Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2015 21:53:40 GMT
"Ja lad os odet... Hvor tænker du at vi skal spise?" spurgte hun i et smil, hun glædede sig virkelig til at have en hyggelig aften med ham og det faktum at de skulle have et barn, kunne hun stadig ikke helt forstå. Hun var også nervøs for hvad Frigg ville sige, og hvad med Rick? "Jeg elsker dig" sagde hun og kiggede i mod Nate, hun elskede Rick og Nate, det var de to mænd der va ri hendes liv og hun ønskede ikke nogen andre mænd, nogensinde, og dog hvis den lille ny var en dreng ville han sikkert også være manden i hendes liv.
"Jeg går lige ind og får noget tøj på, jeg er klar lige om ti minutter" sagde hun og gik så hen for at kysse nate's læber ganske kort, og kyssede så Rick's pande på vej forbi ham, inden hun smuttede ind på værelset for at skifte. Hun fandt en fin lyseblå kjole frem, ikke oerdrevet fin, men bare lidt piget, hun kunne godt lide at have piget tøj på og hvis hun skulle til at være gravid så måtte hun jo hellere udnytte at hun kunne passe sit tøj, åh Gud hun ville jo ende med at blive fed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2015 21:54:05 GMT
Rick smilede da hans mor kyssede ham på panden. Den lille dreng havde ingen idé om at han var adopteret, men han var jo nok heller ikke helt gammel nok til at forstå hvad det betød endnu. Desuden var det vigtigste bare at han vidste hans mor og hans far elskede ham, for han følte sig virkeligt elsket. "Far, tror du godt at jeg må få en ny madkasse når jeg skal i skole? For jeg vil gerne have en som at der er blå" sagde han, lige nu var hans madkasse grøn, og her om halvandet år når han skulle starte i før-skole var det jo vigtigt at have de helt rigtige ting.
"Skal jeg hjem til Riley nu?" spurgte han, nu var han pludseligt en smule mere spændt ved tanken, for hvilken 4 årig sagde dog nej til is? Alaric var jo en forkælet dreng, dog uden at være en mødunge, Nate og Freya var heldigvis gode til at lære ham om rigtigt og forkert. "Skal jeg? Hvornår?" spurgte han og rejste sig hurtigt op, han ville gerne være storebror og have nogen han kunne lege med. "Til hvem? Hvad hedder han?" spurgte han med det samme, okay når man var 4 år havde man nok ikke helt fanget om børn var noget man bestilt online eller om de kom med storken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 18:19:58 GMT
Han tænkte sig kort om, "hvad med den der lille hyggelige resturent der ligge nede på hjørnet ved torvet?" Spurgte han og smilede til hende på ny. De havde snakket om at gå derind et par gange, men det var aldrig blevet til andet end ved snakken. Han ville meget gerne derind og bare nyde det aftenen med hende. Hendes ord fik hans hjerte til at galopperer lige hurtigt hver gang. Han lænede sig frem for at kysse hende på ny hvorefter han lod sit blik hvile i hendes. "Jeg elsker også dig Freya," sagde han og strøg en blid hånd over hendes hår. Hun betød alt for ham, efter Realyn havde han virelig ikke troet at han nogensinde kunne blive forelsket igen, men så mødte han Freya og alting havde igen ændret sig -heldigvis!
Han nikkede til hendes ord og gengældte hendes kys inden hun gled forbi dem. Nate vendte atter opmærksomheden mod Ric og nikkede muntert til ham. "Det finder vi ud af Supermand." Svarede han og rodede lidt i drengens krøllede hår. "Og ja det skal du lige om lidt, er det okay?" Nate ville jo helst ikke have at drengen følte de smed ham ud. "Til babyen i mors mave, vi ved ikke om det bliver en dreng eller en pige." Fortalte han, "er det ikke cool? Så er du den store dreng." Nate gav ham et blidt kys på kinden efterfulgt af et knus. Han håbede virkelig at Ric ville elske at få en lille størrelse i hjemmet, Nate glædede sig i hvert fald helt utrolig meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 21:15:39 GMT
"Det er helt fin, jeg er ikke så kræsen" sagde hun i et smil og tog den sidste bid af sin agurk: "Og de har sikkert agurker" drillede hun og havde forstået hans hentydning til at det nok var fordi at hun var gravid at hun spiste så meget agurk. Freya kunne ikke forstå at hun ikke selv havde opdaget at hun var gravid, men hun havde overhovedet ikke skænket det en tanke, mange tanker havde hun tænkt, men at hun skulle være med barn var ikke en af dem, men nu gav det måske lidt mere mening det hele.
