Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 24, 2019 5:46:24 GMT
Sky kunne ikke lade være Med at grine og føle sig lidt opløftet af samtalen med Nohr. Det føltes som om hun igen var kommet ind under huden på ham, og faktisk kunne tale med ham, som var han et fornuftigt menneske, der ikke kun tænkte på sig selv. ”Altså han virker vidst fin nok hvad jeg lige har set til ham” kommenterede hun bare og smilede lidt. Det var ikke en af de fyre hun lagde mest mærke til, men hun havde da bidt mærke i ham nogen gang. Hun måtte så ryste på hovedet, da hun blev spurgt om søskende. Hendes mor havde aldrig fået andre børn end hende, nok fordi moderen havde haft et krævende job og tja hendes far, noget af det første hun havde hørt ham sige, var at han ingen børn havde. - Han måtte have fået noget af et chok, da hun så var dukket op. ”Ingen søskende til mig. Min mor fik aldrig andre børn, og min far… jeg er bange for at min far slet ikke kan lide børn. Sådan lød det hvert fald i sommers.” Hun havde følt sig lidt som en byrde for ham og havde flere gange overvejet om hun skulle stikke af og finde et bedre sted at bo, men var ikke nået dertil. Nok også fordi hun vidste at Hogwarts ventede. Til sommer måtte hun vel så bare finde sig en lejlighed eller noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2019 19:53:38 GMT
Han nikkede. "jeg er virkeligt ked af at han viste sig at være sådan" sagde han i en oprigtig stemme, han kunne slet ikke forestille sig hvordan det måtte være, men han kunne da kun forestille sig at det ikke var særligt fedt. "Har du lyst til at følges tilbage til skolen?" spurgte han og kiggede på sit ur. Klokken var så småt ved at være mange og han burde nok snart komme i seng, han havde allerede fået frataget en del point for natterend og han havde en idé om af professoren havde et godt øje til denne høstfest.
Han var glad for at han havde snakket lidt mere med hende. Han syntes trods alt stadig at hun var spændende, selvom Nohr var nærmest idiot til at flirte eller vise det når han syntes nogen var søde. Mest fordi at han var bedre til bare at gå "lige på og hårdt" når der var en eller anden pige han fandt lækker. Men han syntes ikke bare at Sky var pæn at kigge på. Han kunne faktisk også rigtigt godt lide at være i selskab med hende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 24, 2019 20:39:48 GMT
Nok var de ikke fulgtes ned til høstfesten, men alligevel var de fundet sammen dernede og Sky nød faktisk selskabet mere end festen, så da han spurgte om hun ville med ham tilbage nikkede hun bekræftende "Det vil jeg gerne, men vi behøver ikke skynde os for min skyld. Vi kan dog sagten gå nu." Hun ville gerne snakke videre med Nohr så hun håbede ikke ligefrem at han tog 7 mils skridt på vejen tilbage, dog hankede hun lidt op i sin taske og gjorde klar til at gå. De måtte gerne gå en omvej for hendes skyld, men det var bare så pokkers svært for hende at sige det. dog var der en anden ting, som pressede sig på, som de begyndte at gå. "Du Nohr... undskyld jeg var så provokerende mod dig tidligere." hun kiggede ikke på ham mens hun sagde det, så han kunne ikke se hendes ansigtsudtryk, men det kunne tydeligt høres at hun mente hvad hun sagde. Hun håbede lidt på at de nu som minimum var venner. Hun ville gerne være venner med Nohr, han var faktisk en rigtig flink fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2019 19:03:00 GMT
Han nikkede let. "Tror bare ikke lige mit kollegie kan tåle flere straf point i år" sagde han og smilede til hende, det var ikke fordi at Nohr på den måde gik meget op i det, men det gjorde de andre på hans kollegie og man var altså ikke super populær hvis man kostede kollegiet alt for mange point. Desuden syntes Nohr da også det var meget fedt hvis de kunne vinde elev pokalen, nu havde Ravenclaw jo taget den sidste år, og Nohr syntes faktisk godt lige at Slytherin kunne tage at komme efter det, så de ikke endte på sidste pladsen igen.
