Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2015 19:30:51 GMT
Dexter nikkede. Han kunne godt lide det, når Gus lå i hans arme, for det skete ikke ret ofte. Han kunne godt lide hvordan han bare kunne vende hovedet og så begrave ansigtet i sin kærestes hår. Dog kunne han ikke lide det lige så meget som han kunne lide at være den der lå øverst og maste den anden. "Hvorfor skulle jeg vælge andre end dig?" hviskede han tilbage. "Vent, det var da dig der valgte mig. Til min audition. Du snød for at komme i bukserne på mig." Dexter havde ikke gjort andet end at smile sødt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 28, 2015 20:58:04 GMT
Gus smilede og strøg ham kærligt i håret og kyssede ham blidt " jeg syntes du så så ufatteligt sød ud" hviskede han stille og så ind i hans øjne " jeg snød ikke for at komme i bukserne på dig. Det øhhh det skete bare fordi du var kold" grinede han drillede og klemte ham lidt ind til sig og smilede sødt af ham " men jeg vil aldrig glemme den første gang jeg så dig. Jeg vidste bare at du var min drømme fyr" hviskede han kærligt og nussede hans brystkasse let med et kærligt glimt i øjet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 17:55:50 GMT
Dexter grinede. Det havde også været en af hans bedre dage, hvor han vist havde haft en helt ny trøje på. ”Så kan jeg godt forstå at du blev nødt til at give mig rollen.” sagde han og smilede et skævt smil, mens han så ned på sin kære mand. ”Ellers var jeg helt sikkert ikke taget dig med hjem.” Hvem gik i seng med folk der ikke havde givet en sin favorit rolle? Han gabte, og prøvede at dreje hovedet til at gemme sit ansigt. ”Hvis jeg pludselig er helt væk er det altså ikke fordi du er kedelig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 18:59:20 GMT
Gus smilede for sig selv og kyssede ham kærligt " jeg elsker dig, ved du godt det skat?" spurgte han kærligt og strøg ham kærligt ned over brystkassen med lukkede øjne. Han grinede lidt og rystede på hovedet " jeg gav dig rollen fordi du var dygtig til det du gjorde. Ikke for at blive din kæreste " hviskede han stille og lå bare i hans arme og slappede af. Han brummede lidt " jeg er også snart væk" hviskede han og trak dynen tættere over dem. Han gled sine læber imod fyrens dejlige skulder og gav ham et lille klem
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 19:10:56 GMT
”Det ved jeg godt.” sagde han efter at have droppet sine fjollerier. Til tider var der vigtigt at være alvorlig. Ellers ville han nok bare ende med at drive Gus fuldkommen til vanvid. Han ville også gerne have at Gus vidste, hvor meget Dexter satte pris på at han sagde sådan noget. ”Jeg ved også godt at du ikke kun gav mig rollen så jeg ville tage dig med hjem.” Han drejede lidt på sig, så godt som han kunne, for at lægge sig bedre til rette. Han kneb øjnene sammen og gav Gus et hurtigt kys på panden, inden han slappede af i kroppen og faldt i søvn.
*søvn og tidsspring*
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 19:28:24 GMT
Gus smilede og nussede ham stille og roligt. Han var virkelig utrolig lykkelig sammen med dexter. Han så til at fyren faldt i søvn og lå lidt og betragtede ham imens han sov. Han faldt selv i søvn og vågnede pludselig et par timer efter ved at Malte prikkede ham i ryggen. Han smilede lidt til drengen og fik ham op i sengen imellem dem. Han regnede med at Dexter ville forstå det næste morgen. Kort efter sov alle tre.
