Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2019 19:24:38 GMT
Nohr syntes faktisk at hun var en smule underlig, men der var en del af ham der ogå bare stadig var nysgerrig på hende. Han havde godt regnet ud at hun nok godt kunne lide ham, med alle de kommentarer hun kom med, trods alt havde han jo haft tøser der før havde været vilde med ham. "Du er altså underlig Sky, der er da ikke noget galt i bare at kysse... Det behøver man jo ikke blive gift af... Det ved man jo heller ikke" sagde han roligt og trak på skuldrene, det lød pludseligt meget alvorligt det hele.
Han vidste jo kun at han syntes hun var sød, men det var jo ikke det samme som at han lige vidste om de skulle giftes eller noget i den stil: "Du er lidt en rebel, men det er nu meget cute" sagde han i et grin og blinkede til hende. Det var ikke fordi at Nohr gik meget op i at piger skulle være seje og sådan noget, men de måtte da godt lave en lille smule ballade - bare fordi at ellers kunne de nok ikke helt holde ud af være omkring ham. Han var jo lidt af en lort nogengange.
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 31, 2019 19:41:39 GMT
Hmm... Det var ikke helt nemt dette her. Egentlig var det nok mere end indre dilemma for hende end det generede Nohr. Det var ikke fordi hun kun ville kysse på den hun skulle giftes med, hun var bare... nervøs. Hvad nu hvis de små følelser der måske var der blussede op ved et kys? Men omvendt, så var det her måske også en god måde at finde ud af det på.. ARGH det var altså ikke nemt det her! Så slog tanken hende, måske kunne hun snyde, så hun stadig fik det hun gerne ville og uden at Nohr kyssede hende? Ja, Jo det måtte hun gøre. Derfor stoppede hun op og lod det så være hende, der kyssede ham, hvis han da ville tage del i kysset, men på den måde så kunne han ikke snyde hende. Det var nok en lidt overdreven tankegang, men hun havde brug for det, for ikke at føle sig billig. "Jeg er måske underlig, men Du må indrømme du ikke kender mange som mig så." Vendte hun det så det endte med at blive en positiv ting. Desuden var hun sikkert bare underlig, fordi det hele forvirrede hende sådan. Hun trak lidt på smilebåndet, da han nævnte at hun var en rebel men cute. Så trak hun på skuldrene. "Altså... Jeg forsøger at holde mig inden for reglerne, men det sker at jeg blive nødt til at bryde dem, sådan er det bare. Det gør mig ikke noget, hvis bare grunden er vigtig nok. Det sker da at jeg sender en lille løgn afsted."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2019 20:00:39 GMT
Han grinede let. "Jah det er nok fordi jeg ikke normalt taler med nogen fra løvernes hule" smilede han, det var da ikke fordi at han som sådan mente at de andre kollegier var dumme, men han mente da uden tvivl at Slytherin var det absolut bedste og det var jo ikke til debat. "Tjah, jeg tror bare jeg syntes det er kedeligt at gå tidligt i seng nogengange" sagde han og grinede, som han rystede ganske roligt på hovedet. Han var bare ikke altid så god til at sove om natten.
“nåh, vi er vidst ved at være ved skolen" sagde han og smielde i mod hende som han kunne se de kæmpe tårne, han var virkeligt glad for at været på Hogwarts, nok mest fordi han ikke altid synes det var så nemt at være hjemme ved sin mor. "Jamen så er det vel godnat?" spurgte han lidt akavet, han kunne jo desværre ikke rigtigt inviterer hende med op i Slytherin's opholds stue selvom det jo naturlgivsi kunne være ret så hyggeligt.
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Oct 31, 2019 20:54:44 GMT
Hun grinede og rystede på hovedet af ham. "Er du klar over hvor generaliserende du selv lyder? Løvens hule, må jeg være fri!" Ifølge Sky var pigerne, og drengene for den sags skyld meget forskellige. Nok havde de lidt af de samme træk, men hun var da ikke helt ens med de andre piger. Det ærgede hende at han slet ikke reagerede på hendes kys, men så måtte det jo bare betyde at hun alligevel havde lagt for meget i det. Så kunne hun lige så godt trække følehornene tilbage og bare være venner med ham uden at ville mere end det... hvis det da var til at overholde. "Og alligevel vil du i seng til tiden i dag, wauw. Men tja, jeg forstår dig godt. Har du prøvet at liste dig op i astronomi-tårnet en stjerneklar nat. Det er virkelig smukt." hun smilede ved tanken om det, det var sket nogle gange for hende og hun havde nydt roen og det at kigge på stjernene.
De nåede skolen og sjovt nok fik Sky lyst til at gå langsommere, men det var nok ikke helt sådan det fungere, hun kiggede bare på Nohr med et smil, og strøg det røde hår om bag øret. "Det er det vel. Godnat Nohr. og tak for en hyggelig aften." Det var vigtigt for hende lige at fortælle ham at hun faktisk havde nydt aftenen. Derefter gjorde hun anledning til at gå mod Gryffindortårnet, men tøvede så, vendte om for at give ham et kram og bagefter så gå op i seng.
- Out
|
|