Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 21, 2021 3:32:28 GMT
Det virkede ikke til at fyren i Baldrians favn ville vågne lige med det første, og faktisk virkede det til at han havde en drøm der nu var ved at udvikle sig til er mareridt, hvilket fik Baldrian til at stryge ham blidt over håret igen og igen og igen. ”scch…” lød det fra ham, mens han trak Raphael tættere ind til sig ”Det er bare en drøm” prøvede han mens han fortsat strøg ham blidt over håret. ”Hvad end du drømmer, så har du mig lige her, og jeg.. jeg elsker dig” Derpå valgte Baldrian at kysse ham roligt på panden. Det skulle nok gå og så længe han var hos Baldrian, så skulle han nok personligt straffe dem, der ikke behandlede Raphael godt.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
Fødselsdag: 24.09.2040
Seksualitet: Andet
Kollegium: Gryffindor
Årgang: 7. årgang
Fritidsjob: Basker for Gryffindor
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 21, 2021 11:41:08 GMT
Han hørte Baldrians ord og kysset på panden. Men det alt sammen kunne være lige meget nu. Han var vågnet fra det samme mareridt som der havde kørt igennem ham det sidste lange stykke tid. Der var intet han kunne gøre ved det. Han vidste at han løb en risiko ved at komme ind som varulvejæger. Men tanken om at miste sin familie til et dyr der ikke engang kunne gøre for det var forfærdelig. Han vidste ikke hvad han skulle stille op hvis han mistede sine brødre eller sin mor til en varulv. Ville han søge hævn eller ville han stå som en grædekone og have ondt af sig selv?
Han gemte sig stadig med hænderne foran hovedet og prøvede at grave sig længere ned imod Baldrian men kunne ikke komme længere ned imod ham. Han mærkede en tåre trille ned af kinden men han fjernede den hurtigt igen. Så længe Baldrian var her så skulle det nok gå, eller det regnede han da med. "Du må ikke gå fra mig Baldrian" hviskede han og fjernede hænderne fra ansigtet.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 21, 2021 15:07:17 GMT
Han fortsatte med at stryge fyren over håret og bare bevare roen. Egentlig anede han ikke hvad der foregik, men han havde en forventning om at Raph lige nu havde brug for at han bare var rolig, så det var han. “Jeg går ingen steder. Ikke så længe vi er i min lejlighed” prøvede han så og smilede et skævt smil. Måske hvis han provokerede bare lidt, det så kunne få Raphael til at glemme de dyster tanker han lå med. Han måtte dog godt slekke lidt på grebet omkring ham, Baldrian havde efterhånden lidt besvær med at trække vejret. Det nævnte han dog ikke. Ikke lige nu. Nu var Raph vigtigere. “Såå… hvis er det et krav om at du vil flytte ind, eller hvordan skal jeg forstå det? Jeg tror min ugle ville sætte stir pris på ikke at være tvunget til at skulle flyve ud både dag og nat uafbrudt” grinede han lidt. De havde virkelig sendt mange breve til hinanden. Med ugle siden de var begyndt på den slags. Baldrian elskede det, men omvendt kunne han godt se når uglen var for udmattet.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 21, 2021 18:00:36 GMT
Hans åndedræt var tunget og hjertet bankede lidt hurtigere end normalt. Han var bekymret for fremtiden, og han vidste ikke hvad han skulle stille op med de mange tanker når han blev varulvejæger. Han anede ikke engang hvad det ville sige, han vidste bare at det ikke var helt ufarligt. Forhåbentlig kom det aldrig til at han skulle slå en varulv ihjel.
