Deleted
•
Post by Deleted on May 28, 2016 12:28:14 GMT
Amber havde i bund og grund sovet ret fantastisk, det betød meget for hende at have en mand som Jackson ved sin side og Amber ville gøre alt for at de to kunne holde sammen mange år fremover. Hun kunne ikke andet end smile som hun lå og stirrede i mod ham, og kiggede så ned på Cody der stadig lå ganske trygt i sin seng: "Ja.. Tror du børn kan få traumer så tidligt?" spurgte hun roligt, det var jo noget af en omvæltning sådan lige at få besked på at komme ud af hospitalet, og hvad nu hvis Cody var blevet stresset?
"Jo jeg er faktisk ret træt, mest lav på overskud, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal hænge sammen lige nu" indrømmede hun i et suk, men var dog glad for at hun havde Jackson hun kunne støtte sig op af. Fordelen ved at han var ældre var da uden tvivl at hun følte sig tryg ved ham og hun følte at han faktisk kunne passe på hende hvis det blev nødvendigt, hun kunne slet ikke forestille sig at se nogen anden mand end ham og hun håbede inderligt at det her bare var hurtigt overstået og de kunne vende tilbage til et roligt og normalt liv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2016 11:02:32 GMT
Jackson vendte blikket mod den lille dreng med et kort suk, "Pas.. Jeg ved det ikke.. Altså Nira så.." han stoppede sin sætning, selvom der var gået så mange år, så gjorde det jo stadig ondt at tænke, at Nira havde været det eneste vidne til hendes mors død, da hun kun havde været et halvt år gammel. Han trak vejret tungt ind, og rystede så lidt på hovedet, "Nej, det tror jeg ikke," sagde han så, Nira havde jo klaret sig fint, og indtil videre havde Cody jo ikke oplevet noget vildere, end at de hurtigt havde været ude af døren og at Amber og Jackson havde været påvirket af hele situationen.
Han nikkede lidt, "Hvis du giver Cody lidt mad, så tager jeg ham med nedenunder bagefter, så kan du sove lidt og vi kan starte træningen bagefter?" foreslog han, han vidste godt at træning nok ikke stod aller højest på en nybagt mors to do liste, men han vidste også godt, at hans far ville komme og de var nødt til, at være klar, når han gjorde. Jackson rejste sig fra sengen og begyndte at tage tøj på, han vidste godt, at når han blev stresset eller kom under pres som nu, så blev han en helt anden mand. Han blev hård og nærmest kold, hvis der ikke var nogen til at pointere det overfor ham og holde ham på jorden med begge fødder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2016 21:12:56 GMT
Hun kiggede i mod Cody: "Det håber jeg virkeligt ikke" sagde hun i et suk og aede den lille dreng over håret, han var virkeligt en gave og Amber kunne slet ikke forestille sig at have nogen andre mænd i sit liv end Jackson og den lille nye dreng. "Jeg håber bare der er ro på nu" sagde hun i en rolig stemme. Hun var da ikke itvivl om at Jackson ville beskytte dem begge to, men hun håbede nu alligevel ike at det ville blive nødvendigt og ønskede lidt at hans syn bare var en uheldig tanke eller en ond drøm.
"Træningen?" spurgte hun roligt og tog Cody op til sig, for at give ham bryst. Amber havde intet i mod at amme, men havde dog ikke tænkt sig at blive ved i specielt mange måneder, nogen gjorde det jo til efter ungerne kunne gå og det havde hun ingen planer om. "Jeg elsker dig, har jeg sagt det fornyligt?" sagde hun i et smil og vidste godt at hun vidst sagde det til ham ret ofte, men hun mente det nu også af hele sit hjerte. Han var en dejlig mand og hun var heldig at have ham som far til hendes søn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2016 15:09:20 GMT
Jackson smilede lidt, "Jeg er sikker på, at han nok skal klare sig," sagde han, "Han har jo os som forældre, og vi vil beskytte ham med alt hvad vi har, og jeg vil beskytte jer begge to," forsatte han og rettede sig lidt på i sengen, så han sad helt op. Han sukkede let, "Jeg er bange for, at vi ikke har set det værste endnu," sagde han ærligt, uden helt at vide, hvad han ellers skulle sige, for han ville jo ikke give hendes falske forhåbninger, men han ønskede jo heller ikke at gøre hende bange eller bekymret uden grund.