Han smilede let, dog overrasket da hun undskyldte. "Hva? Nej nej det skal du slet ikke undskylde, det gør ingenting" sagde han og kiggede let ned i jorden som de begyndte at gå. Han vidste jo også godt at han kunne være lidt skrap nogengange, han var nok bare heller ikke så god til at sige det. "Men det er pænt af dig at tænke på det, men det gør ingenting" sagde han igen.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 27, 2019 11:49:48 GMT
Sky skævede til ham og kæmpede lidt for at holde et overrasket grin tilbage. "Står det så skidt til med jeres point allerede? Sig mig, hvad laver I for at komme af med alle de point?" De havde går i skole i knap 2 måneder og han var allerede nervøs for sine point? Omvendt var det selvfølgelig en positiv ting at være opmærksom på, det viste i bund og grund blot at han tog ansvar. Det var en god ting. "Sørger du så også for at tilføje nye point til jeres kollegium?" ville hun nysgerrigt vide. En til var at undgå at miste point, men at være med til at tilføje flere, det var en god ting som man godt kunne være stolt af. Men Sky valgte at følge med den lige vej og så måtte de jo måske snakke lidt på skolen hvis det blev muligt. Der ville pigerne dog nok sikkert igen begynde at sværme om ham, og han ville så glemme hende som de andre gange.
De gik lidt før hun så åbnede munden igen. "Men du er jo slet ikke så strid, som det ofte virker til på skolen." faktisk langt fra, når de lige kom ind under huden på hinanden dog. "Undskyld, jeg er så fordomsfuld." Hun var egentlig lidt ked af det var sådan det var, men hun vidste også bare at han snart ville te sig som en trussetyv igen, med piger under hver arm og gerne midtpunkt for det hele. En der snakkede grimt, til folk der ikke levede op til hans standarder, men nu... Han var jo virkelig flink nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2019 16:06:09 GMT
Nohr syntes faktisk at Sky var meget sød. Han vidste bare ikke helt hvad han skulle gøre med det eller hvad han sådan rigtigt skulle sige til hende, han var ikke rigtigt så god til den slags: "Jeg aner faktisk ikke hvor mange vi har, men vi kom jo sidst, sidste år" sagde han i et lille grin og rystede på hovedet. Han gik ikke mega meget op i point, men han vidste godt at hvis man skulle være gode venner med alle de andre på kollegiet, så kunne man godt lige gøre lidt for at sørge for at man ikke kom helt i bund. "nogengange, mest fordi jeg får gode karakterer for mine lektier" sagde han.
Nohr var ikke nogen nørd, men han måtte da alligevel indrømme at han faktisk havde et ganske godt hoved når det kom til lektierne. "Jeg er da ikke strid!" modargumenterede han og kiggede på hende med store øjne: "Du kan selv være strid" endte han og blødte lidt op i et roligt grin, han syntes da måske bare kun man havde det sjov man selv lavede. Så han lavede gerne lidt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 10:22:10 GMT
Det var igen en ny side af Nohr hun opdagede. Han var altså betænksom og gik faktisk op i hvordan både han og kollegiet klarede sig. Det var imponerende. Sky fik lidt dårlig samvittighed over gang på gang at blive opdaget i at hendes tanker om ham slet ikke passede. Lige nu smilede hun blot til ham ”Jeg skal nok lade være med at blive grund for at I mister point!” Lød det bestemt fra hende før hun smilede til ham og så tog hans hånd for at de kunne sætte farten lidt op. Hun tænkte faktisk ikke rigtig over det med at de nu gik hånd i hånd, egentlig ville hun jo gerne være tættere på Nohr og det var stadig ikke som de andre piger han hang med. Det her fik hende ikke til at føle sig som en præmie eller en hjernedød kylling. ”Jeg har hørt dig være efter nogen fordi de ikke så helt rigtige ud eller fordi de på en eller anden måde ikke levede op til dine standarder. Det er da at være strid” Hun håbede ikke kun han snakkede med hende pga sit ydre hvert fald.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 16:54:18 GMT
Han grinede. "Det er okay, vi har tid nok" sagde han: "I skulle jo også nødigt miste point" sagde han, hvis de ikke var i seng til deres tid så var det jo trods alt få ballade. Han kiggede på sit ur, ja ja de havde da tyve minutter endnu og det burde da være rigeligt til både at nå hjem og hoppe i nattøj. Han smilede let som hun tog hans hånd, dog også en smule overraket over at hun ikke slap den igen da de havde sat farten op, men det gjorde ham ingenting, Nohr havde trods alt været tæt på piger før i sit liv.
