Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 21:54:49 GMT
@amber - Sankt Mungos - april 2053 omkring kl 05:30
Jackson syntes da selv han havde klaret de efterhånden alt for mange timer ved Ambers side, ret så godt, nu var det jo ikke første gang han skulle være far, men det betød ikke, at glæden ikke var mindst lige så stor. Men Amber havde tydeligvis ikke følt han klarede det ligeså godt, som han selv havde syntes. Lige nu sad han i hvert fald ude på gangen, som en eller anden elev på hogwarts, som var blevet smidt ud fra time.
At sidde her og føle sig så ubrugelig, var helt i gennem forfærdeligt, men han havde da fået mulighed for at sende en ugle til Nira om at det var nu, hun skulle være storesøster igen, selvom hende og Anabella aldrig havde mødt hinanden. Han sad mere eller mindre og sov virkelig akavet i stolen i venteværelset, hvor jordemoderen havde henvist ham til efter Amber havde smidt ham ud, men der var virkelig ikke meget andet at give sig til, og slet ikke på den her tid af døgnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2016 22:35:31 GMT
Amber havde pludseligt fortrudt at hun havde sagt ja til at få et barn med ham, ikke fordi hun havde da klædet sig helt indtil den første ve var ankommet. Hvem fanden lod sig også frivilligt toturere på denne her måde? Amber var lettet lige nu og hun trak roligt vejret, som barnet var blevet lagt skrigende på hendes bryst, det var en lille dreng der lå foran hende, og han havde enkelte brune hårstrå, som nok var fra både hende og Jackson. Hun kunne slet ikke fatte at hun var blevet mor: "Hvor er Jackson?" spurgte hun og huskede knapt at hun havde smidt ham ud.
Jordmorderen smilede blot: "Jeg henter ham" sagde hun i et roligt smil, og gik ud i mod døren, for at finde ud til gangen hvor Jackson sad: "Tillykke... Det hele er overstået... Hun vil meget gerne se dig" sagde den ældre dame i et varme smil, og nikkede i mod Jackson, som en hentydning til at han skulle følge med. "Alt er fint, og barnet er sundt og rask" fortalte hun som de gik i mod stuen, bare lige for at forsikre ham om at der ikke var nogen grund til bekymring. Hun åbnede døren indtil stuen og lod ham selv gå ind, som lægen kom ud, det var fint at de lige fik et øjeblik alene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 22:27:46 GMT
Det gav et sæt i Jackson som mere eller mindre var faldet i søvn på stolen, da jordemoderen kom ud og han så på hende med et lidt mistroisk blik, "Er du sikker??" spurgte han, som hun sagde Amber gerne ville se ham, det var en smule svært at tro, efter hun havde smidt ham ud, og han ønskede for alt i verden ikke at trosse en gravid eller fødende. Han rejste sig dog alligevel op, og fulgte med kvinden, hun virkede trods alt ret sikker i sin sag. Han gned sig lidt i øjnene og nikkede lidt til jordermoderens ord om, at barnet var sundt og rarsk, "Tak," sagde han i en venlig tone og sendte hende et matchende smil.
Som lægen havde passeret ham, stak han forsigtigt hovedet lidt, "Hey.. Må jeg komme ind?" spurgte han Amber, og kiggede i mod hende og det lille bitte menneske i hendes arme. Han mærkede med det samme, hvordan den (efterhånden velkendte) stolte følelse ramte ham. Han var blevet far for tredje gang. Han mærkede hvordan hans hjerte begyndte at hamre og hvordan synet blev sløret af de glædes tåre som fyldte dem. Han gik hen til sengen, og lagde en hånd mod Ambers kind, "Pige eller drenge?" spurgte han en smule hæst, og kiggede ned mod det lille væsen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2016 17:21:34 GMT
Amber havde fået et tæppe over sig, og havde måske en smule dårlig samvittighed over at hun havde smidt ham ud på den måde, men på den anden side så var hun bare så lykkelig for at det hele var overstået. Hun fattede slet ikke at hun var blevet mor, men hun var slet ikke itvivl om at den lille dreng var den kønneste hun nogensinde havde set. Som døren gik op, kiggede hun i mod den: "Ja... Ja bare kom ind" sagde hun i en rolig stemme, hun var glad, men hun var træt og selvom hun ikke kunne holde op med at stirre på det lille væsen, så havde hun på samme tid bare lyst til at falde i søvn.
