Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Sept 30, 2019 7:21:30 GMT
Tråd til @nohr September - 2056
Der var høstfest i Hogsmeade, og selvfølgelig var Sky lige såvel som alle andre elever fra Hogwarts taget med, for at opleve festlighederne. Egentlig var hun fulgtes med @themadhatterwasher25, men lige nu vidste hun ikke hvor han var. Selv havde hun sat sig på en bænk, hvor hun kunne se ud over det meste af festivallen. Tøjet var pænt i anledningen, og makeuppen en smule mere tydelig og "pang" end hende sædvanlige hverdags makeup, men det var trods alt ikke hver dag, der var fest, så man måtte vel gerne gøre lidt ud af sig selv. Som hun sad og kiggede, fik hun øje på Nohr i det fjerne. Ubevidst trak læberne op i et smil og hun mærkede en kriblende fornemmelse i maven. Hvor var det dog bare typisk. Hun skulle jo ikke til at have følelser for ham, og hvad med Mason Perez? Ej det var noget rod! Hun kunne bare ikke lade være med at tænke på den side af Nohr, hun havde været vidne til engang. Hovedet blev let lagt på skrå, som hun sad og opserverede ham, og så fik hun øje på alle de andre piger, der ligesom hende holdt øje med ham. Et par stykker var hurtigt henne ved ham og kælede for ham. selv modstod hun trangen til at fnyse over dem og rystede så på hovedet af Nohr, hun havde dog ikke regnet med at det var nu, at hun skulle få øjenkontakt med drengen!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 19:18:10 GMT
Nohr var som så mange andre elever taget afsted til Høstfesten. Det var da ikke fordi at Nohr gik super meget op i den slags, men mange af dem han kendte skulle afsted, og derfor ville Nohr naturligvis også gerne med for lige at slappe lidt af, måske få lidt at drikke i smug og bare være i godt selskab. Nohr havde da drukket alkohol i sit liv, men han prøvede at skjule det virkede godt, eftersom han godt vidste at der ikke var nogen af professoren på skolen der så positivt på det, han var jo stadig bare en elev, der desværre havde et par år tilbage på skolen endnu.
Nohr var sammen med et par af tøserne fra Slytherin som han stod og grinede sammen med, Nohr vidste da godt at han var ganske populær på sit kollegie, men han var nu ikke altid så god til at udnytte det. Dog nød han virkeligt opmærksomheden og dén udnyttede han bestemt til fulde. Han havde godt kigget lidt i mod Skye men syntes det var mærkeligt bare at begyndte at snakke til hende, som han pludseligt så at hun stirrede hen i mod ham som han grinede sammen med de to piger. "Hey! Jeg troede ikke du var taget afsted" kaldte han lidt på afstand, imens de to piger stadig stod ved siden af ham.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Sept 30, 2019 19:43:06 GMT
Selvfølgelig opdagede han at hun sad og kiggede. Hvor var det bare typisk! Hun så på de to tøser der hang på ham og så til sidst på ham igen. Han var bare for meget. “Selvfølgelig er jeg her også, men du ser nu ikke ud til at mangle noget. Jeg kan se du er godt fyldt op af piger allerede!” Råbte hun så tilbage rejste sig og rettede pp sit hår. Hun gad virkelig ikke snakke med ham. Eller jo det ville hun jo faktisk enormt gerne, han gjorde hende bare så vred. Derfor gik hun hen til en bod, hvor man kunne vælte dåser med bolde, her stillede hun sig i kø, stadig med et øje på Nohr. Han kunne lige våge på at komme hen til hende med dulle 1 og dulle 2 på slæb.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2019 15:05:23 GMT
Nohr havde det fint med at være taget til høstfest. Egentligt så havde han nogen lektier i Eliksir han var bagud med, men han forsøgte at give sig selv fri for i dag. Nohr ville da ikke sige han var meeega ambitiøs, men han prøvede alligevel at tage lektierne en lille smule alvorligt nu hvor han havde en drøm om at få en uddannelse efter skolen. Præcist som hvad var han ikke helt sikker på endnu, han vidste bare at han gerne ville have en eller anden form for god uddannelse: "Nåh dem?" sagde han en smule akavet og grinede let: "Det er bare nogen venner fra skolen" påpegede han. Det var jo som sådan også sandt.