Han kiggede op på Baldrian men sagde ingen ting. Han nød bare at ligge her og blive nusset lidt om. Faktisk ville han hellere ligge her end nogen andre steder. I stedet stivnede han ved Baldrians næste ord. "Flyt... Flytte ind?! Nej.. Jeg mener... Nej det kan du da ikke mene... Gør du?" det var som om en ballon med vand var spruget lige foran ham. Han ville ikke flytte ind, eller jo inderst inde ville han gerne. Men han vidste at han ville tage sin skolegang meget seriøs hvis det kom der til. Han bed sig i læben og kiggede væk fra Baldrian.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 21, 2021 18:39:52 GMT
Det var lidt sjovt at se, hvordan Raphael reagerede på ordene om at flytte ind,jo det var blevet kastet lidt henslængt ud, men tanken var da meget fin. "Jeg tænger lidt til en husalf, måske det job var et for dig?" Grinede han og drillede på den måde videre, mest for at få ham til at glemme den dårlige drøm han virkede til at have. Baldrian var ikke som andre Dumbledorere, en der var filosofisk og hjælpsom med at snakke problemer, så gemte dem helst væk og fandt glæde andre steder. Han turde sletikke betræde den filosofiske sti som mange af de var så kendte for. "uanset bør du dog nok gøre skolen færdig først."Konkluderede han så. "Derefter, så kan vi kigge på alt de andre.. JEg tror dog slet ikke du ville gide bo med mig."
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 21, 2021 19:18:33 GMT
Han måtte synke en klump spyt som havde samlet sig i munden. Han vidste ikke længere havd han skulle sige, lige indetil der blev sagt noget med en huslaf. Han blev lettere irriteret over de ord. "Husalf?! Du ville hade at have mig boende. Så skulle du stoppe med at ryge, og det går jo ikke vel?" han kiggede lidt på ham og smilte svagt. "Bare så du ved det klods Hans, så ville jeg elske at bo med dig. Men du ville ikke kunne holde mig ud i længden. Du skulle stoppe med at ryge og drikke så meget. Du skulle gøre rent, og ja hvem ved møde min mor!" han vidste at det var nogle af de ting som Baldrian ikke ville gøre. Men man kunne aldrig vide, desuden så ville han også kunne holde øje med Baldrian når det kom til alt, men han ville jo heller ikke overvåge ham på nogen måde.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 21, 2021 19:35:39 GMT
Baldrian lå og morede sig lidt over, hvordan Raph reagerede på Husalf-joken. Han skulle lige til at drille videre, da der skete noget, han ikke havde set komme. Det var som en pil i hjertet (kærlighedspil af bedste slags) da Raph pludselig valgte at give ham et øgenavn. Et øjeblik stoppede Han helt op og bare stirrede på fyren, der stadig halv lå over ham, så tog han fat om Raphaels hagen og på den måde løftede ham lidt om så vidst det var muligt og lænede sig så ind over ham og stjal et dybdfølt langt kys fra fyrens læber. "Hvor vover du at kalde mig Klods Hans i mit eget hjem, Og hvor en det kom fra Frækket, så vil jeg mere en gerne have mere!" PAssionen var til at føle på lige nu hos Baldrian og for en gang skyld var det ham, der næsten var som små i Raphaels hænder. En rollefordeling man ikke lige så så tit, men denne nye side af Raph tændte virkelig op under Baldrian. "Jeg har en seng, du ved. Bare sådan, hvis nu du har lyst."Hans lyst var hvert fald skudt i vejret, det kunne mærkes og nøj han ville gerne have Raph lige nu.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 21, 2021 19:51:54 GMT
Det kys der blev givet var som at give et afkald på ens eget bedste. Hans tanker forsvandt og den bekymring der havde siddet i ham forsvandt også. Han vidste at det bedste af det hele ville være at være sammen med Baldrian og nyde den frihed der blev givet. Selv da kysset blev sluppet og han snakkede kunne han ikke lade vær med at smile. "Jeg gør bare hvad der passer mig, er det ikke det jeg skal?" spurgte han med et kort grin og rettede sig op så han sad op nu. Det var lidt bedre end at ligge her. Desuden så var hans arm ved at falde i søvn da det prikkede og stikkede i hans arm. Et blik på Baldrian sagde alt. Han var tændt. Han ville have ham, der var ikke noget som Raphael heller ville. "Den seng kan bruges til at sove i hvis du har lyst?" han rejste sig op og tog sin trøje af hvor efter bukserne blev knappet op og han bevægede sig hen imod sengen inde på værelset hvor han vidste at Baldrian ville komme styrtende om ikke så længe.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 21, 2021 20:17:57 GMT