"Det er en lille dreng, Jackson" sagde sagde hun i et smil og kiggede i mod ham, som han kom tættere på: "Undskyld jeg smed dig ud" sagde hun og kiggede ned i mod den lille dreng igen, hun var så lykkelige lige nu. Som han lagde hånden i mod hendes kind, lænede hun sig op i mod ham som hentydning til at hun gerne ville give ham et kys, hun havde aldrig været lykkeligere lige nu, det var en helt igennem fantastisk følelse, især for Amber der aldrig før ville have børn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 12:55:35 GMT
Jackson smilede lidt forsigtigt til Amber, godt nok havde både Nira og Anabellas mødre også haft nogle gode lunger, men ingen af dem havde dog smidt Jackson direkte ud, men det var nu heller ikke noget han havde tænkt sig at blive sur over, selvom han da var en smule trist over ikke at have været der ved hendes side. Han mærkede hvordan lykken væltede ind over ham, det kunne godt være han var fyrre år, men han var far igen, og han elskede virkelig Amber, hvordan kunne han ikke være lykkelig? Han lagde en flad hånd mod sit hjerte, "En..En dreng? Virkelig?" spurgte han stille og mærkede hvordan alt i ham blev helt varmt, han havde ingen drenge børn, ikke før nu i hvert fald.
Han bed sig hårdt i læben for at holde glædestårene tilbage, og rystede så lidt på hovedet, "Du skal ikke undskylde, skat," sagde han og grinte let, som han mærkede en af glædestårene alligevel slap hans ene øje, og trillede ned af hans ene kind, som han bøjede sig ned for at kysse hende. "Jeg elsker dig Amber," sagde han og smilede til hende, før han vendte blikket tilbage ned mod den lille dreng i hendes arme, og aede blidt hans kind, "Hvad skal vi kalde ham?" spurgte han roligt, selv var han tom for ideer, han havde nærmest regnet med, at han kun kunne lave piger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2016 23:05:30 GMT
Amber kiggede i mod Jackson med et roligt blik, hun var så træt at hun var sikker på at hvis hun lukkede øjnene ville hun falde i søvn, men på samme tid var hun så lykkelig at hun følte hun fløj et sted oppe i himlen. Hun havde aldrig nogensinde troet at hun ville få børn, og Kayla havde da også drillet hende en smule, i denne familie var Amber nok den eneste som ingen havde set blive gravid, fordi at hun bare var sådan en pige der altid havde været gang i og som elskede at feste lidt rundt omkring.
"Ja" sagde hun blidt som han igen bekræftede det var en dreng, hun var bare lykkelig, hun var ligeglad med om det skulle være en pige eller en dreng: "Jeg elsker også dig" sagde hun i et smil. Den aften hun havde mødt Jackson i byen havde hun da aldrig regnet med at det ville ende her, men nu hvor det var blevet sådan, var hun nu alligevel ganske glad for det. Hun modtog kysset, og kiggede så i mod drengen: "Det ved jeg ikke, hvad tænker du?" spurgte hun og smilede, som hun igen vendte blikket i mod ham: "Jeg kan godt lide.. Cody" sagde hun roligt og kiggede fortsat på den lille dreng, han var så sød.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2016 21:25:06 GMT
Jackson kunne næsten ikke fatte at det her ikke var en drøm. Amber var uden tvivl hans drømmekvinde, han havde ikke følt sådan her omkring nogen som helst kvinde siden Raven, og alligevel var det anderledes med Amber. Hun var en fantastisk kvinde, og Jackson elskede hende helt ubeskriveligt højt. Et kort snøft lød fra ham, "Vores lille dreng," sagde han med et lykkeligt blik på Amber og den lille dreng i hendes arme. Aldrig havde han set så smuk en skabning, eller jo selvfølgelig Nira, Anabella havde han kun set ganske få gange, men det forhold han havde til Nira var ustatteligt, hun ville altid være hans lille pige, uanset hvor gammel hun var efterhånden.