"Jaah? Du ved den træning vi snakkede om i går aftes?" svarede han og rynkede lidt på brynene, men okay, nu var der jo også sket en hel del dagen før, så det var vel ikke så underligt, hvis hun ikke kunne huske det hele. Som hun lagde Cody til brystet, lagde han en stofble over hendes ene skulder. Han lo let, "Sådan cirka for en halv time siden, men jeg elsker også dig skat," sagde han med et smil på læberne, før han rejste sig fra sengen, "Jeg vil smutte i bad, og så kan vi gå i gang med at træne, hvis du er frisk?" spurgte han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2016 16:59:07 GMT
"Ja det ved jeg" sagde hun, hvis hun skulle have børn med nogen, så var hun virkeligt lykkelig for at det var sammen med Jackson, han var bare noget helt specielt og hun elskede ham, ligesom hun nu også elskede Cody. Hun ahvde aldrig troet at hun ville ende med at have børn, men det føltes bare så rigtigt. "Det håber jeg virkeligt vi har, jeg har ikke lyst til at noget skal ske, hverken med dig eller ham" sagde hun, for første gang i sit liv så ønskede hun faktisk bare fred og ro, hun ønskede sig en familie og hun ønskede sig alt det hun engang havde hadet når andre gjorde; bare at falde til ro.
"Arh... Ehm ja... Jeg... Jeg tror bare ikke jeg er særlig tryg ved den slags" sagde hun i et smil, hun følte sig helt rundt på gulvet lige nu: "Jeg.. Åh jeg har bare så ondt i hovedet" sagde hun, det her det var bare alt for meget. "Ja det er fint, så prøver jeg lige at samle mig selv og Cody" sagde hun i et smil, hun havde lige brug for et moment, faktisk følte hun lige nu ikke at hun havde brug for andet end moments, alt var så rodet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 26, 2016 20:06:32 GMT
Jackson smilede lidt forsigtigt til Amber. Han kunne virkelig ikke forestille sig nogen bedre kvinde i sit liv end hende, hun var perfekt i hans øjne. "Godt, ved du også godt, hvor højt jeg elsker dig?" spurgte han så og kyssede kærligt hendes læber. Han ville til hver en tid gå igennem ild og vand for hende, og ikke mindst Cody og Nira selvfølgelig. "Der sker ingen af os noget, det lover jeg," sagde han, dog med en indre bekymring om, det nu også var noget han ville kunne holde i længden. Men om ikke andet, så ville han gøre hvad han kunne.
"Det ved jeg godt, men.. Du er nødt til, at kunne forsvare både dig og Cody, hvis der sker mig noget," sagde han og så lidt på hende, med et blik som nok tydeligt fortalte, at dette her var ikke en samtale han ønskede at have, men han vidste den var nødvendig, nu var det jo ikke første gang hans far var efter ham, og det havde før lykkes ham, at fange ham. Han sukkede lidt, alt dette her havde fuldstændigt ødelagt hans planer om, at fri til Amber, men måske det ikke ville være så dumt, at gøre det alligevel? "Amber, jeg har tænkt på noget," sagde han og foldede sine hænder foran sig, som han havde sat sig ud på sengekanten med ryggen mod hende, men vendte så blikket lidt i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 5, 2016 12:53:34 GMT
Amber smilede: "Det er så småt begyndt at gå op for mig ja" sagde hun i en kærlig stemme, hun elskede virkeligt at være sammen med Jackson og hun kunne efterhånden slet ikke forestille sig nogen anden mand: "Gamle" sagde hun i et smil og kiggede i mod ham. Der var ingen mand hun hellere ville være sammen med end ham: "Det håber jeg ikke, men jeg må indrømme at efer turen på hospitalet så er jeg blevet en smule bekymret" sagde hun i en rolig steme. HUn havde aldrig oplevet noget lignene, og hun håbede også at det hele bare var... Ja.. Måske Jackson der havde set forkert.
