Deleted
•
Post by Deleted on Dec 1, 2015 11:04:44 GMT
Gus smilede og fulgte med dexter ind i deres soveværelse og satte sig ved siden af ham og nussede ham stille op af benet inden han lagde sig ned ved hans side og strøg hånden over hans brystkasse. Han betragtede ham lidt og rystede så på hovedet "nej, det tror jeg ikke" hviskede han og bed sig i læben "det vi har sammen er også mere vigtigt for mig end drømmen om et barn" smilede han og lagde sig ind til ham og kyssede hans skulder blidt "jeg kan nu godt lide din faderlige side" drillede han kærligt og gled sit ene ben hen over ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 19:27:28 GMT
Han lå for enden af sengen med benene dinglende ud over kanten. Gus føltes varm mod ham. ”Det tror jeg du ville.” svarede han. Hvis ikke deres forhold havde betydet så meget for ham, så havde han haft børn. Det havde han lige sagt! Dexter kunne godt passe en nevø engang imellem hvis det gjorde Gus glad. For Dexter forstod godt hvilket tab det måtte være, ikke at få sådan en lille unge selv. ”Jeg tror ikke jeg har en faderlig side.” sagde han og lagde en hånd på Gus’ ben. Den anden brugte han til at flette sine fingre ind i hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 19:37:15 GMT
Gus smilede og rødmede lidt " jeg elsker dig skat " hviskede han og lukkede sine øjne og nød at mærke fyrens arme om sig og flettede deres fingre sammen med et lille smil. Han ville nok have adopteret et barn hvis han ikke havde mødt Dexter, men han var faktisk ikke utilfreds med det liv de havde sammen efterhånden. Han kyssede hans skulder blidt og nussede hans brystkasse let " skal vi gå i seng nu? Eller skal vi lave noget andet? " drillede han kærligt og strøg ham ned over hans mave og brystkasse med et glimt i øjet
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 19:57:43 GMT
”Jeg elsker også dig.” svarede han. Det havde han gjort i et stykke tid nu. Siden han havde sagt det for første gang havde han ikke været i stand til at stoppe med at sige det igen. Gus var ekstra kærlig nu de havde et barn i huset, kunne Dexter mærke. Han virkede heller ikke lige så dominerende, så Dexter kunne godt tage styringen. ”Vil du gerne i seng med mig, er det det som du prøver at sige?” spurgte han med et bredt smil og møvede sig væk fra det ben Gus havde rundt om ham. Han lagde sig hen over ham, mellem hans ben, og kyssede ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 20:14:23 GMT
Hver eneste gang Dexter sagde at han elskede gus slog det knuder i hans mave og brystkasse, at han sagde det gjorde ham så lykkelig. Han grinede lidt og så kærligt på ham med et lille grin " jah, det vil jeg da gerne " hviskede han kælent og gengældte kysset og pressede sig lidt op imod ham og gled sine fingre ned over ryggen på ham og smilede sødt til ham. Han kyssede hans hals blidt. Det var fantastisk at mærke Dexter på den måde. Han strøg ham kærligt ned over hans numse og smilede sødt til ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 20:26:11 GMT
Dexter var træt nok til at gå på hovedet i seng, men de søde kys vækkede ham. Inden han vidste af det havde det udvikler sig til at Gus hænder var på hans numse. Det var de sådan set hele tiden. Gus var ivrig. Det kunne han mærke på hvor hurtigt det skete. Det kunne Dexter takke Malte for…. det havde han selvfølgelig ikke tænkt sig at gøre. Det ville Gus ikke blive særlig glad for. Så var der noget der gik op for ham. ”Det tænder dig at tænke på mig som far!” konkluderede han højlydt. Det var det eneste der gav mening.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 20:34:44 GMT
Gus smilede og rødmede lidt, han ville helt ikke indrømme at det var tilfældet. Men det var vist rigtigt et eller andet sted. Han trak ham ind til sig og kyssede ham kælent inden han nikkede lidt med røde kinder " det var super frækt " hviskede han og bed sig i underlæben. Han klemte fyrens numse lidt og nød at røre ved ham. Det havde jo ikke været så nemt at komme i kontakt med dexter i løbet af hele dagen. Han havde jo normalt altid mulighed for at gå og pille ved Dexter i løbet af dagen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 20:44:02 GMT
Han kunne ikke med ærlighed sige at han forstod Gus på dette, men alle havde sine forskellige kinks. Han havde godt vidst at det gjorde Gus glad at Dexter kom godt ud ad det med Malte, men hvis han havde vidst at det tændte ham ville han have gjort et meget bedre forsøg på at læse op for drengen. Han prøvede det bedste han kunne for at få drengen ud af hovedet nu, hvor han slet ikke hørte til blandt alle de andre tanker. ”Du er den mærkeligste jeg kender, mig selv inklusiv!” grinte han og kyssede ham igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 20:55:54 GMT
