Deleted
•
Post by Deleted on Mar 25, 2016 21:40:38 GMT
Amber prøvede at holde sine tåre tilbage ikke fordi at hun var ked af det, men fordi at hun var i panik. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, hun ville ikke at der skete nogen noget, hverken Jackson, Cody eller hende. Denne her familie var bare hendes et og alt, og hun kunne ikke miste dem nu! "lidt... Jeg... Jeg har bare lidt ondt" sagde hun og tog sig til maven, nu var det jo altså ikke lige hver dag at man pressede en baby ud af sit underliv, og det var ikke ligefrem en oplevelse som hun havde særlig stor erfaring med.
"Ja... Hold godt fast i Cody, Jackson" bad hun i en rolig stemme og tog fat i ham, så han kunne få dem væk. Hun ville bare gerne beskytte deres lille dreng, han betød allerede alt i verden for hende og hun ville gøre alt for at passe på ham. Hun sukkede roligt, hvorfor kunne de ikke bare leve roligt og normalt? Men på den anden side turde hun ikke tage chancen, og slet ikke når nu der måske var noget sandhed bag de ting som Jackson havde set, de måtte stoppe det, der kunne ikke ske dem noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2016 22:46:55 GMT
Jackson vuggede roligt Cody i sine arme, hvordan han end kunne holde sig sådan i rolig, var ham en gåde, men det var måske også kun fordi ingen kunne se den frygt som var inden i hans krop. Han vidste slet ikke hvordan han skulle forholde sig til noget som helst lige nu, han vidste bare, at han var utrolig glad for, at Amber stolede så meget på ham, at hun ikke stillede flere spørgsmål lige nu i hvert fald. "Forsigtig, skat," sagde han og lod en støttende hånd hvile på hendes lænd, han ønskede jo heller ikke at stresse så meget på hende, at hun ville ende med at komme til skade, det var lidt det, at han prøvede at undgå jo. Han ville bare gerne have dem i sikkerhed nu.
"Jeg har styr på det," sagde han selvsikkert og trak dem begge helt ind til sig, før de forsvandt, hvorefter de få sekunder efter, dukkede op i sommerhuset i Frankrig. Det var egentlig ikke særligt stort, fire værelser inkl stuen. Der var støvet og beskidt, hvilket nok afslørede at det ikke havde været i brug i mange år. Jackson slap forsigtigt Amber, "Er du okay?" spurgte han, og gik hen til sofaen i stuen, trak et stort, næsten gråt af støv, lan af. Alle møblerne var meget gammeldags, og der var ingen teknologi eller andre ting fra mugglernes verden. Han vendte blikket i mod Amber, "Tak, fordi du stoler på mig, Amber," sagde han og gik over til hende, og kyssede blidt hendes læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 16:29:51 GMT
Som Amber kom på benene med sit tøj på rakte hun ud efter Cody igen, det var utroligt en kærlighed man oplevede når man var sammen med en man virkeligt holde af: "Jeg tror jeg er nogenlunde klar, lad os bare komme afsted" sagde hun og kiggede i mod ham. Hun ville nok ikke blive mere klar ihvertfald, hun havde brug for bare at komme videre og komme afsted, hun ønskede ikke at der skulle ske noget med Jackson og hun ønskede bestemt heller ikke der skulle ske hende eller Cody noget, de betød alt i verden for hende.
Som de dukkede op i sommerhuset, havde hun fat omkring ham og kiggede ned i mod lille Cody der bevægede på sig, han var en fantastisk lille dreng: "Jeg... JEg forstår ikke Jackson, hvad så nu?" spurgte hun i et dybt suk og kiggede ned i jorden. "Selvfølgelig stoler jeg på mig Jackson, jeg tror på at du vil gøre alt for at passe på os" sagde hun og modtog roligt hans kys, som hun roligt vuggede Cody, hun kunne slet ikke forstå det her, men hun ville gøre hvad hun kunne for at beskytte ham, og Jackson naturligvis: "Jeg er bange" indrømmede hun, det her var ikke ligefrem behageligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 28, 2016 18:38:31 GMT
Jackson så lidt på hendes og trak så på skulderne, "Lige nu, skal du og Cody slappe af, jeg kigger lige hele huset igennem og så tager jeg ud og handler lidt ind," sagde han, de skulle jo have mad og noget at drikke, og hvis der var noget her, så var det i hvert fald ikke noget de skulle røre. Han lagde forsigtigt sin pande mod hendes, "Intet ondt vil nogensinde ske jer, så længe jeg lever, det lover jeg dig," sagde han, han ville i hvert fald gøre sit, for der ikke skete hans familie noget. Han skulle bare finde ud af, hvad de så kunne gøre herfra, for han vidste godt, de ikke kunne blive her for evigt, men det var mere sikkert end hjemme hos Jackson selv.