"Aldrig før har jeg ønsket så inderligt at du faktisk tager fejl om noget" sagde hun i en ærlig stemme og forsøgte at smile en smule, ikke at hun havde lyst, emn hun prøvede for Cody's skyld at holde hovedet højt. ”Fortæl..." sagde hun og lod en hånd glide ned og tage fat om hans hånd, hun elskede ham og hun ville være sammen med ham forevigt, selvom hun lige nu knapt nok kunne overskue at tænke frem til i morgen, hun håbede bare ikke at Cody ville f mærker af det her. var det ikke ngoet med at børn godt kunne få traumer selvom de var små?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2016 14:06:27 GMT
Jackson måtte slippe et kort grin, "Godt," sagde han med et smil på læberne stadig. Hun var virkelig en dejlig kvinde og han ville ikke kunne ønske sig nogen bedre kvinde i sit liv, hun var perfekt i hans øjne, selvom det var der selvfølgelig ingen som var, så var hun perfekt for ham om ikke andet. "Hov hov," sagde han morende som hun kaldte ham gamle. "Jeg vil gå igennem ild og vand for dig og alle mine børn, ingen kommer nogensinde til, at skade jer, så skal de i hvert fald forbi mig først," sagde han i en beroligende tone, eller det var i hvert fald hans mål. Han ønskede jo ikke, at hun skulle gå og være bekymret. Der var jo ingen som vidste hvor længe der ville gå, før hans syn ville gå i opfyldelse, hvilket han dog var sikker på, at det ville. Han lagde begge arme omkring hende, og pressede hendes en smule ind til sig, "Tro mig, jeg ville også ønske jeg tager fejl, men mine syn har aldrig slået fejl," sagde han og kyssede hendes kind, før han slap hende igen og så på hende med et utroligt bekymret blik. Hvor ville han dog alligevel ønske at dette var tilfældet, bare denne ene gang. Han rømmede sig en smule, "Okay.. Men det er faktisk mere et spørgsmål, end noget jeg skal fortælle.." sagde han før han rejste sig fra sengen, og dermed slap hendes hånd. Han stillede sig med fronten mod hende foran hende, og fandt så en lille fin æske frem, før han gik på knæ foran hende og så hende ind i øjnene, "Amber, vil du gifte dig med mig?" spurgte han og åbnede den lille æske, hvor en fin sølvring kom til syne, det var nok tydeligt, at Jackson aldrig havde manglet penge, da det var en ægte diamant i midten. [img src=" www.bryllups-butikken.dk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/o/donau_0_75_cmyk.jpg"]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2016 20:46:10 GMT
Amber elskede Jackson, faktisk var han det første rigtigt seriøse forhold hun havde haft. Amber havde derudover heller aldrig regnet med at hun skulle have sig et barn, men lille Cody var det bedste der nogensinde var sket for hende, også selvom det ikke ligefrem var nemt lige nu hvor de ikke kunne leve som hun havde forestillet sig. "Ja det ved jeg godt du siger, men jeg ville stadig være knust hvis noget skete med dig" sagde hun og kiggede på ham, nogengange var deres forhold helt sukkersødt, og alligevel så gjorde det ikke Amber så meget som det ville have gjort før i tiden, fordi at hendes følelser for ham faktisk var ægte.
"Hva... Hvad?" sagde hun som han pludseligt begyndte at snakke og hun så ham gå på knæ med ringen: "Det mener du ikke!" sagde hun chokeret og lod en hånd ligge sig over hendes mund, det her var langt mere end hun havde regnet med lige nu. "Altså ja... Ja selvfølgelig til jeg det" sagde hun og lænede sig ned i mod ham som hun lagde en hånd i mod hans kind og roligt kyssede ham, hun elskede ham og naturligvis ville hun gerne giftes med ham, han betød jo alt i verden for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 1, 2016 21:03:16 GMT
Jackson havde egentlig lovet sig selv, at han aldrig nogensinde ville giftes igen, efter alt hvad der var sket med Niras mor. Men han følte også bare, at han var nødt til at lægge sin fortid fra sig, og leve lidt i nuet og tænke på sin fremtid, som han virkelig ikke kunne se uden Amber i den. Han sendte hende et smil, som mest af alt skulle være beroligende, "Vi har klaret så meget andet, så selvfølgelig klare vi også det her, smukke," sagde han og aede hendes håndryg lidt i en beroligende bevægelse, før han vendte blikket lidt imod Cody, som var faldet i søvn.
