Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 11:06:42 GMT
Gus smilede og nød at Dexter pillede ved hans fingre på den måde. Han hvilede sit hovede ind imod hans skulder og hals. Han vidste godt at det ikke var første gang han understregede hvor meget Dexter var i hans liv. Men det var dejligt at sige og disse små stunder var gode minder en dag. Han trykkede sig ind til ham og kyssede hans hals blidt "!hvad siger du til vafler til morgenmad? " spurgte han kærligt og duftede til ham i hemmelighed. Han duftede bare så specielt og godt. At gus aldrig ville få nok af at stå så tæt med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 11:46:28 GMT
"Jeg kunne godt spise nogle vafler." svarede han med et smil. Han kunne godt lide at tænke på dem som det perfekte par, indtil han huskede på at han var en del af det. Gus var den bedste han havde været i et forhold med. Gus fik det også til at lyde som om Dexter var ret i orden, men det vidste han ikke helt. Andre kærester var ikke noget de havde snakket om før. Hvorfor dog ikke?! "Har du egentlig datet nogle andre før mig?" spurgte han. Selvfølgelig havde han det. "Hvad jeg prøver at spørge om er nok nærmere hvem. Og hvor mange." Han lagde sit hoved ind mod sin kærestes. Hvilket perfekt emne at snakke om til morgenmaden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 13:15:47 GMT
Gus smilede for sig selv af Dexter og kyssede ham på skulderen. Det næste spørgsmål havde han ikke rigtigt forventet nu, og da slet ikke så langt inde i deres forhold. Han smilede lidt og så på fyren i hans arme " tja, jeg havde en i skolen den gang. Eller først en pige i en måneds tid og så en fyr" hviskede han stille og bed sig lidt i læben " men vi slog op kort ført afgang fra skolen og så har jeg kun datet lidt, til du kom ind i mit liv" forklarede han og klemte ham lidt ind til sig " men jeg vil ikke høre om alle de mænd der har flokkes om dig og din dejlige krop " hviskede han kælent og tydeligt drillede. Han vidste at han ville blive Jaloux over det
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 13:33:10 GMT
Hans blik faldt på køkkenet, døren dertil, men han kiggede ikke rigtigt. Han befandt sig mere inde i sit hoved, mens han fortsatte med at pille ved hans fingre. ”Det er i orden.” svarede han. Han ville ikke til at fortælle om det, hvis ikke Gus gad at høre det, specielt fordi det ikke var alle tingene han var lige stolt af. Han ville nok ende med at sige det hele alligevel. Var det ikke ret vigtigt at kende til hinandens historier? Dexter følte sig pludselig mere interesseret i objektet. ”Det er ikke særligt mange du har været sammen med så.” sagde han. Nu gad han ikke at lade det ligge. For selv havde han ikke kun været sammen med en håndfuld mennesker. ”Men alligevel er du bare klar til at sådan, være i et helt forhold nu og sådan noget?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 13:50:53 GMT
Gus så lidt til siden og betragtede dexter med et smil " jeg har faktisk været sammen med en del, men ikke haft en fast kæreste som nu. Det har altid været i en lille periode og så er det på en eller anden måde endt med at gå galt" hviskede han og strøg hans fingre lidt med et glimt i øjet " men med dig føles det rigtigt og normalt " hviskede han stille og lagde hovedet på hans skulder " du er den første jeg har elsket og ønsket at leve mit liv sammen med til ende" forklarede han og betragtede ham imens
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 14:07:49 GMT
Han kom til at grine. Han havde ikke haft mange kærester, men havde været sammen med en hel del. Så var de ikke lige så forskellige alligevel! ”Du aner ikke hvor lettende det er at du også er løs på tråden.” Han havde kun været rigtige kærester med en enkelt anden ud over Gus, men det måtte han jo ikke snakke om. Dog var Gus ikke den første som han havde elsket. Men hvad, de var jo også tredive år gamle, så det var da ikke en overraskelse. ”Det er jeg glad for.” svarede han i stedet for og smilede. Han trak sig endelig væk for at vende sig om mod ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 15:26:31 GMT
Gus smilede for sig selv og rødmede lidt " jeg var måske lidt løs på tråden dengang, men nu har jeg jo dig" drillede han kærligt og lænede sig frem for at kysse ham blidt da han havde vendt sig og stod med front imod ham. Han gled sine hænder om ham, og ned på hans numse. Han smilede sødt og så ind i hans øjne " hvor længe var du sammen med din ekskæreste? " spurgte han lidt dumt og så lidt ned imellem dem. Han kunne ikke lide tanken om at Dexter havde stået sådan her i en anden mands arme og måske hvisket at han elskede ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 15:33:40 GMT