Nohr var god til det modsatte køn, eller ihvertfald så kunne de ret godt lide ham: "Hvem er du hernede med?" spurgte han og smilede til hende som han gik ud fra at hun ikke var taget til festen alene. Selvom det var en "fest" var det nu meget afslappet og han nød det egentligt. Det var rart med en dag væk fra skolen hvor man bare kunne slappe lidt af.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 2, 2019 18:13:24 GMT
Sky modstod fristelsen til at ryste på hovedet af ham, så de var hans venner? Hvad mon han så overhovedet vidste om de her såkaldte venner? Det var måske ikke helt pænt at tænke sådan om hverken pigerne eller om Nohr, men hun havde bare set noget dybere i ham og det undrede hende hvordan han kunne smide det hele væk på den måde, hvorfor? "Jamen hyggeligt, så er du vel godt tilfreds." Lød det afmålt fra hende, før hun betalte damen ved boden og fik så 5 bolde hun kunne vælte dåser med og fohåbentlig vinde en gevindst. Hun så igen mod Nohr, det var da utroligt så nysgerrig han var på hende. Nok stod hun alene nu, men selvfølgelig var hun ikke helt alene. "Jeg fulgtes med @themadhatterwasher25 herned." Det kom nok ikke bag på nogen, de to var nærmest uadskillelige i løbet af en skoledag, men Dante havde været nødt til lige at klare nogle ting selv, så derfor var Sky ladt alene tilbage. Hun smed afmålt den ene bold direkte op i luften og greb den så igen, før hun så skød den mod pyramiden af dåser, hvor 6 ude af 10 væltede. Hun var rimelig godt tilfreds og så tilbage på Nohr. "Men jeg finder vel nogen andre at følges med videre. Jeg er ikke bange for at gå rundt lidt selv, man ved aldrig hvilke nye bekendtskaber man har mulighed for at gøre sig." Der lå en undertone af at hun tænkte på deres møde fra sommeren, om han bed mærke i det , vidste hun ikke, men så var han også dum som en dør, eller ikke interesseret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 19:06:04 GMT
Han smilede kort: "Tjah det er fint nok" sagde han og smilede i mod hende. Hvad skulle han ellers sige, det var jo fint nok. Han var glad for at være i godt selskab og selvom han godt vidste at pigerne måske gerne ville mere, så var de jo bare venner - han havde ihvertfald kun kysset med måske to af dem, og den ene var længe siden. "Arha det lyder da hyggeligt nok..." sagde han og vidste ikke helt hvordan hende og Dante kendte hinanden og selvom han måske var en smule nysgerrig så ville han ikke rigtigt spørge, han ville jo ikke virke alt for interesseret.
"Tjah jeg skal også bare chille rundt her, jeg har ingen vilde planer" sagde han og trak på skuldrene. "Tror bare jeg skal nyde at jeg ikke behøver lave lektier lige nu" sagde han og skar en grimasse, hun var virkeligt sød og det var nok derfor at Nohr ikke rigtigt følt han vidste hvad han skulle sige til hende. Han var ikke så god til sådan noget.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 2, 2019 19:31:33 GMT
Hun så på ham igen, men denne gang med et beundringsværdigt blik. Der var alligevel noget ved knægtet, som blev ved med at kredse om lektier og det at blive god nok. Det havde der også været sidst de havde snakket. Delen af ham det var mere ægte end alt det andet fis han lagde for dagen. Hun kommenterede dog ikke på det her. Det ville være at udstille ham og sådan var hun alligevel ikke. "Jamen det ser da også ud til du har fundet dig godt selskab at Chrille med." Ordet "Chille" var ikke et hun brugte normalt,men når nu han havde brugt det, kunne hun vel godt sende det tilbage i hovedet på ham? Et lille fnys undslap hende før hun så så på de to piger der var meget former end hjerne. "Du ser også ud til at være i det helt rette selskab til bare at have en ikke faglig afslappende dag." Hun greb endnu en bold og kylede den imod de resterende dåser, som alle fire væltede. Det var ret imponerende og Manden i boden så da også imponeret på hende. Hun smilede blot til ham og så slog en tanke hende. Blikket blev vendt imod Nohr og hun stod og kastede en bold op i luften med den ene hånd, ikke højt, bare omtrendt 30 cm over håndfladen. "Sååå... Hvad siger du til at væddemål? Hvis du vælter flere dåser end jeg, så går jeg med dig på en date, og hvis ikke, så giver du dine veninder en ingefærøl hver." Det var måske lidt at nedværdige pigerne, men hun ville gerne se hvordan Nohr ville reagere på en sådan ting og egentlig ville noget af hende gerne vide om han overhovedet virkede interesseret i hende, sådan rigtig interesseret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2019 9:36:32 GMT
Han smilede i mod hende, som han dog undrede sig over at hun blev ved med at pointerer hvor tilpas han så ud og han rynkede let på panden: "Sig mig er du jaloux?" spurgte han og lagde armene over kors. Ikke fordi at hun havde nogen grund til at være det, men eftersom at hun nu havde sagt den samme sætning tre gange med forskellige formuleringer, så måtte der da være et eller andet der irriterede hende. Nohr havde jo mange venner, piger som drenge. Han syntes måske især at pigerne var lidt spændende, men det var jo selvfølgelig også lige den alder han var i.