Han lagde blidt hænderne mod hendes kinder, "Hey, du skal ikke være bange, okay? Du skal være stærk, for Codys skyld, han har brug for en tryg start på livet, okay?" sagde han og kyssede hendes læber igen. "Læg dig ind på sofaen med ham, så tjekker jeg huset igennem," sagde han og trak sin stav. Han gik forsigtigt hele sommerhuset igennem, men ikke et eneste sted bar præg af, at der skulle have været nogen i mange mange år. Det var virkelig underligt for ham, at stå i hans og Delcans gamle børneværelse, skabet han havde gemt Delcan i, så det kun var Jackson selv der havde fået tæv af deres far. Det hele gav ham helt kvalme. Han gik roligt ind i stuen igen, "Her er helt tomt, det er kun os som er her," forsikrede han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 19:57:47 GMT
"Okay jeg... Jeg sætter mig lige" sagde hun og gik over i mod en sofa, hun kunne mærke hvor svimmel hun var og var bange for at hun mon kunne falde om hvis hun ikke fik sat sig. Hun satte sig ned med Cody i armene, hun elskede den lille dreng og lige nu var hun bare frustreret omkring det hele. "Tak Jackson, bare lov mig at der heller ikke sker dig noget" sagde hun i en rolig stemme, hun kunne slet ikke bære tanken om at hun måske heller ikke ville have Jackson mere, han betød absolut alt for hende.
"Jeg prøver... Jeg elsker dig" sagde hun i en rolig stemme, som hun havde sat sig i sofaen, hun kunne mærke at hendes hjerte prøvede at finde ro, hun var bare oprindeligt bange for at noget ville ske dem, ikke kun hende og Cody, men også Jackson. Hun havde ikke lyst til at leve uden ham. "Godt..." sagde hun og kunne ned i mod Cody der lå i hendes arme, hun følte sig virkeligt svimmel lige nu, og kunne slet ikke overskue verden, hun havde bare brug for at sidde lidt: "Kom her" sagde hun og gjorde tegn til at han skulle sætte sig ved siden af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2016 20:35:51 GMT
Jackson nikkede lidt, og fulgte så Amber med blikket som hun gik hen og satte sig i sofaen, bare lige for at sikre sig at hun ikke ville falde på vej der hen, han vidste jo ikke hvor ondt man havde efter en fødsel, hvor skulle han vide det fra, det var ikke ligefrem noget han oplevede hver dag. "Der sker ingen af os noget, jeg skal bare finde ud af hvordan vi gør det her bedst," sagde han, ja okay, han sagde at han skulle finde ud det af, men nu mente han også at det blot ville være på sin plads, eftersom det var hans far, og han var manden i forholdet, hvilket automatisk betød, at han skulle passe på Amber og Cody, ikke omvendt.
"Jeg elsker også dig," sagde han ærligt, og gik hen til hende, og kyssede hendes pande, før han gik huset rundt, han skulle dæleme ikke risikere, at det pludselig ville blive angrebet, fordi han ikke lige havde kigget på første salen eller sådan noget. Han gik hen til hende og satte sig ved siden af hende i sofaen, og aede så blidt Cody på den lille bløde kind, "Hvor er han bare smuk.. Du gjorde det virkelig godt," sagde han og vendte blikket i mod hende, med et lille smil på læberne, han følte slet ikke at han havde været der nok for hende. "Undskyld jeg ikke havde fået fortalt dig, at jeg er seer," tilføjede han så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2016 21:02:08 GMT
"Godt.. Det er bare vigtigt for mig at du også tænker på dig selv, jeg vil ikke kunne klare at miste dig" sagde hun i en rolig stemme og smilede til ham, hun var glad for Jackson og hun kunne slet ikke forestille sig at leve uden ham. Han var en helt igennem fantastisk fyr. "Tak, og lille Cody" konstaterede hun og modtog hans kys, hun var så glad for at de var blevet en familie, hvilket i sig selv havde overrasket hende, nu hvor Jackson jo bare havde startet med at være et one night stand, bare sådan lige for sjov.
