Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 15:09:51 GMT
han nikkede blot. "Sorry jeg er ikke lige så god til at snakke om sådan nogen ting" sagde han og skar let en grimasse, ikke sikker på hvad han skulle sige til hende. Nohr havde to forældre der overhovedet ikke snakkede om deres egne følelser, så han var ikke ligefrem opvokset med at det var noget man sådan snakkede om. Han smilede kort til hende: "Men jeg er ked af at ... ja du har det skidt over det" sagde han i et akavet forsøg.
"Altså jeg har to år endnu, jeg skal på 6. årgang efter ferien... Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg drømmer om, måske dragefanger" sagde han og sukkede let. Lige nu måtte han bare lige prøve at overleve de to år han havde tilbage. Han glædede sig faktisk til at komme ud og bo for sig selv: "Mine forældre er lidt komplicerede, så jeg tror lige jeg må se hvad der sker i mit liv inden jeg drømmer for noget" sagde han i et suk.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 20, 2019 19:50:14 GMT
Sky sendte ham et smil. "Det er helt fint Nohr. Jeg har det fint som det er nu. Jeg er bare glad for lige nu at få en pause." Sagde hun så og smed endnu en sten i vandet. det gav et lille plumb og Sky spekulerede på om der stadig var en blæksprutte i søen. derpå vendte hun blikket imod Nohr igen og smilede lidt. Han var faktisk sød. Noget hun ikke havde regnet med, for at være ærligt. Hun havde haft indtrykket af at han lidt var en player, men sådan virkede han jo slet ikke. "Det er pænt af dig. Jeg ved dog ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, Jeg kender ham slet ikke." Hun trak lidt på skuldrene, hun gad faktisk ikke bruge tid på Theodore Wolfgang. Hendes opmærksomhed blev vagt, som han nævnte drager. Det var alligevel ret sejt. "Jeg vil gerne være noget fysisk.. noget aktivt. Jeg gider virkelig ikke et kedeligt kontorarbejde." Hun håbede og drømte om at kunne finde et job hvor hun kunne bruge sine evner med buen. Hun kom til at grine da han så fortalte om komplicerede forældre. "måske vi skal droppe forældre for nu?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 20:06:41 GMT
Nohr smilede let. "cool" sagde han blot og nikkede: "Arh... Jeg kender godt min far og mor, men det gør det ikke altid nemmere" sagde han og sukkede blot, de var ikke altid helt nemme at danse med, men altså der var jo ikke noget at brokke sig over. Han burde nok bare droppe at tænke for meget over hvad de rendte og lavede.
"Jeg vil vildt gerne noget med drager... Du kunne blive dragefanger sammen med mig" sagde han i et smil og lagde let hovedet på skrå, han ville utroligt gerne se nærmere på alt hvad der handlede om at komme ud og bevæge sig, se lidt nærmere på verden. "Ja jeg er færdig med mine forældre nu, så det er måske også fint hvis jeg ikke skal hjem i sommerferien" påpegede han, egentlig når han tænkte over det, så kunne han sikkert godt bruge en sommerferie på Hogwarts. "Bare vi ikke får lektier på" sagde han i et smil.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 21, 2019 9:23:20 GMT
Det føltes næsten rart at mærke en form for forståelse. Det fik hende til at smile uanset at han i det mindste prøvede. “Ja, jeg ved godt jeg ikke er noget særligt på det punkt, men ja.. vi snakker ikke mere om det.” Hun smilede lidt til ham, det var rart nok bare at sidde der med en hun ikke kendte tæt Nikon til at han rigtig bekymrede sig om hendes følelser i alt det her.