Freya gik ind til sit skab for at skifte tøj, den lyseblå kjole sad fint på hende, som hun roligt gik ud i mod stuen igen: "Hvornår tænker du at vi skal afsted?" spurgte hun i et smil, hun vidste jo ikke om han havde nogen bestemte planer. Hun ville bare gerne nyde en god aften med Nate, hun aede kort sin mave, lige nu var den ikke specielt stor og hun kunne slet ikke fatte at der faktisk var liv derinde. Mon det overhovedte var en dreng eller en pige? Hun havde ikke selv noget hun håbede mest på, hun kunne bare ikke forstå de skulle være forældre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2015 21:17:43 GMT
Alaric kiggede nysgerrigt på sin far: "Hvis jeg får en lillebror så kan vi spille Quidditch" sagde han, de fleste børn var jo vilde med den sport og han var da ikke en undtagelse, heller ikke selvom hans udtale af "Quidditch" nok lød mere som: "Quaddi" men for det meste så vidste hans forældre jo heldigvis godt hvad han mente. "Ja ja" sagde han næsten fraværende, han kunne godt lide at være sammen med Riley, han ville altid gerne spille fodbold eller lege Quidditch med ham, også selvom Alaric jo ikke ligefrem kunne flyve endnu, men han havde da en lille kost hvor han kunne lege at han fløj.
"Jo... " sagde han i et smil og prøvede stadig at forstå det hele: "Jeg kan godt være en god storebror" sagde han og hoppede så ned af sofaen så elegant han nu engang kunne, hans tålmodighed havde aldrig været den store. "Jeg går ind og leger" sagde han pludseligt som om at indenting var sket, han kunne ikke altid finde ud af at holde tingene afskilte, og han kunne sjældent sidde stille ret mange sekunder af gangen, og han forsvandt derfor hurtigt ind på værelset.
//SEMI OUT
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2015 12:01:22 GMT
Nate smilede efter Freya og fik sendt et brev afsted til Riley. Han og Frigg var ikke ligefrem bedste venner, han brokkede sig aldrig over hende og kunne aldrig drømme om at sige noget der ville såre Freya, men alt mellem dem var bare akavet eftersom deres første møde var da de gik i seng sammen da Nate havde troet at hun var Freya. Derfor gjorde det ham også ekstra glad da Riley kort efter besvarede uglen med at han ville være det indenfor et lille kvarteres tid. Nate så igen ned på Alaric. ”Jeg er helt sikker på at du nok skal blive den allerbedste storebror!” Forsikrede han ham og kyssede ham atter på panden. Som Freya vendte tilbage i stuen smilede han stort ved synes af hende. Han rejste sig og gik hen for at slå armene omkring hende, ”hvordan var det at jeg var så heldig at ende sammen med dig?” Spurgte han med et smil og skænkede så hendes læber et blidt kys.
** TIME **
Nate slap Freyas hånd som de en halv time senere dukkede op i en af Londons mange gyder nær en lille hyggelig resturent. Han smilede til hende, han havde spurgt Riley om han ville blive natten over så de ikke behøvede at være hjemme på noget bestemt tidspunkt og Riley, som havde medbragt pergament og fjerpen som altid, lod ikke til at have noget imod det. ”Kom,” sagde han og trak hende med sig mod gaden. Han placerede en arm omkring hende og trak hende ind til sig som de gik mod resturenten. ”Tænk at vi skal have et barn.” Sukkede han blidt og så drømmende frem for sig. Han vidtes ikke helt hvad han helst ville have, han havde jo elsket at være far for Ric, men det kunne nu også være hyggeligt at få en pige denne gang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 12, 2015 22:05:43 GMT
Freya smilede som de gik i mod resturenten, hun glædede sig virkeligt meget til bare at være ude og fejre med ham, hun kunne stadig ikke fatte at hun skulle være mor til sit eget barn, hun håbede virkeligt ikke at det ville betyde at Alaric ville føle sig udenfor, men det var da en frygt der sad i hende. "Ja..." sagde hun i et smil og mærkede hun næsten svævede ind i en drømme verden, hun glædede sig bare så utroligt meget og håbede inderligt at det ville gøre dem endnu stærkere som en lille dejlig familie.
