Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 0:41:38 GMT
Det tog dem ikke lang tid, før køkkenet igen var pænt og rent, og tingene var sat på plads. Han så på hende med et smil. "Nej, det er ret vildt, ikke?" Han så på hende, og lænede sig let op af køkkenets skuffer. "Ja, jeg bor i Hogsmeade, og arbejder også på De Tre Koste, så du skal da være hjertelig velkommen til, at komme forbi hvis du lyster. Især nu når jeg bare kom sådan på besøg uanmeldt." Han lo lidt. Det havde jo ikke ligefrem været planen, men han var vildt glad for, at han var endt hos hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2016 1:05:26 GMT
Hun kiggede på ham og sagde ”Jo det er vildt.” Keya grinede ad hans ord ”Det kan være jeg gør det på et tidspunkt” Sagde Keya og smilede til ham ”Hvad har du så lyst til nu?” Spurgte Keya og tænkte at det var lidt vildt at han bare kom forbi men hun var rigtig glad for han var kommet dumpende for ellers havde hun jo bare læst hele aften indtil hun gik i seng.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2016 23:16:52 GMT
Han sendte hende et stort og charmerende smil, magen til det han lavede, når han arbejde. "Det ville være super hyggeligt, og sikkert også god underholdning," sagde han glad, og håbede virkelig på, at hun ville komme forbi. Alligevel tilføjede han, blot for at lokke lidt yderligere: "Hør, hvis du kommer forbi, så gir' jeg en ingefærøl eller to." Han trak let på skuldrene ved hendes spørgsmål. Han var egentlig ved, at være ret så udmattet, men fandt det alt for hyggeligt, til bare at tage hjem. "Det ved jeg sandelig ikke. Du må bare sige til, hvis jeg er til besvær, så tager jeg noget susepulver hjem igen." Han håbede dog, at han kunne blive lidt, for han skulle ikke nyde noget af, at støde ind i sin far igen lige foreløbig. Bare tanken gjorde ham lettere ør i hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 16:02:40 GMT
Keya smilede tilbage til Uriah og nikkede ”Ja det ville være super hyggeligt og god underholdning, så kan jeg se hvordan det er at arbejde som bartender” Sagde Keya og smilede ”Jeg kommer en dag, når du ikke venter det.” Sagde Keya drillende til ham ”Du er ikke til besvær, hvis du ikke vil hjem kan du bare sove her og tage hjem i morgen” Sagde Keya for hun havde plads til det og hun håbede at han ville blive for det var hyggeligt at have nogen på besøg, for det var ikke så tit der kom nogen forbi.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 16:31:02 GMT
Han lo en anelse, da hun talte om, at se hvordan det var, at være bartender. "Det er nu ikke så interessant, at være bartender altså. Du står bare i en bar i alt for mange timer, og serverer diverse drinks til andre, og tager et glas selv i ny og næ." Han selv havde fundet jobbet super sjovt det første stykke tid, men efter den første måneds tid, var jobbet knap så glamourøst, og faktisk ret ensformigt, selvom han holdt af, at tale med mennesker, fremmede som bekendte, om alverdens ting og sager. Træls var det dog også, når nogen drak for meget, og ansvaret for dem, pludselig blev lagt på hans skuldre. "Haha, nu får vi at se, der skal alligevel en del til, at overraske mig," sagde han med et drilsk smil. Han så lidt overrasket på hende. Det ville være rart at overnatte ude, så han ikke skulle bekymre sig om, at støde ind i sin far, og han nikkede derfor svagt. "Jo tak, det vil jeg meget gerne. Jeg kan bare sove på sofaen, hvis det da er i orden."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2016 20:04:25 GMT
Hun lo da han gjorde det, for hun vidste jo godt hvad de gjorde det var bare mere om det ville være noget for hende. ”Kan du lide det arbejde? Jeg ved godt hvordan det forgår at arbejde som bartender.” Keya smilede ”Jeg tror godt jeg kan overraske dig, selvom der skal en del til.” Sagde Keya ”Du behøver ikke at ligge på sofaen jeg har et værelse du kan sove i.” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 0:09:42 GMT