Hans snak om drager fik hende til at smile. Det lød ret sejt. “Drager? Det kunne være virkelig cool. Jeg overvejer måske et eller andet, hvor jeg kan skyde med bue og pil. Men det kan jeg nok ikke skabe et liv på.” Grinede hun så. Men lige nu var det det hun havde.. sin bue og pil var dog en hemmelighed for omverdenen, men nu vidste Nohr det altså. “Ikke en skid om vi skal lave lektier! Vi har ferie.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 12:21:38 GMT
Han lyttede til hende, han kunne faktisk ikke huske hvornår han havde haft sådan en helt almindelig samtale nede ved søen med nogen, han var mest en der havde krudt i røven og brugte tid på ballade sammen med de andre drenge. "Bue og pil? Som hvad?" spurgte han nysgerrigt og let undrende, slet ikke sikker på hvad man kunne lave når man skød bue og pil, kunne man få det som et job eller noget i den stil: "ja drager er mega nice... Min far arbejder med dem" sagde han i et smil. Han syntes selv at hans far var en af de sejeste, ihvertfald lige på det område.
"Det håber jeg ikke! Jeg gider overhovedet ikke lave lektier..." sagde han og smilede let. "lektier er for tabere især i sommerferien" sagde han i en bestemt tone.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 22, 2019 17:53:08 GMT
Sky trak lidt på skuldrene, ja hvilket job kunne hun benytte sin bue og pile ved. Så kom hun til at grine lidt og rynkede sammen på næsen. "Jeg kunne vel sikkert blive den nye Robin Hood.. Det giver da gode penge." Drillede hun og lagde sig så ned i græsset. Solen skinnede og det var faktisk ganske lækkert at lægge der ved Søen. Det var ikke noget hun gjorde så ofte. Normalt havde hun travlt med en masse andre ting. Så at slappe af på denne måde, var stort for hende. Det var altså virkelig noget andet at være her i ferien. Det virkede også til at flere af de andre elever begyndte at finde ro og acceptere at det var sådan det skulle være.
"Din far? interessant, så må det være let for dig at se dragerne også?" Sky ville gerne se en rigtig drage. Det kunne da være enormt spændende og sikkert meget lærerigt. Sky kom helt til at grine ved tanken om det, og rynkede så på brynene. "Så opdrætter han dem kun? eller er de også til at flyve på?" Det kunne være virkelig cool hvis man kunne det. Så ville hun næsten tigge om at blive taget med en dag. "Så ingen lektier, Er vi enige om at stå sammen om det, hvis de ender med at sige et eller andet omkring det senere?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2019 20:01:19 GMT
Nohr grinede let: "Det er et muggler eventyr, ikke?" spurgte han og kiggede i mod hende. Nohr var fuldblod, med to fuldblods forældre, og han vidste ikke super meget andet om muggler ting, end de ting han havde lært på Hogwarts, også nogen enkelte ting som hans venner havde vist ham i ferier og sådan noget. Men han var bestemt ikke nogen ekspert: "Men altså ja, du kan da godt blive en Robin Hood" sagde han og lod nok lige mere som om han vidste hvad det var, end hvad han rent faktisk gjorde i virkeligheden.
"Ja jeg har da set nogen i mit liv" sagde Nohr og smilede i mod hende, han syntes drager var mega seje. "Altså han fanger dem, primært vilde drager der er landet forkerte steder og sådan noget... Så er der andre der tæmmer dem og sådan noget" sagde han og nikkede, han mente selv at hans far havde verdens fedeste job. "Åh ja! Ingen lektier, så.. Pjækker jeg. De kan jo ikke engang smide mig hjem" sagde han i et grin.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 25, 2019 4:57:08 GMT
