Luna Clary Daniels
•
Elev
Fødselsdag: 14.02.2040
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: @Spencer1
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Årgang: 7. årgang
C-box navn: Chrille
|
Post by Luna Clary Daniels on Aug 17, 2020 17:09:26 GMT
Hun nød det blide kys imod hendes skulder og puttede sig lidt ind imod ham. Der var ingen tvivl om, at han betød meget for hende. Måske også mere end hun selv helt vidste. Hun vidste bare, at han var virkelig glad for ham. "Vi må vel fortsætte snarest muligt, men dog på et tidspunkt, hvor vi kan få lov at være i fred." Hun grinede lidt og kyssede ham så på munden, før hun skubbede dynen til side, og kom ud af sengen. "Jeg elsker dig Spencer Lynch, og hvis endelig min familie skulle opdage mig med en, så er jeg glad for det blev dig." Luna kunne af og til godt komme med nogle lidt kryptiske kærlighedserklæringer, men det var hvad hun var bedst til, og helt ærligt også, hvad hun syntes passede bedre til deres forhold. Det var ligesom mere dem, hvert fald hvis man spurgte hende. Hun gik hen og greb sine leggins. Bare tanken om at Toby havde set dem ligge midt på gulvet fik hendes mave til at krølle sig sammen, men hvad kunne hun gøre? Hun trak den på uden for mange ord, og så efterfølgende på Spencer. "Vil du med ned?"
|
|
Spencer Lynch
•
Elev
Fødselsdag: 01.09.2040
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: Hogwarts, Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Årgang: 7. årgang
Ejer af: Månesten
|
Post by Spencer Lynch on Aug 26, 2020 20:58:30 GMT
Spencer vidst hun havde ret skønt det var ærgerligt. Derfor endte han også med at nikke, ”Ja alt andet ville nok virker mistænksomt.” Erkendte han. Hendes ord rørte ham dybt, skønt det ikke var første gang hun havde sagt det til ham. Han lænede sig frem imod hende og kyssede hende blidt, denne gang på læberne. ”Og jeg elsker dig Luna Daniels.” Dette blev sagt i dyb alvor som hans blik hvilede i hendes. Han havde virkelig aldrig forstået kærlighed, ikke før han lærte Luna at kende. Alt han vidste nu var at det føltes som om hun gjorde ham hel -hvor kliché agtigt det så end måtte lyde. Han lod hende glide ud af sengen, og imens hun fik trukket sine leggins op, lukkede han de åbne bukser og rullede selv ud af sengen. Han rettede på sin bluse og trak huen på. ”Ja, lad os gå ned.” Nikkede han så. Han nød ikke ligefrem tanken om at skulle se Toby i øjnene, men på den anden side kunne de vel lige så godt få det overstået. Rolig åbnede han døren og afventede at hun skulle følge med ham nedenunder.
// out
|
|