Hvem var den fyr?! Baldrian så overrasket efter Raphael og kunne næsten ikke genkende ham og samtidig med, så vidste han at dét var fyret han havde kastet sin kærlighed på! Det snurrede i hele kroppen og han mærkede hvordan han blev varm indeni og sukkede veltilfreds, mens han fugtede sine læber med tungen. "Hvad der passer dig?" han smilede flirtende og så nu mere nysgerrigt på Raphael. "OG hvad passer dig ellers?" Spurgte han så, spændt på hvad han ville sige. Han måtte dog ryste muntert på hovedet, da Raphael kommenterede på sengen og kort efter forsvandt der ind, mens tøjet faldt af ham. Baldrian selv sad kortvarrigt og så til ved det nydende udsyn, og da Raph så var forsvundet helt ind i det andet værelse, kom han selv på benene, trak blusen over hovedet og gik ind til ham. "Du har lige sovet 3 timer, mon ikke vi kunne finde noget andet at bruge sengen til?" Spurgte han smilende og lænede sig op ad karmen ind til værelset kun iført sine bukser.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 21, 2021 21:42:33 GMT
Bukserne var allerede røget af på vej ind i soveværleset og lå midt i værelset mens han lå på sengen halvnøgen og ventede på fyren der havde taget benene væk under ham fra første øjeblik der var sket noget imellem dem. Den gang havde han været en fortabt fyr der ikke vidste hvem han var, eller hvad han ville. Det vidste han nu. Han vidste hvem han var, og han vidste hvad der skulle ske videre hen. Han havde ingen ide om hvad der skulle ske i mellem de to men han vidste at det hele nok skulle blive godt med tiden. "Du kunne komme tættere på og finde ud af det" kom det fra ham som en henvisning til tidligere om hvad der passede ham. Han lagde en arm om bag hovedet og kiggede hen på Baldrian som stod i døren ind til værelset. "En seng kan bruges til mange ting, men hvad skulle den ellers bruges til når du ikke ligger her ved siden af mig?" han satte sig halvt op i sengen og klappede lidt på madressen i håb om at Baldrian kom nærmere ham.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 24, 2021 3:23:29 GMT
Et rovdyragtigt smil lagde sig om Baldrians læber, som han puffede sig fri af karmen og spankulerede hen til sengen, hen til Raph. ”Og hvad, om jeg må spørge, har du gjort ved min lille uskyldige Raphie?” Baldrian kunne virkelig godt lide denne nye side af Raphael, og det var tydeligt at se hvordan han var godt tilfreds med denne lille justering. Han skævede til sengen og fugtede så læberne med tungen. ”Hvad har du tænkt dig bruge sengen til, hvis jeg lægger mig indtil dig i den?” Baldrian elskede normalt at lege med følelserne, men dette her var jo ud over alle grænser, plus han var den der faktisk blev leget med. En ting der bestemt ikke skete så tit.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 25, 2021 19:16:27 GMT
Han lå bare der og ventede på at Baldrian lagde sig ned ved siden af ham. Han var jo mere eller mindre nøgen da han kun havde boxseshorts på. Alligevel skete der ingen ting. Han kom dog nærmere, men det var også alt. "Den uskyldige? Vil du gerne have jeg er uskyldig?" spurgte han lidt forsigtigt og satte sig op i sengen. Han havde sovet, han var mere frisk end han var tidligere. Det kunne kun gå hen og blive en smule mere intimt. Men det lod ikke til det som Baldrian bare stod der og ventede på at noget skulle ske. "Altså jeg kan da også stå op og tage tøj på igen?" han rejste sig fra sengen og stod nu foran Baldrian uden så meget som at kigge væk fra ham. I stedet lænede han sig ind imod ham og kyssede ham intimt. Han lod tungen lege lidt med hans læber i håb om at blive budt indenfor. Armene blev lagt omkring Baldrian og han lod en hånd glide op til hans hår for at køre fingrene igennem det.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 25, 2021 19:47:04 GMT
Der var en lille følelse af succes i Baldrian, da han fornemmere på Raphael, at fyren ikke havde bidt mærke i at han netop havde gjort ham til sin ejendel. Det var måske også godt det samme, skønt Baldrian egentlig han nydt at kalde ham for sin. Meeeen Det måtte så være hans lille hemmelighed for nu. Tanken fik ham til at smile smørret og kun kigge mere sultent på Raph. "Jeg vil have dig.uskyldig eller ej!" Sagde han så bare og trådte nærmere hen til ham. Baldrian var færdig med forspil og optakt, nu skulle der ske noget, hvert fald hvis det stod til ham.
