Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 11:24:58 GMT
Tid: 14.07 Sted: Nate og Freyas lejlighed (lagerbygningen) Tilegnet: Freya Edwards
Nate kiggede atter ned i den lille pose han havde med hjem fra apoteket. Han havde kort forinden været på et muggler appotek for at købe en graviditetstest til Freya. Ikke at hun vidste det, faktisk lod hun slet ikke til at mistænke hendes morgenkvalme og sære lyster til agurk. Men det gjorde han. Mest fordi han aldrig havde set hende spise agurk før, og nu kunne hun let kværne tre eller fire i løbet af en dag. Så var der jo også lige den del med at hun havde taget på. Ikke at det ville være noget Nate beklagede sig over, han var jo heller ikke selv den stolte ejer af sixpack og store overarmen, men hendes sad altså ret tydeligt omkring maven. Så kom det næste store spørgsmål, hvordan fik han sagt til hende på en pæn måde at han syntes hun skulle checke det? Altså uden det ville lyde som, "skat du er blevet lidt småfed skal vi ikke ligechecke at der ikke er brød i ovnen?" Ikke at han nogensinde ville formulerer der på den måde, men han frygtede lidt at det var sådan Freya ville høre det, hun havde været en lille smule nærtagende de sidste par dage. Men altså, det virkede bare logisk at det måtte være det, for for at sige det mildt havde det jo et ret aktivt samlejeliv. Han låste sig ind og tog elevatoren op til lejligheden. "Hej skat så er jeg tilbage." Kaldte han ud i rummet og gik over for at stille de andre vare fra sig på køkkenbordet. "Jeg har agurk med." Han elskede Freya højere end noget andet i verden - sammen med Alaric - og han gik måske lidt og håbede på at han ikke tog fejl. De havde været sammen i nogle år efterhånden og opdragelsen af Rick gik helt fantastisk set med hans øjne, de var meget enige om hvordan tingene skulle være, så var det virkelig en familieforøgelse de stod overfor nu ville han blive ovenud lykkelig. Mon ikke også at Rick ville sætte pris på at blive storebror? Tanken fik et stort smil frem på Nates læber skønt det hurtigt fadede igen, ved tanken om at han stadigvæk lige skulle præsenterer hele scenariet for Freya om hvorfor han ville have hende til at tisse på en pind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 13:20:52 GMT
Okay måske Freya havde været lidt underlig på det sidste, men der var jo også så mange forandringer i ens krop når man nu havde fået sig en kæreste, og nu var det jo ikke ligefrem fordi at hende og Nate havde taget det roligt på lagnerne. De havde haft en snak om det måske ikke var lidt i overkanten, men Freya havde bare følt sig så opstemt hele tiden omkring ham, som om det var Pandora's boks der var blevet åbnet. Hun elskede dog Nate, fuldkommen ubetinget og hun kunne ikke nogensinde forestille sig at være sammen med en anden mand, og hun var glad for at hun havde givet ham chancen.
Freya var træt og havde lagt sig inde på sofen i stuen, Alaric sad på gulvet og legede, hun kunne slet ikke fatte at han var ved at være så stor, fire år gammel, Freya syntes at tiden var fløjet afsted og hun elskede den lille dreng højere end noget andet: "Inde i stuen" annoncerede hun, hun havde haft så underligt ondt i kroppen de sidste par dage og havde brugt en del tid på bare at ligge. "Fantastisk, bare tag dem med ind" sagde hun i et smil og kiggede i mod køkkenet, det var det gode ved de store lokaler: "Far!" konkluderede Alaric og rejste sig op for at løbe hen og gribe fat omkring hans ben i et forsøg på et kram.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 20:34:07 GMT
Nate kiggede hen på hende fra køkkenet af. "Ja det kan jeg se," sagde han med et smil. Lejligheden var jo ikke særlig opdelt, men de havde da fået lavet et bedre soveværelse og så et værelse til Alaric. Man kunne også tydeligt se at Freya var flyttet ind og at hun havde sat sit feminine touch på stedet hvilket var dejligt, det gav det en langt hyggeligere og varmere glød end hvad det havde haft før i tiden. "Allesammen?" Han så tvivlsomt ned på de fem agurker han havde købt. Hun var virkelig blevet glad for dem. Med et let skuldertræk skyllede han dem af som Alaric kom ham løbende i møde. "Hej basse!" Hilste han glad og løftede drengen op for at give ham et kys på kinden inden han atter satte ham ned. "Kan du give denne her til mor?" Spurgte han og rakte den ene agurk frem mod ham.
