at se om jeg alligevel skubbede på noget i dig den dag. facader er overvurderet. Jeg skal bare finde ud af hvad jeg vil. Jeg har styr på det. Det først slemt når Albus Dumbledore ll finder ud af at jeg har løjet for ham, og slet ikke er startet på uni endnu. det bliver han nok ikke så stolt af at høre om sin lillebror. - Balde Ps. Hvornår er næste Hogsmeade weekend?
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 15:02:42 GMT
Sendt D 13.10
Ej hold op... jeg bliver jo helt pinlig nu! Jeg skrev jo bare.. Ej helt ærligt! Come om du kan da ikke bare skrive sådan noget. Iiih hvor er du irriterende allerede igen. Jeg klager ikke at du tænker på mig, men det var nu ikke sådan ment, eller jo, eller nej, eller... okey det er sødt okey?! Jeg ville egentlig bare gerne gøre noget godt her i mit liv, og du kunne sikkert godt bruge det. nej brevet kom frem i nat, uglen bankede på ruden og vækkede næsten alle i sovesalen, kunne ikke bare tænde noget lys og svare, så tænkte jeg hellere måtte gøre det når jeg stod op. Skolen skal jo passes, især her i mit FUT år. Men jeg ser frem til dine breve uanset hvad tidspunkt det kommer på, og måske, men kun måske ligger jeg vågen lidt for længe for at vente på dit brev. Ja selvfølglig gjorde du det, Molly er virkelig en skøn personlighed men hun virkede heller ikke som typen der ville noget fast, måske det har ændret sig, jeg ved det faktisk ikke, har ikke snakket med hende i noget tid. Det var før vores mød i astronomitårnet. Jeg havde et møde med en fyr i Diagonalstræde, det var ham der gjorde mig forvirret til at starte med. Han gjorde... han... ej det kan jeg ikke skrive det er simpelthen for pinligt. Men han lavede noget sammen med mig og han var virkelig modbydelig i sin mund, hvilket blot gjorde mig usikker på alting. Jeg hvad brug for en at snakke med det om, og så kom du og gjorde noget ved mit indre, det virkede så underligt det hele lige pludselig. Du burde ikke skuffe din bror på den måde, når han først finder ud af det så bliver han sikkert tosset og så er det ris til,egen røv, siger det bare for din egen skyld. næste Hogsmead weekend, det er faktisk her i weekend, men ved ikke om jeg tager der hen, så skulle det kun være for at gå i kandisbaronen, hvorfor?
-Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 15:32:17 GMT
D. 13/10
Hej
Det klarede jeg da ellers meget fint. Du har måske skiftet mening, eller er der bare en ny du har kastet din kærlighed på? Du kan jo lide når jeg irritere dig, så jeg må vel hellere holde det ved lige. Raph, jeg tænker ofte på dig, på vores dag i tårnet og på hvordan du ser ud når du bliver irriteret over det jeg skrive, sikker lige som nu. Det er lidt sødt faktisk. ha vækkede jeg dem alle? Nice! så var der vel sikkert nogen der ville vide, hvem der sender brev til dig så sent? hvad svarede du?? For du har helt sikkert ikke sagt sandheden. så ville du være bange for folk troede vi var kærester, så hvem er jeg? BARE en ven eller er jeg familien eller hvad blev din dækhistorie? Men for din skyld skal jeg nok lade være med at sende brevene så sendt. Jeg kunne bare ikke vente. Sig mig ligger du så også mine breve under puden eller hvad? Det kunne næsten lyde sådan. vent vent vent! Du mødte en fyr i diagonalstrædet, der gjorde ting ved dig?! hvilke ting?? og du kan godt hoste op, vi er Langt over pinligt. dude! kunne du lide det? altså det han gjorde? og modbydelig i sin mund? ord eller andre ting han lavede med munden? Min bror skal ikke vide noget, før jeg har styr på tingene og hvis du så ellers gider blande ham uden om, så ja, ville jeg høre om du var at finde i Hogsmeade, hvis nu jeg var i området.
- B
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Sept 24, 2020 15:46:23 GMT
Sendt kl 03 natten til D 14.10
Ej hold op! Jeg har ikke kastet min kærlighed på nogen eller noget, jo quidditch måske, men sådan har det jo været længe, okey jeg kan nok ikke løbe helt fra at jeg har kastet lidt kærlighed på dig. Men sssh det siger vi altså ikke til nogen. Sød.... jeg er ikke sød når jeg er irriteret, jeg er sikkert en større idiot, det kan man bare se på Roxana jeg fik banket ned i en quidditch kamp. Ups... øde blev skide sure dem der vågnede og sagde de ville skyde uglen ned med en besværgelse. Egentlig sagde jeg ikke noget, men de var helt klart nysgerrig på hvem det var, jeg har fået mange breve af min bror på det seneste så de tror sikkert bare det var ham. Men det fortæller jeg dem dog ikke. Jeg tager mig selv en gang i mellem at genlæse dine brev i nattens myldre mørke under dynen, selvom du gør mig irriteret så er de nu lidt hyggelige at læse. Hvor jeg gemmer mine breve er min hemmelighed. ej det skriver jeg simpelthen ikke, du kan få det af vide hvis vi en dag ses. Sådan noget ja; ikke skrives, men han kaldte mig beskidt hvilket jeg bestemt IKKE er... og så sagde han jeg smagte dårligt... hvad det så end vil sige... og så kriger jeg altså ikke mere om den sag! uanset hvad Balde så er han nok bare bekymret for dig og håber på du får en god uddannelse. Nå ja bevares du behøver da ikke blive sur.... men hvis du orker det og har lyst vil jeg med glæde mødes med dig på De Tre Koste, men det skal ikke være tvang.
- Raph
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Sept 24, 2020 16:26:21 GMT
Modtages kl 05 D. 14/10
Og mig som ellers ikke troede du kunne finde på at rende rundt på skolen om natten? Heldigvis var jeg vågen, jeg sad lige og spillede på en ny sang jeg er ved at digte ikke noget særligt. Så du har kastet din kærlighed på mig nu? Jeg er smigret, jeg fortæller det ikke til nogen,men tak for at du fortæller mig det. Du lyder ret sød når du er irriteret og ikke kan styre dine følelser. sjovt nok virker du også langt mere selvsikker når du er irriteret, måske er det derfor jeg elsker at pisse dig af. Det er det eneste tidspunkt du står fast og viser tænder, ved du godt det. Det klæder dig. Du genlæser mine breve? du er virkelig faldet for mig kan jeg høre. så ligger de helt klart under puden, så du an få dem hurtigt frem når de andre sover. Vil du hellere sige det end skrive det? det havde jeg alligevel ikke troet, men det da kun fedt, det vil jeg glæde mig til. Vent, han smagte på dig? hvordan smagte? kys eller...? det her må du altså give mig, jeg skal lige vide om jeg skal være jaloux. Fint, mød mig kl 14.00 uden for kostene næste Hogsmeade weekend, men så skal du også fortælle mig alt om ham din fyr.
|
|
|