Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2019 14:33:30 GMT
Nohr smilede en smule akavet i mod hende og nikkede så roligt: ”Ja det er min onkel, jeg kender ham ikke super godt eller noget” sagde han blot. Altså Nohr mødte ham da når familien var samlet til højtider og den slags, men Alecander var ikke som sådan nogen humør bombe og det var ikke fordi at han havde sådan et super godt forhold til ham: ”men altså ja, det er da meget cool” sagde han og smilede i mod hende. Nohr havde ingen drømme om at arbejde på ministeriet, troede han…
”Ellers må du gå til skolevejledere eller Gary… Der er helt sikkert nogen der kan hjælpe dig hvis det går helt galt” sagde han og nikkede roligt i mod hende. Han vidste da i hvert fald at Gary var en mand der altid hjalp de elever der var i problemer, Nohr havde da også været oppe ved ham en enkelt gang.
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
Fødselsdag: 16.08.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Sky Wolfgang on Sept 12, 2019 4:11:51 GMT
"Onkel ja..." hun havde et øjeblik troet at ministeren var hans far, men det var selvfølgelig en onkel. Ikke at det gjorde den store forskel for hende, det var ikke ligefrem derfor hun snakkede med ham nu. hun var ikke lige som de der duller der hang ham om armen, fordi han så godt ud. "Jeg finder ud af hvad jeg gør. I det mindste han jeg da fået mit eget værelse, og huset er så kæmpe stort at det er til at blive væk i, så måske opdager han slet ikke at jeg er der." Sky var bestemt ikke vant til så store huse. Det virkede upersonligt og koldt. Der var selvfølgelig værelset til alle Theodore Wolfgang s tjenestefolk, men det var også bare sært. Sky havde ikke noget problem i at snakke med dem, men de arbejde for hendes far jo. Hun kunne altså sagtens selv smøre en mad eller rydde op efter sig. Tanken fik hende til at sukke og lægge sig ned. "Nohr? Hvorfor er det egentlig du altid har en pige under armen, når man ser dig? Hvad skal der til for at blive udvalgt til det?" Det var ikke fordi hun ville være en af hans trofæer, men tanken var alligevel interessant.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 12, 2019 20:25:51 GMT
Nohr smilede til hende. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde haft en "rigtig" samtale med en pige der ikke bare var ham der spillede smart sammen med nogen af Slytherin drengene: "Jeg håber virkeligt det kommer til at gå dig godt" sagde han. Nohr var ikke så god til at tabe om dybe ting, men han mente det helt bestemt. Nohr havde jo ikk selv den letteste familie, så han håbede altid for andre at det ville gå lidt lettere for dem, så de ikke endte med at sidde i en masse problemer.
Han grinede let ved hendes ord: "Vil du da gerne være den næste piger under min arm?" spurgte han og blinkede til hende, man kunne hurtigt mærke at hans attitude ændrede sig til den mere kække fyr han normalt var, hvor at han ikke tænkte helt så dybe tanker. "Det eneste der skal til er at man ser godt ud, og det krav opfylder du fint" sagde han i et smil og blinkede til hende, ingen tvivl om at hun så godt ud - dog havde han ikke regnet med at hun var den type. men man kunne jo blive overrasket.
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Sept 13, 2019 3:58:53 GMT
Sky hævede et øjenbryn, som Nohr pludselig faldt tilbage i sin vante gang. Det var næsten imponerende at oplev hvor hurtigt det skete, Sky var dog ikke imponeret. Hun var noget gladere for den venlige og imødekommende fyr, der lige havde været hul igennem til. "Drøm videre Moore. Jeg har ingen planer om at blive nogens trofæ" Der blev sagt direkte og en anelse hårdt, men altså Han skulle ikke tro at hun ville gide det.
Der havde været en dybere grund til at hun spurgte. Egentlig havde hun lige overvejet, hvad det ville betyde at blive hans kæreste, men hun ville ikke var en af mange og hun ville ikke være sammen med en der var sådan omkring piger. Den Nohr hun netop havde siddet med havde været interessant, dyb og spændende, men nu var den overfladiske Nohr tilbage, den hun havde alle fordommene til. "Måske jeg skulle se om jeg kan finde nogle af mine veninder..." Hun havde egentlig ikke lyst til at gå, men den attitude kunne hun ikke snuppe lige nu.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 24, 2019 20:16:31 GMT
Nohr kunne ikke lade være med at grine: ”Nåh det lød nu ellers som om at du var frisk” drillede han og blinkede til hende. Nohr var ikke så god til at tale om dybere ting, han var nok bare en meget overfladisk type. Det kunne man jo godt se som en dårlig ting, men han syntes nu egentligt det var en ganske god ting. Det betød at han ikke behøvede at tænke, for selvom Nohr var ung så havde han allerede fundet ud af hvor smertefuldt det kunne være at gå ned i dybe følelser. Især når man havde de forældre som han havde.
”Arh ja… Fair nok, jeg tror bare jeg bliver siddende her… jeg har ikke rigtigt lige noget at give mig til alligevel” sagde han og smilede. Han havde det virkeligt mærkeligt med hele situationen, han havde tænkt sig at han rigtigt skulle hjem og feste i sommerferien. Men det var så åbenbart ændret nu, uden at nogen havde den fjerneste idé om hvad der egentligt foregik.
|
|
Sky Wolfgang
•
Magiker
|
Post by Sky Wolfgang on Sept 25, 2019 14:24:35 GMT
Sky rystede lidt på hovedet af ham, hvorfor nu den attitude? Han var så meget mere end det og så sad han der og blev mere og mere smart. "Du kan vel sikkert få alle piger til at lyde friske, men gæt engang, jeg er bare ikke interesseret i dig på den måde" Måske var hun det på andre, men så indrømmede hun det ikke. slet ikke nå han var sådan en nar. Hun kunne blive helt gal på ham over hvordan han opførte sig, men så længe han sikkert ikke selv kunne se det, var det svært at gøre noget.
Hun kom på benene og rystede på hovedet af ham. Han var simpelthen for viderekommende. "Vi ses til aftensmad går jeg ud fra." Derpå vendte hun sig og gik tilbage imod slottet. Hovedet var fuld af tanker og hun kiggede da også tilbage på ham nogle gange som hun kom længere væk. Hun måtte se atfå den dreng ud af hovedet, inden han gjorde skade!
- out
|
|