Han lod sine fingre glide i gennem Ambers hår, "Tak.. Vi skal nok klare det her, jeg er ikke i tvivl om, at du bliver verdens bedste mor," sagde han støttende, og gengældte hendes smil. Hun var den dejligste kvinde han nogensinde havde mødt, og han kunne næsten ikke vente til de kom hjem og skulle være en rigtigt lykkelig familie. Han trak lidt på skulderne, som hun spurgte hvad han havde af ideer til navne, "Hvad med Daniel? Eller Jonathan?" spurgte han roligt, det var da nogle ret pæne navne, "Cody?" spurgte han og smagte lidt på navnet med blikket på den lille dreng, "Jeg kan også godt lide Cody," sagde han ærligt i et varmt smil, og strøg den lille dreng over hovedet, "Må jeg holde ham lidt?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 29, 2016 17:07:40 GMT
Amber nikkede, hun kunne slet ikke fatte at hun var blevet mor, at hende og Jackson faktisk var ved at starte en familie op sammen og selvom hun ikke havde troet hun nogensinde ville give alt det med børn, så var det nu alligevel en af de bedste stunder hun nogensinde havde oplevet. "Tak.. Det er virkeligt pænt af dig" sagde hun og smilede i mod ham, hun glædede sig så ufatteligt meget til at få sit liv op at stå med Jackson, de skulle nok blive et fantastisk forældre par. "Og du er jo allerede en god far" sagde hun, han havde jo også erfaringen.
"Ja selvfølgelig" sagde hun og rakte ham den lille dreng. "Cody McShane Dempsey?" sagde hun i et smil: "Det er perfekt" sagde hun blot, hun elskede ham allerede lige så højt som livet selv. Hun elskede også Jackson og var glad for at de trods alt kunne få tingene til at fungerer: "Jeg håber Nira bliver glad" sagde hun blot og kunne jo godt se at den unge pige ikke havde det helt nemt ved at hendes far havde fundet en ganske ung pige som han havde valgt at slå sig ned sammen med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 29, 2016 20:57:12 GMT
Jackson smilede varmt til Amber, hun var uden tvivl den smukkeste kvinde han i sit liv havde mødt, og han havde ellers haft mødt en del, selvom han havde været blevet far i en ung alder, og havde været alene med Nira siden hun var lille spæd, hvilket nok også var grunden til, at hun var så forkælet, selvom det ikke altid havde været lige let. Han aede kærligt hendes kind, "Det er mig, som burde takke dig," sagde han og smilede til hende, det var jo hende som havde båret rundt på den lille dreng i ni måneder, og Jackson kunne dårligt fatte, at ventetiden endelig var forbi. "For Nira måske.." svarede han en smule tøvende, han følte sig bestemt ikke som nogen god far overfor Anabella.