"Ehm et væddemål? det var da nogen mærkelige præmier, men fair" sagde han og undrede sig igen over hendes måde at takle situationen på, men altså det var jo helt hendes valg og heldigt for hende så hun jo godt ud, hvilket fik Nohr til at smile. "OG du starter?" spurgte han og smilede så let.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 3, 2019 12:52:41 GMT
Sky følte sig som et dyr fanget i forlygterne på en bil. Lød hun virkelig jaloux? Det var ikke lige det der havde været hendes plan med noget af det. Hun rettede lidt på de røde lokker og kiggede på ham men hun forsøgte at bevare roen. “Hvorfor skulle jeg være jaloux? Hvad skulle jeg være jaloux over” forsøgte hun at kaste det hen. Hun skulle hvert fald ikke blive stemplet som at være forelsket i Nohr. Fyren han jo piger rendende efter sig hele tiden! Sådan en ville hun ikke.
Han kommenterede på væddemålet gevinster og hun trak bare let på skuldrene. “Du er velkommen til at komme med bedre bud hvis du vil, jeg troede bare det var hvad du ville have.” Indrømmet gjorde det måske lidt ondt at han næsten lød afvisende omkring det at få en date med hende. Kunne hun alligevel tage fejl af det hele? “Jeg starter gerne, hvis du ikke vil.” Hun så vurderede på pyramiden af 10 nye dåser og med en bold væltede hun den øverste af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2019 19:02:04 GMT
"Det ved jeg ikke, det kunne jo godt være du syntes det var dig jeg skulle svinge armen rundt om" sagde han i et smil og blinkede til hende, ingen tvivl om at Sky var en sød pige, men Nohr havde jo ikke rigtigt erfaring på dette her punkt. Han kunne godt li at være i nærheden af piger, nok fordi at han både syntes de var pænt men også fordi at han da ikke ville ligge skjul på at den form for opmærksomhed endte ud i at give ham selvtillid. "Fordi at dit væddemål er at jeg skal vinde en date og du skal vinde at jeg går over til mine veninder? Vi kunne jo bare gå på date hvis du gerne vil" sagde han.
Hvorfor skulle hun ellers prøve at vinde, så skulle han jo gå over til pigerne. "Men jeg giver gerne en ingefærøl" sagde han, heldigvis var de jo alkohol fri og hvis han selv skulle sige det så syntes han faktisk at de smagte helt utroligt godt. Muligvis var det en af de bedste ting han vidste. Naturligvis med græskarjuice på en stærk andenplads, han var jo trods alt fuldblod.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 3, 2019 19:31:02 GMT
Sky hævede et bryn og så på ham. Hvorfor skulle han også være så pokkers charmerende? Hun ville jo ikke tæt på ham igen eller på date med ham. Det var hvert fald hvad hun prøvede at bilde sig selv ind. Det gik ligesom bare ikke så godt. “Der ser ikke ud til at være plads. Ellers havde jeg måske sagt ja” ih hvorfor skulle han være sådan? Og hvor var Dante når man havde brug for ham. Hun prøvede at minde sig selv om at hun ikke kunne lide Nohr, at han bare var en tøsemagnet, og hun selv var over det, men... den dag ved søen havde altså ændret noget i hende. “Jeg vil ik på date med dig!” Det var så en direkte løgn. Eller næsten hvert fald hun ville gerne ud med ham. Snakke med ham igen og finde ud af mere om ham, men hun ville ikke offentligt kalde det en date. Hun vendte blikket mod dåserne og væltede de resterende ni dåser i et hug. Lidt måtte man vil gerne prale. “Fint en ingefærøl så. Os alle fire eller hvordan?” Hun vidste godt hvordan det ville blive hvis de to andre piger var med, men han kunne da få 2 min til at vise hun tog fejl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 19:28:59 GMT
"Der er da rigeligt plads" smilede han og kiggede først under sin ene arm og derefter den anden, der stod jo ikke nogen lige nu. Det var lidt mærkeligt med Sky, hun var helt klart meget anderledes end mange af de tøser han plejede at rende rundt med og det skulle han måske lige vende sig til, men på samme tid var det nok også det der gjorde han syntes hun var lidt ekstra spændende. "Jamen hvis du ikke vil på en date, så er der jo ikke noget at spille om" sagde han og smilede forsigtigt, i et forsøg på at prøve at skjule skuffelsen en smule. Det var da ikke fordi at han var "head over heels" eller noget i den stil, ikke endnu da.
