Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 10:59:30 GMT
Hendes familie blev der ikke skrevet sladder om nogle steder, nok fordi de ikke var rige eller kendte indenfor det magiske samfund. Det var familien Kozlovsky. Til gengæld sladrede de voksne ret meget indbyrdes. ”Det vil jeg se frem til,” svarede hun. Det kunne være at hun kunne lokke sig til et blad når hun skulle besøge hans familie. ”Vent. Du snakker russisk.” Det havde hun heller ikke lige tænkt over, men selvfølgelig gjorde han det. Hans accent var ikke engang tæt på at ligne hendes. Hun blev blev varm i maven, altså endnu varmere end i forvejen. Hun blev også blød i knæene, så hun bøjede dem let. Det gjorde ikke nogen forskel, nu hvor de alligevel stod så tæt. Hun fortsatte med at hive op i hans sweater, til hendes hænder lå ved bunden af hans skulderblade. Hans hud føltes blød og kold under hendes hænder. Hun følte sig også ret ør i hovedet, og det gik op for hende at det var fordi hun ikke trak vejret. Hun trak sig modvilligt væk.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 11:10:10 GMT
Mylon nikkede med et undrende blik og et kort grin. "Selvfølgelig gør jeg det, havde du regnet med andet?" Spurgte han med sit sædvanlige skæve smil. Hvor regnede hun ellers med at hans accent kom fra? Hvordan skulle han snakke med sin fars side af familien uden det? Hendes hænder bevægede sig højere op, og lige så gjorde hans sweater. Han skuttede sig ved berøringen fra den kolde vind, og følte hvordan gåsehuden sneg sig hen over hans hud. Hvordan kunne hun tryllebinde ham på denne måde? Da hun trak sig væk igen, bemærkede han hvor tør hans hals føltes-og hvor koldt det egentlig var. "Er du..okay?" Hans kinder var brændende røde og alt i ham skreg nærmest på at kysset skulle fortsætte-At det gerne måtte gå videre. Han trak ned i sweateren, indtil den næsten var helt nede over hans lår. Håbende på at hun ikke ville opdage hvordan hans krop havde reageret på kysset spurgte han: "Tror du vi burde gå tilbage? Det er evd at være mørkt og sådan..og vi har ikke fået aftensmad endnu-eller været i bad" Han snakkede hurtigere end normalt.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 11:33:58 GMT
Ud fra hans ansigt burde det ikke først være gået op for hende nu. ”Du har ikke snakket russisk til mig,” sagde hun. Der var så mange accenter på Hogwarts at hun ikke bemærkede det længere, og hun havde ikke samlet brikkerne om at han boede i Rusland og det var der hans accent var fra. Selv var hendes så irsk at hun gjorde sig umage for at snakke pænt i timerne. Hun havde virkelig lyst til at hive sweateren af ham, for den var irriterende og forhindrede hende i at røre ordentligt. Men, astronomitårnet var nok ikke stedet at gøre det. ”Jeg har det dejligt.” svarede hun, uden at tage blikket fra ham. Han var også dejligt. Det hele var bare dejligt. Al ubehagen havde forladt hendes krop mens de havde kysset, og var nu kommet igen. Hun var træt og hendes krop skreg mere på at komme i seng end at spise eller bade. ”Ja, det bør vi. Vi skulle nødigt blive værere end Nina.” Hun havde stadig lyst til at pille hans sweater af.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 11:50:18 GMT
Det havde hun selvfølgelig ret i.."Hvornår skulle jeg have snakket russisk til dig? Du snakker ikke russisk til mig, men okay så," han rømmede sig kort, "YA lyublyu tebya" Sagde han roligt med sit flydende russiske, "Og jeg sagde at jeg...synes vi burde gå tilbage" Løj han og kiggede væk fra hende og hen mod den lukkede dør. "Ja," han smilede skævt, "Ikke være som Nina..ja det ville nok give en skamplet på hvad professorene tænker om mig.." Mylon kunne lige forestille sig hvordan de ville kigge på ham, hvis de fandt ham og margo under tribunerne...han rystede svagt på hovedet, som for at skubbe tankerne væk. Mylon lagde den ene arm rundt om lænden på Margo og trak hende forsigtigt med sig hen mod døren.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 12:11:34 GMT
”Det ved jeg da ikke!” svarede hun. ”Slår du aldrig over i russisk ved et uheld?” Judy gjorde det fra tid til tid med portugisisk, og hun kom ikke engang derfra. Margo rynkede på panden. Det lød ikke som om han sagde noget sammenhængende, nok nærmere at han bare lavede lyde for sjov. Det eneste sprog hun kendte var det hun snakkede hver eneste dag. ”Det lyder mærkeligt.” Han havde sagt det for hurtigt til at hun kunne huske hvad det var, og alt for hurtigt til at hun kunne gentage det. Ikke at være som Nina satte en meget tydelig grænse for hvad man måtte og ikke måtte. Lad være med at gøre noget Nina ville gøre. ”Det kan vi ikke have, Mylon-mønsterelev.” Hun åbnede døren da de kom derhen. ”Du kan bare gå ned og spise. Jeg trænger til at sove.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2016 12:24:36 GMT
"Hvad? Nej" Mylon rystede på hovedet, "kun sammen med Igor, men det er kun hvis vi snakker om noget som andre ikke skal forstå" Det havde ved flere lejligheder været praktisk at kende Igor, med den familie som Mylon havde. "men jeg undskylder da meget at det lyder mærkeligt..selvom det nok ikke er så romantisk som fransk eller noget som helst..." Mylon begyndte næsten at føle det ville være en god idé blot én gang at opføre sig som Nina...Men det var i hvert fald ikke hans hjerne der havde den tanke. "Okay, så ses vi i morgen?" spurgte han med et smil.
//out//
|
|