Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2016 22:59:36 GMT
@raven
Stacie gik igennem hogsmads gader, hun gik med hovedet bøjet og så ned i jorden, som altid havde hun sine sorte støvler på, sin sorte lædderjakke, en sort kjole og et par sorte leggins. Hun gik i sin egen verden, eller det hun troede var sin egen verden, så mange ting var blevet ændre, hun forstod ingenting mere, og det var svært og styre, men hun syntes selv at hun klarede sig rimelig godt. Hun var så fokuserede på sine egne tanker at hun ikke så hvor hun gik og kom derfor til og gå ind i nogen, hun så op "pas lige på" snerrede hun af personen, hun var ikke i sit bedste humør og ville ikke engang se på personen hun var gået ind i, hun ville bare gerne væk... væk fra alting, det værste var nok det at hun ikke havde nogen hun kunne snakke med omkring alt det der var sket, det gik hende meget på, derfor var hun blevet så kold og ond.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2016 23:07:35 GMT
Raven som var på vej ind til byen for at handle, havde flettet sit hår op i en stor fransk blå fletning som nu lå langs hendes ryg. Hun kiggede sig nysgerrigt rundt i Hogsmeade's gader og nåede slet ikke at opdage at nogen stødte ind i hende og hun stirrede på hende med store øjne "Nej hovsa, det er DIG der skal passe på!" hun kiggede på hende og sprang til siden "Er du okay?" hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige til en der var så fjendtlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2016 23:13:24 GMT
Stacie stoppede op da pigen svarede tilbage og derefter spurgte om hun var okay? det var underligt. Stacie stod stille og så ned i jorden "ja... ja jeg har det fint" mumlede hun bare, hun anede ikke hvem pigen var, men det var jo rigtig det hun sagde, det var jo stacie der ikke så sig for, Stacie vente sig mod pigen og så på hende "du har ret.. undskyld... jeg så mig ikke for" sagde hun stille og glædesforladt, Stacie så kort på pigen inden hun igen tog blikket til jorden, hun blinkede et par gange, men det kunne selvfølgelig ikke ses på grund af hendes lange hår der hans ned foran hendes ansigt fordi hun så ned i jorden, stacie vendte om på hælen og ville til og gå igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2016 23:29:24 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede "Okay" hun begyndte at gå igen, pigen virkede alligevel ikke så interesseret i at snakke med hende. Hun nikkede dog let til det sidste hun sagde og smilede venligt "Det kunne ske for os alle." hun gik forbi hende og hen imod grønt handleren, hun havde bestemt sig for at hun ville lave en lækker sommer salat til dem denne smukke aften, derefter nogle lækre bage kartofler og en lækker bøf. Hun smilede helt ved tanken og begyndte at kigge på noget grønt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2016 23:43:08 GMT
Stacie gik ikke ret langt før hun satte sig på en bænk, hun tog en smøg og tændte den, hun sad foroverbøjet med sine albuer hvilende på sine knæ og så ned i jorden mens hun røg sin smøg, tankerne fløj gennem hovedet på hende, hvad skulle hun gøre? hvor skulle hun gå hen? hun viste ingenting længere, hun havde ingen stedet at gå hen. De sidste mange uger havde hun vært heldig at kunne bo hos en ven, men det kunne ikke fortsætte, hun måtte til og finde sig en lejlighed, så hun havde et sted at tag hen, hun sad roligt og tænkte mens hun røg sin smøg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2016 23:57:18 GMT
Raven havde efterhånden fundet alle de ting hun ville have med hjem og havde fået dem pakket i net, hendes hjem var blevet fyldt med kærlighed. Ikke blot af hende og Uriah, nej af Xander hendes lille hundehvalp havde indtaget hendes nyindkøbte hus og hun elskede det allerede, for hende havde der aldrig været et andet hjem end det. Og der var kun et sted der betød næsten ligeså meget for hende, Beauxbatons, hvor hun var begyndt at undervise. Hun smilede stort ved tanken og strøg en tåt blå hår væk fra ansigtet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 0:02:09 GMT
