Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 1, 2019 19:38:57 GMT
OutfitTråd til @nohr Juli - 2056
Det var afrejsedag fra skolen og Sky gjorde vitterligt ALT, hvad der stod i hendes magt for IKKE at nå toget. Hun havde ikke lyst til at tage hjem. Ja hvis man da overhovedet kunne kalder det det? Der var ikke mere end en måneds tid siden, at hendes mor var blevet overfaldet af en gruppe Dødsgardister og nu blot lå som en grønsag på sankt Mungos, mens Sky havde startet en ny tilværelse hos sin nyfundne far, Theodore Wolfgang. Hun kunne ikke lide manden og ville bestemt ikke bo der, men hun havde desvære intet valg, som det så ud lige nu. Hun håbede på at få lov til at tilbringe en del af ferien hos sin gode ven @themadhatterwasher25, hvilket hun egentlig ikke så noget problem i. Hendes "far" gav hvert fald intet ud tryk for at have planer om at bruge ferien sammen. Hun sukkede som hun traskede ned ad den store trappe og ud af egetræsdøren ud mod udendørsarealerne. Mange af de andre elever var langt foran hende, men de havde sikkert også gode familier at vende hjem til modsat hende. Ikke om hun gad! Hun havde allerede forhørt sig hos sit overhoved, om der var mulighed for at blive på skolen, men nej selvfølgelig var der ikke det. Det vidste hun også godt. Sky sukkede og så efter de andre elever, og her gik det op for hende, at de alle var stoppet op? Eller det vil sige mange af dem hvert fald, nogle enkelte gik videre.. Hmm gad vide hvorfor? SKy halv løb derhen for at se, hvad det gik ud på og som hun nærmede sig fik hun øje på en fyr med sort hår. "Hei Nohr, hvad foregår der? hvorfor er folk stoppet?" Der var ikke rigtig noget at se, så hun forstod det ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2019 20:50:19 GMT
Nohr stod i en kæmpe menneskemængde og prøvede at overskue hvorfor det var at de ikke bevægede sig., Nohr havde egentligt glædet sig til at komme hjem og slappe lidt af, mest af alt fordi at hans far havde lovet ham at han måtte komme med ham på arbejde, og var der noget som Nohr elskede så var det at være på arbejde med sin far. Han vidste ikke endnu om han selv ønskede at blive dragefanger eller tæmmer, eller hvad det nu var man kunne være. Han vidste bare at han elskede de eventyr der fulgte med, især nu hvor Nohr jo også havde krudt i røven. Det havde han helt sikkert fået efter sin far.
Han kiggede sig over skuldren som Sky henvendte sig til ham, han kendte hende godt lidt, men det var da ikke fordi de var mega gode venner eller noget i den stil. "Jeg ved det ikke... Jeg står også bare lidt fast" sagde han og skar en grimasse, måske noget var gået i stykker eller noget i den stil, mest af alt vidste han bare ikke rigtigt hvad han skulle sige til det hele. "Kan du se nogen professorer?" spurgte han og kiggede sig omrking.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 4, 2019 11:00:36 GMT
Sky smilede var Nohrs ord. Han stod fast, han kunne ikke komme frem ad, det betød også at de måske ikke nåede toget hjem! Hvilket betød, at der ville gå længere tid, før hun skulle se Theodore Wolfgang. Det måtte jo næsten være et lykketræf! Hun kiggede på Nohr igen med et stort smil. "Så vi kan ikke komme hjem? Vi er nødt til at blive her. Nice" Hun så virkelig glad ud, modsat normalt, hvor hun glædede sig til at komme hjem, men ikke i år. Hun skulle hjem til denne Theodore, som altså var hendes far og slet ikke virkede til at kunne lide hende. Hun kunne hvert fald ikke lide ham! Hun ville have sin mor tilbage i stedet. Dog så hun rundt efter en lærer på Nohrs efterspørgsel. "Nej, jeg kan ikke lige se nogen. Tror du vi skal gå tilbage til slottet?" Hvis de endelig skulle finde en lærer, så kunne det lige så godt være den der var længst væk. Alt for ikke at komme hjem var kærkommen lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 4, 2019 19:28:04 GMT
Nohr kiggede på hende og kunne mærke at han stressede en smule: "Ja... Vi må vel vente til det... Stopper" sagde han i et dybt suk, han havde gode planer for sommerferien og han havde tænkt sig at han skulle hjem og bruge tid med sin far, så han håbede god nok ikke at det her ville tage alt for lang tid. "Ja det lyder fedt... Jeg håber snart det går over" sagde han og sukkede, han kiggede i mod Skye, glad for at han i det mindste havde folk han kendte på skolen. Generelt var han ret glad for at være på skolen. Men nu var det jo heller ikke fordi han havde nogen søskende han skulle hjem til, og selvom han havde glædet sig til at skule på arbejde med sin far, så var det jo ikke fordi han var specielt tæt med nogen af hans forældre.
