Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 1:30:21 GMT
Stacie stoppede op midt i en bevægelse "glimte?... Sagde du glimte?... Ej du har vist set for mange film, nej vi brænder op" sagde Stacie og så på hende, hun tog imod nøglerne "cool, tak" sagde hun roligt og så lidt rundt igen, men så på raven igen, Stacie følte ikke det var akavet, hun sagde jo bare sandheden.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 20:33:18 GMT
Hun kiggede på hende og måtte virkelig kæmpe for ikke at flække af grin "Det har jeg bare ladet mig fortælle at i gør" hun smilede stort og grinede igen "Jeg skal nok slukke dig hvis du går op i flammer" hun kiggede nervøst over mod en vandhane og gjorde klar til at sprinte hen og hente en spand og kaste ud over hende. Hun smilede stort og nikkede så "Bare pas på mit gamle hjem!" hun smilede venligt og kiggede rundt, som for at sige farvel.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2016 21:21:04 GMT
Stacie så på hende "det hjælper ikke og hælde vand på mig, hvis jeg først brænder op så brænder jeg op der er ikke så meget og gøre" sagde hun roligt og træk på skulderne som om det var helt normalt. Hun så rundt "bare rolig, det skal mest bare bruges som tilflugts sted" sagde hun roligt og gik lidt rundt igen, det var jo en fin lejlighed og det gjorder heller ikke noget at det kom til og ligne en lejlighed, hvis nu hun fik gæster, det ville jo se dumt ud hvis den bare stod tom, så hun skulle helt klart ha gjort det hyggeligt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 12:52:59 GMT
Hun kiggede på hende og lagde hovedet på skrå "Jeg prøvede at joke" Hun kiggede ned og prøvede igen på ikke at grine, hele den der vampyr ting gjorde hende lettere utilpas og faktisk havde Hun bare lyst til at grine højt. "Jeg håber ihvertfald at du bliver glad for den. Jeg har været glad for at bo her" Hun smilede let og vendte sig rundt igen "Jeg må også hellere snart se at komme hjem af igen. Jeg skal have kigget på elev opgaver inden jeg skal have en velfortjent omgang søvn" Hun grinede let og kiggede på Stacie "Men vi må snart ses igen?"
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 15:20:13 GMT
Stacie så på hende "det må du undskylde, jeg har aldrig vært god til og fange jokes" sagde hun roligt, hun var ikke den type der gik så meget op i jokes og kunne slet ikke høre hvornår ting var ment som en joke. stacie nikkede "det gør jeg helt klart" sagde hun roligt, hun gik over til Raven igen "det er i orden, og vi stødder nok på hinanden igen en dag" sagde hun roligt og så på raven, stacie skulle også ud og jage før det blev for lyst, hun skulle trods alt gå hele dagen uden mad, hun kunne først komme ud igen til aften, og så skulle hun også lige hente nogen ting hjemme hos hendes forældre så hun kunne få dem flyttet op i lejligheden, det havde hun jo kun natten til. Ordet søvn havde hun ikke hørt eller brugt i et godt stykke tid, så det var enlig sjovt og høre igen.
|
|