"Hvorfor siger du det?" spurgte han, mest fordi han ikke helt kunne finde ud af om hun var igang med at give ham en skideballe: "Nogengange fortjener folk det, fordi at de provokerer en" forsvarede han dog sig selv. Nogengange var det jo også bare sjovt fordi han gik sammen med de andre dreng: "Men jeg er altså ikke en af de værste" forsvarede han sig igen, han gik da ud fra at hun ikke hadede ham, nu hvor hun gerne ville hænge ud med ham. Desuden havde han jo aldrig lige mobbet hende.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 17:30:58 GMT
Nohr var en underlig størrelse han blev ved med at overraske hende, og lige nu endte hun faktisk bare med at kigge på hende med åben mund og være lidt tom for ord... "Du... Wauw... virkelig? Sådan rigtig?" Det gav nok ikke meget mening, men Sky var for overrasket til overhovedet at få nogen ord ud. Hun kløede sig lidt på armen og fortsatte et stykke vej i stilhed, stadig med hans hånd i sin. Det var lidt rart at gå sådan. Hans spørgsmål kom dog lidt bag på hende, det havde jo netop været det hun havde startet med at sige. "Jeg siger bare du ikke er så strid, som jeg troede. Jeg må indrømme jeg nok lidt har holdt afstand fra dig, fordi du virker så led over for mange af de andre elever, men du er jo slet ikke sådan. OG alle de rygter der er, passer de overhovedet?" Der gik mange rygter på skolen, ligesom der stod mange ting skrevet på dørene på pigernes toilet. Der var Nohr hvert fald godt repræsenteret, både på godt og ondt. Men nu var Sky ved at danne sig sit eget billede af ham, og det kunne hun egentlig rigtig godt lide. "nej, jeg ved godt du ikke er den værste, jeg har selv løbet på nogen, der er værre."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 18:20:25 GMT
"Virkeligt hvad?" spurgte han forvirret. Sky var altså en smule mystisk nogengange, men det var vel på en måde en del af hendes charme: "jeg er altså overhovedet ikke led, jeg siger bare min mening og syntes at hvis folk opfører sig som idioter, så fortjener de at vide det" sagde han i en bestemt stemme, men alligevel med et glimt i øjnene. Han vidste måske godt at det lød lidt hårdt, men det var helt sikkert noget han havde fået med fra sine forældre, de var begge to meget direkte i spyttet, nok især hans mor, og det var Nohr altid vokset op med.
"Jeg er bestemt ikke en af de værste nej" sagde han og smilede kort i mod hende: "Er er mange som bare lave ballade og ødelægger ting uden grund.." sagde han, Nohr var mere typen der rendte rundt steder hvor han ikke måtte. "Men nogengange har man jo også kun det sjov man selv laver" påpegede han som de gik, det lød måske sådan rigtigt gammeldags at sige, men Nohr mente det faktisk, han var glad for at peppe livet lidt op. Ellers blev det da alt for kedeligt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 18:55:46 GMT
"Jeg havde nok bare aldrig troet at jeg ville blive trukket hjem af Nohr Moore, fordi han var bange for at miste point ved at være oppe for længe. Sig mig du er ikke blevet syg vel? Eller har fået noget du ikke kunne tåle?" drillede hun ham så lidt med et smil på læben. Det her var så overraskende men rart at hun slet ikke kunne sætte ord på det. Han var jo slet ikke som hun troede og slet ikke som hun havde set. Han var faktisk virkelig virkelig sød. Hun mærket banke lidt hurtigt i brystet på hende, men bed ellers ikke mærke i det. Det var jo ikke fordi hun var ved at forelske sig eller noget. Så havde hun stoppet det på stedet, for hun ville ikke forelske sig i Nohr, heller ikke selvom han var sød alligevel. Hun nikkede som han uddybede hvem han var. "Aha, og hvad er din mening så om mig?" Spurgte hun nysgerrigt, hun ville gerne vide om han var led eller om han faktisk kunne sige noget pænt også. De havde trods alt brugt tiden sammen, så det var da relevant at vide om han sagde pæne ting om hende. Igen havde dette intet at gøre med at hun var forelsket i ham, det var jo kun for at han kunne vise, at han ikke var led. Som han begyndte at snakke om ballade skævede hun lidt til ham. "Tja... vi bryder vel alle reglerne på hver vores måde." lød det så gådefuldt fra hende, mens hun blinkede til ham. Hun havde selv en måde at bryde reglerne på, hun var bare meget hemmelighedsfuld omkring det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 19:17:16 GMT
"Se nu er du bare dum" sagde han drillende og tog sin frie hånd op og nussede let hendes hår så det blev uglet: "Du kan også se mig som en gentleman der følger dig hjem så DIT kollegie ikke mister point" sagde han og rystede på hovedet. "Min mening om dig? Jamen jeg mener du er meget cool at hænge ud med" sagde han i et smil, det var nok det tætteste på et kompliment han kunne komme, han var jo ikke super god til bare sådan lige at kaste sig over folk med komplimenter. Nohr kunne godt nogengange virke meget lukket, og få mennesker kendte hvordan han var helt dybt indeni.