Solen slog sig ind i soveværelset og kyssede deres kinder og hud, den næste morgen. Gus mumlede i søvne og vendte sig lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 19:54:22 GMT
”Stop med at snakke.” sagde han, uden helt at være vågen. En ting, som han efterhånden havde gjort mange gange, fordi Gus snakkede og mumlede mens han sov, og forhindrede Dexter i at sove. Der var ikke nogen der havde vækket dem, hverken barn eller vækkeur, så han kunne bare sove videre uden problemer. Han drejede sig derfor om på siden og lagde armen rundt om livet på sin kæreste. Men… kroppen han holdt rundt om var alt for lille. Barne-lille. Han trak armen til sig igen og trillede om på ryggen mens han missede med øjnene mod solen. ”For pokker…” mumlede han selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 20:06:51 GMT
Malte sov tungt med bamsen i hans favn. Gus mumlede fortsat lidt og vendte sig om på siden og lagde sin arm over Malte og hånden på maven af Dexter. Han gabte lidt og missede lidt med sine øjne og så over på Dexter. Gus strøg ham lidt på maven og smilede " er du vågen? " spurgte han kærligt og bed sig lidt i læben. Han så kort ned på den sovende dreng. Og tænkte på om Dex mon var sur over at han havde givet ham lov til at ligge i sengen sammen med dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 20:30:53 GMT
”Jeg er vågen.” svarede han og gned sig i øjnene med tommel og pegefinger. Han vidste godt hvem der var der lå i sengens smørhul mellem dem, så han behøvede ikke engang at dreje hovedet til side for at kigge. ”Er du?” spurgte han tilbage. Det kunne være at Gus havde været fuldstændig vågen da han havde ligget og mumlet. Han lagde sin hånd hen over sin kærestes. ”Hvornår har han lige lagt sig til at sove i vores seng?” spurgte han en anelse knottent, indtil han huskede på at det teknisk set ikke var hans seng, og han klappede i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 20:51:31 GMT
Gus var faldet lidt hen igen, men vågnede ved at Dexter lagde sin hånd på hans. Han så over imod fyren og smilede sødt " han vågnede i nat, tror han blev bange for at ligge alene" hviskede han stille som svar og flettede sine fingre ind i hans. Det var lidt som en lille familie når de lå der, og Gus vidste at Dexter nok skulle overleve denne ene gang. Han gled en hånd op igennem sit hår og nussede dexters hånd " har du sovet godt " hviskede han stille og så over på hans smukke kæreste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 21:12:09 GMT
”Fair nok.” sukkede han. Dexter hadede sådan set også at sove alene, hvilket var en ting han slet ikke behøvede at gøre længere. Nu havde han Gus liggende ved sin side hver evigt eneste nat, endda på de dage hvor de ikke så hinanden mere end sent om aftenen og tidligt om morgenen. Man var jo også sammen mens man sov. ”Mmmh,” brummede han, stadig lettere utilfreds med lyset i hans øjne, og lukkede dem igen. ”Jeg har sovet så godt at jeg ikke engang har lagt mærke til at han kom rendende ind. Hvad med dig? Sulten?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 29, 2015 21:46:29 GMT
Gus smilede lidt for sig selv og gav hans hånd et lille klem af ømhed " du havde også en hård dag igår " drillede han kærligt og strøg ham lidt på maven med sin ene finger " jeg har sovet dejligt, og er kun lidt sulten " smilede han sødt og så ned på Malte der rykkede lidt på sig. Han så nu sød ud når han sov. Han slog dog blikket op på Dexter igen " skal vi liste ned" hviskede han spørgende og bed sig lidt i læben, det var en ret dårlig vane efterhånden. Men det var ikke fordi han var nervøs eller noget i den stil
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2015 16:13:45 GMT
Dexter var sulten. Det plejede han ellers ikke at være når han lige var vågnet. Det kunne også bare være at det var hans krops måde at få ham til at flygte ud af soveværelset på. Han nikkede langsomt, som om at det ville afgive lyde der kunne vække barnet hvis han nu nikkede hurtigere, og satte sig op. På vejen ud ad sengen samlede han tøjet op han havde smidt dagen før, og listede ud ad værelset. Han stoppede kort op da han nåede til døren, som han åbnede lige så langsomt som han havde nikket, og ventede på at Gus ville smutte ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 4:12:29 GMT
Gus smilede for sig selv og satte sig op. Han betragtede dexter lidt og mærkede hvordan fyren der stadig fik det til at kilde i hans mave. Han puttede dynen om drengen inden han fulgte Dexters eksempel og listede ud af soveværelset. Han tog fat i Dexters arm ude i gangen og kyssede ham længe inden han smilede smuttede ud på badeværelset hvor han fik tøj på og ordnet det vigtigste. Han kunne mærke at han var ved at være ret sulten nu alligevel. Det var nok fordi det der pasta ikke rigtigt mættede dagen før. Han sprang ned af trappen og gik ud til Dexter og lagde sine arme omkring ham bagfra " lov mig at du aldrig forlader mig " hviskede han kærligt i hans øre og krammede ham ind til sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2015 10:30:09 GMT
Han skubbede tæppet og puden i sofaen, som Malte havde ligget med, til siden. Ikke fordi han havde tænkt sig at sætte sig ned, men bare for god ordens skyld. Så trak han i trøje og bukser, for han kunne ikke gå rundt uden nu hvor der var et barn i huset. Han sov åbenbart ikke når man troede at han sov, så det var ikke i orden at tage nogen chancer. ”Det synes jeg snart at jeg har lovet et par hundrede gange.” sagde han i stedet for at svare. Han vidste ikke om Gus var meget glemsom, eller om han bare godt kunne lide at få det at vide hele tiden. Dexter lagde sine hænder hen over hans og pillede ved hans fingre. ”Jeg tror sgu at det kommer til at blive dig og mig i ret lang tid.”
|
|
|