Idet Raphael gjorde tegn til at rejse sig, holdt Baldrian en hånd ud som let ramte Raph i brystet, og derved kunne skubbe ham tilbage ned i sengen. "Du bliver her! Du kan lige vove på at tage tøj på, før vi er færdige her, og det er vi bestemt ikke endnu!" Måske var stemmen noget bestemt, men glimtet i Baldrians øjne fortalte tydeligt at det hele bare var spil fra galleriet. Så lænede han sig ind imod Raph og lod sin tunge deltage i legen, før hans så stille kravlede op i sengen, med et ben på hver side af Raphael og han på den måde kunne få fyren tilbage ned at ligge.
|
|
|
Raphael Kovinsky
•
Elev
|
Post by Raphael Kovinsky on Jun 25, 2021 20:00:45 GMT
Han sagde ingen ting til Balde med vilje om at blive kaldt sin. Det var meningen med det hele. Så slap han da for at vide hvor henne de stod, for det havde Baldrian allerede sagt. Han sagde heller ikke noget til Baldrians næste ord, for en gangs skyld holdte han mund som han sad halvt der i sengen og halvt på vej ud af den.
"Er vi ikke færdige? Det troede jeg ellers vi var, sådan HELT færdige" han var provkerende og han vidste det godt. Men i stedet nød han den bestemte tone og hånden på sit bryst. Han var lige glad med hvad der skete videre hen, men lige nu nød han blot den varme hånd på sit bryst. Selv da Baldrian kom endnu tættere på ham og lod deres tunger danse mod hinanden. Den hårde måde som Baldrian viste sig på, og den måde han blev lagt ned i sengen med Baldrian liggende over sig med et ben på hver side fik ham til at nyde det endnu mere. Det var en side han ikke havde oplevet før hos Baldrian, og han kunne rent faktisk godt lide det.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 25, 2021 21:01:49 GMT
Baldrian så næsten sultent ned i de blå øjne, mens han fortsat var over Raphael. Han skulle nok vise sig lidt, hvis Raph troede han kunne drive gæk med ham på den måde. "Du tager fejl. Vi er først lige begyndt." Så lænede han sig ned over ham og gav ham et dybt intimt kys på munden. og flyttede så hovedet, så han kunne hviske fyren i øret. "Jeg vil ha dig! Lige nu, Lige her. Jeg vil tage dig her på min seng, høre dig stønne og sukke efter mig, forstår du det?" Derefter nippede han Raph let i øret og lod så en hånd stryge op og ned at hans næsten nøgne krop, som føltes så skøn og dejlig. Man kunne helt sikkert mærke at Raphael var en sportsmand. "Så, lille dig, vil du lege, eller skal jeg vise dig døren?" Spurgte han varmt og bad til at han ville gå med det første!
|
|
|