"Nååh, du er måske også en ballademager?" spurgte han i et grin og kiggede over i mod hende, han kunne da godt teste hende lidt hvis det skulle være, det var da ikke fordi det gjorde ham noget at hun ikke var typen der lavede ballade. Men det gjorde nu heller ikke noget hvis hun gjorde, det kunne han jo ikke have noget i mod, når han nu selv ikke altid var særlig god til at følge reglerne.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 28, 2019 20:21:22 GMT
Hun grinede lidt af ham, da han kaldte hende dum, da hun godt var klar over, at det var venligt ment. "Jeg er da aldeles ikke dum. Det kan du selv være." Hun rakte en smule tunge af ham og slap så hans hånd, for at feje hånden i sit hår væk. Han skulle da ikke ugle hende hår. Det blev dog lidt akavet nu, for hun ville ikke bare tage ham i hånden igen, det virkede ligesom lidt forkert, derfor lod hun bare hånden hænge ned langs siden, og så måtte hun jo håbe på han tog initiativ til det, og ellers ville hun vide at det ikke havde været en god ide med det at holde i hånd. Hun nikkede så og fløjtede imponerende. "En gentleman, nå det er det man kalder det?!" Grinede hun så lidt og spillede med på den. Okay det var faktisk en sød måde at betragte det på. "så er det bare sådan en standard gentleman, eller skal jeg også forvente et kys når vore veje skilles?" Drillede hun lidt, det regnede hun dog ikke med. Hun kunne godt lide hans mening om hende, den var da stadig meget Nohr-isk. Hvert fald som den opfattelse hun havde af ham, og helt ærligt ville hun hellere være cool end smuk eller hvad han ellers sagde til alle pigerne.
Da han spurgte indtil om hun var en ballademager trak hun bare lidt på skuldrene og smilede uskyldigt til ham. "Tja jeg er ikke helt sikker på at det stemmer overens med skolens reglement at rende rundt i den forbudte skov før aftensmad og skyde med bue og pil, bare som eksempel. " Hun havde allerede fortalt, at hun var glad for robin hood, men det havde Nohr sikkert glemt igen. Han havde ikke kendt til eventyret så det havde vel ikke sat sig så grundigt fast. Det regnede hun hvert fald ikke med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2019 6:39:40 GMT
Han grinede let, det var rart at føle at stemningen var måske bare en lille smule lettet, nu hvor han ærligt talt følte det en smule presset fordi der var så mange tanker og følelser der væltede om i ham, som han slet ikke kunne genkende men desperat prøvede at sorterer i. "Vil du da gerne have et kys?" spurgte han og stoppede op, en smule overrasket og kiggede alligevel på hende med et lidt mere selvsikkert og skævt smil: "For det kan du aaaltid få" påpegede han og lod kort en hånd ae hendes kind. Han var jo ikke på den måde genert, men lige nu måtte han nok bare indrømme at han var lidt... forvirret.
"Se, du er en total lille rebel!" sagde han i et grin som hun snakkede og bue og pil, det gjorde ham nu ikke så meget. NOhr kunne jo ikke ligefrem sige at han var noget totalt englebarn, han mindede jo nok desværre om en del af hans far da han var i den alder. Nohr's far var en rebel, selv som voksen. Alligevel så Nohr en del op til ham, for hvis han selv skulle sige det så havde han faktisk den sejeste far, og alle andre folks fædre kunne godt pakke sammen og gå hjem.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 31, 2019 4:27:28 GMT
Med det samme blev hun irriteret på ham igen, som han spurgte til om hun gerne ville have et kys. Jo for fanden, hun ville gerne have et kys, men det skulle være af Nohr, ikke den der smart-ass han så ofte viste verden. Hun trak sig da også lidt fra fingeren der strøg over hendes kind, men tøvede så alligevel lidt og så på ham. "Måske... men hvis du kysser mig, så skal det være fordi du kan lide mig og reelt har lyst til det, ikke bare fordi jeg er en pige." Hun tøvede lidt og gik videre. "Jeg ville gerne kysse dig, men.... nej ikke noget.. gør som du vil Nohr, jeg kan ikke bestemme over dig uanset." Selvom den gode stemning havde fået et knæk, var Sky stadig glad og smilende. Hun nød at gå der ved siden af Nohr og hun havde faktisk haft en rigtig god aften. Hun ville bare helt sikke endnu ud som en del af Nohrs fanklub.
Hun kom da også til at grine lidt, da han så kaldte hende for en rebel. tja det var hun måske nok. Det var hendes måde at afreagere på, hvis der skete noget hun ikke kunne rumme. Men det gik aldrig ud over skolen eller på anden vis blev et problem for hende. Hun skævede så til Nohr. "Er jeg en rabel?! Jeg kan ikke forestille mig så hvor meget du bryder reglerne." Grinede hun lidt. Hun var ret sikker på det skete ofte.
|
|
|