"Det er okay, jeg ved jo at du har gjort det for at passe på os. Det var bare et ret stort chok for mig" sagde hun, ja det var jo stadig et stort chok, men så længe at hun kunne beskytte Cody så godt som muligt, så var det også rejsen værd. "Så nu er vi her, og hvad... så?" spurgt ehun tøvende, skulle de så bare bo her forevigt eller havde han en plan? Hun vidste jo ikke rigtigt hvordan alt det seer noget sådan rigtigt fungerede, hun var nok ret så blank lige når det kom til den del.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2016 21:47:37 GMT
Jackson sendte Amber det mest rolige smil indtil videre siden han havde haft sit syn, "Du mister mig ikke, for det ville betyde at jeg også ville miste dig, Cody og Nira, og det kommer ikke til at ske," sagde han og lagde en beroligende hånd på hendes lår. Han kunne slet ikke forestille sig et liv uden Amber i det. Han smilede let, "Og lille Cody, ja," sagde han, han kunne slet ikke vente med, at de kunne blive en rolig og gennemsnitlig familie, han skulle bare lige have styr på dette her først. Det var ikke helt vildt mange syn han havde haft i gennem sit liv, og de fleste af dem, havde været når han sov, som en slags drømme, og han havde dårligt bemærket når de så rent faktisk skete.
"Det er ikke okay Amber, jeg burde virkelig have tænkt længere end det," sagde han og vendte blikket lidt mod gulvet, han følte sig virkelig dum lige nu, han skulle have fortalt hende det for lang tid siden, han havde jo bare ikke tænkt over det, fordi han ikke havde haft et syn i så mange år efterhånden. Han sukkede lidt, og vendte så blikket i mod hende igen, "Nu tager jeg ud og handler, vi skal have bleer til Cody og noget mad og noget at drikke.. Når jeg så kommer tilbage, så fortælle jeg dig alt hvad du skal vide om min far.." sagde han og rejste sig fra sofaen, "Uanset hvad, så lukker du ikke op for nogen, lov mig det? Og hvis du høre nogen lyde, så tager du Cody med ind på det sidste værelse oppe oven på, og så går du ind i det store skab, der er et lille hul i bagbeklædningen indtil et lille rum, og så bliver du der, til jeg kommer tilbage, okay?" sagde han, det var det rum Jackson altid havde gemt Delcan i, når deres far gik amok, han havde aldrig fundet det, og så havde Jackson bare også fået Delcans tæv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2016 18:29:57 GMT
Amber kiggede på ham med et roligt blik, hun ville gøre alt for ikke at miste ham, han var en dejlig mand og han betød alt i verden for hende, og selvom hun godt vidste at han ikke ligefrem kunne garanterer noget, så betød det alligevel en del for hende at høre ham sige det. "Det er okay, du har jo nok gjort det af en grund. Lige nu er jeg ærligt mere bekymret for fremtiden, end hvad du har skjult i fortiden" sagde hun i en rolig stemme og smilede til ham, det betød ikke så meget for hende at der var sket så mange ting i fortiden, nu ville hun bare gerne skabe en familie med ham.