Det var sjovt, Nate tænkte slet ikke over mere at han ikke var biologisk tilknyttet til Rick, for ham ville den lille dreng altid være hans søn! Han fulgte efter ind i stuen med posen fra apoteket i hånden. Han var ret nervøs for hvordan hun ville reagerer og hvordan han skulle fremlægge det. "Hey Rick, var det ikke noget med at du havde fået en cool dinosaur? Må jeg ikke se den?" På den måde ville han nok være underholdt i nogle lange minutter imens han lige snakkede med Freya. Han lænede sig frem og kyssede hendes læber blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2015 21:19:41 GMT
"Det ved jeg ikke, hvor mange har du med?" spurgte hun hen i mod ham. Hvor var det dog fantastisk at have fået sig en kæreste hun havde sådan et afslappet forhold til. Freya var dog stadig nervøs omkring andre mænd, ikke fordi at hun havde brug for andre mænd i hendes liv, men hun kunne ikke lide når f.eks lagde en kærlig hånd på hendes skulder når han ville tale til hende, sådan nogen små ting freakede hende stadig ud. Men Nate var der dog intet der freakede hende ud mere, hun var så tryg og tilpas i hans selskab, og hun elskede at hun havde ladet ham komme så tæt på, hun følte bare at livet ver perfekt.
Som Alaric fik agurken fra sin far, fik han halv løbet, halvgående - bevæget sig i retning af sin mor og gav hende den: "Her... Jeg er en ugle" sagde Alaric i et smil, ja man var jo ikke opdraget i den magiske verden for ingenting: "Og jeg har en... Politibil!" sagde han og satte sig ned på gulvet til sit legetøj igen og greb fat omkring den lille politibil, okay han var jo heller ikke halvblod for ingenting: "Den er et sted lige derinde..." svarede Alaric og rejste sig op og forsøgte igen i sit barneløb at komme ind på sit værelse, det gik ikke altid så hurtigt. "Hey smukke... Du har været savnet" sagde hun og kyssede ham igen,: "Hvad har du med?" spurgte hun og nikkede i mod posten i hans hånd, som hun tog en bid af agurken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 20:03:19 GMT
Nate smilede til sin søn som han sammenlignede sig selv med en ugle. "Jeg har købt..." han talte hurtigt, "..7". Han så op fra posen og besluttede at hun nok ikke kunne spise alle 7 lige nu, derfor lagde han fem af dem i køleskabet og tog selv en med over til hende. "Hvor er den bare sej! Fanger du så alle forbryderne?" Spurgte Nate ind med et varmt smil. Som mugglerfødt vidste han alt hvad der var værd af vide om mugglerverden og dette sørgede han også for at lærer videre til lille Ric. I hans øjne var det kun godt at kende til begge samfund og det lod Freya til at være enig i, men hun var jo også halvblod.
Som den lille knægt strøg ind på værelset og Freyas opmærksomhed atter blev vendt mod Nate (og agurken), mærkede han nervøsiteten stige, han rømmede sig en smule. "Jamen i lige måde," sagde han og strøg kærligt en hånd over hendes lår. Det havde taget lang tid, men endelig havde han vundet hendes tillid og de kunne røre hinanden som normale par uden Freya var ved at dø over det. "Ehm...ja...ser du...det er en lidt sjov ide jeg fik..." begyndte han at fiske. "Har du bemærket, ehm din sygelige trang til agurker og din morgenkvalme?" Naturligvis måtte hun have bemærket det, men lige nu trådte han bare lidt vande. Han rømmede sig. "Nu må du ikke tage det forkert skat...men ehm...kunne det tænkes at der lå andet bag?" Spurgte han lidt usikkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 20:19:23 GMT
Freya smilede som Alaric forsvandt ind på sit værelse, hun var meget lykkelig som mor, men nu havde Freya jo også altid drømt om at få børn, så var Ric var kommet ind i hendes liv var en drøm. Hun havde dog ikke fortalt ham endnu at Frigg var hans rigtige mor og det var jo også noget hun gerne ville snakke med Nate om, de var vel nødt til at fortælle ham det på et tidspunkt? En blid varme spredte sig i hendes krop som han rørte hendes lår, hun var dog blevet temmelig god til at styre sig når Alaric var hjemme eller var vågen.