Som han stod der på knæ foran hende, vidste han pludselig ikke om det var for tidligt for ham, men det var udelukket på grund af hendes reaktion. "Selvfølgelig mener jeg det," sagde han og mærkede hvordan han hjerte var ved at springe ud af hans brystkasse, fordi han var bange for, om hun mon ville sige nej. Han mærkede dog også lettelsen da hun sagde ja, hvilket fik ham til, at ånde lettet op, da han nærmest havde holdt vejret. Han gengældte hendes kys, som han ikke kunne lade vær med at smil i. Hun var virkelig en fantastisk kvinde, og han elskede hende så ubeskriveligt højt. Han brød kort kysset og tog blidt fat om hendes hånd, for at placere ringen på hendes ringfinger, før han vendte blikket mod hende igen, "Jeg elsker dig Amber," sagde han og fangede hendes læber på ny.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 3, 2016 17:22:37 GMT
Amber elskede ham, også selvom alt det her lort var kommet ind i deres forhold. Amber havde aldrig ønsket sig et helt normalt liv, men det gjorde hun nu for første gang. Hun ville bare gerne være sammen med Jackson og Cody, bare leve helt normalt som alle andre, og alligevel så var det ikke sådan det skulle være. "Det håber jeg... Jeg vil bare så gerne leve et normalt liv" sagde hun i et smil, det var underligt at ønske sig noget som man aldrig før havde ville have, men hun ville faktisk bare gerne have et helt almindeligt og kedeligt liv, sammen med den mand, og det barn som hun elskede mere end noget andet.
"Wauw... Jeg... Det havde jeg ikke forventet" sagde hun i et smil og lænede sig frem for at kysse ham, hun elskede ham, og naturligvis ville hun gerne bruge resten af livet sammen med ham. "JEg elsker også dig... Tusinde tak... Du gør så meget godt i mit liv" sagde hunog tog i mod ringene. Det her var da det sidste hun havde forventet, men på den anden side kunne de jo lige så godt tage skridtet nu hvor de alligevel bare var... Åh... Alt for langt ude, og alligevel så var det her som et dejligt break fra den virkelighed de var i lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2016 22:54:49 GMT
Jackson elskede virkelig Amber, han kunne slet ikke se sig selv sammen med andre end Amber. Hun var en fantastisk kvinde, og det virkede også som om, at Nira var begyndt at acceptere hende, selvom han godt vidste hun var meget skeptisk, men det kunne han nu også godt forstå. Han vidste jo godt, at ingen ville kunne erstatte hendes mor, men nu var Amber jo ikke første kæreste han fik efter Melissas død. Han nikkede forstående, "Det vil jeg også, bare stille og roligt," sagde han en smule opgivende, selvom han virkelig prøvede at holde modet oppe, for Ambers skyld, så kendte han jo desværre sin far godt nok til, at vide at den mand ville gøre ALT hvad der stod i hans magt, for at smadre Jacksons liv, præcis ligesom han havde gjort med hans mor.