"Ehm hva?! Går du? Er... Ehm kan vi ikke tage med?" spurgte Amber i en rolig stemme, hun var ikke vild med at skulle ud og gå en helt masse, men på den anden side, hvad skulle hun gøre hvis der skete noget imens Jackson ikke var hjemme. "Jeg er altså ikke vild med at være alene med ham" sagde hun i en stille stemme og kiggede ned af sig selv, hun syntes ærligt det var lidt for dumt - for risky, hvad nu hvis hans far fandt frem til sommerhuset? Amber var jo ikke ligefrem i topform lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2016 20:38:56 GMT
Jackson vidste ikke helt om han ville ønske, at han aldrig havde fået det her syn, på den ene side, ville de så sikkert stadig sidde lykkelige og glad uden bekymringer på Mungos og stirre om kamp på lille Cody, men på den anden side, så havde de nu fået et forspring og Jacksons far var ikke ligefrem en mand man sprøgte om. "Jeg har ikke haft en syn i mange år, jeg havde nærmest selv helt glemt det," sagde han roligt, og kyssede blidt hende læber, "Jeg har aldrig ville holde noget skjult for dig, Ambs," tilføjede han og kyssede hendes læber igen, før han vendte blikket mod Cody, med et lille smil på læberne.
Han rystede lidt på hovedet, "Jeg er hurtigt tilbage, du skal hvile dig, og det samme skal Cody," sagde han og sendte hende et undskyldende blik, selvfølgelig kunne han ikke forbyde hende i at tage med, men nu havde han jo lige fortalt hende, hvad hun skulle gøre, hvis der kom nogen, plus han hurtigere ville kunne komme tilbage igen, hvis der skete noget der hvor han handlede. Han bed sig lidt eftertænksomt i læben, han kunne jo godt se hendes pointe, "Okay.. Okay, men vi er altså ret langt væk fra alting,"a sagde han og rejste sig, "Her, lad mig tage Cody, kan du stå og gå?" spurgte han bekymret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2016 7:56:03 GMT
[b}"Det ved jeg godt Jackson, jeg stoler også på dig"[/b] sagde hun og smilede til ham, hun kunne godt lide når han kalde hende Ambs, generelt så kunne han kalde hende hvad som helst og hun ville nok stadig være blød i knæende, han var virkeligt en fantastisk mand og hun var stadig utroligt forelsket i ham. Hun kyssede ham igen som han kyssede hende: "Du er en skøn fyr" sagde hun, hun kunne rose ham fra nu af og til næste uge, men hun vidste godt at han nok efterhånden havde opfattet at han var en meget vigtig person i hendes liv.
"Ehm ellers så... Tag Cody, så kommer jeg bagefter" sagde hun da hun konstaterede at hun nok ikke kunne gå lige så hurtigt som Jackson, hun havde presset et barn ud for få timer siden, og nu skulle de på gåtur? Ikke helt i det tempo ihvertfald. Dog var det vigtigste for Amber også bare at han havde Cody med, hun var ikke itvivl om at Jackson var mere magtfuld i forhold til magi end hun var, ja hun kunne da et trick eller to, men det var ikke fordi at hun var vandt til at kæmpe i mod mørke magter eller folk som Jackson's far.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 18:26:06 GMT
Jackson sendte Amber et varmt smil, "Tak," sagde han i en rolig, men taknemlig stemme. Han var så glad for, at have mødt en kvinde som hende, og aldersforskellen, tænkte han slet ikke over mere, det havde han faktisk ikke gjort længe, han elskede hende jo, så hvorfor gå op i alder? Desuden var der jo ikke ulækkert mange år i mellem dem. Et skævt smil meldte sig på hans læber, "Og du er en skøn kvinde, og Cody er en skøn dreng," tilføjede han og vendte blikket i mod den lille babydreng, som sikkert også snart ville være sulten, så måske de skulle se at komme afsted, også inden han skulle have ren ble på og sådan.