"Ja det må vi nok hellere... Vi kan gå ned i storsalen" sagde han blot. "Kæft det er altså latterligt det her... jeg har sdgu da ikke tid til at rende her, ligner jeg en der gider lave lektier hele sommeren?" brokkede han sig højlydt som de gik tilbage i mod skolen, han var jo trods at en Slytherin. Han gad ikke holde sommerferie på skolen!
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 15, 2019 7:02:47 GMT
Måske stoppede det aldrig? Måske var de fanget på skolen helt ind til næste skoleår startede. Tanken fik et smil frem hos Sky, der bare virkelig ikke ville hjem, ja, hvis man da kunne kalde det det. Hun var ikke sikker på at det var et hjem hos Theodore, men hun havde ikke noget valg. selv ministeriet havde ikke kunnet finde andre muligheder. Tanken fik hende til at sukke dybt. "For min skyld må det gerne vare nogle uger. Jeg tror ikke vi kommer til at lave lektier, så ville vi jo komme foran alle dem, der nåede ud. Såååh..." Hun smilede lidt usikkert til fyren. "Har du aldrig overvejet at have tid på skolen udenfor skoletiden. Se på mulighederne." Hun kiggede opfordrende på drengen og smilede så til ham. Det virkede helt underligt at han ville væk og hun ikke ville, men der kunne jo være så mange grunde til det. Men det var nok smart ja at gå ned i storsalen, måske de kunne få info der. Mon egentlig forældrene ville få besked?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 10:07:32 GMT
Nohr syntes det var latterligt: "Kæft man jeg håber de får det fikset hurtigt" sagde han i en irriteret stemme, nu var det jo ikke fordi at han var verdens roligste type, og slet ikke når han blev irriteret. Lige nu syntes han faktisk bare at det var latterligt, han skulle hjem, han havde trods alt planer for sommerferien: "Jeg havde en aftale med min far om at vi skulle på ferie, og det gider jeg fandeme da ikke droppe nu" sagde han og sukkede. Han havde faktisk glædet sig til at bruge tid sammen med sin far, fordi at de jo desværre ikke så hinanden helt så ofte som Nohr ville ønske.
"Har du ikke lyst til at tage hjem da?" spurgte han. Nohr var ikke altid verdens bedste til at opsøge det modsatte køn, så han syntes faktisk at dette her var ganske hyggeligt: "Næh ikke rigtigt... Jeg tænker de nok kalder os ned i storsalen senere og fortæller hvad der foregår" sagde han blot. "Vil du med ned og sidde ved søen?" spurgte han, de kunne jo ikke rigtigt gå til opholdsstuen og han droppede lidt storsalen, de gik jo ikke på samme kollegie alligevel.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 15, 2019 10:52:38 GMT
Tempoet for hvor hurtigt denne fejl skulle fixes var de bestemt ikke enige i, men Sky kunne da godt forstå, at man gerne ville hjem, ja hvis man havde noget at vende hjem til, det havde hun bare ikke. Det var måske også det der trak i hende for at blive. Havde hun haft si mor stadig, havde hun nok haft det som Nohr. Hun rømmede sig derfor lidt og kiggede på ham med et prøvende smil. "undskyld, det må være træls at gå glip af." Erkendte hun så forstående, for derefter at trække på skuldrene, hans spørgsmål fik hende til at ryste på hovedet. "Jeg har ikke noget hjem at tage til... Jeg bor hos min far nu, som jeg har kendt i... hmmm?? 1 måned, jeg har snakket med ham én gang. Og kan ikke lide ham!" Det var egentlig ikke rigtig noget hun snakkede højt om. Det gad hun ikke. Han skulle ikke få lov til at ødelægge livet på skolen for hende også! Hun kiggede på professorerne, som var begyndt at gene elever tilbage på skolen og nu gik og undersøgte skjoldet. "Søen er fint med mig." Lod det fra hende før hun satte i retningen af den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 13:31:09 GMT
Han nikkede, han var faktisk rimeligt træt af det lige nu - men på den anden side kunne det jo være de kom hjem senere i dag, Nohr havde bare erfaret sig at når der først var problemer i den magiske verden så var de oftest langvarende, eftersom magi jo kunne løse de fleste små problemer. "Hvordan har du først lige lært din far at kende?" spurgte Nohr og gik ned i mod søen. Han havde jo kendt sine forældre hele livet, men han kunne ikke huske at de nogensinde havde været sammen -hvilket han egentligt godt kunne forstå, begge hans forældre var ganske specielle og helt sikkert et dårligt match.