Han mærkede hvordan hans hjerte næsten gik i stå, da han fik den lille dreng i sine arme, "Hej, hej med dig Cody, velkommen til verden," sagde han i en blid stemme, som nok afslørede at han var på grænse til, at tude af lykke, men han gjorde det ikke, det var der nok en hvis stolthed som holdt ham fra. "Det håber jeg også, jeg har sendt hende en ugle, men hun er nok på arbejde," sagde han uden at flytte blikket fra lille Cody. "Er du ikke træt skat? Du burde sove lidt inden vi tager hjem," foreslog han, og satte sig til rette i en stol med Cody armene, og smilede så til Amber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 29, 2016 21:18:25 GMT
Amber smilede, han skulle bestemt ikke takke hende: "Så meget for at blive fuld på en bar" sagde hun og kunne stadig mærke hvor varm hun var i kroppen ved tanken om både Cody og Jackson. Hun havde aldrig ønsket sig et forhold og en familie, men efter at hun havde mødt Jackson, var der intet i verden som hun ønskede sig mere. "Det hele skal nok blive godt, det er jeg sikker på" sagde hun i en rolig stemme, og smilede som Jackson talte til den lille dreng, hun kunne stadig ikke fatte at man kunne være så lykkelig som lige nu.
"Jo jeg er træt, men jeg har slet ikke lyst til at sove lige nu... Vil også hellere hjem at sove... Hvor længe skal man blive?" spurgte hun nysgerrigt, hun ville helst gerne hjem nu, også selvom hun havde så ondt i underlivet lige nu hun ikke vidste om hun kunne gå. Hun var glad for at Jackson var der for hende, og mest af alt at han var der for Cody, selv hvis de to en dag skulle gå fra hinanden, hvilket hun dog virkeligt ikke håbede på. Det betød jo alt for hende i verden at have sine drenge ved sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2016 14:42:02 GMT
Jackson lo let, "Ja, tænk engang, men skæbnen ville os det godt," sagde han med et smil på læben. Godt nok havde han været sammen med tøser som havde været yngre end ham, men det havde altid kun været for en enkelt nat, men der havde bare været noget over Amber som ingen andre før havde haft. Han kunne slet ikke fjerne blikket fra den lille dreng i hans arme, "Det er jeg heller ikke i tvivl om, men jeg må indrømme jeg er ret spændt på, hvad Nira siger til, at hendes værelse nu går videre til Cody," sagde han i et grin, han var bestemt ikke sikker på, at det ville falde i god jord, men sådan var det.
"Der plejer at komme en healer cirka to timer efter fødselen for at veje og måle ham, og tjekke om du også er okay, som regel bliver I to indlagt i hvert fald til dagen efter, men jeg kan bare bede om en seng inde ved jer, hvis du ikke vil være alene?" foreslog han, de skulle jo lige tjekke at amning fungerede og Amber skulle jo også lige lukke sig igen. Hans blik var stadig på den lille dreng og han mærkede hvordan kærligheden til ham allerede var ubeskrivelig, præcis ligesom med Nira, han ville ikke skubbe hende ud, selvom der nu var kommet en lille ny.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2016 18:30:03 GMT
Hun nikkede, ja skæbnen mente jo åbenbart at de skulle blive forældre til den skønneste lille dreng i verden: "Jeg skal have skrevet til mine søskende når jeg får overskud" sagde hun i et smil, lige nu var hun alt for træt til at tænke på noget som helst andet end Cody og Jackson. "Ja... Jeg havde aldrig troet jeg skulle have børn, og du havde aldrig troet du skulle have flere, og alligevel havde hun nu en fantastisk familie og verdens smukkeste søn, hun kunne slet ikke tro hvordan det kunne være sandt, men hun ville ikke have det på nogen anden måde.
"Lige nu vil jeg egentligt bare gerne hjem" sagde hun i et smil, hun vidste godt at det selvfølgelig var bedst at Cody blev tjekket og alt det, men hun ville virkeligt gerne hjem og bare slappe af, hun elskede at være hjemme og hospitalet var jo ikke lige vores stil. "Men jeg ville blive glad hvis du vil blive her" sagde hun i en rolig stemme, hun kunne slet ikke vente med at være en lille familie og hun glædede sig bare til at de nu skulle være en rigtig lille familie og nyde livet sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 2, 2016 18:30:31 GMT
Hun nikkede, ja skæbnen mente jo åbenbart at de skulle blive forældre til den skønneste lille dreng i verden: "Jeg skal have skrevet til mine søskende når jeg får overskud" sagde hun i et smil, lige nu var hun alt for træt til at tænke på noget som helst andet end Cody og Jackson. "Ja... Jeg havde aldrig troet jeg skulle have børn, og du havde aldrig troet du skulle have flere" sagde hun i et smil alligevel havde hun nu en fantastisk familie og verdens smukkeste søn, hun kunne slet ikke tro hvordan det kunne være sandt, men hun ville ikke have det på nogen anden måde.