"Hvad mener du?" spurgte hun og tog en bid mere af agurken som hun roligt kiggede på ham, ikke helt sikker på hvad han mente. "Altså tror du jeg er deprimeret eller sådan noget?" spurgte hun forsigtigt og vidste ikke lige hvad han ellers skulle hentyde til. "Altså jeg har det fint... Det skal du ikke bekymre dig om, det er nok bare lidt stress på arbejdet" sagde hun i et smil og kyssede kort hans læber inden hun igen tog en bid af sin agurk: "Sig nu hvad du har med?" sagde hun i et smil og nikkede igen i mod posen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 19:12:09 GMT
Nate tænkte ikke så meget over når han rørte hende, det var bare blevet en så naturlig del af hverdagen at det næsten føltes underligt ikke at gøre det. At Ric ikke var deres bologiske søn, tænkte han slet ikke over. For Nate kunne han lige så godt have været hans egen. Eller ikke at han havde prøvet at have sin egen, men han gik da ud fra at det ville være på præcis samme måde. Han betragtede hende som hun førte agurken til læberne og kunne ikke helt lade være med at smile lidt af hende. Hun var bare så vanvittig charmerende og Nate kunne slet ikke fatte at han kunne være så heldig at have så fantastisk en kæreste som hende. Hun var helt perfekt for ham.
Han rømmede sig en smule ved hendes spørgsmål. Så kom den svære del. "Nej jeg tror bestemt ikke du er deprimeret." Sagde han ærligt og smilede blidt til hende. "Men altså..jeg tror heller ikke at det er stress.." Fiskede han videre og førte en hånd gennem håret så det strittede lidt. "Ehmm...Det er bare fordi at jeg måske tænkte på.." Han tøvede og besluttede at ændre vinkel. "Altså...vi har jo et ret sundt..." -samlejeliv, det sidste sagde han ikke højt, det ville nok bare freake hende ud, for selvom hun bestemt ikke var genert når det kom til at vise hvornår hun havde lyst, så var hun det når de snakkede om det. Han vidste ikke helt om hun bare ikke brød sig om tanken om ikke at være helt så uskyldigt. "Freya jeg tror måske du er gravid." Sådan, ligepå og hårdt. Han anede ikke hvordan han ellers skulle sige det, "jeg har købt en test," sagde han lidt forsigtigt og begyndte at fumle med posen for at finde testen frem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 19:37:58 GMT
Freya havde aldrig regnet med at hun ville finde en fyr at være sammen med, og at hun så endda havde fundet lige præcist ham hun gerne ville leve med forevigt, det var jo bare ekstra heldigt. De to havde været sammen længe efterhånden, og Freya kunne ikke forestille sig at være sammen med andre end ham, nogensinde. "Nej det tror jeg heller ikke, for jeg har det altså fint... Der er bare meget at se til på arbejdet" undskyldte hun, som skrædder havde man jo altid nok at lave, alle folk ville jo gerne have pænt tøj at gå i.
"Hvad?" spurgte hun roligt og rettede sig op i sofaen for at kigge på ham, uden at hav enogen idé om hvad han ville sige, de havde jo "et sundt" - mange ting, generelt bare et sundt liv i følge Freya: "Jeg hvad?" spurgte hun roligt og rynkede på panden, imens hun kiggede mistroisk på hans pose: "Hvorfor tror du det? Det tror jeg altså ikke" sagde hun blot, det kunne hun jo ikke bare sådan lige været blevet. "En test? For at se om jeg er gravid? Skat jeg er altså ikke gravid, vi har jo Alaric" sagde hun og kunne slet ikke lige sætte sin hjerne sammen lige nu, det kunne hun da ikke bare være, sådan noget blev man da ikke bare sådan lige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 17:28:04 GMT
Nate vidste godt at han og Freya havde haft en ret besværlig starte på deres forhold. Det havde jo taget ham evigheder at få lov til bare det at røre hende, nu var det nærmest altid hende der var over ham og ham der lå og overvejede hvordan han på en pæn måde kunne spørge om han kunne få lov til at sove hele natten igennem. Dette gjorde dog ikke at han elskede hende mindre, for det gjorde han ikke. Hun betød alt for ham. Han rømmede sig høfligt og kiggede på hende med et roligt blik. "Det kan sagtens være at det bare er det, men kan vi måske undersøge det? Bare for en sikkerheds skyld?" Spurgte han med lidt forhåbning i stemmen. Det var jo ikke så slemt at tisse på en pind, fingrene kunne jo altid vaskes.