"Tror du at Rick måske vil føle sig udenfor når han engang får at vide han er adopteret? For vi er vel nødt til at sige det til ham, er vi ikke?" spurgte hun, hvad nu hvis de endte med at få blonde børn og blå øjne, så ville han måske undre sig over hvorfor han så anderledes ud, og det var jo ikke fordi han havde heldige forældre, Frigg dog nok mere end Luke. "Hvad skal vi spise?" spurgte hun i et smil, hun var faktisk ved at være sulten, men det syntes hun at hun var overraskende ofte for tiden, men nu vidste hun jo så nok bedre hvorfor.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 0:15:33 GMT
Som hende gled et drømmende blik over hans ansigt. Han havde ellers ikke troet at de nogensinde skulle have deres egne børn og havde han fået det at vide efter deres første date ville han nok have grinet sin røv i laser for dengang havde hun jo ikke engang kunne klare at han kiggede på hende nærmest. Tænk at tingene havde ændret sig så meget. Heldigvis. Eller en sjælden gang imellem måtte han nok erkende at han ville ønske de bare kunne ligge sig ned og sove uden at de først skulle hygge sig. Det var yderst sjældent at en dag passerede hvor de ikke var sammen, men han var slet ikke i stand til at sige fra overfor hende, om det så skyldtes at han stadigvæk var virkelig forelsket i hende, hvilket han var, eller om det var fordi hun havde sin willieslægt at spille på, havde han nok aldrig helt kunne finde ud af, men det var jo også ligegyldigt, han elskede hende jo præcis som hun var.
Spørgsmålet fik ham til at tænke lidt, "det håber jeg ikke," indrømmede han, "men mon dog? Vi elsker jo ikke ham mindre end vi kommer til at elske den lille nye." Dog kunne Nate alligevel godt sætte sig ind i hvad hun mente, det måtte være svært at være ikke biologisk når der kom et barn der var biologisk. "Men jeg er enig i at vi skal fortælle ham det, men det behøver vi jo ikke gøre lige med det samme, han er jo ikke så gammel endnu, det er ikke sikkert at han vil kunne forstå det," Nate smilede sødt til hende. "Herind," han pegede mod en lille græsk resturent som de nærmede sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 16:58:20 GMT
Freya var glad for at de kunne gå ud og fejre alene, ikke fordi at hun elskede Alaric, men nogengange så havde man jo også bare brug for selv at trække vejret en smule og bare nyde at de to kunne være sammen: "Jeg elsker dig virkeligt højt, Nate... Det håber jeg du ved" sagde hun i et smil og kiggede på ham, hun var virkeligt glad for Nate og hun ville bruge forevigt sammen med ham. "Nej det ved jeg godt, jeg er bare bange for at han føler det" sagde hun, Alaric var jo et tidligt barn måtte man sige, hende og Nate hade jo knapt været kærester da hun havde sagt ja til at adopterer ham fra Frigg.
"Hvor gammel tror du at han skal være?" spurgte hun, Freya vidste jo ikke så meget om børn og hun ville jo hellere lige tage Nate med på råds, han var jo trods alt far og hun var mere end lykkelig for at han havde valgt at tage den rolle. Som de blev vist vej til et bord gik Freya stille efter, hun var så glad hun næsten havd elyst til at fortælle tjeneren at hun var gravid, men han var nok rimeligt ligeglad, så hun valgte at være stille for nu, som hun roligt satte sig ned på stolen og bestilte vand hun måtte jo ikke drikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 22:23:36 GMT
Nate satte sig på stolen overfor hende og bestilte selv en vand for at være soledarisk skønt han ville ønske at de kunne fejre det med en god vin. "Jeg elsker også dig Freja skat." Sagde han og rakte sine hænder ind over bordet for at fange hendes. Han var virkelig den lykkeligste mand på planeten lige nu følte han. Han havde en fantastisk kæreste, forhåbentlig snart mere end blot en kæreste, og de skulle være forældre -igen, hvem kunne ønske sig mere? Hendes bekymring med Rick fik Nate til at smile svagt til hende. Han delte hendes bekymring, for det var jo ikke bare lige noget man fortalte over middagsbordet derhjemme. Rick skulle jo helst være gammel nok til at forstå det, men ikke så gammel at han ville føle de havde holdt det skjult. "Jeg ved det ikke, måske om et års tid eller to?" Forslog han lidt tilfældigt.