Han grinte fortsat, inden han igen tog sig sammen til, at besvare hendes spørgsmål mere seriøst. Han trak let på skuldrene inden han svarede. "Det er meget ok, men det er ikke ligefrem det fedeste job, og heller ikke med den højeste løn, men det er meget middelmådigt, og så er det vel sjovt nok, at kunne tale med nogle forskellige mennesker, selvom det kan være hårdt med de sene vagter." Han så på hende med et smil. "Det tvivler jeg stærkt på, men jeg vil gerne se dig prøve." Han så ret overrasket på hende, og løftede begge øjenbryn. Et værelse var virkelig meget bedre, end hvad han havde forventet, men det var da egentlig meget behageligt. "Tusind tak, Keya, det er virkelig sødt af dig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2016 21:08:19 GMT
Keya smilede og kiggede på ham, hun kunne godt se at han måske ikke synes det var det sjoveste job i verden men det var et job. ”Det må da være sjovt at tale med så mange forskellige typer som kommer ind for at få noget at drikke og spise er det ikke?” Spurgte Keya nysgerigt, hun kunne godt forstå hvis det ikke var så rart med de sene vagter og hun var glad for at hun selv kunne bestemme hvornår hun arbejde. ”Det vil jeg gøre, man kan aldrig vide det.” Sagde Keya med et smil, hun kunnr se på ham at han blev overrasket af det hun sagde om et værelse han kunne sove i. Keya havde det sådan at man ikke kunne tilbyde gæster at sove på sofaen når der var værelser til at de kunne sove derinde. ”Det var så lidt og selv tak” Sagde Keya
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 11:35:22 GMT
Han smilte lidt af hendes interesse for hans job, på trods af, at der ikke var meget i det. "Jo det er ret hyggeligt, men det bliver meget ensformigt i længden, selvom det selvfølgelig er sjovt nok." Han grinte lidt og tilføjede. "Og man kan jo være heldig, at der kommer nogen forbi man kender." Han puffede lidt drillende til hende, og forventede helt klart, at hun ville tage et smut forbi før eller senere. Han sendte hende et taknemmeligt blik. Hun havde vist stor gæstfrihed på trods af, at han var kommet fuldstændig uanmeldt, og for det var han meget taknemmelig. "Jeg er faktisk også ret så træt," sagde han og gabte pludselig. "Ville det være i orden med dig, hvis jeg gik i seng? Lang dag, du ved."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2016 12:33:02 GMT
Keya var da altid interesseret for andres job, for hun kunne jo bare arbejde hjemme og det var ikke altid så spænnende. Hun smilede til ham ”Alle job kan vel være ensformigt i længden. For det er mit også.” Sagde Keya, hun lagde sit hoved på skrå for det var vane hun gjorde når hun lyttede, hun smilede og puffede igen til Uriah, det var da blevet en hel anden dag end hun havde regnet med, hun havde bare regnet med at skulle læse det meste af dagen, hygge med hendes dyr og så bare se noget tv og gå i seng, men sådan blev dagen ikke og det var hun enligt glad for, for sådan var hendes dage meget når hun ikke arbejde. ”Det er helt i orden med du går i seng, for jeg er også træt.” Sagde Keya og vidste ham værelset han kunne sove i. ”Her kan du sove i nat, der er klar til dig.” Sagde Keya og smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 21, 2016 0:34:19 GMT
Han nikkede svagt for, at give hende ret. Alle jobs var vel ensformige i længden, men nogen blev det bare hurtigere end andre. Han lo lidt, da hun puffede ham igen. Det var måske længe siden, at han havde set Keya, men alligevel var det ikke spor svært, at tale med hende. Næsten lige som de gode gamle dage på Hogwarts. "Det har du nok ret i. Det gælder bare om, at finde det, man finder mest interessant." Han fulgte hurtigt efter hende, som hun ledte ham hen på det, som Uriah gik ud fra, var et gæsteværelse, og han så sig lidt omkring på vejen. "Tusind tak Keya, du er virkelig en lifesaver," sagde han smilende, som de trådte ind på værelset. "Skønt, tak. Nå, men tak for i dag så, og sov godt." Han så på hende med et smil, inden han lukkede døren i bag sig og kylede sig træt ned på sengen, hvor han faldt i søvn uden videre.
//Out//
|
|
|