Han nikkede lidt, og tog så imod den lille dreng, han ville virkelig gerne pakke ham ind i et tæppe eller sådan noget, men alting var så støvet og beskidt, at han bestemt ikke ville vikle det om den lille dreng. "Der ligger et magisk supermarked små fem kilometer herfra, tror du, at du kan gå så langt?" spurgte han, de skulle jo også tilbage igen. Selvfølgelig lå sommerhuset i et kvarter gemt for mugglere, det var jo ikke ligefrem for Jacksons far elskede mugglerne, tværtimod. Han begyndte roligt, at gå i mod gangen, så de kunne komme uden for og begynde at gå inden det blev mørkt, eller mørkere i hvert fald. "Er du med smukke?" spurgte han, som han lukkede døren op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 3, 2016 19:17:44 GMT
Hun smilede til ham: "Jeg havde aldrig nogensinde troet jeg skulle have børn" sagde hun i en ærlig stemme, hun havde jo aldrig rigtigt været forholds typen, hun kunne godt lide at gå i byen og have det sjovt med tilfældige mænd, men hun havde ikke lyst til at bytte Jackson og Cody væk for det gamle liv, under nogen omstændigheder. "Nej nej... Ehm, måske skal i to bare gå, så bliver jeg her... Det er okay jeg klare mig" sagde hun og nikkede til ham som hun satte sig ned igen, hun kunne godt mærke det virkede ret uoverskueligt lige nu.
Det var dog langt mere vigtigt for hende at Jackson og Cody var sammen, end at hun var, hun ville ikke kunne tåle at miste dem og hun ville hade at stå med Cody hvis det hele skulle ende med at gå galt. "Jeg har bare brug for at sådan lige... Slappe lidt af" sagde hun og nikkede, imens hun slog ud med hånden som en hentydning til at de bare kunne gå, hun skulle skam nok klare sig, hun skulle bare lige sikre sig at alt var som det skulle være og måske lige få sig en lur eller noget i den dur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2016 10:55:58 GMT
Jackson smilede roligt til Amber, "Og jeg havde aldrig troet, at jeg skulle forelske mig igen," sagde han, nu havde han jo to børn i forvejen, så han kunne ikke ligefrem sige, at det havde han heller aldrig havde troet han skulle have børn, det havde han jo sådan set fået ret tidligt, Nira var jo voksen nu, og Arabella var efterhånden også ved at være voksen. Han nikkede lidt, "Jeg skal nok skynde mig, kan du huske hvilket rum jeg sagde du skulle gå ind for at finde skabet med det lille hul og det skjulte rum?" spurgte han, bare lige for at sikre sig, at hun havde hørt efter, han ønskede jo ikke at komme tilbage og finde hende død på gulvet eller sådan noget.
Han tog et tæppe som godt nok var en smule støvet, rystede det lidt fri fra støvet, og lagde det så omkring Cody, for han ikke skulle fryse på vejen. "Jeg lover at skynde mig, jeg banker tre gange på døren før jeg kommer ind," sagde han så og kyssede hendes læber, før han gik mod døren og forsvandt ud af den. Der gik nok omkring en times tid, før han var tilbage, med Cody vuggende i en barnevogn han havde købt og et par poser fyldt med mad og drikkelse, så de i hvert fald kunne klare sig nogle dage. Han havde også fået købt bleer, sutte, sutteflasker og modermælkserstatning, bare fordi at så kunne han jo også stå op og natten og tage Cody, hvis Amber havde brug for søvn. Han bankede på tre gange, som han havde sagt han ville gøre, og gik så ind, med barnevognen også. "Hey, så er vi tilbage," sagde han og kørte den med ind i stuen og køkkenet som var et stort rum.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2016 20:34:01 GMT
Amber lod Jackson gå og kiggede i mod de to som de gik ud af døren. Imens han var væk tog hun sig et bad, hun følte sig klam lige nu og havde stadig blod ned af benene. Hun kunne stadig ikke fatte at hun var blevet mor, og den store mave der jo så småt var blevet mindre, nu måtte hun jo bare igang med at løbetræne igen så hun kunne få det sidste væk. På samme måde kunne hun stå under det varme vand, og bare lige prøve at få hovedet omkring alle de ting der var sket de sidste par timer det var overvældende.
Amber gik ind og lagde sig på sofaen, og kiggede i mod uret nærmest hvert minut, nervøs for om de ville komme hjem igen, hun havde jo ikke rigtigt nogen fornemmelse af hvad hans far var for en, men han havde jo lovet at forklarer hende det på et tidspunkt. "Åh godt... Er i okay? Er han okay?" spurgte hun helt nervøs og gik Jackson i møde for at tage lille Cody over til sig, han var bare så lille og fin og Amber vidste allerede nu at hun ville beskytte ham i mod alt ondt i verden.
|
|
|