Det var tydelig at hun var ved at freake lidt ud og han måtte bide sig en smule i kinderne da hendes forsikring om ikke at være gravid var fordi hun havde Rick. "Skat, du kan godt være gravid alligevel," sagde han stille, "altså vi er jo sammen..ret ofte" - så var det vidst sagt mildt - "og vi har aldrig brugt beskyttelse, det ville ikke være unaturligt," var han måske en smule forhåbningsfuld? Det kunne godt tænkes, han ville jo ikke have noget imod at få børn, og slet ikke med hende. "Du har en del af symptomerne og igen sker der vel ikke noget ved at prøve at undersøge det?" Smilede han lokkende uden at vide om hun havde tænkt sig at bide på krogen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 20:57:28 GMT
Freya sukkede let, hun var ikke sikker på hvad hun skulle sige. På den ene side var det jo ikke fordi at hun ikke ville have børn, hun kunne bare ikke forstå hvordan det bare sådan lige var sket: "Men du skal jo... Gøre noget for at lave et barn?" sagde hun, og kunne ikke helt sige det mere præcist end det. Men hun havde jo ikke sagt til ham at han skulle lave et barn og derfor kunne hun ikke forstå hvorfor han havde gjort det, de havde jo ikke engang snakket om at skulle have et barn? Overhovedet faktisk.
"Fint fint, jeg tager din test... Men du bliver pinlig når du finder ud af at den er negativ" sagde hun og greb posen inden hun gik ud i mod toilettet, for dælen da, hvis han virkelgit ville have bevis så kunne han da godt få det, dog var Freya helt sikker på at hun havde ret. Alligevel kunne hun da også mærke en hvis bekymring som hun var alene på badeværelset, det var jo ikke fordi at hun ikke ville have børn, men hun havde ikke regnet med det lige nu. Få minutter efter kom hun ud og lagde så testen på bordet: "Sådan, nu skal man vente et minut" sagde hun og satte sig ned i sofaen, væk fra testen. Den var alligevel negativ så hun behøvede ikke give den opmærksomhed, mente hun selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 22:48:34 GMT
Hendes meget naive syn på verden fik ham altid til at smile. Denne gang måske lidt mere kærligt end normalt. For pokker hvor var hun dog kær og en lille smule blondineblank. Han rømmede sig en smule "Så vidt jeg husker har vi også "gjort noget" ret meegt" Sagde han i et blidt smil. Han var ikke helt sikker på hvad hun ellers mente, det var jo ikke ligefrem fordi at han skød med løst krudt til hun besluttede at nu var tiden inde, faktisk var det lidt overraskende at det ikke var sket noget før set med Nates øjne. På trods af dette ikke var planlagt, kunne han let se sig selv som far, igen, han havde jo allerede Rick, men det at skulle være med til fødslen og holde Freya i hånden gennem det hele, se hende blive større, snakke til maven, hele den pakke havde han jo af gode grunde ikke fået ved Alaric, det betød dog ikke at han ikke elskede ham lige så højt som den fiktive baby han allerede sad og vuggede i sine arme.
Hendes stædighed omkring det morede ham også inderligt. Ikke noget han viste, han vidste trods alt bedre end at ligge sig ud med hende når hun var i det humør. "Lad os nu se." Sagde han stille. I hans øjne ville det være perfekt timing, de havde massere af plads og nu hvor de var to om udgifterne levede det egentlig ret godt hvis han selv skulle sige det. Alaric havde en god alder til at blive storebror og alting ville bare være i den skønneste orden. Naturligvis håbede han på at Freya havde det på samme måde selvom det var en anelse svært at tyde lide nu. Især måden hun afvisnede placerede pinden på bordet. Nate rynkede let på næsen og lavede en mental note til sig selv om at skulle spritte bordet af bagefter. "Men altså...det kunne da være hyggeligt?" Begyndte han lidt prøvende for at spore sig ind på hendes mening omkring det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 17:52:30 GMT
Hun kiggede en smule undrende på ham, hvorfor skulle han hele tiden tale på den der måde, hun kunne ikke lide at tale om samleje og heller ikke selvom han en smule sødt bare forsøgte at hentyde til det, det var slet ikke hendes stil eller noget hun syntes var specielt fedt. "Okay..." sagde hun i en rolig stemme, hun havde ikke lyst til at argumenterer med ham omkring det, for et eller andet sted dybt inde vidste hun jo nok godt at det var rigtigt, men hun følte ikke helt at hun havde lyst til at indrømme det for sig selv eller overfor ham.