Gus vidste det ikke selv, han havde aldrig prøvet noget som dette før. Men at se Dexter i en fader rolle som i aften havde tændt noget i ham. Han trak ham ind til sig og kyssede ham kælent igen, imens han trak skjorten op af dexters bukser " det er derfor vi passer perfekt sammen " drillede han og kyssede ham kælent på hagen. Han nussede ham stille op og ned af ryggen med et kærligt glimt i øjet. Han var virkelig utrolig lykkelig sammen med dexter. Han havde aldrig haft det så godt som han havde nu sammen med ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 16:46:43 GMT
De passede virkelig godt sammen, de to, det var der slet ikke noget at sige til. De var det bedste han kendte til. Det var faktisk dem som alle andre par burde stræbe efter at være. I hvertfald hvordan de lod til at være udadtil, når Dexter ikke var besværlig. ”Tager du selv bukserne af, eller skal jeg gøre det for dig?” spurgte han. Det lød nu meget godt, hvis han selv skulle sige det, og det viste meget tydeligt hvor han ville henad. Men så lettede han sin krop lidt, drejede hovedet og kiggede tilbage på døren. Der lå en lille dreng og sov i selvsamme hus. ”Eller…” mumlede han, og trak sig væk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 16:58:59 GMT
Gus smilede og så op på sin kæreste med et glimt i øjet " du skal hjælpe mig " hviskede han drillede og klemte ham lidt ind til sig og kyssede ham kælent " jeg har låst døren skat " hviskede han stille og kunne godt regne ud at Dexter sikkert var bange for at Malte pludselig stod i døren og så dem. Men det havde gus allerede taget højde for. Han gled sine fingre ned over ryggen på ham og fangede hans numse for at trykke ham ned til sig. Tydeligt at han var tændt og havde lyst til at være sammen med ham alene. Han så ind i hans øjne og kyssede ham kælent
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 17:41:57 GMT
Han kiggede tilbage ned på Gus. Han tog det meget roligt. Havde han måske gjort det før, i et hus hvor der var et barn i? Dexter følte det underligt forstyrrende. Det kunne godt være at døren den var låst, men så ville barnet jo bare stå udenfor og banke på. Børn sov uregelmæssigt, gjorde de ikke? ”Men hvad nu hvis han vågner mens at vi…?” spurgte han lavt og kunne ikke engang få sig selv til at sige sætningen færdig. Han kunne mærke hvor meget Gus havde lyst, men af en eller anden grund påvirkede det ikke ham selv. Det måtte være første gang nogensinde, tænkte han hurtigt for sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 17:55:28 GMT
Gus smilede og strøg ham over kinden og kyssede ham kælent " hvis du har det dårligt med at vi" han så ind i hans øjne " så kan det vente" hviskede han kælent og trak ham ned til sig og kyssede ham igen " jeg vil ikke tvinge dig skat " hviskede han og så op på ham. De havde jo alle andre dage og gus overlevede nok en aften uden. Han satte sig op og strakte sig så meget at det sagde knæk. Inden han rejste sig op og trak sine bukser af og satte sig i sengen igen. Kun med underbukser på. Han lagde sig på ryggen i sin side " det har været en hyggelig dag med dig og Malte " hviskede han stille
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 19:11:40 GMT
Gus var virkelig så god mod ham at han ikke vidste hvad han havde gjort for at fortjene ham. ”Den har ikke været lige så slem som jeg havde regnet med at den ville blive.” svarede han. Han var ikke meget for direkte at indrømme, at han havde nydt det meste af aftenen. Specielt den del hvor han ikke havde været så nervøs at hans hjerte var ved at hoppe ud af brystet på ham, eller bange for at ødelægge det lille barn. Han rejste sig kort op for at smide sit tøj så hurtigt at man skulle tro han aldrig havde lavet andet. Så lagde han sig ned i sengen ved siden af Gus. "Skal vi ikke snakke om noget andet end børn?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 15, 2015 19:34:59 GMT
Gus betragtede ham lidt fra sengen og lagde sig ind til ham med det samme han havde fået lagt sig. Han lod sine fingre løbe over hans mave og brystkasse " vi snakker ikke om børn " hviskede han og kyssede ham på skulderen og puttede sig ind til ham. Han elskede virkelig at dufte til fyren og være nær ham. Han lukkede sine øjne og smilede for sig selv " jeg er så lykkelig for at du valgte mig" hviskede han stille og bed sig i læben inden han gav ham et lille klem. Han var ikke i tvivl om at de var skabt for hinanden
|
|
|