Han smilede og gengældte hendes kys. "Havde du ikke? Jeg har ellers gået med tanken længe, men jeg har bare ikke kunne finde det rette øjeblik," fortalte han og kyssede hendes læber igen, bare fordi at han lige nu ikke kunne få nok, og for et øjeblik havde han glemt alt om den farlige virkelighed de stod overfor, at skulle se i øjnene. Han smilede stort, "Du har ikke noget at takke for," sagde han som han fik sat ringen på hendes finger, "Passer den?" spurgte han, han havde jo ikke rigtigt kunne måle hendes finger, så det havde været lidt et sats på det var den størrelse, og ellers måtte de jo finde et sted som kunne ændre den så den ville passe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 10, 2016 18:30:19 GMT
Ambr elskede ham, og naturligvis ville hun gifte sig med ham: "Men... Vi kan jo ikke engang gifte os? Kan vi?" spurgte hun roligt, hun ville jo gerne have et bryllup sammen med hendes familie og i gode omgivelser, lige nu var de på flugt fra noget ingen rigtigt vidste hvad var, og Amber anede ikke hvad hun skulle stille op. "Nej overhovedet ikke...Jeg.... Jeg tror det er fordi jeg elsker dig så meget, jeg fatter slet ikke du også elsker mig" sagde hun i et stort smil og kyssede ham inderligt. Det var ikke fordi at Amber havde lav selvtillid. Men man måtte jo gerne være en smule ydmyg og det var hun omkring Jackson, fordi at hun elskede ham og ikke ønskede at miste ham.
"Ja den er helt perfekt, tusinde tak" sagde hun i et smil og kiggede ned på ringen inden hun kyssede ham igen. Han var virkelgit bare den bedste i hendes liv, hun elskede ham og hun håbede virkeligt at de to ville få et godt og langt liv sammen, nu skulle de jo bare lige hjem først. Det nagede hende meget at de ikke var hjemme, for åh hvor ville hun ønske de var. Det ville bare... Lille Cody og alle de her problemer, hun kunne næsten ikke være i sig selv ved tanken om alt det der foregik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2016 17:59:32 GMT
"Måske ikke lige nu og her, men jeg lover dig, at så snart alt dette her er overstået, bliver det, det første vi gør," lovede han, så havde de da også noget at se frem til, når alt dette her var ovre, det var måske også en meget god ting, selvom det selvfølgelig ikke måtte ødelægge deres fokus, på den fare som de ville komme til, at stå overfor. Jackson grinte let, men nåede ikke at svare hende, før han mærkede hendes læber mod sine egne, og han gengældte hendes kys. Han lagde en hånd mod hendes kind, og slap kysset, og så hende i øjnene, "Selvfølgelig elsker jeg dig," sagde han med lykke i sin stemme og aede hendes kind med sin tommelfinger.
"Det er mig som takker, du har ingen idé om, hvor nervøs jeg har været," grinte han og lod en hånd glide igennem det korte halvt mørke halvt grå hår, han havde godt nok planlagt, at det havde skulle foregå på en helt anden måde, men lige nu, ville han bare være sikker på, at hun vidste hvor meget han elskede hende, og så havde de jo et mål og en grund til at klare det her sammen. Han elskede hende og han elskede Cody og Nira, selvom han godt vidste, at Nira aldrig hverken skulle, ville eller kunne se Amber som sin mor, så håbede han bare, at de to kvinder ville kunne få et godt forhold til hinanden på længere sigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 17, 2016 19:00:41 GMT
Amber elskede ham virkeligt, hun havde altid ønsket sig et normalt liv inderst inde, men havde aldrig turde indrømme det overfor sig selv. Nu havde hun endeligt fået alt hvad hun drømte om, også skulle der alligevel være problemer, hun kunne ikke forstå hvordan hun skulle fortjene det, men så længe hun var sammen med ham så skulle alt nok gå. "Jeg havde aldrig troet det ville ende sådan her den aften jeg tog med dig hjem fra byen" sagde hun i et smil og kiggede på ham. Måske fordi at hun jo ikke før havde forelsket sig sådan rigtigt, men hun var virkelgit vild med Jackson.
"Troede du jeg ville sige nej?" spurgte hun i en rolig stemme. Hun holde meget af ham og hun kunne ikke forestille sig at sige nej til ham, men på den anden side så kunne man jo aldrig være sikker, hun ville da også næsten dø af skræk hvis hun skulle spørge ham. "Nu har vi jo Cody, vi er jo nærmest en familie" sagde hun i et smil, de var jo en familie allerede. Hun var egentligt glad for hun havde fået en søn, hun regnede jo heller ikke med flere børn, nu var Jackson jo ikke helt ung mere og børnene skulle jo gerne have en far.
|
|
|