Stacie sad roligt og så på de mennesker der gik forbi hende mens hun røg, nogen med børn, andre i par og nogen alene, hun sad og tænkte over hvor de mon skulle hen, havde de et rigtig hjem? havde de en familie der holde af dem? hun smilede svagt da hun så et par komme gående med en lille pige i mellem dem, det mindede hende om hendes barndom, men den var selvfølgelig ikke som hendes liv var nu, hendes liv var fuldstændig forandret, og det ville det forblive for evigt. stacie røg videre mens hun sad og så rundt på folk og så ned i jorden en gang imellem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 10:34:03 GMT
Hun stoppede da Hun igen så Stacie Hun trådte hen til hende og tog en dyb indånding. "hej, jeg hedder Raven" Hun rakte hånden frem imod hende og smilede venligt "Vil du med over og have en kop te eller kaffe?" hun kiggede op og pegede mod den lille hyggelige kro og kiggede derefter på Stacie igen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 11:34:37 GMT
Stacie så opbda nogen snakkede til hende, hun så det var pigen fra før, hun tog hendes hånd "Stacie" sagde hun roligt og så den vej raven pegede "jo, hvorfor ikke" sagde hun roligt og tog sin hånd til sig, hun røg færdig og slukkede smøgen og rejste sig op, hun så på raven "bare et lille underligt spørgsmål, hvorfor kommer du over til mig, når du ikke engang kender mig?" Spurgte hun roligt, folk var normalt bare gået forbi hende, så hvorfor gjorde raven ikke det samme? Det forstod hun ikke, normalt ville folk ikke i nærheden af hende, fordi hun var som hun var og så ud som hun gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 11:48:56 GMT
Raven kiggede på hende med de isblå øjne og hun smilede venligt "Dejligt, det er rart at du har lyst" hun grinede blidt og kiggede på hendes smøg og lavede et ansigt der fortalte at hun i hvert fald ikke, skulle for tæt på den der cigaret. Hun kiggede på hende og smilede så "Fordi man aldrig kan skue hunden på hårene, du kan se noget så frygt indgyende ud. Men være den rareste person" hun blinkede venligt med det ene øje til hende og smilede stort "Kom nu, jeg giver!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 11:59:12 GMT
Stacie så på raven "sandt" sagde hun roligt, hun så på hende "okay tak, men det behøver du altså ikke hvis det er" sagde hun roligt, men fulgte med alligevel, hun gik dog med en lille smule afstand til hende, mest for ravens skyld. Hun gik roligt med, Stacie havde ikke travlt, der var lang tid til solen stod op, så hun havde masser af tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 12:21:16 GMT
Hun kiggede på hende og smilede venligt "Jeg vil gerne" hun åbnede døren til kroen og trådte indenfor, sidst hun havde været der. Havde været den aften hvor Uriah og hende havde mødt hinanden igen, minderne skyllede ind over hende og fik hendes mave til at kildre rart. Hun kiggede på hende og smilede venligt "Hvad vil du helst have? Te eller kaffe?" hun smilede venligt og pegede over mod disken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 12:26:41 GMT
Stacie træk på skulderne "okay" sagde hun roligt. Hun så rundt i kroen hun havde aldrig vært der, hun så på raven "øhm.. Bare te" sagde hun roligt og så lidt rundt, mest for at se hvor mange mennesker der var og hvor de sad, hun ville helst ikke sidde for tæt på for mange mennesker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 12:28:34 GMT
Hun kiggede på hende og smilede stort "Jamen så henter jeg to krus." hun pegede på et bord der var lidt væk fra alle de andre og smilede. "Du kan bare sætte dig der, så kommer jeg om et par sekunder" hun smilede stort og købte to krus med te i og vendte rundt og gik ned til Stacie og rakte hende den ene "Når lad mig høre lidt om dig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2016 12:45:07 GMT
Stacie nikkede og satte sig ved det bord som raven havde peget på, hun var lidt anspændt og nervøs, hun så på raven "øhm... Der er ikke så meget at fortælle, jeg var professionel qudditchspiller, men nu er jeg professionel sanger, jeg 20, og det er vist det, mit liv er ikke så spændende" sagde hun stille og så rundt og tog en tår af sin te mens hun så rundt på de forskellige mennesker der sad rundt omkring.
|
|
|