Sky nikkede for at bekræfte at Robin Hood var et eventyr, eller hvert fald en fiktiv historie. Af samme grund knækkede hun også sammen i grin, da han så foreslog, at hun da sagtens kunne blive en Robin Hood. Det Stod ret tydeligt klar for hende, at han dermed ikke vidste noget om hvem Robin Hood var. "Nohr. Kender du overhovedet Robin Hood, for det lyder virkelig ikke sådan." Grinede hun videre og måtte holde sig på maven. Alligevel havde det været meget sødt, at han havde opfordret ham til at fuldføre sin drøm. "Jeg Tror jeg ret hurtigt ville få problemer hvis jeg begyndte at stjæle fra Ministeriet eller sådan nogen." Så ville hun da ende i problemer til halsen ret så hurtig. Øjnene hvilede på Nohr lidt. Hun blev dog hurtigt fanget af Nohrs fortælling om hans far. Det lød så spændende, så vildt og i ren interesse rykkede hun sig tættere på ham. "Wauw hvor er det vildt! Du er vildt heldig! Det virkelig spændende. Har I en svensk kortsnude? eller eller en En walisisk grøndrage? Eller eller En taskhale?" Jo Sky kunne sine drager og var faktisk ret så interesseret i dem, hvilket også var tydeligt at høre på hende og se faktisk. "Hvor er det sejt. Dem ville jeg gerne se." Det kunne da være ret blæret at se en drage tæt på. Det var store flotte dyr, så hvorfor ikke?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2019 19:47:41 GMT
Nohr grinede let: "Robin Hood? Not at all" sagde han i et smil og rystede på hovedet. "Min mor er fuldblod og min far er fuldblod.. Så jeg kender mere til Eventyret om Den Grå Niffler og sådan noget" sagde han og trak på skuldrene: "Men du vil måske lige opsummerer den for mig?" spurgte han i et smil. "Det tror jeg du har ret i... Så kommer min mor efter dig.. hun er auror" påpegede han, faktisk så syntes Nohr selv at han havde et par meget seje forældre, de havde nogen ganske cool jobs.
"Altså som sagt har vi ikke nogen drager... Min far fanger dem bare og bringer dem til at reservat..." sagde han i et smil: "Men det kunne være sejt at have sin egen drage!" sagde han blot i et smil - og en smule drømmende: "Eller måske en hippigriff" fortsatte han. "Drager er ret seje" medgav han: "Er det dit yndlings dyr? spurgte han nysgerrigt.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Jul 29, 2019 8:04:06 GMT
"Det kan høres. Robin Hood er en fikliv person, som blev gjort lovløs og levede i Sherwood skoven. Hele hans ting er at han tager fra de rige og gir til de fattige. og ja, så er er han en mesterskytte med bue og pil." Med de ord burde Nohr da kunne høre at det ikke ville fungere at hun blev en ny Robin Hood, medmindre selvfølgelig hun ville have problemer med ministeriet resten af livet og evt tage en tur til Azkaban. Ellers tak! Ideen i eventyreren i bogen, kunne hun dog godt være med på. Det ville være ret fedt med fart og spænding. Disse tanker fik hende til at skæve til Nohr, men hun sagde intet. ikke lige nu, om hvad der foregik i hovedet på hende.
Istedet fik hun tankerne tilbage i samtalen og fløjtede imponeret af Nohrs forældre. "Wauw, dine forældre lyder virkelig seje. Hvilken afdeling er din mor i? Måske vores mødre har arbejdet sammen. Min mor var også Auror." Forklarede hun så og mørkede igen den tunge fornemmelse af en klump i maven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 1, 2019 20:14:18 GMT
Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hendes forklaring omkring Robin Hood, bare fordi han aldrig rigtigt havde hørt det før. "Så det du siger er at du gerne vil bo i en skov, give til de rige... Tage fra de fattige... Eller omvendt eller hvordan det var...? Det lyder meget spændende" sagde han i et lille grin og malede til hende. Hun var egentligt ganske sjov, og han var glad for at sidde og snakke med hende. Nohr følte sjældent at han klikkede godt med nogen som helst, nok fordi at han som oftest ikke var specielt god til smalltalk.
