Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 19:11:55 GMT
Stacie røg ud af sine tanker og så på raven og nikkede "ja lad os det" sagde hun roligt og gik udenfor, hun tændte en smøg da hun kom ud, men hun gik med den i den hånd der var længst væk fra raven og sørgede for ikke at puste røgen i hovedet på hende, Stacie røg meget når hun var nervøs og det var hun nu, hvad hvis raven ikke kunne holde på hemmeligheden? Hvad hvis hun meldte Stacie til ministeriet? Stacie ville dø hvis andre fandt ud af det, bogstavligtalt, ministeriet for magi måtte ikke vide noget overhovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 19:18:00 GMT
Hun kiggede på hende og bed sig i læben "Stacie, jeg har også en hemmelighed" hun stoppede hende og hev hende med ind i en gyde hvor ingen andre var. Hun tog en dyb indånding "Jeg har været i garden" hun sukkede det nærmest vislende ud af sine læber, så man kunne høre fortrydelsen i hendes ord og hun tog en dyb indånding "Jeg ved ikke hvad du skjuler, men din hemmelighed er gemt med mig" hun smilede venligt og trådte lidt tilbage igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 19:35:25 GMT
Stacie fik et lille chok over at hun hev hende ind i en gyde, hun så på hende "bare rolig, jeg siger heller ikke noget, jeg kender mange der fra" sagde hun roligt, hun så på hende og så lidt rundt og så på hende igen "hør en ting er at du intet siger, en anden ting er at du må forstå at jeg ikke er farlig" sagde Stacie stille så hun var sikker på der ikke var andre der hørte hende, hun viste at folk var bange for hendes slags.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 19:42:17 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede "Jeg stoler på dig" hun tog en dyb indånding og sukkede tungt ud, gad vide om hun var enten varulv eller vampyr siden hun freakede sådan ud? Hun lagde hovedet på skrå og trådte lidt væk fra hende "Jeg tror bestemt heller ikke at du er farlig, fortæl mig det bare, jeg skal nok tage din hemmelighed med i graven" hun smilede blidt og nikkede for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 19:51:14 GMT
Stacie nikkede og trådte et skridt tilbage, hun tog en dyb indånding og så ned i jorden, da hun så op var hendes øjne hel røde og små fine hugtænder var kommet frem "jeg behøver nok ikke rigtig og sige mere gør jeg" sagde hun stille og fik med besvær hugtænderne og de rødde øjne til og forsvinde, hun var sulten så det var lidt svært og få dem væk, hun så på raven og afventede hendes rektion.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 19:58:43 GMT
Hun bakkede lidt tilbage igen og knugede sin stav i den ene hånd, dog skjult inde i sin kappe og hun rystede på hovedet "ne.. nej det behøver du vist ikke" hun smilede akavet og kiggede på hende "Hvor..hvorfor bliver dine øjne røde hele tiden?" hun mærkede hvordan hendes hjerte hamrede og prøvede på ikke at gå i panik, men hvorfor skulle hun også det? Hun havde jo lovet hun intet ville gøre hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 20:03:15 GMT
Stacie så på hende helt normal igen "de røde øjne kommer frem når jeg er sulten, jeg kan godt spise almindelig mad men jeg bliver ikke mætte, så det er bare fordi jeg er sulten, men bare rolig, jeg gør ikke mennesker fortræd, det er kun sket to gange ved et uheld, men det sker ikke igen" sagde Stacie roligt og stod og røg sin smøg, hun kunne godt se at raven var bange for hende, det burde hun jo også være, vampyre var jo en af verdens farligste rovdyr
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 20:14:35 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede eftertænksomt "Hvad lever du så af?" hun var virkelig nysgerrig, selvom hun var en smule skræmt. Det var jo ikke ligefrem det mest normale at kende en som var vampyr, hun kiggede på hende og rynkede let på næsen over hendes smøg og smilede så "Herre gud, en vampyr er vel kun så skræmmende som en magiker er for en muggler?" hun grinede igen og studerede Stacie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 20:27:24 GMT
Stacie så på hende "dyr" sagde hun roligt og så rundt for og være sikker på der ikke kom nogen fra ministeriet, hun så på hende "ahh.. Vi er nok lidt farliger" sagde hun drillende og røg færdig og slukkede smøgen og så på raven, hun var den første der ikke var stukket af endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2016 20:34:34 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede eftertænksomt "Er der så noget dyr der smager bedre end andet?" hun grinede lidt og kiggede på Stacie med nysgerrige. Hun nikkede eftertænksomt igen og smilede stort "Ja det kan du have ret i" hun kiggede på hende med nysgerrige øjne, det var virkelig spændende alt dette her og selvom hun måske burde være stukket af var hendes mod og nysgerrighed større end som så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 6:13:10 GMT
Stacie tænkte sig om "det har jeg faktisk aldrig tænkt over, når man er sulten så spiser man bare" sagde hun roligt og de røde øjne begyndte at komme tilbage, hun blev jo mere sulten fordi de snakkede om mad. Stacie så på hende "du er virkelig nysgerrig ligepludselig" sagde hun drillende, hun blinkede lidt og fik med besvær de røde øjne til og forsvinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 11:02:51 GMT
Hun kiggede på hende og grinede let "Når Ja. Sådan kan vi alle have det når vi er sultne" hun grinede blidt og kiggede på hende "Jeg er altid nysgerrig, det er som regel sådan jeg lære andre at kende"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 14:33:08 GMT
Stacie så på hende "tja, det er måske ikke helt det samme" sagde Stacie roligt og så på hende, det overraskede hende at Raven ikke var bange for hende, taget i betraktning af at Stacie kunne slå hende ihjel inden hun kunne nå og sige ups, Stacie så på hende "sådan er der jo nogen der er" sagde Stacie roligt og stod og så rundt, hun ville ikke pludselig blive overrasket hvis der stod nogen fra ministeriet, hun så rundt og så på Raven "kan vi ikke gå væk fra gaderne" spurgte hun roligt, hun ville helst ikke blive fundet af nogen, hun viste hun skulle være forsigtig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 14:37:23 GMT
Hun kiggede på hende og rystede på hovedet "Nej for du spiser jo af instinkt og overlevelse" hun nikkede eftertænksomt og smilede "Jeg spiser fordi jeg elsker det" hun sukkede let og trådte tilbage, noget ved hendes ændrende udtoning fik hende til at svede en smule, måske var hun en smule farlig. Hun nikkede så og smilede "Jeg er altid sådan" hun tog en dyb indånding og nikkede så "Jo vi kan tage nattoget til Diagonalstrædet? Så kan du få nøglen til din nye lejlighed der"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2016 16:00:29 GMT
Stacie så på hende "nogen gange af sult, andre gange for sjov" sagde hun stille og så rundt, hun så på hende igen og nikkede "lad os gøre det" sagde hun roligt "men jeg bliver nok nød til og rende en tur i skoven først" sagde hun roligt og så på hende "vil du med" spurgte hun roligt, hun blev nød til og få noget og spise, hvis hun ikke spiste kunne hun blive farlig, og hun ville ikke gøre Raven fortræd, så hun blev nød til og få noget og spise først, Stacie så rundt og ventede på Ravens svar.
|
|
|