Men hun var spændende og anderledes, og det fandt han virkeligt tiltrækkende. "Nej sgu da... Bare os to" sagde han og smilede: "vi kan gå derover" sagde han og pegede i mod nogen bænke ved siden af en vogn der solgte drikkevarer, lige nu var han bare glad for at have lidt fri fra skolen. "Så er det sidste år på skolen, hvordan føltes det?" spurgte han hende i et forsøg på emneskift.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 5, 2019 15:52:17 GMT
Sky hævede et skeptisk bryn og så fra den ene arm til den anden. Hmm... Plads... jo måske..Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, hvis hun gik over til ham, ville hun jo bryde med hans principper, samtidig var det jo netop det hun gerne ville; Snakke med drengen fra søen. Hun kunne dog ikke være sikker på om det var ham der stod overfor hende eller om det var den selvglade tøsemagnet. "Du har vel altid plads til en mere?" Lød det uimponeret fra hende, før hun så tog sig selv i at håbe på at det ikke nu ville sende ham væk. Hun ville jo gerne snakke med ham, ville gerne lære ham bedre at kende. Han var irriterende spændende, men også bare irriterende. Hvordan skulle hun håndtere det her? og hvad hun han så dompede hende? Ellers tak!! Hun ville ikke indrømme at hun gerne ville på date med ham. Sådan var hun ikke og han skulle ikke tro hun bare var endnu en i rækken af hjernedøde høns, som hang på ham fordi han så godt ud. Hun ville være speciel hvis hun ville være nogens date, det skulle være for hendes skyld og ikke bare fordi hun lige var den der var tættest på. "Hvis du ikke tør spille er det også helt fint." hun trak lidt på skuldrene, hun ville ikke gerne svare på spørgsmålet om hvorvidt hun ville på date med ham eller ej. "Os to... Drikke ingefærøl sammen... Det lyder som..." Men så stoppede hun sig selv. Hun skulle ikke sige ordene højt om at det lød som en date. Hun nægtede det. De ord skulle ikke frivilligt over hendes læber! Heldigvis valgte Nohr at skifte emne, hvilket nok var meget heldigt. "Ja, jeg ved ikke rigtig. Jeg... Nej ikke noget." Hun var allerede ved at blive for personligt med ham, hvorfor?? hvorfor skulle han gøre det ved hende?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 18:04:19 GMT
Nohr var ganske god til alt det med piger, men det var da så også det eneste han var god til. Han var ikke særligt god til følelser og han havde som sådan ikke nogen drøm om en kone og et lille hus. Han havde jo aldrig set hverken sin mor eller sin far have en fast kæreste, han havde ikke vokset op med alt sådan noget, han havde ikke set hans forældre som et par. De var gået fra hinanden nærmest inden NOhr var blevet født, og derfor havde han nok heller aldrig tænkt over at han havde lyst til at have et fast forhold eller noget i den stil. Det virkede jo alligevel ret trist sådan som hans forældre havde det.
"Jeg gider bare ikke" sagde han ærligt og trak på skuldrene. "Det lyder vel bare som to venner der drikker ingefærøl?" sagde han og smilede i mod hende, nok som var han nærmest en smule bange for at hun mente det var mere: "Det bedste er altså skummet" sagde han i et smil og slikkede let på det skum der var ovenpå. Ingefær øl var så søde, og gode.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 5, 2019 22:24:58 GMT
Nohr var en sær støbning, men det var det der var så tillokkende for hende. Det var som om han var det der forbudte område, man gerne ville betræde, men ikke gjorde fordi man så ville blive ligesom alle andre, men shit hvor var det svært! "Hvis vi nu køber ingefærøl, så kan vi måske finde et lidt afsides sted at drikke dem?" Foreslog hun så i håbet om at hun på den måde vil møde den søde Nohr og ikke pralhalsen. "okay så to venner der snakker sammen." Gentog hun og til sin overraskelse virkede hun faktisk ret skuffet. Havde man kunnet høre det på hende også? Eller mærke det måske? Hun ville bare gerne... Hvis nu Nohr en dag rent faktisk inviterede hende ordentlig ud, så var chancen for at hun svarede ja nok rimelig stor. Men ikke når han gjorde det mens han er omringet af piger. Det var hvertfald sådan Sky så det.
Det første Nohr gjorde, da de fik hver deres øl, var at smage på den. Det fik dog sky til at trække lidt på smilebåndet. "Åh nej Nohr altså... Her lad mig." noget af skummen sad nu på hans næse, hvilket virkelig så sjovt ud. Hun begyndte hurtigt at fjerne det, men tøvede alligevel for måtte hun overhovedet gerne det for Nohr?
|
|
|