De kunne jo kun knapt snakke sammen i dag. "Såh... Hvad havde du så planlagt i sommerferien? Udover at møde din far" spurgte han i en rolig stemme og satte sig ned som de kom ned til søen, det var vidst fint bare at sidde og trække vejret lidt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 15, 2019 14:57:36 GMT
Sky sank en klump og foldede hænderne foran sig, som det gik. Først var hun stille men så klarede hun halsen for at fortælle. "Jeg.. jeg vidste slet ikke jeg havde en far. Eller jo, alle har jo en far, men altså han har aldrig været der og jeg hørte aldrig om ham. men så... min..." Hun stoppede op på i gang og tale. Det gjorde ond og hun var nødt til bare at konncentrere sig om at trække vejret, for ikke at begynde at græde. Hun gad virkelig ikke stå der og græde foran en som Nohr, men det var svært at lade være, når nu man snakkede om emnet. "Der skete nogle ting, som gjorde at jeg skulle bo hos ham frem for min mor."
Hun kiggede ned i jorden og måtte virkelig kæmp for ikke at blive ked af det. Hun forsøgte at trække vejret dybt og roligt, og det hjalp da også til sidst. Hans næste spørgsmål fik en ny klump til at dukke op i halsen på hende. Hvad hun skulle lave i ferien? Hun skulle vel bare tælle timer ned til skolen startede igen? "hmm... jeg skal... Jeg ved det faktisk ikke. Jeg skull... Jeg.... je... undskyld." Hun kunne ikke. Hun mærkede gråden vælde op i hende igen og bed derfor hårdt ned i læben. Som de nåede ned til søen, satte hun sig og smed nogle sten i vandet en for en.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 15:10:58 GMT
Han lyttede bare til hende, han vidste jo ikke hvor meget hun ville fortælle og han ville helst ikke snage i noget, selvom Nohr var en Slytherin så havde han en kæmpe stor og meget følsom side, so han dog ikke var så god til at dele ud af. "Det lyder ikke særligt rart... Det er jeg ked af at høre på dine vegne" sagde han i en rolig stemme, han var egentligt glad for at tingene var som de var, men han anede bare slet ikke hvad han selv troede på.
Han kiggede på hende, overrasket over at hun lignede en der var ved at blive ked af det, han anede ikke hva han skulle sige, han var den værste i verden til at se om folk var kede af det og han var endnu værre til at trøste nogen. "Nu kan vi måske bare slappe af her" sagde han. Nok fordi han var lidt desperat og forsøgte at skifte emne, han vidste ikke helt hvad han skulle forklare hende, han syntes det hele var mærkeligt og lige nu kiggede han bare udover vandet og trak vejret tungt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 18, 2019 14:02:06 GMT
Sky kiggede på Nohr med et lille smil. Han var sød, slet ikke så modbydelig som mange andre fik ham til at lyde. Faktisk var hun glad for han var der. De kendte ikke hinanden så godt, hvilket lige nu gjorde det noget nemmere for Sky. Havde det været hendes venner ville de sikkert hænge over hende, det var rart, men det var ikke det hun havde brug for. "Det.. det er det heller ikke. Hun.. øhm hun var auror og.... Hun skulle skygge en gruppe Dødsgardister. Det...Hun... Ja..." Hun prøvede at forklare sig, men hun kunne ikke få ordene over læberne. Hvordan fortalte man også at ens mor var blevet tortureret til uigenkendelighed, og nu ikke vidste noget som helst ikke kunne genkende sig datter og kun kom med uforståelige lyde? Det gjorde man nok bare ikke. Ikke når man ikke var aldre.