Tjeneren vendte tilbage med en kande vand og to glas. Nate bestilte under samme lejlighed en bøf af en art og så så afventende over på Freya for at se hvad hun havde tænkt at vælge. Så snart tjeneren var væk hævede Nate sit vandglas mod Freya og smilede, "skål for et nyt kapitel i vores liv." Sagde han i en kærlig tone. Han elskede virkelig Freya langt højere end han nogensinde havde elsket nogen før. Der herskede ingen tvivl fra hans side om at hun var den eneste ene for ham og han ville være sammen med hende for evigt. Den frie hånd gled lidt diskret ned i lommen hvor han havde den lille sorte æske med ringen liggende. Han knugede den lidt som for at sikre sig at den var der hvorefter han lod den ligge og atter trak hånden op. Han ventede på det helt rette tidspunkt, men var ikke sikker på om hun ville blive for overfuset når det var to så store ting og så på samme dag. Frieriet havde han haft i tankerne længe, han havde bare ikke helt fået taget mod nok til sig endnu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 22:44:15 GMT
Freya smilede til ham, han betød alt for hende og det at de nu skulle have et barn sammen, det var alt hvad hun nogensinde havde drømt om. Hun elskede Alaric og hun mente bestemt at han var lige så meget deres søn som det nye barn ville være. Freya havde aldrig mødt en fyr som Nate, han havde været så tålmodig med hende og vist hende så meget kærlighed som ingen anden fyr havde gjort, hun kunne ikke forstå hvad hun havde gjort for at fortjene ham, men hun ville aldrig nogensinde ændre det, hun ville ikke være sammen med andre end ham, nogensinde. Hun nikkede, det var nok bedst at vente til Rick var lidt ældre.
Freya bestilte noget torske filet, hun havde bare brug for noget let og der var salat til hvilket betød at der måske ville være agurker, hvilket slet ikke var så dumt endda, hun vidste ikke hvorfor hun var så besat af dem, men de var bare gode. "Jeg er bare glad for at vi kan slappe af... Har du nogen navne i tankerne til den lille?" spurgte hun og kunne mærke et behageligt sus i maven når hun tænkte på den lille, hun følte sig stadig helt utroligt forelsket i ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 5, 2015 18:35:48 GMT
Han smilede blot til hende og kunne som hun heller ikke fatte at han havde været så heldig at have "vundet hendes hjerte", det havde nu også taget sin tid måtte han jo nok erkende. Nu betød det dog ingenting, de elskede hinanden og han var så lykkelig, "Hvor længe er det at vi har været sammen?" Spurgte han hende så med et lidt drømmende blik. Der herskede ingen tvivl i hans sind om at det var ved at være på tide han faldt på knæ, han glædede sig faktisk samtidig med at han var mega nervøs, ikke at han kunne forstille sig hvorfor hun skulle sige nej, men frygten for det var der jo nok altid lidt alligevel.
Det varede ikke længe før han havde tænkt over spørgsmålet, "hvad med Violett til en pige?" Forslog han. Nu vidste de jo hverken barnets køn eller alder -hvis man kunne sige alder om et foster. "Og Hunt til en dreng?" Han havde intet imod at konferer det var bare et par navne der var kommet til ham. Tankerne var allerede gledet måneder frem i tiden til når den lille skulle til verden og når han eller hun skulle møde Rick og resten af familien, han følte sig allerede helt stolt, hvilket måske var en smule underligt når barnet endnu ikke var kommet til verden, lidt som at være stolt af eget skaberværk. En mild rødmen gled over hans ansigt under den tanke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 5, 2015 22:06:28 GMT
Freya var stadig helt utroligt forelsket i Nate selvom det jo ikke ligefrem var nyt at de var sammen: "Vi har snart 5 års dag... Din nød" sagde hun i et grin, mest fordi at hun da ikke håbede han havde glemt det. Der var jo gået en del tid før at de var begyndt at være rigtigt sammen, men hun ville ikke bytte ham væk for noget i denne her verden, og hun elskede ham virkeligt hvilket hun da heller ikke håbede at han var itvivl om, og det at de nu skulle have barn sammen var mere end hun nogensinde havde turde håbe på.