"Hun er i afdelingen for stjålne objekter... Så det er egentligt ganske spændende tror jeg... HVad med dig, hvad arbejder din mor med?" spurgte han i et smil. Han syntes faktisk selv at auror var et ganske sejt arbejde, han var bare ikke helt sikker på om han passede specielt godt ind.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 5, 2019 3:35:21 GMT
Hun begyndte at grine lidt af ham og holdt igen en hånd for munden, for at skjule det. Det var ikke pænt at grine af folk, det vidste hun godt. Det var bare lidt sjovt hvordan han slet ikke kendte fortællingen, og fik byttet om på det. "Nej, omvendt. Robin Hood tager fra de rige og giver til de fattige. Han er lidt en helt skønt han er lovløs og sådan. Du skulle prøve at læse den engang. Det fedeste ved ham er at han skyder med bue og pil. Det var faktisk grundet ham, at jeg lærte det. Bue og pil altså." Det var måske lidt overflødigt for at heks at kunne skyde med bue, men det for Sky var det ret blær og så var der ligesom ikke mere der at diskutere. Det skulle læres og det var fedt. Hun var efterhånden også blevet ret god til det. Smilet døde dog hen, som de igen snakkede om forældre. Hun kiggede væk lidt og bed sig i kinden. Hun måtte lige samle sig, før hun kunne svare på hans spørgsmål. "Min mor var i afdelingen for mørk magi..." Hun undgik delen med at hendes mor nu ikke kunne andet end at ligge i en seng på Mungos. Hun håbede virkelig at hun kunne tage ind og besøge hende i ferien. Forhåbentlig ville Theodore Wolfgang give hende lov til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2019 8:06:42 GMT
Han nikkede blot. "Mine forældre er begge fuldblod, så de har ikke været helt så gode til at læse sådan nogen historier for mig... Jeg har kun læst det vi har fået for her i skolen... Ehm... Den lille havfrue?" sagde han spørgende, som håbede han at hun også kendte den. Han syntes faktisk at muggler studier var et ganske spændende fag, men nu havde han jo heller ikke den store erfaring på området og han havde det godt med bare at slappe lidt af med en historie nogengange, og det var jo heldigvis det professoren primært havde givet dem for.
"Åh det lyder også spændende" påpegede han. Hans mor havde også engang arbejdet med mørk magi, men det var vidst ikke gået særligt godt. "Min mor har arbejdet på flere afdelinger, men hun blev engang kidnappet af dødsgardister også ville hun ikke mere" sagde han. Nohr havde ikke været så gammel dengang, så han kunne knapt huske det.
|
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Aug 5, 2019 11:16:18 GMT
Sky skævede over til Nohr. På mange måder var han den seje fuldblodstroldmand, som mange ville sukke efter, egentlig havde hun også fået indtrykket af at han nød at være lidt snobbet, lidt vigtig. Det var dog langt fra den følelse hun Havde af ham nu og det virkede egentlig til at være okay for ham at hun snakkede om mugglerting. “Du må gerne låne den af mig engang, Robin hood altså. Den er virkelig god. Den lille havfrue kender jeg godt. Den er noget makaber.” Hvert fald hvis man læste originalen hvor havfruen endte som havskum på bølgerne. Sikke en skæbne.
Det var da meget hyggeligt, som Nohr fortalte om sin mors arbejde, men da han kom til det om at hun var blevet kidnappet, forsvandt alt farve fra Skys ansigt. Hin var blegere end et dødt lig, der ikke havde fået sol i flere år. Sådan sad hun bare og stirrede på ham uden at røre sig, mens øjnene fyldtes af vand, før disse løb over og tårerne trillede hende ned over kinderne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 5, 2019 12:28:03 GMT
Han smilede let. "JA jeg kan godt huske den lille havfrue, jeg fatter bare ikke hvorfor at hun gad få ben, bare på grund af en eller anden fyr" sagde han og rullede med øjnene, han kunne ikke helt forstå hvorfor kærlighed kunne være så vigtig for nogen. Men på den anden side så havde Nohr heller ikke rigtigt været forelsket endnu, for ham var det mere den fysiske del af det at være tæt på piger der var spændende, han havde aldrig rigtigt tænkt på at være forelsket og sådan nogen ting.
HAn kiggede en smule forvirret i mod hende, udover at hendes mor var auror havde de jo ikke snakket om hende, de havde kun snakket om faderen. "Ehm.. Hvad sker der?" spurgte han lidt forvirret og måske endda med en smule bekymring i stemmen, bare fordi at han ikke helt kunne finde ud af at trøste folk og den slags, så han var nødt til bare at spørge lidt forvirret. Det hele var lidt underligt.
|
|
|