At Nohr foreslog dem at de kunne slappe af var rart, det ville Sky rigtig gerne. Som de fik sat sig, tøvede Sky et øjeblik, før hun hvilede hovedet ned på hans skulder. Hvad han ville sige til det anede hun ikke, men hun havde brug for lidt tryghed og trøst, så det måtte han give hende. Hvis bare hun fik lov til at blive liggende der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2019 19:45:04 GMT
Han nikkede blot, han ville ikke presse hende til at stå og fortælle ham noget hun ikke havde lyst til, og han lod i stedet et lille forsigtigt smil komme frem på sine læber for at forsøge at løsne stemningen. Nohr havde ikke verdens nemmeste forældre, hans far var damned up og havde det med at blande sig i mafiaens sager, og hans mor var meget følelseskold og auror. Nohr havde en halv lillebror der også gik på Hogwarts. Men de to var ikke sådan super tætte.
Nohr satte sig ned, og blev en smule overrasket som hun lænede sit hoved i mod hans skulder, altså cool nok det måtte hun da gerne, men nu var det jo ikke fordi at de kendte hinanden super godt eller noget. "Jeg tænker der sikkert er møde i storsalen senere" sagde han, der var sikkert en eller anden information om hvad der foregik og hvornår det var løst, for selvom Nohr elskede at være på skolen. Så ville han faktisk bare gerne være hjemme denne her sommer.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 20, 2019 7:13:50 GMT
Okay måske var det ikke lige det bedst træk sådan først at overøse Nohr med problemer og derefter sådan hvile sig mod hans skulder, men det var lige hvad hun havde brugt for. Han måtte vel sige fra, hvis ikke han brød sig om det. Det skulle jo også bare lige være lidt, bare til hun var glad igen. Hun sukkede og løftede så armen, for at tørre øjnene i ærmet. Derefter kiggede hun op på Nohr med et lille uskyldigt smil. "Undskyld, det lige gik ud over dig. Det.. var ikke lige planen." Forklarede hun så og rettede lidt på håret. Det var egentlig lidt flovt sådan at bryde sammen overfor en lækker fyr. For Nohr var bestemt en af dem på hendes årgang der så godt ud, måske var det også lidt med hans attitude, som... ikke rigtig virkede til at være der nu. Det var til gengæld mærkeligt. Havde hun mistolket ham? "sikkert. Vi skal vel vide hvad der skal ske."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 9:22:49 GMT
Nohr smilede i mod hende som hun undskyldte. "Nej nej det er okay... Jeg tror bare ikke helt jeg ved hvad jeg skal sige" sagde han, Nohr var ikke ligefrem typen der havde dybe samtaler med folk og han var ikke altid så god til at sætte sig ind i andre folk. han havde selv nogen forældre han havde svært ved at håndterer, men han snakkede aldrig rigtigt med nogen om det, han var bedre til bare at klare livet en smule overfladisk og uden at tænke for meget over tingene.
Som han sad ved søen, kiggede han bare lidt over det hele. "Så hvad årgang skal du på efter sommerferien?" spurgte han nysgerrigt og kiggede i mod hende, han glædede sig faktisk til at blive en af de lidt ældre elever, og mest af alt så glædede han sig til han var færdig på skolen. Han ville bare have en lejlighed i London også ud og leve sit eget liv.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 20, 2019 15:06:47 GMT
Sky kom til at trække lidt på smilebåndet. “Jeg tror ikke du kan gøre mere end du allerede gør” kom det så fra hende, utroligt nok. Det var nok de færreste der kunne mærke at Nohr faktisk var ved at hjælpe. Men sådan var det alligevel. Sky havde brug for en hun bare kunne slappe af hos og bare få det evige mareridt til at tage en pause, bare for lidt tid. Det virkede Nohr som et godt bud til.
derfor blev det også rart for hende at han valgte at spørge om noget helt andet. Det fik hende til at smile taknemmelig. “Jeg skal på mit sidste år efter ferien, hvad der så skal ske bagefter ved jeg faktisk ikke. Hvad med dig?” Det var måske meget fint at lære fyren her lidt bedre at kende.
|
|
|