Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 16:36:11 GMT
Hun nikkede "For sjov" selvfølgelig hun var jo et rovdyr. Hun nikkede eftertrykkeligt til det næste hun sagde men rynkede så på næsen "Jeg har ikke lyst til at tage med."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 21:33:47 GMT
Stacie så på hende "ja, nogen gange når jeg keder mig om aften så tager jeg ud i skoven og jagter dyrene bare for sjov, og for og se om jeg kan træne mig selv op til at blive hurtigere" sagde Stacie som om det var helt normalt. hun så på hende "hmm... nej det kan jeg godt forstå, du ville nok heller ikke kunne følge med alligevel" sagde Stacie roligt og smilede drillende til hende, Stacie lå hovedet lidt på skrå og så på raven, det var først nu hun havde taget sig tid til faktisk at se ordenligt på hende, Stacie stod bare rolig og studerede hende lidt mens hun stod med hovedet på skrå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 11:14:40 GMT
Hun kiggede på hende og smilede let "Det lyder også som en.. hyggelig bedrift" hun grinede og nikkede så "Ja jeg ville nok komme til at kede mig rigtig meget, men jeg kan tage tilbage i lejligheden og vente på dig der?" hun nikkede til hende og afventede hvad hun ønskede at hun skulle gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 13:17:35 GMT
Stacie så på hende og nikkede "det er det" sagde hun roligt, hun tænkte over det "okay, gi mig adressen så møder jeg dig der" sagde hun roligt, hun så på hende og kunne godt mærke at hun blev mere og mere sulten, så hun valgte og træde et skridt tilbage så hun kom lidt væk fra raven bare for en sikkerheds skyld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 13:45:59 GMT
Hun nikkede For sig selv "Ja, jeg er heller ikke så god til at se dyr lide" hun smilede let og sendte Xander hjemme ved Uriah en kærlig tanke og nikkede mod hende og rakte hende en lap papir og skyndte sig afsted mod den lille banegård og fangede toget mod London
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 14:05:24 GMT
Stacie tog i mod papiret og så efter raven, Stacie løb ud i skoven og fik spist og skynde sig hen til adressen, hun stoppede ved adressen og bankede på døren, hun tørte sig roligt om munden så hun ikke havde blod om munden, hun ventede på at raven åbnede, hun var der forhåbentlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 14:56:51 GMT
Hun hørte godt der blev banket på, hun stod bare og var i gang med at vaske sine hænder. Hun trådte tilbage fra hendes velkendte vask og gik hen til døren "Kom ind" hun pegede rundt i den lille lidt ældre lejlighed. Hun smilede og slog med armene "Hermed er det hjem som jeg kan tilbyde dig" hun grinede blidt og kiggede på de ældre møbler, hun selv havde købt nye til det nye smukke hus, hun blev helt svimmel ved tanken og smilede så, det gibbede igennem hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 15:01:50 GMT
Stacie gik ind og gik lidt rundt for at se hvordan der så ud, hun skulle jo helst ha en lejlighed der ikke var for meget lys i, hun ville brænde op hvis hun fik sollys, Stacie nikkede "den ser god ud" sagde hun roligt og fantaserede allerede om hvordan hun kunne gøre den lidt mere i hendes stil, hvor hun kunne hænge plakater og den slags.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2016 15:24:10 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede "Den gør det ganske godt, jeg kommer til at savne den. Men jeg har fået noget langt bedre" her hentydede hun ikke kun om huset, men også den del af det nye som var kommet med hendes hus, Uriah. Igen fik hun kuldegysninger og hun mærkede hvordan hendes hjerte hamrede i brystet ved tanken af ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 17:37:55 GMT
Stacie nikkede roligt "og hvor meget koster det så at bo her" spurgte hun roligt mens hun gik rundt, man kunne tydeligt høre at raven var forelsket, det var Stacie ikke så hun kunne ikke tale med på den slags. Stacie gik bare og så rundt mens hun tænkte over det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 17:42:17 GMT
Hun kiggede på hende og sukkede "Æhmm, jeg tror jeg gav 100 galleoner, så du kan bare give det samme. Men det er bare fordi jeg ikke var her så meget" hun grinede let og hostede kort, det var rart at være her igen, men på den anden side ville hun faktisk bare gerne hjem til Uriah igen og ordne deres nye hus.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2016 19:19:05 GMT
Stacie så på hende og nikkede "jeg kommer også kun til og være her om dagen, om natten er jeg jo ude" sagde hun roligt og så på hende, hun kunne godt se på hende at hun gerne ville af sted, men Stacie havde aldrig tvunget hende til og blive "hvornår kan jeg flytte ind" spurgte hun roligt, hun skulle jo finde et sted til dagen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 3, 2016 8:52:56 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede så storsmilende "Det er klart, eller jeg tænker at det er klart" hun skar en grimasse, hvad vidste hun overhovedet om vampyre? Hun stirrede rundt og rørte ved en plante som var nærmest død og hun grinede blidt ved tanken, nu havde hun en kæmpe have hun skulle holde liv i, i stedet. Hun vendte sig imod hende og slog ud med armene "Med det samme, jeg har bare ladet mine møbler stå. Fordi jeg har investeret i helt nye"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2016 12:13:27 GMT
Stacie så på hende "ja, jeg skulle nødig brænde op jo" sagde hun roligt, det var ment lidt i sjov, men alligevel var det jo sandt, hun ville brænde op hvis hun kom i sollys, hun nikkede roligt "super, jeg vil gerne bo her" sagde hun roligt og så rundt igen for og være sikker på hvordan lyset kom til og være om dagen og se om der var gardiner, der skulle jo dækkes helt til om dagen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2016 14:22:14 GMT
Hun kiggede på hende og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, men et spørgsmål nagede hende "Jeg troede at i glimtede i solens stråler, ligesom en disko kugle?" hun lagde hovedet let på skrå og vidste godt at hun måske havde presset citronen med sin dårlige humor, men der var intet andet der kunne skubbe hende væk fra den akavede følelse hun følte mens hun stod der og snakkede med en vampyr om at brænde op i solens stråler. Hun smilede og nikkede stort "Det er helt i orden, så er det dit sted nu" hun rakte hende nøglen til lejligheden, Raven selv havde aldrig brugt den for hun var jo sjovt nok magiker og brugte en række magiske besværgelser, men hun regnede med at Stacie ville få brug for dem.
|
|
|