"Så kan vi være løse på tråden sammen." sagde han. Det var en meget fin anordning de havde fået lavet sig. Det var slet ikke til at forstå at han havde været så tøvende i starten af forholdet. Dexter kiggede mistroende op på Gus. Var det et eller andet underligt trick? "Er du sikker på at du vil høre om det?" spurgte han og lagde hænderne op i hans hår i et kort øjeblik hvor han rettede på det. "Den sidste var i fire år eller noget i den stil." svarede han alligevel og trak sig væk på samme tid med at han trak på skuldrene. I forhold til hvor god han var til at være alene, var han det ikke ret ofte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 16:14:10 GMT
Gus smilede for sig selv og nød virkelig at blive forkælet på den måde af Dexter. Han nikkede lidt til spørgsmålet men bed sig så i læben ved svaret. Han greb dog lidt hårdere fat om Dexter så han ikke trak sig væk fra ham " det var længe, hvorfor gik det galt " hviskede han stille og så ind i hans øjne. Han kunne godt gætte sig til at Dexter havde elsket den fyr. Ellers var det dumt at bruge fire år på det. Han gled sine arme omkring ham og kyssede hans læber blidt " men jeg er glad for at du står her nu" hviskede han stille og bed sig lidt i læben
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 16:21:06 GMT
Dexter bed tænderne sammen i irritation da Gus holdt fast på ham. Så måtte han jo blive stående lidt endnu. "Jeg gik en dag." sagde han, og det var egentlig sådan han bedst kunne forklare det. Lige som nu, bare slemmere dengang, havde han ikke vist sin lejlighed frem, så han havde praktisk talt boet hos manden, indtil han ikke kom tilbage en dag. "Og så var det bare det. Jeg ved ikke, jeg havde bare ikke lyst til at tage tilbage. Og så mødte jeg jo dig lidt efter, så." Gus lød meget sentimental, meget usikker og Dexter kunne ikke lide udtrykket i hans ansigt. "Vafler?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 16:41:56 GMT
Gus så lidt ned imellem dem og rødmede svagt. Han vidste ikke hvorfor han havde brug for dette lige nu. Men det var trygt og rart at stå med dexter i sine arme på den her måde. Han bed sig i læben og slap ham igen " jeg håber ikke at det sker for mig" hviskede han lidt nervøst. Men tog sig så sammen og gik ud i køkkenet hvor han faldt tingene frem fra skabe og køleskabet. Han var faktisk ret sulten nu hvor han kom til at tænke på det. Og så skulle han også lige tænke på noget andet end tanken om at Dexter en dag ikke kom hjem mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 16:56:32 GMT
Dexter tyggede sig i kinden. Måske det var derfor at de ikke havde snakket om forhenværende forhold. Gus lød ikke glad, men Dexter havde jo ikke tænkt sig at skride denne gang eller noget! Der var slet ingen grund til at være bekymret. Gus havde endda set hans lejlighed, så han ville kunne lede efter ham hvis det endelig var. "Jeg ved godt at det lyder ret skidt, men det var det altså ikke." sagde han og fulgte efter Gus ud i køkkenet. "Desuden kan jeg godt lide dig, okay? Jeg har jo lige lovet dig at jeg ikke har tænkt mig at forlade dig nogensinde."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 19:44:35 GMT
Gus så lidt over på Dexter og smilede til ham " skat" han vendte sig og tog hans hænder " jeg stoler på dig, jeg stoler på os" hviskede han og så ind i hans øjne. Det var tydeligt at se på gus at han mente det som han sagde. Han gled en hånd Op igennem dexters hår og smilede kærligt til ham. Inden han vendte opmærksomheden tilbage til det mad som han var ved at lave til dem. Og der gik heller ikke længe før den første vaffel faldt over på tallerkenen ved siden af. Han elskede sit liv sammen med dexter, det ville han ikke ødelægge for noget andet i verden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2016 10:16:45 GMT
Det eneste han kunne gøre var vel at bevise sine ord, ved at lade være med at forlade ham. Nogensinde. Det var en meget optimistisk tankegang som Gus havde, og Dexter var ikke sikker på om han var glad eller urolig over at han stolede så meget på ham. Han var trods alt løbet væk engang før... Men, det føltes bare helt anderledes med Gus. Det kunne være at de rent faktisk ville komme til at se hinanden næsten hver eneste dag resten af deres liv. Hvis det ikke var uhyggeligt, vidste han ikke hvad var. "Okay, så." sagde han. "Skal jeg vække din nevø?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2016 14:18:25 GMT
Gus smilede til Dexter og nikkede " det må du gerne skat" han smilede sødt til ham og gik over for at finde tre tallerkener og tilbehør til deres vafler. Han kunne godt lide denne moderlige rolle eller hvad man nu kunne kalde det. Han fik hurtigt lavet en stor stak vafler som han satte på bordet inden han gjorde rent efter dig selv i køkkenet. Han satte sig til bords og ventede på at drengene skulle komme ned til ham. Malte sov på tværs af hele sengen med bamsen i sine små arme. Han så sød ud når han sov.
|
|
|