Hun nikkede og endte alligevel med bare at sætte sig tilpas i sofaen og spiste videre af sin agurk, hun havde ikke lyst til at diskutere det med ham: "Vil du gerne have børn?" spurgte hun i en nysgerrig stemme og smilede roligt til ham. "Du tjekker den bare Nate, men jeg siger bare til dig, at den kommer til at være negativ" sagde hun i en rolig stemme og smilede kærligt til ham, mest i et forsøg på at være sød, nu hvor hun var sikker på at han ikke havde ret, hun var godt nok ikke gravid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 20:25:29 GMT
Han smilede lidt for sig selv som han gik igang med at læse på æsken, han havde aldrig været udsat for at skulle kigge på en test før, så han ville lige sikre sig at han vidste hvad han skulle kigge efter når de nåede så langt og den var klar. Han kunne se ud af øjenkrogen hvordan hun smovsede videre af sin agurk, men tog ikke videre notits af det. "Der står her at hvis der er to streger er den positiv, altså er du gravid," forklarede han og vendte æsken i hånden, "Kommer der kun en, er den negativ." Han rettede atter blikket mod hende med et roligt smil.
Hendes spørgsmål fik ham til at smile en smule bredere og hans rykkede sig lidt tættere på hende. "Altså, måske? Eller ja, jeg ville ikke have noget imod det," svarede han lidt forsigtigt, ikke helt sikker på om det var det svar hun gerne ville høre. De havde jo faktisk ikke snakket om det, nok fordi de også havde Alaric. "Men..hvad med dig?" Spurgte han så og så på hende med et kærligt smil. Han håbede da at hun også gerne ville have børn med ham, de havde jo et ret stabilt liv lige nu, det eneste han manglede at få gjort var at falde på knæ. Ringen var faktisk købt for det ikke skulle være løgn, han ventede bare på det helt rette øjeblik -hvilket han snart havde gjort i 4 måneder.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:47:30 GMT
Freya nikkede, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun måtte jo nok ærligt sige at det gjorde hende en smule usikker at han virkede så sikker. Men hun kunne da ikke være gravid? Man blev da ikke gravid bare sådan lige, gjorde man? hun havde jo ikke haft snakket med Nate om det eller noget i den stil, og de var jo heller ikke gift. Det var ikke fordi at hun VILLE giftes inden hun skulle have børn, men en eller anden dag ville hun da gerne og hun havde nok bare altid haft opfattelsen af at det var den naturlige rækkefølge.
"Jeg vil også gerne have børn Nate, og da især med dig... Jeg er bare... Overrasket... Men lad os nu se" sagde hun, omvendt ville hun jo heller ikke sidde og blive helt glad og begejstret hvis hun nu ikke var gravid. Freya rejste sig op for at række ud efter testen og smed sig så tilbage i sofaen og stirrede på den efter at tiden var gået, eftersom hun mente Nate var for langsom til at tjekke: "Hvad ... Var det nu to streger betød?" spurgte hun og mærkede sit hjerte gå fuldkommen i stå og hun følte at hun blev helt bleg, betød det at de skulle... at hun var? Det kunne hun ikke tro.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 19:31:32 GMT
Nate havde nok heller ikke regnet med at skulle være far endnu, han havde da også håbet at han havde nået at falde på knæ først. Det ville have været meste logisk, og igen havde han jo ringen. Dog betød det ikke at han ikke ville blive helt ufattelig lykkelig hvis det viste sig at være tilfældet. Han ville virkelig elske at blive far til hendes barn. Et hjertevarmt smil lyste hele hans ansigt op, "det er jeg virkelig glad for smukke," sagde han stille om var det mere intenst og ømt på den måde. Han lænede sig lidt frem og placerede et uskyldigt kys mod hendes læber.
Som hun snuppede testen fra bordet og informerede om "dommen" kiggede Nate atter på æsken. 2 streger...havde han ikke lige sagt at det betød...gravid? Pludselig var han ikke sikker, dog tog det ham ikke mange minutter at finde og læse. Jo den var god nok! Hans blik faldt tilbage på hende og han kunne ikke helt beskrive de følelser der løb gennem ham på nuværende tidspunkt. Glæde, nervøsitet, og en masse udifinerbart. Det gik pludselig op for ham at han ikke havde svaret på hendes spørgsmål, men bare havde siddet og stirret på hende med let åben mund som var hans ord blevet fanget på tungen. "To streger betyder...positiv..altså gravid.." sagde han og gjorde store øjne som sandheden gik op for ham. "Du er gravid!" Udbrød han som lykken gled igennem ham og han nærmest kastede sig over hende for at forkæle hende med utallige kys.
|
|
|