"Violett? Det er fint, men jeg tænker mere... sådan.... Snefnug" sagde hun i et virkeligt stort smil: "Eller uh! Uhhh... Jeg hørte en mor sige Lille skat til sin datter! Det er også pænt.. UH og Festøv!" sagde hun i et smil. "Hunt?... Det er også sødt... Hunter måske? Eller... noget med... Kong Arthur UH! Eller King Kong?! Eller HONG KONG! Er det ikke et muggler navne?" sagde hun lidt for højt udover resturenten og smilede blot stort, uden at ane hun talte forkert: "Eller måske.. Vandfald... Poetisk! uh eller måske poesi!" sagde hun alt for begejstret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2015 7:38:01 GMT
Nate smilede en kende undskyldende, han var ikke så god til at huske hvor mange år, han vidste godt at der snart var års dag, men lige det med hvor mange år det drejede sig om, men det var nok fordi de efterhånden havde været sammen så længe. "Undskyld skat, det er bare fordi det føles som om vi har været sammen altid," forsøgte han at redde den i land med et indsmigerende smil på læben. Det var underligt at selv efter 5 år følte han sig lige så forelsket i hende som han havde gjort det første år de var sammen. De skændtes jo stort set heller aldrig, det kunne i hvert fald nok tælles på en hånd hvor mange gange de havde været rigtigt oppe og toppes, og det var af årsager han ikke engang ville kunne huske om så hans liv afhang af det. De endte jo også altid med at blive gode venner igen inden de gik i seng om aftenen.
"Snefnug?" Smilet der havde huseret hans læber blev erstattet med et spørgende blik. Pludselig kunne han ikke finde ud af om hun tog røven på ham eller om hun faktisk mente det. Han håbede på det første, men kunne mærke hvordan modet sank en smule som hun forsatte. "Ehm skat..?" Forsøgte han forsigtigt at bryde ind -dog uden helt. Først da hun afsluttede med Poesi kunne han udtrykke sin mening omkring hendes valg af navnet. "Jeg tænkte måske bare lidt mere...ordinære navne," forsøgte han uskyldigt, hun var jo så begejstret og det ville han helst ikke tage fra hende, men han nægtede altså at kalde sit barn for King Kong! "Amaya er også et flot navn," forsøgte han at lede hende lidt væk fra de andre ideer. "Eller hvad med Faith?" Han smilede lidt for sig selv som noget gik for ham, "Det er næsten en blanding af Freja og Nate," Han blinkede og gav hendes hånd et klem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 11, 2015 11:24:21 GMT
Freya smilede, hun følte også at hun altid havde været sammen med Nate og naturligvis åd hun hans svar råt. Ingen tvivl om at Freya elskede romantik, hun elskede når Nate gav hende komplimenter og når han sagde søde ting til hende, hun var nok bare lidt sukkersød på det område, men det var han jo heldigvis også. [b}"Jeg nyder bare at bruge en aften ude, uden Alaric... Bare os to"[/b] sagde hun i et smil, okay måske hun havde lidt bagtanker, og hun havde nok lidt nymfomaniske tildenser, men det var ikke noget hun selv tænkte nærmere over, det var jo bare sådan hende og Nate hyggede sig, selvom det aldrig nogensinde var noget hun turde snakke højt om.
"Jeg syntes altså Festøv er ret fint" sagde hun i et bestemt nik og smilede til Nate: "Er det ikke noooormale muggler navne?" sagde hun kritisk og kiggede i mod ham, som hun lagde armene over kors, hun syntes da selv at det lød ret normalt. "Amaya er fint" sagde hun og var ikke helt så imponeret over hans kreativitet: "Hvad med Autumn så, til en pige og Fawn til en dreng? Eller måske Dawn til en pige?" sagde hun i et smil og forsøgte at neddæmpe de kreative navne en smule.
|
|
|