"Lige nu vil jeg egentligt bare gerne hjem" sagde hun i et smil, hun vidste godt at det selvfølgelig var bedst at Cody blev tjekket og alt det, men hun ville virkeligt gerne hjem og bare slappe af, hun elskede at være hjemme og hospitalet var jo ikke lige vores stil. "Men jeg ville blive glad hvis du vil blive her" sagde hun i en rolig stemme, hun kunne slet ikke vente med at være en lille familie og hun glædede sig bare til at de nu skulle være en rigtig lille familie og nyde livet sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 5, 2016 22:01:42 GMT
Jackson smilede roligt, "Jeg kan godt skrive til dem for dig, hvis det er? Jeg skal alligevel også skrive til min bror, hvis ikke Nira allerede har sladret," sagde han i et roligt smil, Delcan kunne jo altid også sige det videre til Stephanie, at hun havde fået sig en.. Ja hvad end man kaldte det. Han grinte let, "Nej i en alder af 40 år, må jeg nok indrømme, det kom en smule bag på mig, men jeg ville ikke ønske det alderledes," sagde han roligt og ærligt. Han havde virkelig troet at efter Anabella så var det slut med flere børn, men det var nok også fordi, at han havde mistet hende en gang, og det nægtede han igen.
"Ja, det kan jeg godt forstå, men vi skal jo lige være sikre på, at I begge to er okay," sagde han roligt, og satte sig på sengekant stadig med Cody i armene, "Har du tænkt over, om du vil amme?" spurgte han nysgerrig, han havde jo før givet sutteflaske, han havde jo ikke haft mulighed for at give Nira mad på andre måder, efter hendes mor var død, så for ham var det ligegyldigt. "Selvfølgelig vil jeg det," sagde han beroligende, og lænede sig frem mod hende for at kysse hendes pande, "Oh og forresten.. Bare lige for at gøre ventetiden virkelig slem for dig.. Så har jeg en overraskelse til dig, når vi kommer hjem," sagde han og hævede kort begge øjenbryn, som afslørede at han havde lagt planer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2016 9:43:22 GMT
"Det må du gerne.." sagde hun blot, hun glædede sig allerede til at se dem, Davy var bare en super fyr og hele familien havde altid forestillet sig ham med en fast kæreste og otte børn, hvor at han så nu i stedet ar endt med at arbejde alt for meget, og Kayla havde jo allerede en pige og var gravid igen, hvilket Amber bare var glad for, så kunne Cody og Kayla's lille jo følges en smule ad. "Jeg har det helt okay, men tak fordi du spørger.... Han har det også godt, men vi er trætte" sagde hun i et smil, dog havde hun slet ikke lyst til at sove det mindste lige nu.
"Ehm... Det tror jeg gerne jeg vil... Vil jeg? Altså... har du noget i mod det?" spurgte hun en smule ledende, det var jo ikke sikkert Jackson gad glo på hende med hænge bryster og hænge mave, men på den anden side fulgte det vel med til at have fået et barn. "Virkeligt? hvad er det?" spurgte hun i et smil, hun var stadig utroligt forelsket i Jackson, og kunne slet ikke fatte at hun var så heldig at have fundet en mand som ham, især fordi hun aldrig havde troet hun skulle havne i et stabilt forhold.
|
|
|